Omdat er bloed in zit, kan het vlees nog wel gaar zijnquote:
Ja, maar dat stuk zag er idd niet lekker uitquote:
Daarom uitbenen, vooral bij een hele dijquote:Op maandag 13 april 2015 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat stuk zag er idd niet lekker uit
Vooruit dan maar #teamuitbenenquote:Op maandag 13 april 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom uitbenen, vooral bij een hele dij
Ik had andere versie van SBS6 nog onder knopquote:
dat heb ik ook elke keerquote:
In een rook-ding toch? Niet zo in de keuken hooi gooien op het fornuisquote:Op maandag 13 april 2015 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook elke keer![]()
Utopia![]()
Wel n leuke opdracht. Ik zal binnenkort m'n kipfilet eens roken op hooiheb ik toch altijd in huis voor de konijnen.
Zullen ze hier thuis ook leuk vinden
gewoon in de pan met n deksel eropquote:Op maandag 13 april 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In een rook-ding toch? Niet zo in de keuken hooi gooien op het fornuis
Ik heb zo het gevoel dat ze is afgehaaktquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:50 schreef Fargo het volgende:
Menno
Cisko![]()
![]()
Vraagje voor Sandra, mocht ze nog niet zijn afgehaakt hier. Blijf je daar gedurende je deelname ergens in de buurt van de studio, of ga je elke avond naar huis om de andere ochtend weer fris en fruitig mee te koken? De Australische versie heeft natuurlijk zo'n mooi huis waar iedereen verblijft. Maar hoe zit dat hier?
als ik me goed herinner gaan ze gewoon naar huis. daar had Philip het hier over vorig seizoen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:50 schreef Fargo het volgende:
Menno
Cisko![]()
![]()
Vraagje voor Sandra, mocht ze nog niet zijn afgehaakt hier. Blijf je daar gedurende je deelname ergens in de buurt van de studio, of ga je elke avond naar huis om de andere ochtend weer fris en fruitig mee te koken? De Australische versie heeft natuurlijk zo'n mooi huis waar iedereen verblijft. Maar hoe zit dat hier?
Vandaar ook dat we geen geklaag horen over missen van familie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
als ik me goed herinner gaan ze gewoon naar huis. daar had Philip het hier over vorig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |