quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Ik let daar heel erg op.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsof jij daar als autist normaal wél op let.
Waarschijnlijk is de reiziger bij mij het slachtoffer. Ik kan nogal mad zijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is precies wat Fokker zou doen als buschauffeur.
Slaan met je komkommer.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou er wel wat zeggen (lees: hysterisch schreeuwen), van dat geweld tegen een conducteur. Ertussen springen zou ik niet durven, dat weet ik van mezelf uit eerdere ervaringen.
Ik denk dat jij gewoon je moeder gaat bellen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet wat ik zou doen of durven. Hangt erg van de situatie af, denk ik.
FTFYquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoonFylax' moeder gaat bellen.
Of je nou alleen op zo'n incident afgaat of met zijn tienen maakt niet zoveel uit als 2 van die gasten een mes hebben. Ja, je overmeestert ze vast, maar er zijn dan ook mensen die een mes tussen de ribben krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
Het probleem met die dingen is dat er 1 iemand initiatief moet nemen, anders gebeurt er ook niks, zodra de eerste er wat aan doet, volgt de rest vaak later wel.
Dat timmmmm dan nog steeds staat te filmen moet hij natuurlijk zelf weten. Eigenlijk vind ik dat er sowieso in elke coupe een camera moet hangen.
Met wapens is het verhaal ook weer anders, maar 1 of andere dronken of doorgesnoven lul die een conducteur op de grond mept heb je zo te pakken met een paar man.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of je nou alleen op zo'n incident afgaat of met zijn tienen maakt niet zoveel uit als 2 van die gasten een mes hebben. Ja, je overmeestert ze vast, maar er zijn dan ook mensen die een mes tussen de ribben krijgen.
Ik kijk wel uit, ik hou het inderdaad bij filmen
Hoe weet je dat hij er geen op zak heeft?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met wapens is het verhaal ook weer anders, maar 1 of andere dronken of doorgesnoven lul die een conducteur op de grond mept heb je zo te pakken met een paar man.
Dat weet je niet, maar je kan ook neergestoken worden als je gewoon in de supermarkt loopt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij er geen op zak heeft?
Maar dan zoek ik het zelf niet opquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, maar je kan ook neergestoken worden als je gewoon in de supermarkt loopt.
Leuk, maar je merkt aan dit soort antwoorden altijd dat de argumenten op zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, maar je kan ook neergestoken worden als je gewoon in de supermarkt loopt.
Nee hoor, ik heb al gezegd dat ik niet weet hoe ik het zou doen, maar zou niet stil blijven zitten en gaan filmen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk, maar je merkt aan dit soort antwoorden altijd dat de argumenten op zijn.
Heb je een keer de kans voor wat tl;dr splitsquotes, ga je een kutgifje posten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op, met al die inhoudelijke discussie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je een keer de kans voor wat tl;dr splitsquotes, ga je een kutgifje posten.
Het is rokjesdag, dus ik denk dat specularium ook wel wat nietsvermoedende slachtoffers heeft 'geprikt' in de supermarktquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al gezegd dat ik niet weet hoe ik het zou doen, maar zou niet stil blijven zitten en gaan filmen.
Daarbij is er wel eens op mij ingeprikt in de supermarkt. terwijl ik gewoon boodschappen deed. was maar een sneetje in mijn arm maar toch.
Net iets te dichtbij achter iemand gaan staan in de rij bij de kassa.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is rokjesdag, dus ik denk dat specularium ook wel wat nietsvermoedende slachtoffers heeft 'geprikt' in de supermarkt
Wachten tot ze iets van het onderste schap moet hebben en dan... KOEKOEKquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net iets te dichtbij achter iemand gaan staan in de rij bij de kassa.
Nee maar dit was echt. Al wel bijna 10 jaar geleden maar toch, die vent zit gelukkig nog steeds vastquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is rokjesdag, dus ik denk dat specularium ook wel wat nietsvermoedende slachtoffers heeft 'geprikt' in de supermarkt
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Een hond had een betere TT en OP gemaakt.
Het eerste wat ik dacht na dit gelezen te hebben en nog geen profiel check gedaan te hebben: dat móet wel een vrouw zijn of een latente homo. En waarempel, de eerste gedachte was meteen de juistequote:Op vrijdag 10 april 2015 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou er wel wat zeggen (lees: hysterisch schreeuwen), van dat geweld tegen een conducteur. Ertussen springen zou ik niet durven, dat weet ik van mezelf uit eerdere ervaringen.
He jij met je hoofd, zorg nou eerst maar gewoon dat er fatsoenlijk hoofdletters staanquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:56 schreef timmmmm het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-in-de-trein-ik.html
[..]
Niks mis mee
Kan jij toch ook doen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He jij met je hoofd, zorg nou eerst maar gewoon dat er fatsoenlijk hoofdletters staan
Nu wel ja, gelukkig heb ik het pas 4 uur geleden al gemeldquote:
Voor of nadat je zijn kinderen voor zijn ogen opeet?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou overigens die conducteur de trein uitslepen en onder een bus werpen.
Ik ga toch geen kinderen eten joh mafkees.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor of nadat je zijn kinderen voor zijn ogen opeet?
Vrouwen mag wel volgens de grootmof/moeftiquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch geen kinderen eten joh mafkees.
Verklaart gelijk waarom in al die gekke landen de ratio man/vrouw zo krom als wat is. Wat een mongool ben je dan als je liever meer mannen dan vrouwen in je land wilt, stelletje hommels.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrouwen mag wel volgens de grootmof/moefti
FP is één deur verderop hè? Ik dacht: ik zeg het even.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu wel ja, gelukkig heb ik het pas 4 uur geleden al gemeld
In dit topic is timmmmm woest met zijn pener op het toetsenbord aan het slaan. Ik denk, dan ziet hij het tenminste meteenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FP is één deur verderop hè? Ik dacht: ik zeg het even.
Puur om de diverse Specularia in dit topic jaloers te maken, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dit topic is timmmmm woest met zijn pener op het toetsenbord aan het slaan. Ik denk, dan ziet hij het tenminste meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |