abonnement Unibet Coolblue
pi_152179024
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan ben je nog steeds duurder uit dan ik met een iPhone erbij was. Toegegeven, ik heb slechts 6GB en onbeperkt bellen en sms'en.
Welk abonnement heb je?

Ik zit nu nog sim only bij Tele2, lekker goedkoop maar 4G duurt me nu echt te lang. Zit zo nu en dan toch stiekem te kijken naar een abonnement met een iPhone 6.
Alleen ik hou niet van contracten van 2 jaar en dan houden goedkopere opties al gauw op denk ik.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:47:41 #177
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_152179395
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:36 schreef Serinde het volgende:

[..]

Welk abonnement heb je?

Ik zit nu nog sim only bij Tele2, lekker goedkoop maar 4G duurt me nu echt te lang. Zit zo nu en dan toch stiekem te kijken naar een abonnement met een iPhone 6.
Alleen ik hou niet van contracten van 2 jaar en dan houden goedkopere opties al gauw op denk ik.
Wissel je echt om de 2 jaar van Operator? ik ben al meer dan 10jaar bij dezelfde. Als prijs/kwaliteit goed is hoeft dat geen opstakel te zijn.
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 13:48:36 #178
155227 crew  Guppy
dus
pi_152179433
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:36 schreef Serinde het volgende:

[..]

Welk abonnement heb je?

Ik zit nu nog sim only bij Tele2, lekker goedkoop maar 4G duurt me nu echt te lang. Zit zo nu en dan toch stiekem te kijken naar een abonnement met een iPhone 6.
Alleen ik hou niet van contracten van 2 jaar en dan houden goedkopere opties al gauw op denk ik.
Is een sim-only met 4G geen optie? Alleen heb je dan geen iPhone 6 natuurlijk.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_152180499
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Xiaomi power banks, absoluut de allerbeste die er zijn.

16000 mAh

Wilde dit net vragen, goeie tip dus :P

Inmiddels ook gezwicht, en van vele android devices naar de iphone 6 geswichted. Tot nu toe erg tevreden

verkapte tvp
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:56:21 #180
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152182902
Iphone 5s 32gb, IOS 8.3, sinds de update last van wegvallende wifi verbinding. Ook filmpjes spelen traag of niet af. Hetzelfde geld voor laden van websites. Bug in de update ?
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152191146
Als ik apps wil updaten op de iPhone moet ik opeens het wachtwoord invoeren van het account van mijn zus :? :?

Als ik de app store check dan staat er dat ik gewoon ben ingelogd op mijn eigen account..
Ik heb de iPhone al opnieuw opgestart en ik heb ook opnieuw ingelogd in de app store, zonder resultaat.

Op de iPad heb ik geen problemen.
En ik kan mij ook niet herinneren dat ik ooit de account van mijn zus heb gebruikt

Wat is deze?


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 20:51:59 ]
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 21:11:31 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_152191855
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik apps wil updaten op de iPhone moet ik opeens het wachtwoord invoeren van het account van mijn zus :? :?

Als ik de app store check dan staat er dat ik gewoon ben ingelogd op mijn eigen account..
Ik heb de iPhone al opnieuw opgestart en ik heb ook opnieuw ingelogd in de app store, zonder resultaat.

Op de iPad heb ik geen problemen.
En ik kan mij ook niet herinneren dat ik ooit de account van mijn zus heb gebruikt

Wat is deze?
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook gehad toen ik de iPhone van m'n vriend overngenomen had. Keurig volgens de beschrijving leeggemaakt, maar toen ik apps ging updaten, vroeg ie bij sommige apps ineens om het AppleID en wachtwoord van m'n vriend.

Wat bij mij hielp, is de app weggooien, en opnieuw downloaden uit de App Store.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_152193502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad toen ik de iPhone van m'n vriend overngenomen had. Keurig volgens de beschrijving leeggemaakt, maar toen ik apps ging updaten, vroeg ie bij sommige apps ineens om het AppleID en wachtwoord van m'n vriend.

Wat bij mij hielp, is de app weggooien, en opnieuw downloaden uit de App Store.
u
Het was idd een bepaalde app.
Maar ik snap nog steeds niet hoe dit kan :')
pi_152198087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:47 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Wissel je echt om de 2 jaar van Operator? ik ben al meer dan 10jaar bij dezelfde. Als prijs/kwaliteit goed is hoeft dat geen opstakel te zijn.
Nee ik heb hiervoor 10 jaar bij T mobile gezeten. Maar ik hou gewoon niet van langlopende contracten. Behalve met mijn werk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Is een sim-only met 4G geen optie? Alleen heb je dan geen iPhone 6 natuurlijk.
Een abonnement zou wel een goed excuus zijn voor een nieuwe telefoon :@ maar goed, ik heb deze pas 14 maanden ofzo...... Het is niet dat het nodig is.
Ik ga maar eens wat vergelijkingssites checken morgen :Y
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 19:35:35 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_152272370
Ik heb autocorrect aanstaan op m'n iPhone en dat is op zich prima. Maar in de app Facebook Messenger staat ie in het Engels. Super-irritant, want ik wil dat ie óf uit staat dan, óf in het Nederlands. Maar ik kan niet vinden waar ik dat kan instellen. Wel kan ik vinden waar ik autocorrect kan uitzetten, maar dat is voor de hele iPhone. Ik wil het alleen aanpassen voor de Facebook Messenger app...

Weet iemand hoe dit moet?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_152291678
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb autocorrect aanstaan op m'n iPhone en dat is op zich prima. Maar in de app Facebook Messenger staat ie in het Engels. Super-irritant, want ik wil dat ie óf uit staat dan, óf in het Nederlands. Maar ik kan niet vinden waar ik dat kan instellen. Wel kan ik vinden waar ik autocorrect kan uitzetten, maar dat is voor de hele iPhone. Ik wil het alleen aanpassen voor de Facebook Messenger app...

Weet iemand hoe dit moet?
Gewoon op het aardebolletje (selecteren naar Nederlands).
Naast het microfoontje.
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 19:30:09 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_152306484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Gewoon op het aardebolletje (selecteren naar Nederlands).
Naast het microfoontje.
Die heb ik niet? Maar ik heb de oplossing gevonden, ik moest bij Algemeen --> Toetsenbord --> Toetsenborden het Engelse toetsenbord verwijderen. En toen deed alles het weer :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_152336803
Is er ergens in safari een optie om die melding van installeer app die je bovenaan krijgt bij sommige sites uit te zetten?
Do what you love, love what you do!
pi_152337770
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:04 schreef kree het volgende:
Is er ergens in safari een optie om die melding van installeer app die je bovenaan krijgt bij sommige sites uit te zetten?
Nee, althans ben hem nog niet tegengekomen!
pi_152338101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:04 schreef kree het volgende:
Is er ergens in safari een optie om die melding van installeer app die je bovenaan krijgt bij sommige sites uit te zetten?
Nee, die melding is namelijk niet van Safari zelf maar van de betreffende website.
Je zult dus per site de maker/beheerder moeten vragen of die je kan helpen... Ik geef je weinig kans!
pi_152338523
Was daar al bang voor.
Nouja niks aan te doen dan.
Do what you love, love what you do!
pi_152399274
iPhone6 heeft nogal moeite om barcode (streepjescode, datamatrix en QR code) op het scherm te scannen. Android-gebruikers hebben blijkbaar helemaal geen moeite om de barcode op het scherm te scannen.

Hoe komt dat?
pi_152399332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:53 schreef mrPanerai het volgende:
Heb vandaag een clip in 3D laten printen zodat de batterij van m'n bose oortjes mooi tegen men iphone aanblijft zitten

[ afbeelding ].

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Creatief :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:20:48 #194
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_152399531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:11 schreef daniela_007 het volgende:
iPhone6 heeft nogal moeite om barcode (streepjescode, datamatrix en QR code) op het scherm te scannen. Android-gebruikers hebben blijkbaar helemaal geen moeite om de barcode op het scherm te scannen.

Hoe komt dat?
eigenlijk nog maar weinig problemen mee ondervonden op m'n 5S
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:24:06 #195
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_152399625
Om de agenda van mijn vrouw en die van mij ieder op onze eigen iphone te kunnen zien, heb ik jaren geleden twee google calendar accounts gemaakt, die aan elkaar lees en schrijfrechten gegeven en vervolgens middels CalDav geopend in beide iPhones. Als ik iets toevoeg wordt het standaard een blauwe afspraak, als mijn vrouw iets toevoegd wordt het roze en de agenda's zijn op allebei de iPhones individueel uit te zetten.

Inmiddels denk ik dat het makkelijker zou moeten kunnen middels iCloud en familysharing, maar ik durf niet goed over te stappen omdat we beiden ontzettend veel werkafspraken hebben staan waar niks mis mee mag gaan. Het moet dus alles (verleden, heden, toekomst) kunnen overzetten, en niet slechts een beperkte tijdswindow.

Nu ben ik echter steeds vaker op mijn computer aan het werk en ik grijp er op mis dat ik mijn agenda niet in Outlook heb staan. Ik krijg ingeplande meetings doorgestuurd en die moet ik vervolgens weer op mijn telefoon openen om te accepteren, anders staan ze in Outlook maar niet in mijn iPhone.

Een zoektocht op het internet leert me dat het niet (meer) mogelijk schijnt te zijn om gratis google calendars te syncen met Outlook. Ik kan nog wel een koppeling middels een *.ics link maken, maar dat is one way, namelijk van google naar outlook.

Hoe kan ik bovenstaande situatie nu het beste stroomlijnen, waarbij ik best eea opnieuw wil inrichten maar zeker niks wil kwijtraken. Ik moet op 2 iPhones uiteindelijk de keuze hebben om beide agenda's ineens te zien, maar ook om een van de twee tijdelijk uit te zetten en ik zou graag beide agenda's in mijn Outlook willen zien met dezelfde keuzevrijheid. Bovendien moet het alle kanten op syncen, het liefst direct bij een wijziging. Ik zit niet vast aan google, dat was voor mij slechts een oplossing en als het makkelijker is die er tussenuit te halen, dan graag. Alvast bedankt voor jullie suggesties!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:41:45 #196
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_152402104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:24 schreef Coelho het volgende:
Om de agenda van mijn vrouw en die van mij ieder op onze eigen iphone te kunnen zien, heb ik jaren geleden twee google calendar accounts gemaakt, die aan elkaar lees en schrijfrechten gegeven en vervolgens middels CalDav geopend in beide iPhones. Als ik iets toevoeg wordt het standaard een blauwe afspraak, als mijn vrouw iets toevoegd wordt het roze en de agenda's zijn op allebei de iPhones individueel uit te zetten.

Inmiddels denk ik dat het makkelijker zou moeten kunnen middels iCloud en familysharing, maar ik durf niet goed over te stappen omdat we beiden ontzettend veel werkafspraken hebben staan waar niks mis mee mag gaan. Het moet dus alles (verleden, heden, toekomst) kunnen overzetten, en niet slechts een beperkte tijdswindow.

Nu ben ik echter steeds vaker op mijn computer aan het werk en ik grijp er op mis dat ik mijn agenda niet in Outlook heb staan. Ik krijg ingeplande meetings doorgestuurd en die moet ik vervolgens weer op mijn telefoon openen om te accepteren, anders staan ze in Outlook maar niet in mijn iPhone.

Een zoektocht op het internet leert me dat het niet (meer) mogelijk schijnt te zijn om gratis google calendars te syncen met Outlook. Ik kan nog wel een koppeling middels een *.ics link maken, maar dat is one way, namelijk van google naar outlook.

Hoe kan ik bovenstaande situatie nu het beste stroomlijnen, waarbij ik best eea opnieuw wil inrichten maar zeker niks wil kwijtraken. Ik moet op 2 iPhones uiteindelijk de keuze hebben om beide agenda's ineens te zien, maar ook om een van de twee tijdelijk uit te zetten en ik zou graag beide agenda's in mijn Outlook willen zien met dezelfde keuzevrijheid. Bovendien moet het alle kanten op syncen, het liefst direct bij een wijziging. Ik zit niet vast aan google, dat was voor mij slechts een oplossing en als het makkelijker is die er tussenuit te halen, dan graag. Alvast bedankt voor jullie suggesties!
Waarom wil je veranderen? Als het alleen is omdat sommige Outlook afspraken niet in jouw iPhone-agenda staan, kan je die ook gewoon syncen met je Google Agenda. Die zorgt er dan weer voor dat ze op alle gelinkte apparaten te zien zijn.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:47:30 #197
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_152402296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:41 schreef Saninl het volgende:

[..]

Waarom wil je veranderen? Als het alleen is omdat sommige Outlook afspraken niet in jouw iPhone-agenda staan, kan je die ook gewoon syncen met je Google Agenda. Die zorgt er dan weer voor dat ze op alle gelinkte apparaten te zien zijn.
Het is net andersom: Ik krijg mijn agenda niet in Outlook. Rechtstreeks uit Google kan ik niet syncen en omdat ik op mijn iPhone alleen een Google agenda heb, haalt syncen met mijn iPhone agenda ook niet uit.

Bovendien dacht ik dat het makkelijker kon dan via allerlei omwegen.
pi_152435227
Ik heb vandaag bij de Hema de volgende kabel gekocht voor mijn iPhone 5S http://img.hema.nl/produc(...)uct_rd-261625329.jpg

Nu ben ik benieuwd, zijn deze kabels veilig voor jezelf en voor je iPhone? Er staat wel zo'n CE tekentje op, dus ik neem aan dat het goed is dan?

Ik heb ook een Powerbank gekocht bij de Dixons http://www.dixons.nl/smar(...)powerbank-2200-zwart ook hierbij neem ik aan dat deze veilig is ondanks dat het geen Duracell, GP, Philips o.i.d. is?

Ik heb hier ontzettend weinig verstand van, dit is mijn eerste powerbank en eerste imitatiekabel. Ik heb geen zin om constant mijn originele kabel te wisselen, en een 2e erbij kopen van 20/30 euro is mij te gortig.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:09:16 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_152435460
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:59 schreef dennissch het volgende:
Ik heb vandaag bij de Hema de volgende kabel gekocht voor mijn iPhone 5S http://img.hema.nl/produc(...)uct_rd-261625329.jpg

Nu ben ik benieuwd, zijn deze kabels veilig voor jezelf en voor je iPhone? Er staat wel zo'n CE tekentje op, dus ik neem aan dat het goed is dan?

Ik heb ook een Powerbank gekocht bij de Dixons http://www.dixons.nl/smar(...)powerbank-2200-zwart ook hierbij neem ik aan dat deze veilig is ondanks dat het geen Duracell, GP, Philips o.i.d. is?

Ik heb hier ontzettend weinig verstand van, dit is mijn eerste powerbank en eerste imitatiekabel. Ik heb geen zin om constant mijn originele kabel te wisselen, en een 2e erbij kopen van 20/30 euro is mij te gortig.
Gewoon veilig hoor, het is welczo dat die kabel tot ios 8.1.2 werkt. Dus als je net de update hebt geïnstalleerd heb je pech..
pi_152435534
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:09 schreef Aventura het volgende:

[..]

Gewoon veilig hoor, het is welczo dat die kabel tot ios 8.1.2 werkt. Dus als je net de update hebt geïnstalleerd heb je pech..
Ik heb wel 8.3 geinstalleerd.. Maar een medewerker van de Hema ''dacht'' dat het wel zou werken met een nieuwer iOS. Maar ze zei wel, als het niet werkt, mag je hem binnen 30 dagen terug brengen :)
"Edit" Hij laad onder iOS 8.3 zonder foutmelding!

[ Bericht 3% gewijzigd door dennissch op 09-05-2015 19:47:58 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')