Die heeft volgens mij nog steeds een woekerende tumor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht dat Bart Chabot een aangeboren hersenafwijking had.
Morgenavond dus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond dus de Rijdende Rechter om 22h20
quote:Huisartsen overhandigen manifest aan minster Schippers
Huisartsen in Nederland zijn boos. Zorgverzekeraars zouden te veel macht krijgen en artsen worden in het keurslijf van een marktkoopman gedrukt. Ze worden gedicteerd door protocollen en afvinklijstjes.
Ze overhandigen daarom een manifest, dat door de meerderheid van de Nederlandse huisartsen is ondertekend, aan minister Edith Schippers. In Pauw bespreken we de problemen in de huisartsenpraktijk met drie artsen.
quote:Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg onder vuur
Opnieuw ligt Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg onder vuur. Ze deed vorig jaar aangifte tegen GroenLinks-Kamerlid Linda Voortman wegens het stiekem doorspelen van vertrouwelijke informatie aan de pers. Die beschuldiging was onterecht. Het Kamerlid eist nu opheldering. Want hoe konden er details van een vertrouwelijk gesprek tussen haar en de Kamervoorzitter plots in De Telegraaf staan? Parlementair journalist Ferry Mingelen vertelt vanavond alles over lekken en de positie van Van Miltenburg.
quote:Vierhonderd vluchtelingen verdronken
Ongeveer vierhonderd vluchtelingen zijn verdronken, toen het schip waarmee zij op weg naar Europa waren kapseisde. Ooggetuigen melden dat er veel jonge mannen en kinderen zijn omgekomen. In totaal zijn er dit jaar al 15.000 vluchtelingen opgepikt door Italië. Wat moet de politiek ondernemen? In Pauw geven journalist Arnold Karskens, Amnesty International-directeur Eduard Nazarski en Kamerlid Joël Voordewind antwoord.
.quote:Cabaretière Yora Rienstra geeft een voorproefje van haar nieuwe show!
Ze heeft een klein kindje thuis en een echtgenote met hormonale schommelingen. Daarom heeft cabaretière Yora Rienstra inmiddels behoorlijk wat begrip gekregen voor de man die sigaretten gaat halen en nooit meer thuiskomt. In haar nieuwe show ‘Drukt haar snor’ neemt Yora zichzelf en haar nieuwe omgeving onder de loep. Vanavond geeft ze bij Pauw alvast een voorproefje
Dat soort items zie je Pauw ook altijd met gezonde tegenzin presenterenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Vooral het cabaret item lijkt me hilarisch.
Echt van die herkenbare dingen weet je wel.
Heb wel eens wat fragmentjes van haar gezien, die waren best goed. Zeker voor een vrouwelijke cabaretière.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Vooral het cabaret item lijkt me hilarisch.
Echt van die herkenbare dingen weet je wel.
Ik zou Amnesty alvast even doorlinken naar de tweets van Harald Boornbos, voor de broodnodige reality check.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Van Amnesty International en Voordewind verwacht ik weinig realisme.
Nee juh...het zijn allemaal arme sloebers die op zo'n boot zitten...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou Amnesty alvast even doorlinken naar de tweets van Harald Boornbos, voor de broodnodige reality check.
NWS / '400 bootvluchtelingen bij Libië verdronken'
Ze is toch een soort van moederquote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben je al milf als je het kind niet zelf uitgepoept hebt?
Ze is moeder en ziet er lekker uit => MILFquote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben je al milf als je het kind niet zelf uitgepoept hebt?
Zo zijn die begrippen wel aan inflatie onderhevig.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is moeder en ziet er lekker uit => MILF
Had jij niet PvdA gestemd?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
De naïviteit van de PvdA in dit soort zaken is stuitend.
Klopt. Het is momenteel de minst slechte partij in Nederland. Maar ik begin steeds meer voor de VVD te voelen. Geen stem op mijn portemonnee, maar ben het inhoudelijk steeds vaker met ze eens. D66 sla ik over, want is op genoemde punten NOG naïever dan de PvdA.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
Van Miltenburg
Oprotten dat wijf, wat een misselijkmakende kuthoer
Heb je een goed salaris? Dan is de VVD best te overwegen.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Het is momenteel de minst slechte partij in Nederland. Maar ik begin steeds meer voor de VVD te voelen. Geen stem op mijn portemonnee, maar ben het inhoudelijk steeds vaker met ze eens. D66 sla ik over, want is op genoemde punten NOG naïever dan de PvdA.
madquote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
Van Miltenburg
Oprotten dat wijf, wat een misselijkmakende kuthoer
Van Miltenburg is sinds haar aantreden al aan het kloten en meerdere malen in opspraak geweest. Haar manier om debatten te leiden vind ik ook vreselijkquote:
Van Miltenburg is wel heel duidelijk bezig met partijpolitiek als voorzitster.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Miltenburg is sinds haar aantreden al aan het kloten en meerdere malen in opspraak geweest. Haar manier om debatten te leiden vind ik ook vreselijk
Nee, geen goed salaris.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je een goed salaris? Dan is de VVD best te overwegen.
Toch blijft het not dun je op deze manier te uiten over politici.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Miltenburg is sinds haar aantreden al aan het kloten en meerdere malen in opspraak geweest. Haar manier om debatten te leiden vind ik ook vreselijk
Minimaal een ton per jaar is wel handig dan ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je een goed salaris? Dan is de VVD best te overwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |