SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'
Dit ook goed?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kutzooi, misschien komt wel een indie met tieten
Kan ik ze ook eens spelen. Wat mij betreft mag het komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:34 schreef Friday12 het volgende:
Rumors over Uncharted 1-3 remaster op de PS4
Zou wel leuk zijn! Wil ze nog opnieuw doen maar DS3 kan ik gewoon niet lekker meer mee spelen
Lijkt mij wel aangezien die pakjes ook terug komenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:23 schreef DKUp het volgende:
Blops 3 hopelijk zonder die springboost shit
Zeker... Zitten er strak in hoor.quote:
Op het terras met een erdinger en een perenijsje beetje indiegames spelen op mijn telefoonquote:
Ik ben een blije PS4 eigenaarquote:
Zullen ongetwijfeld PC beelden zijn, maar toch!quote:
Dat gaat zo'n kneiter van een game wordenquote:
hype, hoop dat de gameplay een beetje chill is.quote:
Zeer zeker, maar ik verwacht dat het er wel degelijk uit gaat zien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zullen ongetwijfeld PC beelden zijn, maar toch!
Bring it on.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na BB en DS2 in mei nog de Witcher 3; nu al een top gamejaar.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:10 schreef Leatherneck het volgende:
Even een screenshot van waar ik momenteel uithang in DS2:Als ik boven op de Dom sta...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na BB en DS2 in mei nog de Witcher 3; nu al een top gamejaar.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Even een screenshot van waar ik momenteel uithang in DS2:Ziet er indrukwekkend uit, nog nooit gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na BB en DS2 in mei nog de Witcher 3; nu al een top gamejaar.
SOONY
Even een screenshot van waar ik momenteel uithang in DS2:DLC plek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na BB en DS2 in mei nog de Witcher 3; nu al een top gamejaar.Irene is bae <3
Mountain Dew, ik moest die zooi Googlen. Nu geen drank drinken met dit weerquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Deuren en ramen dicht, Bloodborne aan, zak doritos en een fles mountain dew.
Drangleic Castle. Voor zover ik weet geen DLC.quote:
Geen dikke fedora dragende mountain dew drinkende en dorito's etende neckbeard zijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Mountain Dew, ik moest die zooi Googlen. Nu geen drank drinken met dit weer
Oh met die olifantenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:39 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Drangleic Castle. Voor zover ik weet geen DLC.
Als ik quick join doe dan kom ik overal wel inquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Worden de uitbreidingen van Battlefield 4 een beetje gespeeld? Ik heb laatst een ps4 gekocht en ik wil een beetje multiplayer knallen, maar van bf3 op de pc weet ik dat die servers altijd dood waren en de maps minder leuk. Scheelt toch weer 30 euro....
Geen dlc idd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:39 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Drangleic Castle. Voor zover ik weet geen DLC.
ik zal hem gaan checkenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Hoe is Bloodborne Ik heb nu Tombraider en TLoU uitgespeeld en ben op zoek naar een nieuwe game voor mijn PS4
van alle enegry shit is mountain dew wel hel lekkerstequote:Op vrijdag 10 april 2015 18:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Mountain Dew. Zo verschrikkelijk smerigEigenlijk alle energy drinks wel. Smerig en super slecht voor je
sinds er caffeine en kilo's suiker in zit?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:53 schreef Che_ het volgende:
Sinds wanneer is mountain dew een energiedrank?
Je hebt een zwaar leven.... bastardquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op het terras met een erdinger en een perenijsje beetje indiegames spelen op mijn telefoon
Even een screenshot van waar ik momenteel uithang in DS2:Wat is DS2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na BB en DS2 in mei nog de Witcher 3; nu al een top gamejaar.
Ah, dan scharen we daar alles wel onder.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
sinds er caffeine en kilo's suiker in zit?
Net zoals cola bedoel je?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
sinds er caffeine en kilo's suiker in zit?
Vandaag mocht ik zeker niet klagenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven.... bastard
Merk zelf dat de drukte nogal wisselt per mode.. Jammer maar dat is een gegeven met het dlc gebeuren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Worden de uitbreidingen van Battlefield 4 een beetje gespeeld? Ik heb laatst een ps4 gekocht en ik wil een beetje multiplayer knallen, maar van bf3 op de pc weet ik dat die servers altijd dood waren en de maps minder leuk. Scheelt toch weer 30 euro....
De game is slecht? De SP ofzo? Kan de MP niet echt slecht noemenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag mocht ik zeker niet klagen
Trek trouwens Hardline nou maar gewoon voor 30 euro van marktplaats man. De game is slecht, maar wel leuk met een groepje
Wie hem wil mag DMenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:33 schreef Jimbo het volgende:
kan je hem gleijk weer verkopen aan die hier boven ergens
Dan gaan we dat eens rustig aan spelen de komende weken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://howlongtobeat.com/game.php?id=20221
Hij ligt al bij de MM te koop.quote:
Nog niks over bekendquote:
http://tweakers.net/price(...)l-40w605b-zwart.htmlquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:58 schreef Matedeor het volgende:
Ben voor een nieuwe tv aan het kijken voor op de kamer, om een beetje sports, films, series te kijken, en te playstation 4'en natuurlijk.
Iemand nog tips voor een tv van maximaal ongeveer 450 euro? Zat te denken aan ongeveer 42 inch voor dat bedrag, maar groter kan ook.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)l-40w605b-zwart.html
Beste koop qua prijs/performance, zeker één van de beste tv's voor gaming binnen je budget.
Goede kleur/zwart weergave uit de doos. Zeer goede speakers (als het om tv speakers gaat), lage inputlag (één van de laagste qua merken). Veel aansluitingen en opties.
http://tweakers.net/pricewatch/370098/sony-kdl-42w705b-zwart.html
Iets nieuwer, voor als je wat meer ruimte in je budget kan maken, en 42 inch i.pv. 40 zoals bovenstaande (als je echt waarde hecht aan 2 inch)
quote:
Even een screenshot van waar ik momenteel uithang in DS2:BB druk mee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na BB en DS2 in mei nog de Witcher 3; nu al een top gamejaar.
DS2 staat in de wacht.
En volgend jaar wordt ook een mooi jaar met ff15.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Mountain Dew is vergif best lekker en zoet hoor maar man man man het is echt niet goed voor je tanden vroeger at ik veel junkfood icm frisdrank ( geen Mountain Dew) nooit een gaatje gehad.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Deuren en ramen dicht, Bloodborne aan, zak doritos en een fles mountain dew.
techwood if22883quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:58 schreef Matedeor het volgende:
Ben voor een nieuwe tv aan het kijken voor op de kamer, om een beetje sports, films, series te kijken, en te playstation 4'en natuurlijk.
Iemand nog tips voor een tv van maximaal ongeveer 450 euro? Zat te denken aan ongeveer 42 inch voor dat bedrag, maar groter kan ook.
Bij welke mediamarkt was dit?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij ligt al bij de MM te koop.
Zit in chapter 4 van de story mode nu en voor mij maakt de game de hype waar.
En dan heb ik de rest van de modes nog niet eens geprobeerd.
Alle frisdranken zijn suikerbommen, sinds ik mezelf heb aangeleerd hoofdzakelijk water te drinken voel ik me veel fitter en zijn er ook al een paar kilootjes weg. (Frisdrank icm drank is niks mis mee op z'n tijdquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Mountain Dew is vergif best lekker en zoet hoor maar man man man het is echt niet goed voor je tanden vroeger at ik veel junkfood icm frisdrank ( geen Mountain Dew) nooit een gaatje gehad.
Dronk het laatst steeds vaker en nu heb ik mijn eerste "gaatje" dat is dus echt kut. Nu moet ik dus naar de tandarts krijg ik een preek van niet te veel frisdrank drinken.
Geniet ervan maar drink met mate shit is echt vergif
Is bij meerdere spellenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Textures DmC remaster het lelijkst op PS4, zelfs minder dan PS360. Dat is toch vreemd
[ afbeelding ]
Ditquote:
Volgens mij hebben ze die in de US wel maar wij nog niet dus je kan hem misschien met een US account wel downloaden.quote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Disker91 het volgende:
Weet iemand trouwens of HBO ook naar NL komt als app? Staat er nog niet en GoT begint morgen al
okquote:Op zondag 12 april 2015 09:23 schreef Rijst het volgende:
Oh mkx is dus overal al uit op de ps4. Dacht pas de 14e maar dat is voor lastgen.
GoT is al te downloadenquote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Disker91 het volgende:
Weet iemand trouwens of HBO ook naar NL komt als app? Staat er nog niet en GoT begint morgen al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Je bedoelt achter elkaar ipv van elke week w8en?quote:Op zondag 12 april 2015 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gecamde shit. Ik snap niet dat mensen een serie als GoT zo kunnen kijken.
Achter elkaar vind ik prima te begrijpen. Ik hoorde pas van GoT ergens in seizoen 2 volgens mij en ik was binnen een week helemaal bij. Ik bedoel in kutkwaliteit.quote:Op zondag 12 april 2015 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bedoelt achter elkaar ipv van elke week w8en?
Nieuwe pookjes/controller kopen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:43 schreef pmponer het volgende:
Na meer dan 16 maanden is mijn linkerpookje beginnen te scheuren (rubber)
Zijn hier oplossingen voor?
Mogelijk ik zag hem alleen maar downloaden heb verder niet gekeken nogquote:Op zondag 12 april 2015 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gecamde shit. Ik snap niet dat mensen een serie als GoT zo kunnen kijken.
Je kan dopjes op de pookjes zetten of nieuwe pookjesquote:Op zondag 12 april 2015 15:36 schreef pmponer het volgende:
Ik dacht dat er opzet hoesjes ofzo te koop waren
das mooi ruk dan een nieuwe controller
quote:Op zondag 12 april 2015 14:36 schreef Leatherneck het volgende:
Foto momentjePraise the sunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Officieel pas op de 14e, last gen komt pas in juniquote:Op zondag 12 april 2015 09:23 schreef Rijst het volgende:
Oh mkx is dus overal al uit op de ps4. Dacht pas de 14e maar dat is voor lastgen.
Last-gen is uitgesteld. 14de is ps4, xbox one en pc. Alleen winkels hebben schijt aan die datum en hebben het vrijdag al in de schappen gegooid.quote:Op zondag 12 april 2015 09:23 schreef Rijst het volgende:
betekent dat dat er eindelijk genoeg te gamen is?quote:Op maandag 13 april 2015 08:09 schreef StateOfMind het volgende:
Vorige post: zondag 12 april, 17.33u.
Volgens mij is er nog nooit zo lang niet gepost in deze reeks
19 meiquote:Op maandag 13 april 2015 09:04 schreef jackson het volgende:
Ik ben vrij slecht in wachten en heb vrij veel zin in Project Cars... Maar als het nog lang duurt, dan wacht ik wel even.
Wanneer staat The Witcher op het programma?
Niet voor jouquote:Op maandag 13 april 2015 08:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
betekent dat dat er eindelijk genoeg te gamen is?
Rond die koers hoop ik ook op Project Cars, dank voor de infoquote:
ik hoop dat er co=op in witcher 3 zitquote:
Hoeft van mij helemaal niet, volgens mij is er zat te doen in je eentje.quote:
Dat is het leukste inderdaad, ik doe dat nu met Borderlands the Pre-sequel (die trouwens zeer aan te raden is ) ook. En als er te lastige bosses zijn doe ik die in coop mode om verder te komen.quote:Op maandag 13 april 2015 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeft van mij helemaal niet, volgens mij is er zat te doen in je eentje.
Laat mij die wereld maar alleen ontdekken iig.
Deed ik met Far Cry 4 ook inderdaad. Vond de co-op daar ook niet super sterk.quote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef Radjan het volgende:
[..]
Dat is het leukste inderdaad, ik doe dat nu met Borderlands the Pre-sequel (die trouwens zeer aan te raden is ) ook. En als er te lastige bosses zijn doe ik die in coop mode om verder te komen.
dit weekend proberenquote:Op maandag 13 april 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
Never Alonemooi spelletje. Leuk co-op met vriendin.
Ik denk dat een vriendin die minder motorisch gestoord is een beter idee is als je samen wilt gamen.quote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Binnenkort Rayman Legends maar eens voorstellen
Altijd leuk als ze eens mee willen doen iddquote:Op maandag 13 april 2015 09:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit weekend proberen
Sowieso games die girlfriend proof zijn
Dan denk ik dat je het beter op kan geven.quote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou die heb ik voor mijn wederhelft nog niet ontdekt. Al rijdt ze zelfs op 50cc bij de allereerste baan van Mario Kart 8 constant tegen de zijkanten aan...
LittleBigPlanet 3 was te moeilijk voor haar (1e eindbaas bleef ze maar dood gaan). Binnenkort Rayman Legends maar eens voorstellen
In Farcry4 had je toch geen echt lastige bossfights dacht ik maar ik kan me vergissen. Met Dying light heb ik dat ook, moet nog een tunnel ontruimen en die is zo verdomd lastig, dat ga ik niet alleen doen.quote:Op maandag 13 april 2015 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Deed ik met Far Cry 4 ook inderdaad. Vond de co-op daar ook niet super sterk.
Ja, als je een girlfriend hebt die weet hoe ze een controller vast moet houden en op de juiste knop weet te drukkenquote:Op maandag 13 april 2015 09:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit weekend proberen
Sowieso games die girlfriend proof zijn
die van mij haat raymanquote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou die heb ik voor mijn wederhelft nog niet ontdekt. Al rijdt ze zelfs op 50cc bij de allereerste baan van Mario Kart 8 constant tegen de zijkanten aan...
LittleBigPlanet 3 was te moeilijk voor haar (1e eindbaas bleef ze maar dood gaan). Binnenkort Rayman Legends maar eens voorstellen
Die van mij heeft een hele horde zussen rondlopen die allemaal fanantiek gamen (en ook nog eens leuk zijnquote:Op maandag 13 april 2015 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, als je een girlfriend hebt die weet hoe ze een controller vast moet houden en op de juiste knop weet te drukken. Die heb ik nog niet kunnen vinden
.
Jammer dat richten met twinsticks zo kut isquote:Op maandag 13 april 2015 10:22 schreef Dagger87 het volgende:
Ik had laatst Portal 2 met m'n vrouw uitgespeeld. Echt een aanrader om dat spel co-op te spelen. Wel voor de ps3 though.
Een visje opgooien? Bijzonder. Succesquote:Op maandag 13 april 2015 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die van mij heeft een hele horde zussen rondlopen die allemaal fanantiek gamen (en ook nog eens leuk zijndat zie je niet vaak)
Ik zal eens een visje voor je opgooien
Misschien zijn het zeehonden?quote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Een visje opgooien? Bijzonder. Succes
ksst ik wil hosselen voor je, en dan behandel je me zo.quote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Een visje opgooien? Bijzonder. Succes
Of Walrussen.....quote:
Ik red het wel zonderquote:Op maandag 13 april 2015 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst ik wil hosselen voor je, en dan behandel je me zo.
Laat maarmet z'n instelling zal je ook nooit een gamechick krijgen ook
![]()
Mijnequote:Op maandag 13 april 2015 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, als je een girlfriend hebt die weet hoe ze een controller vast moet houden en op de juiste knop weet te drukken. Die heb ik nog niet kunnen vinden
.
Dat ben ik wel gewend, op een beurt wachten.quote:Op maandag 13 april 2015 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijnedie is opgegroeid met een commodore, en werkt zelfs mee aan games. Dus zit helemaal goed. Daarom ook twee schermen in de woonkamer
anders moet je op je beurt wachten....
Nice onequote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend, op een beurt wachten.
Enfin.
Misschien stoppen met potentiele vriendin een 'project' noemenquote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Enfin.
quote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Enfin.
Die van mij wil geen tweede Tv in de huiskamerquote:Op maandag 13 april 2015 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijnedie is opgegroeid met een commodore, en werkt zelfs mee aan games. Dus zit helemaal goed. Daarom ook twee schermen in de woonkamer
anders moet je op je beurt wachten....
Daar heb jij last van maar de meeste mensen nietquote:Op maandag 13 april 2015 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat richten met twinsticks zo kut isanders is ie zeker baas
m/kquote:Op maandag 13 april 2015 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar heb jij last van maar de meeste mensen niet
Maar met zijn allen een monster slopen is juist ook weer leukquote:Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Tortugal het volgende:
Open wereld games als de Witcher speel ik liever alleen dan co-op. Lekker zelf de wereld ontdekken
quote:Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Tortugal het volgende:
Open wereld games als de Witcher speel ik liever alleen dan co-op. Lekker zelf de wereld ontdekken
Ik doe dat soms, het kan leuk zijn maar ook irritant. Soms wil je verder en dan kan dat niet omdat iemand in een of ander menu zit te klooien.quote:Op maandag 13 april 2015 16:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik co-op echt superveelGTA:O, Dying light, Diablo, Helldivers
Stuk gezelliger ook om samen te gamen.
Werkt dat wel, met random mensen? Krijg je dan wel iets te pakken aan loot? Het wordt toch niet netjes verdeeld en je moet gewoon 'graaien' toch? 2 vrienden zouden ook spelen, maar eentje is compleet geobsedeerd door Bloodborne en de ander is op het moment weinig online. Met als gevolg dat ik nauwelijks gespeeld hebquote:Op maandag 13 april 2015 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
Moet nu wat cooppen in Borderlands omdat ik niet verder kom. Ben er weer aardig van genezen, niet gamen in je eigen tempo vind ik gewoon niet leuk.
Met vrienden is het iets beter, maar ook niet ideaal.
Had wat hulp nodig met een quest, dus ging mij niet om de loot. Voor loot moet je gewoon met bekenden spelen.quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef Morri het volgende:
[..]
Werkt dat wel, met random mensen? Krijg je dan wel iets te pakken aan loot? Het wordt toch niet netjes verdeeld en je moet gewoon 'graaien' toch? 2 vrienden zouden ook spelen, maar eentje is compleet geobsedeerd door Bloodborne en de ander is op het moment weinig online. Met als gevolg dat ik nauwelijks gespeeld heb
bloodborne binnenkort dan maarquote:Op maandag 13 april 2015 16:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik co-op echt superveelGTA:O, Dying light, Diablo, Helldivers
Stuk gezelliger ook om samen te gamen.
Wat is daar mis mee?quote:
Riiiiiightquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je die packs moet kopen voor je de game mag spelen, nieuwe soort DRM.
Ik was niet serieus hequote:Op dinsdag 14 april 2015 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Riiiiiight
Het is voor gamers die makkelijk fatalities willen maken. Je kunt het tevens ingame vrijspelen in de Krypt.
Je kunt ook easy fatality koins vinden in de game zelf. Door te spelen of in The Kryptquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je die packs moet kopen voor je de game mag spelen, nieuwe soort DRM.
Degenen die deze tokens nodig hebben verdienen het om te worden uitgemolken.quote:
quote:Mortal Kombat X is friendly both to casual players who want to experience its rich suite of single-player content and knock around with some friends, but deep enough for competitive players who want to plumb its roster and variations. It's a robust, feature-rich competitive fighting game that hones what's worked for NetherRealm Studios in past games, and even shows hints of restraint and maturity amidst the gory hyper-violence. Paired with an ambitious online meta-game, Mortal Kombat X is one of the best fighting games in the series.
Wat is er mis met games die in een digitale marktplaats veranderen waar usability features achter een betaalmuur verdwijnen...quote:
Tsja stel je voor dat je een minuut de tijd neemt om een fatality te leren...quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is er mis met games die in een digitale marktplaats veranderen waar usability features achter een betaalmuur verdwijnen...
hmmmmm.....
De game IS fantastisch, casuals kunnen ook elke fatality doen zonder token en als je er zo tegen bent is het vrij simpel, koop die DLC niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef speknek het volgende:
Stel je voor dat WB niet standaard gameplay achter een betaalmuur zou zetten.
Maar dat is nog niet eens het punt, het punt is dat het onherroepelijk de gameplay gaat veranderen. We kunnen als core gamers allemaal lacherig doen over casual tax (maar zonder casuals, hoe levensvatbaar is de industrie), maar dat betekent of wel dat usability features betaald worden en de game daarom bewust minder gebruiksvriendelijk is, of wel dat de game zelf niet leuk moet zijn zodat deze dingen unlocken een beloning wprdt voor doorzettingsvermogen. Beide manieren van denken zijn vanuit game design oogpunt m.i. toxisch.
by all means koop en geniet van de game, hij wordt vast fantastisch, maar het is simpelweg niet okay en we moeten het nooit okay gaan vinden.
nee, fok! meets danquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:31 schreef Pheno het volgende:
Dat is zo onFOK!sMensen die sociaal doen en zo
ze gaan gewoon te ver met al die dlc.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De game IS fantastisch, casuals kunnen ook elke fatality doen zonder token en als je er zo tegen bent is het vrij simpel, koop die DLC niet.
Mja, maar bij MKX gaat het dan wel om sommen als 1+2 =quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die MKX dlc is hetzelfde als het gebruik van een rekenmachine. Je kunt prima hoofdrekenen als je harcore genoeg bent, if not, koop een rekenmachine en het wordt gemakkelijker.
Niemand is verplicht een rekenmachine te kopen, net als dat niemand het verplicht is deze dlc te kopen.
Het probleem is dat andere mensen het wel kopen. Zo blijft het maar doorgaan. Ook die fighters die je allemaal als DLC erbij kunt kopen. Als niemand het zou kopen zouden ze hoogstwaarschijnlijk vanaf het begin in de standaard game hebben gezeten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De game IS fantastisch, casuals kunnen ook elke fatality doen zonder token en als je er zo tegen bent is het vrij simpel, koop die DLC niet.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die MKX dlc is hetzelfde als het gebruik van een rekenmachine. Je kunt prima hoofdrekenen als je harcore genoeg bent, if not, koop een rekenmachine en het wordt gemakkelijker.
Niemand is verplicht een rekenmachine te kopen, net als dat niemand het verplicht is deze dlc te kopen.
Toch spijtig.twitter:NinodeVries twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 08:11:3920 jaar geleden waren fatalities mythische geheimen om indruk mee te maken op je buurjongen, anno 2015 zijn het microtransacties... reageer retweet
Met als resultaat dat ik nog amper tot geen lag heb gezien online.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan bij mkx ook niet met spelers uit een ander continent spelen
Vooral heel erg overdreven...quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:45 schreef Cikx het volgende:
[..]Toch spijtig.twitter:NinodeVries twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 08:11:3920 jaar geleden waren fatalities mythische geheimen om indruk mee te maken op je buurjongen, anno 2015 zijn het microtransacties... reageer retweet
Is dat niet die gast die voor Gamekings werkte, en altijd keihard fapte op indies?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:45 schreef Cikx het volgende:
[..]Toch spijtig.twitter:NinodeVries twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 08:11:3920 jaar geleden waren fatalities mythische geheimen om indruk mee te maken op je buurjongen, anno 2015 zijn het microtransacties... reageer retweet
Stel kneuzen daar idd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:58 schreef ps4014 het volgende:
Sowieso Power Unlimitedniveau'tje Enzo Knol
ach een game voor weinig + 12 van die delen is best een leuk aanbod.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:58 schreef ps4014 het volgende:
Sowieso Power Unlimitedniveau'tje Enzo Knol
Zonde weerquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach een game voor weinig + 12 van die delen is best een leuk aanbod.
Zou anders nooit een abbo hebben genomenhet is ook echt niet of ik ze lees.. ze zitten allemaal nog verpakt geloof ik
daar heb ik m'n telefoon voor...alleen veegt dat zo moeilijk af.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zonde weer
Altijd leuke boekjes voor op de wc
Moet besparen op de batterij zodat ik de dag doorkomquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar heb ik m'n telefoon voor...alleen veegt dat zo moeilijk af.
Goed plan dit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:35 schreef lel86 het volgende:
Mortal Kombat X Premium Edition ps 4
¤ 49,99
http://link.marktplaats.nl/m919255885
Iemand deze methode weleens geprobeerd?ze geven je account gegevens en dan kan je de game downloaden.dus eigenlijk kan je de game dan ook met een paar delen toch?
Ja daarom vraag ik het hier,want snap het ook niet.je moet het account van hun op je ps4 zetten als primaire en dan kan je met je eigen account de game downloaden.maar als ik de gegevens van hun account aan een vriend geef zou hij die game toch ook kunnen downloaden of zie ik iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:48 schreef poker4lifee het volgende:
vind het wel raar dat het zo goedkoop is. delen kan max met z'n 2enDus als ze 30 voor een game vragen maken ze al geen winst. benieuwd wat ik mis dan.
klopt, mits zij de gegevens niet zelf aan een 2e persoon verkopenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:51 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het hier,want snap het ook niet.je moet het account van hun op je ps4 zetten als primaire en dan kan je met je eigen account de game downloaden.maar als ik de gegevens van hun account aan een vriend geef zou hij die game toch ook kunnen downloaden of zie ik iets over het hoofd?
Zo'n fucking vage gast vond ik dat. Volgens mij heeft die ook ADHD want die gast was altijd zo druk zeg. Maar ja bij Gamekings werken wel meer vage typesquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Is dat niet die gast die voor Gamekings werkte, en altijd keihard fapte op indies?
Dat is illegaal en Sony kan daarvoor heel je account inclusief alles wat je verder gekocht heeft afsluiten. Verder 'verkopen' ze datzelfde account aan veel meer spelers dus reken maar dat Sony achter dit soort lui aan gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:35 schreef lel86 het volgende:
Mortal Kombat X Premium Edition ps 4
¤ 49,99
http://link.marktplaats.nl/m919255885
Iemand deze methode weleens geprobeerd?ze geven je account gegevens en dan kan je de game downloaden.dus eigenlijk kan je de game dan ook met een paar delen toch?
Ja, en dat valt duidelijk niet onder het aanbod via jouw marktplaats linkquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:19 schreef lel86 het volgende:
http://www.nu.nl/tech/361(...)n-van-ps4-games.html zo illegaal is het niet.
Je weet toch niet hoe ze te werk gaan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en dat valt duidelijk niet onder het aanbod via jouw marktplaats link
Wel overdreven, maar geeft toch wel een pijnlijke tendens weer, series die steeds toegankelijker worden en de microtransacties van vandaag de dag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met als resultaat dat ik nog amper tot geen lag heb gezien online.
[..]
Vooral heel erg overdreven...
Jawel, dat is eerder in deze reeks voorgekomen. Je 'koopt' de inloggegevens van een ander zijn account. Als je er al mee weg komt, dan kan je die game die je 'koopt' alleen spelen onder een ander zijn account.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:26 schreef lel86 het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe ze te werk gaan?
maar ze kunnen het niet echt aan meer dan 2 verkopen omdat maar 1 het als primair kan hebben.. en de rest moet op dat account zelf spelen. dus benieuwd hoe ze het aan meer dan 2 verkopen danquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is illegaal en Sony kan daarvoor heel je account inclusief alles wat je verder gekocht heeft afsluiten. Verder 'verkopen' ze datzelfde account aan veel meer spelers dus reken maar dat Sony achter dit soort lui aan gaan.
Fatalities in de originele MK waren ook supersimpel, ‘’block-up-up’’ bijvoorbeeld…..quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wel overdreven, maar geeft toch wel een pijnlijke tendens weer, series die steeds toegankelijker worden en de microtransacties van vandaag de dag.
Tegenwoordig staan die button-combi's enzo gewoon in de game zelf in een menu, en anders natuurlijk gewoon op Inet...quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fatalities in de originele MK waren ook supersimpel, ‘’block-up-up’’ bijvoorbeeld…..
Ik weet niet met wat voor motorisch gestoorden Nino in die tijd om ging..?
En de DLC discussie, natuurlijk is het erg vervelend dat veel games tegenwoordig allerlei content achter een paywall houden, maar waarom dan juist nu bij MKX die discussie weer wordt aangewakkerd terwijl die tokens voor een easy fatality geen enkele invloed verder hebben op balance van het spel, tsja, dat snap ik dus niet…
Laat me raden, ook weer niet jouw game. Waarom had je ook alweer een PS4?quote:
Ah, daar is RRuben weer, die weer kansloos gaat lopen janken zodra het even over 1 specifieke game gaat....quote:
Voor Fifa. Dat je dat nog niet weet fenoquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me raden, ook weer niet jouw game. Waarom had je ook alweer een PS4?
BF4, GTA, TLOU, tomb raider, dying light enz.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me raden, ook weer niet jouw game. Waarom had je ook alweer een PS4?
ga jij maar kansloos lopen janken over orginele stemmenquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, daar is RRuben weer, die weer kansloos gaat lopen janken zodra het even over 1 specifieke game gaat....
Ja en wat dan als ik meteen het wachtwoord en emailadres van dat account verander?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jawel, dat is eerder in deze reeks voorgekomen. Je 'koopt' de inloggegevens van een ander zijn account. Als je er al mee weg komt, dan kan je die game die je 'koopt' alleen spelen onder een ander zijn account.
Commerciële verkoop van accountgegevens is tegen de regels en Sony kan daarvoor je account sluiten. Dat doen ze ook geregeld, want het gaat rechtstreeks tegen hun inkomsten in.
Dat kan volgens mij niet. Ik weet wel dat deze methode van verkoop illegaal is en je daardoor jouw account en alles wat daarop staat kwijt kan raken. Lijkt me dus niet slim om deze game te 'kopen'.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:41 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja en wat dan als ik meteen het wachtwoord en emailadres van dat account verander?
Jij zit in een games-console topic en zodra het over games gaat, loop jij meteen te janken, zonder inhoudelijk ook maar IETS toe te voegen. Ooit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
ga jij maar kansloos lopen janken over orginele stemmen
als jij dat vindtquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij zit in een games-console topic en zodra het over games gaat, loop jij meteen te janken, zonder inhoudelijk ook maar IETS toe te voegen. Ooit.
Ik heb het over een vrij essentieel onderdeel van een game wat eruit gesloopt wordt, dus dat lijkt me niet heel onbelangrijk. Bij iedere andere media en/of kunst zouden we woedend zijn als het speciaal aangepast wordt waarbij content verloren gaat, maar bij games zouden we maar genoegen moeten nemen met een waardeloze dub ipv de originele stemmen, die zonder goede reden maar compleet weggelaten worden...!? Kom nou.
Wederom een typisch inhoudelijke reactie van je.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:35 schreef lel86 het volgende:
n je account gegevens en dan kan je de game downloaden.dus eigenlijk kan je de game dan ook met een paar delen toch?
je trekt conclusies zonder argumenten dus wees gewoon stil.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wederom een typisch inhoudelijke reactie van je.
Als jij je stoort aan mensen die iets over een game zeggen, dan moet je gewoon niet in topics als deze komen. Je voegt geen reet toe, en je loopt alleen maar te trollen. Rot lekker op en zoek een topic waar je wel nuttig kunt zijn.
En dat zegt dan Jiangquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:09 schreef Jiang153 het volgende:
Dit topic
Altijd wat leuks hier
Als het niet over criminele activiteiten, misgunners of indies gaat dan heb je weer de mensen die poep praten over games.
Want?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]je moet wel heel dom zijn als je dat doet
Ik misgun criminelen hun gejatte games inderdaad. Vooral als ze daarna vol trots opscheppen hoe stoer ze wel niet zijn.quote:
Heb je bewijs dat het gejat is? Anders dan gooi je allemaal valse beschuldigingen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik misgun criminelen hun gejatte games inderdaad. Vooral als ze daarna vol trots opscheppen hoe stoer ze wel niet zijn.
Zal vast vreemd zijn voor jou.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Anders dan gooi je allemaal valse beschuldigingen.
Tjongejongequote:Op dinsdag 14 april 2015 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Jij hebt zelf letterlijk gezegd dat jouw vriend in het buitenland games zomaar games 'gevonden heeft' .
En je wilt niet zeggen hoe jij aan je gratis games komt.
Het is hier iedereen duidelijk hoe jij aan je games komt.
En dan ook nog denken dat anderen je stoer vinden om daarover op te scheppen
Eerder in dit topic. Misschien was het je opgevallen als je daadwerkelijk ook leest wat mensen hier posten.quote:
que?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:28 schreef jackson het volgende:
Ik vond het R&P avontuur rondom het daten van game-chicks veel leuker dan dit geneuzel.
Visjes opgooienquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:28 schreef jackson het volgende:
Ik vond het R&P avontuur rondom het daten van game-chicks veel leuker dan dit geneuzel.
[..]
Eerder in dit topic. Misschien was het je opgevallen als je daadwerkelijk ook leest wat mensen hier posten.
Laatste tijd best druk, dus kan niet alles meepakken. Dit topic loopt zo hard dat we elke dag alweer bij de volgende reeks zijnquote:
te druk met jatten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Laatste tijd best druk, dus kan niet alles meepakken. Dit topic loopt zo hard dat we elke dag alweer bij de volgende reeks zijn
Jatten van?quote:
Waar is je penguinquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:41 schreef Pheno het volgende:
Users op andere fora proberen een E3-hypetrain te starten. Hier gaan we elkaar afzeiken. Chapeau!
Start een dan. Jij als mod moet dat doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:41 schreef Pheno het volgende:
Users op andere fora proberen een E3-hypetrain te starten. Hier gaan we elkaar afzeiken. Chapeau!
Ik ben geen mod.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Start een dan. Jij als mod moet dat doen
Games bestellen en aanvinken om ze achteraf te betalen.. De postbode naar een leeg pakhuis sturen en hem daar bedreigen met een mes/nep vuurwapen zodat hij het pakketje afgeeft (natuurlijk met factuur!)... Ja dat is gwn diefstalquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tjongejonge![]()
Weer zo eentje die de emoticons niet snapt![]()
[ afbeelding ]
Tevens wilt gevonden nou ook weer niet altijd zeggen dat het gejat is
The plot thickensquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Games bestellen en aanvinken om ze achteraf te betalen.. De postbode naar een leeg pakhuis sturen en hem daar bedreigen met een mes/nep vuurwapen zodat hij het pakketje afgeeft (natuurlijk met factuur!)... Ja dat is gwn diefstal
Phenoquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:41 schreef Pheno het volgende:
Deze truc kende ik nog niet maar bedankt! Zal kijken of het lukt als ik een pakhuis heb!quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Games bestellen en aanvinken om ze achteraf te betalen.. De postbode naar een leeg pakhuis sturen en hem daar bedreigen met een mes/nep vuurwapen zodat hij het pakketje afgeeft (natuurlijk met factuur!)... Ja dat is gwn diefstal
Dat ook maar star wars, uncharted, wie weet wat nog meer! Daar wil ik gewoon nu meer van weten...quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, ik kom nu al om in de goede games....
X-Comquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd of we een nieuwe X-Com game zullen zien....
Daarnaast ook benieuwd of Platinum Games met een goede nieuwe next-gen game komt, zoals destijds Vanquish.
Hopelijk dan wel weer een strategische XCOM en niet de shooter. Ik wilde het een kans geven, maar het was gewoon meh. Terwijl bv een first-person-view in XCOM best vet zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd of we een nieuwe X-Com game zullen zien....
Daarnaast ook benieuwd of Platinum Games met een goede nieuwe next-gen game komt, zoals destijds Vanquish.
als kritisch persoon kom je verder in het levenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:41 schreef Pheno het volgende:
Je hebt een demo gekochtquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:02 schreef Leonos het volgende:
MGS voor 6 euro gekocht. Dit spel moet je toch kunnen uitspelen zonder die footsoldiers te killen aan het begin?
Kom niet eens voorbij die eerste wachttoren
Ja, ik had het over de strategische shooter, Enemy Unknown, en Enemy Within.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel weer een strategische XCOM en niet de shooter. Ik wilde het een kans geven, maar het was gewoon meh. Terwijl bv een first-person-view in XCOM best vet zou kunnen zijn
zondag 14 juniquote:
Ik heb liever een nieuwe elder scroll... En nu niet onlinequote:Op dinsdag 14 april 2015 15:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dishonored 2
Doom
Fallout 4
En misschien een Skyrim Remaster....
Zal me niets verbazen als ze eerst een HD Mass Effect trilogie aankondigen voor eind dit jaar, en dan eindigen met een teaser voor een Mass Effect 4 voor volgend jaar (voorjaar, maar zal uiteindelijk wel verschoven worden tot herfst 2016).quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat ze Fallout 4 volgend jaar aankondigen. Bedoel als ze hem nu op de E3 laten zien dan wordt het toch sowieso nog wachten tot eind 2016. Die game gaat echt niet dit jaar uitkomen.
Hopelijk ook wat beelden van Mass Effect 4 en Uncharted 4 en misschien een releasedate voor een Mass Effect en Uncharted Trilogy HD Remastered Remake.
Een nieuwe Elders Scoll kan alleen als de studio's gesplitst werken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb liever een nieuwe elder scroll... En nu niet online
Want ze hebben uh, wacht, wat hebben ze dit jaar nog uit te brengen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat ze Fallout 4 volgend jaar aankondigen. Bedoel als ze hem nu op de E3 laten zien dan wordt het toch sowieso nog wachten tot eind 2016. Die game gaat echt niet dit jaar uitkomen.
Doom?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want ze hebben uh, wacht, wat hebben ze dit jaar nog uit te brengen?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze die zullen aankondigen...
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bethesda_Game_Studiosquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want ze hebben uh, wacht, wat hebben ze dit jaar nog uit te brengen?
id Software, ander genre, als Doom dit jaar zou uitkomen zitten ze elkaar niet eens in de wegquote:
preciesquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:34 schreef DKUp het volgende:
FIFA mag van mij een aantal jaar niet verschijnen....
Helaas kopen veel mensen het spel ieder jaar en dat is natuurlijk heel makkelijk geld verdienen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
preciesKunnen ze langer werken aan een goeie FIFA i.p.v. een jaarlijkse veredelde update
Mass Effect wil ik best wel op de PS4 aangezien mijn DS3 hatelijk speeltquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Een Skyrim remaster slaat echt nergens op. Speel hem dan op de pc met mods. Eigenlijk slaat een Mass Effect remake ook nergens op als ik heel eerlijk ben. Kijk Uncharted kan wel leuk zijn omdat veel mensen geen PS3 hebben gehad.
Maar mensen die nog echt een Skyrim Remaster verwachtenSoms gaan mensen echt te ver hoor qua remakes. Zo kan je bezig blijven.
Ja ik ook hoor, maar eigenlijk zijn die nog prima speelbaar.Op de Xbox 360 speelde het echt wel heerlijk, maar tegenwoordig wil iedereen een remaster van een paar jaar oude game.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mass Effect wil ik best wel op de PS4 aangezien mijn DS3 hatelijk speelt
Maar 80 miljoen keer verkocht of zoquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Kijk Uncharted kan wel leuk zijn omdat veel mensen geen PS3 hebben gehad.
moet nog steeds tijd vinden voor dat spelquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar eigenlijk zijn die nog prima speelbaar.Op de Xbox 360 speelde het echt wel heerlijk, maar tegenwoordig wil iedereen een remaster van een paar jaar oude game.
Hopelijk straks Dying Light in de brievenbus. Heb wel zin in die game
Als ik nu terugkijk naar de Dualshock 3quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mass Effect wil ik best wel op de PS4 aangezien mijn DS3 hatelijk speelt
Als je niets wil weten dan moet je het internet vanaf zo midden mei mijdenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:29 schreef DKUp het volgende:
Nog even op de E3 terug te komen, ik heb liever dat ze het tijdens de E3 aankondigen en niet weer een week ervoor( zie de afgelopen twee jaar).
Volkomen logisch. Als je niet bij de absolute top hoort zoals Bethesda, Activision etc. die gewoon een persco op de beurs geven moet je wel een weekje voor de E3 de media opzoeken. Dan zijn de grote jongens stil.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:29 schreef DKUp het volgende:
Nog even op de E3 terug te komen, ik heb liever dat ze het tijdens de E3 aankondigen en niet weer een week ervoor( zie de afgelopen twee jaar).
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ik nu terugkijk naar de Dualshock 3.
Ik kan er serieus niet goed meer meespelen, de triggers, de pookjes en het kleine formaat
probleem is dat juist de grote jongens mario de loodgieter moeten inhuren om al die lekkages te stoppenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volkomen logisch. Als je niet bij de absolute top hoort zoals Bethesda, Activision etc. die gewoon een persco op de beurs geven moet je wel een weekje voor de E3 de media opzoeken. Dan zijn de grote jongens stil.
Que?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
probleem is dat juist de grote jongens mario de loodgieter moeten inhuren om al die lekkages te stoppen
De grote jongens lekken, juist die met een perscoquote:
Nee, joh.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grote jongens lekken, juist die met een persco
Hell, we zitten met wat mazzel in de zaal, dus dat weet ik. Maar Ubi, Sony, Microsoft, al die uitgevers met een persco lekken net zo hard, zij het niet harder dan de 'kleinere' jongens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, joh.
Bethesda heeft een persco aangekondigd met een item. Met een beetje mazzel Fallout 4, maar die wordt echt niet gelekt voor de E3.
Enige die lekken zijn de uitgevers die op de beurs niet bij de top horen. Op het moment dat de grote jongens zich stil houden hebben zij dan even de kans om releases etc. de wereld in te helpen. Het is juist voor de grote uitgevers van belang dat zij de pers weg kunnen blazen tijdens een persco. Bethesda wil tijdens die persco een enorm dikke trailer tonen aan de wereld over Fallout 4 (hoop ik), waarom zouden ze hun eigen glazen ingooien om hem dan te lekken?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell, we zitten met wat mazzel in de zaal, dus dat weet ik. Maar Ubi, Sony, Microsoft, al die uitgevers met een persco lekken net zo hard, zij het niet harder dan de 'kleinere' jongens.
Waarom lekte Bloodborne al weken eerder uit terwijl dat een van de grote verrassingen moest zijn van Sony? Geen idee, hyperdehyp wss. Je kunt me niet wijsmaken dat ze dit niet gewoon fatsoenlijk kunnen beschermen voordat de E3 begint.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Enige die lekken zijn de uitgevers die op de beurs niet bij de top horen. Op het moment dat de grote jongens zich stil houden hebben zij dan even de kans om releases etc. de wereld in te helpen. Het is juist voor de grote uitgevers van belang dat zij de pers weg kunnen blazen tijdens een persco. Bethesda wil tijdens die persco een enorm dikke trailer tonen aan de wereld over Fallout 4 (hoop ik), waarom zouden ze hun eigen glazen ingooien om hem dan te lekken?
Omdat Bloodborne in die fase overschreeuwt zou worden door titels als Arkham Knight en Smash Bros.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom lekte Bloodborne al weken eerder uit terwijl dat een van de grote verrassingen moest zijn van Sony? Geen idee, hyperdehyp wss. Je kunt me niet wijsmaken dat ze dit niet gewoon fatsoenlijk kunnen beschermen voordat de E3 begint.
De lekken zijn super selectief. Alsof Nintendo met Zelda en Mario een waterdicht systeem kan maken wat voor Sony of Microsoft onmogelijk is. Titels als Mario, Zelda en Halo lekken niet. Die dragen de naam, daar gaat heel de wereld naar kijken. Dus ga je mensen wegblazen met een trailer. Als het Fallout wordt wat Bethesda gaat showen gaat ie nooit lekken voor LA.quote:De laatste paar E3's staan bekend om de enorme hoeveelheid 'lekken' omdat ze op de dagen zelf allemaal elkaar proberen te overschreeuwen. Ik verwacht de trailer zelf niet gelekt, maar we weten denk ik van te voren al dan niet met screenshots welke games Bethesda gaat tonen als het weer hetzelfde gaat als voorgaande jaren.
Ik ben sowieso niet echt van de overpriced gimmicks... al zie ik in deze technologie wel potentie, in tegenstelling tot Wii's gewapper of Kinect's camera/voice-commands...quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:48 schreef Pheno het volgende:
Maar ik hoop op wat Morpheus systemsellers. 2016 moet het jaar worden, dus ik ben benieuwd wie ze, naast project Cars wss, mee op die trend hebben gekregen. Op dit moment heb ik totaal niet de behoefte die gadget te kopen namelijk
Moet Unity nog spelenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:39 schreef DKUp het volgende:
Assassins Creed Victory was wel heel pijnlijk
jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:00 schreef Jiang153 het volgende:
Op de PS4 heb je ook voice commands toch?
Tony Hawk Pro Skater 5quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:58 schreef DKUp het volgende:
E3 2015 (een greep van spellen die we kunnen verwachten voor de PS4):
Activision:
Call of Duty Black Ops III
Guitar Hero Live
Tony Hawk (Pro Skater 5)
Bandai Namco:
Tekken 7
Bethesda:
Doom
Dishonored 2 (maybe)
Fallout 4 (waarschijnlijk)
Deep Silver:
Dead Island 2
EA:
FIFA 16
Need for Speed (2015)
Star Wars Battlefront
Mirrors Edge
Mass Effect
Harmonix:
Rockband 4
Konami:
MGS V
Sony + Indies en Exclusives:
Until Dawn
Uncharted 4
God of War 3 Remastered
Tearaway Unfolded
Rime
No Man's Sky
Wild
Persona 5
Uncharted Trilogy Remastered (maybe)
Ubisoft:
Assassin's Creed Victory
Rainbow Six Siege
Just Dance 2016
WB:
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Asylum and City Remastered (gerucht)
Square Enix staat er nu bijquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:08 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tony Hawk Pro Skater 5
FALLOUTTTTTTTTTT 4![]()
![]()
![]()
Mirrors Edge
Mass Effect
Until Dawn
Uncharted 4
Uncharted Trilogy HD
En heel maar dan ook heel misschien Black Ops III als er weer een super vette zombie mode in zit.
Dit zijn toch wel de titels die mijn interesse hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |