SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon behouden. Dan krijg je 25 miljoen voor Klaassen, hebben we 125 miljoen op de bank staan. Joepie. Maar gelukkig gaat baas Klaassen niet weg
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
moeilijke woorden in de TT
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Goed nieuw dat Zimling niet verlengd wordt. Vuige kutvoetballer.Hoop het niet inderdaad. Hij is nu al een tijd onze beste speler.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:59 schreef PeeJie_ het volgende:
Gewoon behouden. Dan krijg je 25 miljoen voor Klaassen, hebben we 125 miljoen op de bank staan. Joepie. Maar gelukkig gaat baas Klaassen niet weg![]()
![]()
niet door ons iig. Zie geen enkele toegevoegde waarde, Ziyech zou er bij passen, maar we hebben al voldoende aanvallende middenvelders (die beter zijn). Feyenoord en PSV gaan wel hun slag slaan daar.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Wat denken jullie, wordt er nog iets opgepikt uit de semi-failliete boedel bij Twente?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ziyech zou ik wel aandurven voor in de breedteFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nee man,quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech zou ik wel aandurven voor in de breedte
Eerder die Corona of Gutierrez![]()
Nog een middenvelder die Nouri en Van de Beek in de weg zit, goed idee. Als er al iemand komt van Twente dan lijkt me dat Corona als vervanger van Kishna![]()
Liever helemaal niemand van Twente, maar Ziyech voor een prikkie en dan voor meer doorverkopen zou kunnen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zoekt die mosterdman geen werk?quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Liever helemaal niemand van Twente, maar Ziyech voor een prikkie en dan voor meer doorverkopen zou kunnen.
Die kan tenminste geld uitgeven ipv Overmars. !![]()
die wil gelijk stadion kopenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zoekt die mosterdman geen werk?
Die kan tenminste geld uitgeven ipv Overmars. !FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd; was Kuyt nog Ajax supporterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen breedte aankopen meer voor het middenvelder.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech zou ik wel aandurven voor in de breedte![]()
Ok sorry Marcquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen breedte aankopen meer voor het middenvelder.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die hebben we gelukkig ook niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, gaat bijna bij elke club mis. Of je moet een aantal magere jaren willen.![]()
100 mil op de bank, 4 keer op rij kampioen, nee die hebben we niet.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:De Boer verwacht 'twee of drie aankopen': 'Dat zou inclusief Gudelj zijn'
Vrijdag, 10 april 2015 om 13:34
Frank de Boer wil de Ajax-selectie voor komend seizoen versterken en het lijkt erop dat Nemanja Gudelj de eerste noemenswaardige aankoop zal worden. De middenvelder van AZ schijnt akkoord te zijn met Ajax over een vijfjarig contract, al wordt dat door alle betrokken partijen nog ontkend. Earnest Stewart van AZ heeft wel toegegeven dat Ajax zich inmiddels officieel gemeld heeft.
/
Frank de Boer wilde vrijdag nog niet te veel zeggen over de mogelijke komst van Gudelj. "Er zijn bepaalde middenvelders die in aanmerking komen om naar Ajax te komen en hij staat zeker op het lijstje", vertelde De Boer. "Hij kan kracht en energie toevoegen aan Ajax. Er is echter nog niets definitief."
De Boer verwacht geen hele drukke zomer voor Ajax op de transfermarkt: "Er zijn twee, misschien drie aankopen te verwachten, en dat zou inclusief Gudelj zijn. Voor welke posities weten wij wel, maar dat hoef ik hier niet te vertellen", zei de coach, die bevestigde dat Mike van der Hoorn in de zomer niet mag vertrekken: De Boer ziet in de verdediger een goede concurrent voor Joël Veltman.![]()
Kampioen worden met veltmannetje, van rhijntje en andere crap.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
100 mil op de bank, 4 keer op rij kampioen, nee die hebben we niet.
100 miljoen op de bank heb ik ook niks aan.![]()
Jij niet maar Ajax wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kampioen worden met veltmannetje, van rhijntje en andere crap.
100 miljoen op de bank heb ik ook niks aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fixedquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:kusje er op
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd; was Kuyt nog Ajax supporterVeel Feyenoordsupporters bestaan nou eenmaal uit overlopers omdat ze een hekel hebben aan de successen van Ajax. Er zijn mensen die liever niet voor de favoriet zijn, maar voor de underdog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
overlopers denk ik niet, ik ken er geen, andersom ook niet maar profvoetballers met clubliefde bestaan niet, ze zijn hooguit gehecht aan een club.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel Feyenoordsupporters bestaan nou eenmaal uit overlopers omdat ze een hekel hebben aan de successen van Ajax. Er zijn mensen die liever niet voor de favoriet zijn, maar voor de underdog.![]()
hooguit een voorkeur voor een clubquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
overlopers denk ik niet, ik ken er geen, andersom ook niet maar profvoetballers met clubliefde bestaan niet, ze zijn hooguit gehecht aan een club.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
op wie doel je?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die niet weten dat Ajax een bedrijf ipv een voetbalclubFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank de Boer wil zaterdag bij Heracles Almelo een strijdbaar Ajax zien. De coach vond zijn ploeg daar vorige week bij FC Utrecht (1-1) tekort inschieten. ,,Ik heb de hele week bij de jongens aangedrongen dat ze meer met hun hart moeten spelen, daar begint het mee. Ik heb het gevoel dat de boodschap goed is overgekomen.”
De Boer legde aan de hand van een voorbeeld uit waar het bij Utrecht in zijn ogen aan mankeerde. ,,Ik miste het heilige vuur om ten koste van alles een 0-1 overwinning over de streep te trekken. Van der Maarel kreeg uiteindelijk vier keer de gelegenheid om aan te leggen voor een voorzet. De samenwerking om een doelpunt te voorkomen moet goed zijn.”
De Boer benadrukte vrijdag ook het belang van een goede samenwerking met de jeugdopleiding. ,,Het eerste elftal is het belangrijkste, dat moet presteren. Maar als staf zijnde proberen we zeker mee te denken met de Toekomst. Er wordt veel energie en geld in gestoken en we realiseren ons dat de jeugdopleiding de levensader van Ajax is.”
Volgens De Boer komen meerdere talenten in aanmerking voor Ajax 1, maar hij wil ze rustig brengen. ,,Donny van de Beek, Abdelhak Nouri, Vaclav Cerny en Mauro Savastano en misschien nog wel meer jongens”, somt de trainer op. ,,Natuurlijk kunnen zij met het eerste mee, maar op wat voor basis is de vraag. Reken je op twintig wedstrijden per seizoen of op twee en zijn het bonusmomenten. Iedereen kijkt naar het eerste elftal, dus moet er gepresteerd worden.”
De huidige selectie is erg jong. Een grote verschil met De Boers eigen tijd als speler bij Ajax.. ,,Toen hadden we een vaste kern van vijftien jongens van zo’n 25 of 26 jaar, vier jonge jongens en twee heel ervaren spelers als Blind en Rijkaard. Dat was een heel andere mix dan nu. Je kunt niet van een 21-jarige speler verwachten dat hij Van de Beek of Nouri de les gaat lezen. Die is nog teveel met zichzelf bezig.”
De Boer bevestigde dat hij Mike van der Hoorn te kennen heeft gegeven dat hij bij Ajax moet blijven. ,,Mike is belangrijk geweest voor Ajax, vandaar dat we hem niet kwijt willen. We hebben voor elke positie twee mensen nodig. Wij denken dat Mike het Veltman heel lastig kan maken. Zo niet, dan is hij een heel goed alternatief voor Joël.”
Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Gerard van HeesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou, je hebt het ze eindelijk een keer verteld Frank, nu komt het goed.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
boodschap is over gekomen, sit back and relax. #5oprijquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Nou, je hebt het ze eindelijk een keer verteld Frank, nu komt het goed.
Ik niet, hoe pijnlijk het ook is om te zeggen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eigen doelpunt in 90ste minuut bedoel je?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar het zal weer op een gênante wijze gebeuren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: