hehehe ik ben er ook niet gek op!quote:Op maandag 13 april 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
Ik zal wat bekennen, ik heb nog nooit een ei gebakken![]()
Omdat ik het niet lust
Heerlijkquote:Op maandag 13 april 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
Ik zal wat bekennen, ik heb nog nooit een ei gebakken![]()
Omdat ik het niet lust
nou idd jaquote:Op maandag 13 april 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
We mogen niet negatief doen over haar... Maar hoe the fuck kun je dat niet zijn![]()
Gebakken ei met spek en brood was de opdracht toch?quote:Op maandag 13 april 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
Je krijgt ei, bacon en brood... Je maakt iets met ei, bacon en brood... en dan is het niet de opdracht... huh![]()
![]()
Met de dooier kapot is die ook nog gebakken? Ik heb niet gehoord dat het per se een omelet moest zijn eigenlijk... (maar kan het gemist hebben)quote:Op maandag 13 april 2015 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebakken ei met spek en brood was de opdracht toch?
Nee, het moest een gebakken ei zijn, sowieso geen omelet. En hij had een soort omelet/gebakken ei hybrid gemaakt.quote:Op maandag 13 april 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met de dooier kapot is die ook nog gebakken? Ik heb niet gehoord dat het per se een omelet moest zijn eigenlijk... (maar kan het gemist hebben)
Kan toch lastig zijn danquote:Op maandag 13 april 2015 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het moest een gebakken ei zijn, sowieso geen omelet. En hij had een soort omelet/gebakken ei hybrid gemaakt.
En een gebakken ei met een kapotte dooier is ook nog een gebakken ei ja. Zo eet ik hem zelf het liefst, al mag hij in de horeca juist niet gebroken zijn volgens mij. Ziet er in ieder geval veel minder mooi uit.
Gary heeft de moeilijke week van de maand denk ikquote:
afbrandenquote:
Wat zei hij nou wat hij ging maken? Ik verstond skunk maar dat zal het niet zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
Petje op, strootje in de mond, Dirk is er klaar voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |