quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Peter r. de Vries is ongeveer net zo walgelijk als LTKDV.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Nou nou...nu moet ik even ingrijpen. Dit is wel een hele grove belediging.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Wow, dat je dat meteen door had, knap hoor!quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:55 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht na dit gelezen te hebben en nog geen profiel check gedaan te hebben: dat móet wel een vrouw zijn of een latente homo. En waarempel, de eerste gedachte was meteen de juiste.
Tegen over Peter?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou nou...nu moet ik even ingrijpen. Dit is wel een hele grove belediging.
Vind het niet zo leuk dat jij dit over Elflettering zegt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:55 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
dat móet wel een vrouw zijn of een latente homo.
Ik word voorspelbaarquote:
Tsja......alleen vrouwen en nichten beginnen hysterisch te schreeuwen en sensatie te maken in plaats van logisch na te denken en de rust te bewaren om te voorkomen dat dingen nog verder uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit over Elflettering zegt.
Je moet helemaal niet daar gaan zitten maar bij de Singel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar hadden wij allemaal kunnen zitten. maar de realiteit:
[ afbeelding ]
ohquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet daar gaan zitten maar bij de Singel.
Je hebt zelf een kutradioquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker naar die kutradio van je.
Ja, alleen moet je anno 2015 nog steeds je oordopjes aansluiten, anders doet ie het nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kwam er dus 3 weken geleden achter dat er ook radio op de telefoon zit.
Dat stond in het schermpje ja, dat is de antenne.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je anno 2015 nog steeds je oordopjes aansluiten, anders doet ie het niet
Jippieeequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
Maar dan heb je wel Giel altijd bij je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |