Ze is toch een soort van moederquote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben je al milf als je het kind niet zelf uitgepoept hebt?
Ze is moeder en ziet er lekker uit => MILFquote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben je al milf als je het kind niet zelf uitgepoept hebt?
Zo zijn die begrippen wel aan inflatie onderhevig.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is moeder en ziet er lekker uit => MILF
Had jij niet PvdA gestemd?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
De naïviteit van de PvdA in dit soort zaken is stuitend.
Klopt. Het is momenteel de minst slechte partij in Nederland. Maar ik begin steeds meer voor de VVD te voelen. Geen stem op mijn portemonnee, maar ben het inhoudelijk steeds vaker met ze eens. D66 sla ik over, want is op genoemde punten NOG naïever dan de PvdA.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
Van Miltenburg
Oprotten dat wijf, wat een misselijkmakende kuthoer
Heb je een goed salaris? Dan is de VVD best te overwegen.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Het is momenteel de minst slechte partij in Nederland. Maar ik begin steeds meer voor de VVD te voelen. Geen stem op mijn portemonnee, maar ben het inhoudelijk steeds vaker met ze eens. D66 sla ik over, want is op genoemde punten NOG naïever dan de PvdA.
madquote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
Van Miltenburg
Oprotten dat wijf, wat een misselijkmakende kuthoer
Van Miltenburg is sinds haar aantreden al aan het kloten en meerdere malen in opspraak geweest. Haar manier om debatten te leiden vind ik ook vreselijkquote:
Van Miltenburg is wel heel duidelijk bezig met partijpolitiek als voorzitster.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Miltenburg is sinds haar aantreden al aan het kloten en meerdere malen in opspraak geweest. Haar manier om debatten te leiden vind ik ook vreselijk
Nee, geen goed salaris.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je een goed salaris? Dan is de VVD best te overwegen.
Toch blijft het not dun je op deze manier te uiten over politici.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Miltenburg is sinds haar aantreden al aan het kloten en meerdere malen in opspraak geweest. Haar manier om debatten te leiden vind ik ook vreselijk
Minimaal een ton per jaar is wel handig dan ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je een goed salaris? Dan is de VVD best te overwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |