Enige wat ik niet echt snap is Sansa als echtgenote voor Bolton. De valse Arya was enorm kwetsbaar, maar de echte Sansa heeft een eigen machtsbasis in het Noorden. Daarnaast is een huwelijk met Sansa eigenlijk onverteerbaar voor de Lanisters; Sansa wordt verdacht van medeplichtigheid aan een moor op Joffrey. En daarnaast is ze getrouwd met een Lannister. Die Lannister mag Tyrion zijn, maar het is een belediging voor het huis Lannister als Sansa zomaar wegkomt met het eenzijdig opzeggen van dat huwelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt zeker. We zullen het zien, tot zover vind ik s5 niet slecht en de wijzingen logisch. Al is het nog wel gebaseerd op de boeken.
Ja, dat huwelijk is raar en zal te veel implicaties hebben. Maar dat gaat er natuurlijk ook nooit komen. Ze zal wel ontsnappen met hulp van Reek en Brienne.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Enige wat ik niet echt snap is Sansa als echtgenote voor Bolton. De valse Arya was enorm kwetsbaar, maar de echte Sansa heeft een eigen machtsbasis in het Noorden. Daarnaast is een huwelijk met Sansa eigenlijk onverteerbaar voor de Lanisters; Sansa wordt verdacht van medeplichtigheid aan een moor op Joffrey. En daarnaast is ze getrouwd met een Lannister. Die Lannister mag Tyrion zijn, maar het is een belediging voor het huis Lannister als Sansa zomaar wegkomt met het eenzijdig opzeggen van dat huwelijk.
Misschien dat die weg weer ingeslagen wordt na de mislukte bruiloft oidquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef Jivis het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Sansa's verhaal dan verder gaat, want in het boek zit ze gewoon te chillen in de Vale en is het overduidelijk dat Littlefinger met haar wil trouwen.
Tis een dochter van dr moeder hèquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:56 schreef ems. het volgende:
Is het zo overduidelijk dat hij dat wil? Hij heeft haar vooralsnog toch slechts uitgehuwelijkt?
Is al tijdje geleden dat ik heb gelezen
Dat vond ik nou ook. Het zag er mooi uit, maar qua gevecht kreeg je nou niet echt spanning mee ofzo. Nooit echt het moment van "oh zal er iemand doodgaan"quote:Op maandag 18 mei 2015 10:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Sand Snakes scene was echt kansloos zeg.
De boekversie was al treurig, maar die tv-versie spant toch echt te wel troon.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De sandsnakes zijn GRRM's zwakste creatie, kan er niet echt teleurgesteld over zijn als het concept al bagger is.
Veel overeenkomsten tussen IS en de Sparrows inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2015 20:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik hoop maar dat de seriekijkers niet denken dat dit verhaal zo letterlijk in de boeken staat.
Man man man, wat een sneue afwijkingen allemaal.. Doet de serie echt geen goed
De Martells, waardeloos en komen erg zwak over. Niet Oberynn waardig zeg maar.
Jaime en Bronn zijn er alleen om de Sandsnakes te introduceren. Had dan de héle familie links laten liggen, dit halfslachtige gedoe is ook niks.
De Sparrows die opeens de nieuwe ISIS isTrial van Maergery gaat nergens over, dat is toch niet geloofwaardig meer zo..
Er wijkt gewoon té veel af, het doet enorme afbreuk aan de boeken vind ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |