fisting (gevend)quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.kinky.nl/sex-a(...)l-breda/default.aspx
[..]
Niet ontvangen nee?
Ze doet wel dingen zonder condoomquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
fisting (gevend)
Wat een mietje eigenlijk, die yasmin
Dan krijgt ze vanzelf aids en gaat ze dood. Ach, is toch maar een hoerquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze doet wel dingen zonder condoom
Er was een bierfestival in Groningen met alleen maar speciaalbier, dus we konden onze lol niet op.quote:
Behalve anaal ontvangen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze doet wel dingen zonder condoom
Wat een feestquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was een bierfestival in Groningen met alleen maar speciaalbier, dus we konden onze lol niet op.
Dit wordt een fantastische filmavond, Machete met Jessica Alba en Pjo de Movie met Pjo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is al helemaal gesettled. Zal vanavond een filmpje maken.
Goedkoop is ze nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan krijgt ze vanzelf aids en gaat ze dood. Ach, is toch maar een hoer
Iemands moeder?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah gadverdamme ik kwam echt iets heel goors tegen op die site![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit wordt een fantastische filmavond, Machete met Jessica Alba en Pjo de Movie met Pjo.
Een buurmeisje van mij dacht overigens dat ik ook eigenaar was van enkele vogels, maar dit bleek de vogelmodus van mijn wake-up light te zijn.
Het was zó leuk, dat ik vanavond weer wilquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was een bierfestival in Groningen met alleen maar speciaalbier, dus we konden onze lol niet op.
Nee, iemand die zijn ingewanden liet zien.quote:
Waardeloze post zonder linkje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah gadverdamme ik kwam echt iets heel goors tegen op die site![]()
Kinderen willen tegenwoordig allemaal dure telefoons hebben hequote:
Ja, klopt. Maar hij staat inmiddels niet meer op de vogelstand want dat zijn zulke lieflijke geluiden, dan wil je gewoon nóg langer in je bed blijven liggen en dat is niet de bedoeling.quote:
Toch gezet natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ik maar geen note krijg dan.
http://www.kinky.nl/sex-a(...)aspx?tab=photo&idx=0
Is dat Elfletterin?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ik maar geen note krijg dan.
http://www.kinky.nl/sex-a(...)aspx?tab=photo&idx=0
Zo'n slaapmasker is wel handig, waarschijnlijk heeft die man moeite om in slaap te komen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt mij dus helemaal niet praktisch verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |