quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar hij staat inmiddels niet meer op de vogelstand want dat zijn zulke lieflijke geluiden, dan wil je gewoon nóg langer in je bed blijven liggen en dat is niet de bedoeling.
Tegenwoordig staat hij op Giel Beelen, dat wekt zoveel irritatie en plaatsvervangende schaamte op dat ik zo snel als het kan de douche in vlucht. En dan ben ik gelijk wakker
Kwart over Fylax zijn moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan kiezen uit een gewoon wekker geluid, vogelgeluiden (inclusief kabbelend beekje), en welke radiozender je maar zou willen horen bij het opstaan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar kun je nog meer uit kiezen, behalve vogelgeluiden?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwart over Fylax zijn moeder.Zijn dit Rens zijn VI memes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwart over Fylax zijn moeder.kwart over 145 kg? rare tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wat druk en sociaal.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om te gaan eten met mijn goede vriend en collega Pax.
Adios.
Wij hebben dezelfde wekker.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit wordt een fantastische filmavond, Machete met Jessica Alba en Pjo de Movie met Pjo.
Een buurmeisje van mij dacht overigens dat ik ook eigenaar was van enkele vogels, maar dit bleek de vogelmodus van mijn wake-up light te zijn.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:07 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n teringmelodie op de telefoon.
Dan wil ik gelijk een deur slopen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:29 schreef Uccie het volgende:
aaaaaaaaaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Specularium het volgende:
Zo aaah vind ik dat allemaal niet.
Vind het schattiger met veren.
Waarom heb je dat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:07 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n teringmelodie op de telefoon.
Dan wil ik gelijk een deur slopen.
Neuh. Dan zie ik gebraden kip. Dat gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Specularium het volgende:
Zo aaah vind ik dat allemaal niet.
Vind het schattiger met veren.
Omdat het wel effectief is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat?
Meteen op Yoki steelo.
Yoki is meer van de muren tochquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat?
Meteen op Yoki steelo.
Hij schijt zo op de motorkap van de buurman.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Muren, deuren, maakt hem volgens mij geen flikker uit als ie mad is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |