Waar staat die?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom gewoon allemaal gezellig in de KSC

ze hadden onze oudjes hun stekkie niet moeten afpakken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom gewoon allemaal gezellig in de KSC

Geen idee we zaten hier toen we omgekat werden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoiis het een beetje leuk hier op ons nieuwe plekje?

Jij houdt niet van koffie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar die KSC ben ik wel eens gelokt, maar ik geloof niet dat dat wat voor mij is

Zegt ze terwijl ze nog hartstikke jong is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
ze hadden onze oudjes hun stekkie niet moeten afpakken.
dan hadden we deze discussie nu niet hoeven voeren!

ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zegt ze terwijl ze nog hartstikke jong is.

Ik ook nietquote:

Ga lobbyen voor de oprichting van een TSC dan.quote:

Nobel van je, maar sommige oudjes hier zijn kwieker dan de jongere 40+ers. .quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.

samen staan we sterker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nobel van je, maar sommige oudjes hier zijn kwieker dan de jongere 40+ers. .

Dank je wel, 40 zijn is al moeilijk genoeg soms.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.

Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.quote:

Dat is een feit, kunnen we op elkaar steunen.quote:

Dat was wel handig danquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee we zaten hier toen we omgekat werden.

stank voor dank.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.

Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet isquote:

Niet zo lelijk tegen mijn isaxquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.

De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is

Je bent er weerquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......

Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvleesquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.

Je doet weer aannames.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......

klopt kloptquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is

Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvlees
Maar Belgische frieten zijn toch beter dan dat.

Toch smaakt het anders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.

Daar ben ik het roerend mee eens, het is een raar woord.quote:

rauwe reepjes aardappel, in olie gefrituurd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om dat eeuwige misverstand uit de wereld te helpen.
Het zijn Patates Frites, Gefritiuurde reepjes aardappel.

Geen probleem, de zuiderlingen waren in de 40+ GS voorheen in de minderheid, misschien krijgen we nu eindelijk eens de juiste balans. Dan wordt het meteen ook wat gemoedelijker. Hetgeen de sfeer alleen maar ten goede kan komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef HPLC het volgende:
Zie al die zuiderlingen hier
Misschien maar een apart topic voor de patatliefhebbers

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |