volgens mij ging dat in de boeken inderdaad net zo. het moest erop lijken dat mance was verbrand maar dat bleek uiteindelijk iemand anders te zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 20:55 schreef Young_David het volgende:
Oeh, dat einde met Mance ... In het boek was het uiteindelijk niet Mance die verbrand werd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef Luuksor het volgende:
Dat denk ik ook, en dat Tormund nu zijn rol over zal nemen..Er zijn geen brazen beasts en lancel was ook onderdeel van faith militant dus weinig wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben geen fetishist die zegt dat het zo waarheidsgetrouw moet gebeuren zeker niet, vind het verhaal met Reek en Ramsay in de tv serie zelfs een stuk beter dan in de boeken neergezet, maar ik heb me nu echt lopen irriteren vanwege rare en onnodige wijzigingen."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
Ik bedoel Sons of the Harpy natuurlijk, en Lancel was wel faith militant, maar zo'n aggresieve actie is er in het boek nauwelijks voorbij gekomen..quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn geen brazen beasts en lancel was ook onderdeel van faith militant dus weinig wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, vidi, vodka.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:04 schreef dumble het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:04 schreef dumble het volgende:
Er lopen er daar natuurlijk zat rond zoals hem, maar inderdaad was het in de boeken Jaqen niet. Geloof niet dat ze die nog tegenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Dus? Het boekentopic gaat over het vergelijken van de boeken met de officieel uitgebrachte afleveringen. Daar horen de gelekte afleveringen niet bij, tot over 4 weken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Gaan we hier nou ook al zeuren over die spoilers. Dit zijn gewoon twists op de boeken dus in principe zou iedereen die hier zit al moeten weten wat er gebeurd. Er is tot nu toe niets gebeurd wat niet in de boeken voorkwam, al dan niet op een andere manier.
Blablabla, who caresquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dus? Het boekentopic gaat over het vergelijken van de boeken met de officieel uitgebrachte afleveringen. Daar horen de gelekte afleveringen niet bij, tot over 4 weken.
Daar sluit ik mij geheel bij aan. Tot over vier drie weken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dus? Het boekentopic gaat over het vergelijken van de boeken met de officieel uitgebrachte afleveringen. Daar horen de gelekte afleveringen niet bij, tot over 4 weken.
Eens. Opbokken met die spoilers over die gelekte afleveringen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Die gast heeft lekker de boek-wiki gelezen en zit nu interessant te doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:58 schreef Poesopstokje het volgende:
In het andere topic wordt gesuggereerd dat Mance ''anders'' deed en ''zichzelf'' niet leek.
''Maar ik ben geen boeklezer hoor!''____!
Welke user was dat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:58 schreef Poesopstokje het volgende:
In het andere topic wordt gesuggereerd dat Mance ''anders'' deed en ''zichzelf'' niet leek.
SPOILER: Gelekte afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Kaneelstokjequote:
Als boeklezer heb ik geen flauw idee welke kant ze op willen aan, aangezien ik me herinner dat Mance nog in leven bleef.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Klopt, hij is verwisseld met Rattleshirt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als boeklezer heb ik geen flauw idee welke kant ze op willen aan, aangezien ik me herinner dat Mance nog in leven bleef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |