Die photoplay dingen waren razend populair in Oostenrijk voordat ze hier een beetje bekend raaktenquote:Op zondag 12 april 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind alleen quizjes leuk ( en triviant), andere spelletjes kunnen me gestolen worden. Vroeger in de kroeg nog wel eens van die Photoplay-dingen en dan willen mannen je als eerste laten spelen met Triviant. En ik maar weer uitleggen dat ze dan zelf niet meer aan de beurt gaan komen, maar nee hoor, ik mocht eerst... Ik kan vooral goed gokken hoor, maar het blijft vermakelijk.
het is dan aan de DJ om te beoordelen of een verzoekje past, toch?quote:Op zondag 12 april 2015 20:21 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens DDM: Jij bent toch ook een grote Echo fan? Eigenlijk zou ik All my colours aan moeten vragen binnen het thema, maar dat past dan weer niet zo bij de rest van de nummers.
Uiteraard, maar om een nummer wat zo afwijkt van de rest van de songs aan te vragen doe ik liever niet.quote:Op zondag 12 april 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
het is dan aan de DJ om te beoordelen of een verzoekje past, toch?
Heb ik maar bij de draaiende DJ aangevraagdquote:
Dat is hartstikke lief. Vindt het echt een prachtig nummer, maar ik probeer alleen nummers aan te vragen die een beetje aansluiten bij hetgene wat er ongeveer gedraaid wordt.Mss moet ik nog wat wennen aan de R49 mores.quote:Op zondag 12 april 2015 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik maar bij de draaiende DJ aangevraagd
Juist bij Symph en mij kan je eigenlijk alles wel aanvragen en wordt meestal ook gewoon gedraaid. Afwisseling van stijlen en muziek is juist leukquote:Op zondag 12 april 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is hartstikke lief. Vindt het echt een prachtig nummer, maar ik probeer alleen nummers aan te vragen die een beetje aansluiten bij hetgene wat er ongeveer gedraaid wordt.Mss moet ik nog wat wennen aan de R49 mores.
Goed om te weten. Zal er rekening mee houden, maar terughoudendheid zit sowieso wel wat in mijn karakter.quote:Op zondag 12 april 2015 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Juist bij Symph en mij kan je eigenlijk alles wel aanvragen en wordt meestal ook gewoon gedraaid. Afwisseling van stijlen en muziek is juist leuk
Met wat hulp uiteindelijk wel.quote:Op zondag 12 april 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of je verzoekje gedraaid wordt...
hij stond er wel ontzettend duidelijkquote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat het niet opgepikt was...
weer in je inloopkast? Ik vind het in principe wel leuk, net als in de tuin prutsen, je ziet iets opknappen ofzo, maar het moet wel lukken natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2015 15:32 schreef Kingstown het volgende:
Vanochtend uren wezen klussen. Daar wordt een mens niet vrolijk van.
Lol nee, die is ondertussen klaar. Ben nu bezig met allemaal nieuwe plinten te plaatsen en dat is een hoop gedoe. Zeker als je zoals ik 2 linkerhanden hebt.quote:Op maandag 13 april 2015 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
weer in je inloopkast? Ik vind het in principe wel leuk, net als in de tuin prutsen, je ziet iets opknappen ofzo, maar het moet wel lukken natuurlijk
oh plinten ja, ook zoiets. Als ik zie hoe snel en handig de vaklui dat deden, dat laat ik het graag aan ze over. De laatste 2 plinten in de logeerkamer zijn toevallig afgelopen maand door mijn klusteam aka de hulplijnen op maat gezaagd en eentje daarvan zit zonder lijm prima klemvast, de andere is nog los, maar dat vind ik voor nu prima.quote:Op maandag 13 april 2015 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol nee, die is ondertussen klaar. Ben nu bezig met allemaal nieuwe plinten te plaatsen en dat is een hoop gedoe. Zeker als je zoals ik 2 linkerhanden hebt.
Overigens zag ik net dat er een paar extra topics naar MLN verplaatst zijn inclusief jouw nostalgische interieurtopic.
Normaal gesproken laat ik dat ook door professionals doen, maar in dit geval doe ik het vooral, omdat ik het met mijn vader kan doen. Die vindt klussen leuk en ik vind het wel leuk om iets met hem samen te kunnen doen, zolang het nog kan. Dat het dan iets is waar ik eigenlijk een pesthekel aan heb neem ik dan met liefde op de koop toe.quote:Op maandag 13 april 2015 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
oh plinten ja, ook zoiets. Als ik zie hoe snel en handig de vaklui dat deden, dat laat ik het graag aan ze over. De laatste 2 plinten in de logeerkamer zijn toevallig afgelopen maand door mijn klusteam aka de hulplijnen op maat gezaagd en eentje daarvan zit zonder lijm prima klemvast, de andere is nog los, maar dat vind ik voor nu prima.
Had gisteren in FB gevraagd of dat "waaraan merk je dat je ouder topic" nog verplaatst ging worden en Rubbereend heeft in 1 moeite door ook nog wat andere topics meegenomen. Er zijn nog wel meer topics die in principe ook prima in MLN passen. Mss dat ik daar nog een keertje achteraan ga als ik de zin daarvoor kan vinden.quote:Het interieurtopic is idd mee, leuk! Ooit ga ik wel weer aanvullen
niet te vaak komen hèquote:
quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 17:19 schreef Kingstown het volgende:
Had gisteren in FB gevraagd of dat "waaraan merk je dat je ouder topic" nog verplaatst ging worden en Rubbereend heeft in 1 moeite door ook nog wat andere topics meegenomen. Er zijn nog wel meer topics die in principe ook prima in MLN passen. Mss dat ik daar nog een keertje achteraan ga als ik de zin daarvoor kan vinden.
quote:
Het voelt een beetje raar om topics die niet al te lang geleden geopend zijn (of waar zelfs al reeksen van zijn) opnieuw aan te maken, maar ik zal er eens over na gaan denken. Who knows.quote:Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
ze willen ook weer niet alles uit 40+ trekken dus hier blijft het wel bij. Maar topics openen staat iedereen natuurlijk vrij
over wie?quote:Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het voelt een beetje raar om topics die niet al te lang geleden geopend zijn (of waar zelfs al reeksen van zijn) opnieuw aan te maken, maar ik zal er eens over na gaan denken. Who knows.![]()
On a different note: Hoor je nog weleens wat over/van Kimberley?
Kimberley Bos. De skeletondame. Aan dat FOK!-project heb jij toch ook aan meegedaan of vergis ik me nou?quote:
owquote:Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kimberley Bos. De skeletondame. Aan dat FOK!-project heb jij toch ook aan meegedaan of vergis ik me nou?
Is mijn alzheimer-light gelukkig nog niet al te hard toegeslagen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:43 schreef rubbereend het volgende:
owik heb meegelapt ja
Na het WK junioren was het seizoen helaas afgelopen
volgend seizoen wilde ze geloof ik wel weer Europacup gaan sleeënquote:Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is mijn alzheimer-light gelukkig nog niet al te hard toegeslagen.![]()
Dat het seizoen over was wist ik, maar mss nog ergens wat nieuwe plannen voor de toekomst gehoord oid. Neem aan dat ze wel nieuwe doelstellingen zal hebben richting OS, maar het topic op FOK! ligt ook al een tijdje stil.
Mss moet ik heywoodu maar eens aanspreken.
Doe de volgende keer even een DM of post hier als je onverwacht gaat draaien ajb. Ik volg het R49 topic niet constant. Gaat me te snel.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat het niet opgepikt was...
Was een last minute beslissing, hebe vanaf 20.20 uur gedraaid.quote:Op maandag 13 april 2015 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe de volgende keer even een DM of post hier als je onverwacht gaat draaien ajb. Ik volg het R49 topic niet constant. Gaat me te snel.
Ik was wel online (ook op FOK!) , maar met andere dingen bezig. Anders had ik vanaf het begin geluisterd.quote:Op maandag 13 april 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Was een last minute beslissing, hebe vanaf 20.20 uur gedraaid.
Was een beetje chaotische set, was niet echt voorbereid...
Er zullen nog wel meer gelegenheden komen, denk ik.quote:Op maandag 13 april 2015 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was wel online (ook op FOK!) , maar met andere dingen bezig. Anders had ik vanaf het begin geluisterd.
Neem een archivaris in dienst.quote:Op maandag 13 april 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Er zullen nog wel meer gelegenheden komen, denk ik.
Moet alleen mijn muziek eens wat meer ordenen, alleen de dance zooi is geindexeerd...
Ja idd. Opgelostquote:
vergat je op verzenden te klikken?quote:
Ik was van plan morgen de computet weer aan te zetten dus dat zag je al goed aankomen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I had het vandaag nog over je. Had je dus morgen pas verwacht.
Polls zijn overrated.quote:Op maandag 13 april 2015 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Even gokken hoeveel DM's Soury gaat krijgen? US / Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel 3
Waar is het polltopic?
Zag ik nou ergens voorbij komen dat je geslaagd bent? Congratz in dat geval.quote:Op maandag 13 april 2015 23:19 schreef drakin het volgende:
Ik was van plan morgen de computet weer aan te zetten dus dat zag je al goed aankomen.
Maar toen zag ik die mobiel.
Ja klopt, dankjewel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik nou ergens voorbij komen dat je geslaagd bent? Congratz in dat geval.
Gefeliciteerd, draakje!quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja klopt, dankjewel.
Ben alweer een nieuwe studie aan het uitzoeken nu.
Dankjewel MMquote:
Ga je na de zomer aan een neuwe studie beginnen? En in welke richting zit je te zoeken?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
Ja klopt, dankjewel.
Ben alweer een nieuwe studie aan het uitzoeken nu.
Niet na de zomer pas ik wil in mei al iets doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je na de zomer aan een neuwe studie beginnen? En in welke richting zit je te zoeken?
Waarmee kan ik je trouwens blijmaken als cadeautje?
Ja, had er zo in gekund.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kwam net dit nummer weer eens tegen en moest meteen aan je paasshow over religie denken.![]()
Bijna Walpurgisnachtquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, had er zo in gekund.
Maar we krijgen nog een paar 'heilige' dagen dit jaar...
Dankjewel DDMquote:
Het wordt de hoogste tijd om weer eens naar zonnigere oorden te verkassen. Ik mis de Heimat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is best mooi weer en morgen wordt het nog mooier
Wat ga je er mee doen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is best mooi weer en morgen wordt het nog mooier
Jammer, maar dat spleetje tussen z'n tanden heeft me jaren geïrriteerd.quote:
Hoort een spleetje tussen de tanden niet bij de 7 schoonheden van de vrouw?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Jammer, maar dat spleetje tussen z'n tanden heeft me jaren geïrriteerd.
Gelukig hebben we z'n Sisters nog...
dat ik zelfs weet wie dat is...quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoort een spleetje tussen de tanden niet bij de 7 schoonheden van de vrouw?
Ik krijg meteen weer Enith Brigitha visioenen....
is er daar wel internet?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt de hoogste tijd om weer eens naar zonnigere oorden te verkassen. Ik mis de Heimat.
Nope en dat heeft altijd een zeer helende werking op mijn geestelijke gesteldheid.quote:
ik kan op vakantie etc prima zonder internet, maar ik heb het idee dat internet mijn wereld wel vergroot en het is regelmatig ook verrekte makkelijk. Ik heb niet het idee dat een internetpauze iets voor mijn geestelijke gesteldheid doet, maar ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen dat dat voor jou en anderen wel zo kan werken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope en dat heeft altijd een zeer helende werking op mijn geestelijke gesteldheid.
Er zijn periodes dat ik zeker een half jaar zonder internet heb gezeten en ik vraag me iedere keer weer af waarom ik er toch weer gebruik van maak als terug ben. Iets met ezels en een heleboel stenen.
Internet vergroot je wereld ook. Voor de 1 is dat prettig en voor de ander niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
ik kan op vakantie etc prima zonder internet, maar ik heb het idee dat internet mijn wereld wel vergroot en het is regelmatig ook verrekte makkelijk. Ik heb niet het idee dat een internetpauze iets voor mijn geestelijke gesteldheid doet, maar ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen dat dat voor jou en anderen wel zo kan werken.
Ik dacht net hetzelfde...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
Overigens mis ik Deisyy al een paar dagen. Mocht je meelezen:
Ik lees wel mee en wilde net op je Heimat-post reageren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
Overigens mis ik Deisyy al een paar dagen. Mocht je meelezen:
Damn...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel gloeiende, gloeiende.... Hebben ze vanmiddag de auto van mijn vader helemaal bekrast. Tuig! Ik kijk na de 2 acties tegen mijn auto elke keer als ik hier in mijn auto stap nog met angst en beven de boel na, pakken ze nu de auto van mijn vader.
Even lekker bijtanken, de tijd gaat veel te snel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vertrek zaterdag voor een weekje Frankrijk, dezelfde plek waar ik al twee keer eerder was en ik vind het daar zo fijn.
Dat is balen zeg, zo frustrerend.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel gloeiende, gloeiende.... Hebben ze vanmiddag de auto van mijn vader helemaal bekrast. Tuig! Ik kijk na de 2 acties tegen mijn auto elke keer als ik hier in mijn auto stap nog met angst en beven de boel na, pakken ze nu de auto van mijn vader.
Lekker om naar uit te kijken, waar in Spanje ga je naartoe?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even lekker bijtanken, de tijd gaat veel te snel.
Kijk ook uit naar onze trip naar Spanje over een maand...
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees wel mee en wilde net op je Heimat-post reageren.
Plannen heb ik altijd, maar er zijn (al een tijdje) wat praktische problemen om voor langere tijd weg te gaan. Normaal gesproken plan ik weinig. Heb de tijd aan mezelf en blijf zolang ik het nodig vind. Het is meestal echt een soort van retraite moment en de ene keer duurt dat langer dan de andere keer afhankelijk van waar ik behoefte aan heb.quote:Ben je van plan om je binnenkort weer een tijdje terug te trekken om je wereld wat kleiner te maken? Ik vertrek zaterdag voor een weekje Frankrijk, dezelfde plek waar ik al twee keer eerder was en ik vind het daar zo fijn.
Weet jij altijd van tevoren hoe lang je weg gaat blijven of zie je wel hoe het loopt?
Zelfde plek in Andalusia als de voorgaande jaren, bij het strand...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker om naar uit te kijken, waar in Spanje ga je naartoe?
Dordogne dusquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Plannen heb ik altijd, maar er zijn (al een tijdje) wat praktische problemen om voor langere tijd weg te gaan. Normaal gesproken plan ik weinig. Heb de tijd aan mezelf en blijf zolang ik het nodig vind. Het is meestal echt een soort van retraite moment en de ene keer duurt dat langer dan de andere keer afhankelijk van hoe ik me voel.
Nu mag ik zeker voor de 100-ste keer gaan vragen of dat fijne plekje ergens in de Gascogne is, zodat je me weer kunt corrigeren?
Daar waar je vorig jaar ook was dus, lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde plek in Andalusia als de voorgaande jaren, bij het strand...
Lege tas heen en volle tas met Spaanse eetwaren weer mee terug.
Goh....quote:
Is een week dan genoeg om bij te tanken of zou je liever langer blijven als het zou kunnen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk aan het meer, mooie natuur, rust en lekker eten. Als ik daar aankom ga ik altijd in een lagere versnelling, dat gaat automatisch en bevalt me prima. Zelfs de autorit ernaar toe geniet ik, we hebben dit jaar overwogen om met het vliegtuig te gaan, maar vroegen ons eigenlijk af waarom, want we hebben geen hekel aan de rit.
Dat kan ik niet beloven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Meld je je wel even af voordat je naar Ausfahrt gaat?
Mooi hè, ik kan me ook zo'n verhaal over Ausfahrt herinneren, maar weet niet meer hoe het zat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goh....
[..]
Is een week dan genoeg om bij te tanken of zou je liever langer blijven als het zou kunnen?
Overigens verwacht ik natuurlijk wel weer zo'n sexy benenpic van je.
[..]
Dat kan ik niet beloven.Ik heb trouwens ooit een (Amerikaanse) klant gehad die me vroeg waarom er zoveel steden waren met de naam "Ausfahrt" . Serieus.
In de huidige situatie kan ik me voorstellen dat 1 week al als een bonus voelt en ik ben niet zo van de veranderingen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, ik kan me ook zo'n verhaal over Ausfahrt herinneren, maar weet niet meer hoe het zat.
Natuurlijk is een week te kort, het is altijd weer jammer om naar huis te gaan, vooral ook omdat ik daar of waar ik ook heen ga op vakantie altijd even helemaal weg ben van alles waar ik me thuis druk om moet maken en na een week moet ik dan terug naar de realiteit.
Ik heb gisteren de knoop pas definitief doorgehakt om wel te gaan, door de omstandigheden met mijn zus had ik eigenlijk niet verwacht te gaan, ook daarom is een week lang genoeg.
Speciaal voor de foto zorg ik deze keer voor een ander kleurtje nagellak
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor straf moet je zondag 100 plaatjes gaan draaien uit de 60's.
Wat zou ik in putten moeten die nacht?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hotelletje in Putten is al geboekt?
Een heel fijn diploma waar ik erg blij mee ben, laten we het daar gewoon op houden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
En Drakin, gefeliciteerd met het behalen van je diploma, al weet ik niet om welk diploma het gaat
Nee, ik heb het zelfs nog nooit gevierd. Ik ken het nummer van Schandmaul, een toffe Duitse band.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij als expert kent de link van Walpurgisnacht met Putten niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |