SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Even in de herhaling:
Ik denk dat ik core oefeningen moet gaan doen. Ik kom qua snelheid nog steeds niet onder de 5:00min/km, ook niet bij intervallen. Bij de 3' intervallen van gisteren wel een paar keer dichtbij, 5:04/5:05, maar dan zit ik echt wel op topsnelheid, en dan ben ik wel stuk na die 3 minuten.
Helpen core oefeningen om snelheid op te krikken?![]()
Nee laatquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:24 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Hoe laat start je in Vegas? Ook vroeg denk ik?
4:30pm, #thestripatnight is de hashtag...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Core gaat zeker wel iets helpen, maar zal geen wonderen verrichten. Misschien moet je wat meer geduld hebben en wat langer trainen voordat je winst gaat merken (in snelheid)quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:35 schreef steffelonio het volgende:
Even in de herhaling:
Ik denk dat ik core oefeningen moet gaan doen. Ik kom qua snelheid nog steeds niet onder de 5:00min/km, ook niet bij intervallen. Bij de 3' intervallen van gisteren wel een paar keer dichtbij, 5:04/5:05, maar dan zit ik echt wel op topsnelheid, en dan ben ik wel stuk na die 3 minuten.
Helpen core oefeningen om snelheid op te krikken?![]()
![]()
Vast wel iets. Maar het helpt vooral om je snelheid langer vast te houden, omdat je je core nodig hebt om je lichaam rechtop te houden op de momenten dat je moe wordt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:35 schreef steffelonio het volgende:
Even in de herhaling:
Helpen core oefeningen om snelheid op te krikken?
Daarnaast, hoe minder energie naar het zwabberen gaat, hoe meer er naar loopsnelheid kan natuurlijk.
Veel planken, en ook zijplanken waarbij je met de andere arm onder je romp doorbeweegt en zo. Een beetje het simuleren van de stijfheid die je ook tijdens het lopen (met armzwaai) wilt hebben.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een 12.00 start daar zou ook niet echt verantwoord zijn neequote:Op vrijdag 10 april 2015 10:22 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Op de antillen right ? Dan moet je wel haha![]()
Om 6.05 liep ik trouwens al te zweten als een malle
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn oom loopt daar ook altijd heeeeeeeel vroegquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Een 12.00 start daar zou ook niet echt verantwoord zijn nee![]()
Om 6.05 liep ik trouwens al te zweten als een malle![]()
![]()
True. Ik merk wel winst, gaat nog steeds goed vooruit, maar ben ongeduldig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Core gaat zeker wel iets helpen, maar zal geen wonderen verrichten. Misschien moet je wat meer geduld hebben en wat langer trainen voordat je winst gaat merken (in snelheid)
Planken..![]()
![]()
afwisselingquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef steffelonio het volgende:
[..]
True. Ik merk wel winst, gaat nog steeds goed vooruit, maar ben ongeduldig.
Planken..![]()
plank, spiderman plank, reverse plank, mountainclimbers, burpees (als je denkt dat planken kut is), pushups in allerlei varianten (wide, militairy, diamond)...
Ik ben hier begonnen:
De Uiterwaarden bij Beuningen. Veel over de dijk gelopen daar![]()
Nu woon ik aan het water en het Veldhuizerpark, waar ik bijna altijd mijn rondjes loop, begin of eindig. Asfalt![]()
Hier in de straat is het ook niet zo erg om door de wijk te lopen:![]()
Ik loop ook regelmatig 2 km verderop in het Maximapark en ik kan een leuke parkenloop maken vanuit huisVeldhuizerpark, Kloosterpark, Mauritspark, Meentpark. Dan weer terug of evt stukje door de woonwijk naar het Maximapark
![]()
![]()
Hier begonnen GotC en ik met hardlopen: Het roemruchte Zuiderpark in Den HaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn huidige playground bestaat met name uit het Westduinpark en de Puinduinen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Ik probeer de resultaten van mijn eerste hardloopwedstrijd op te zoeken, maar de jeugdlopen staan er niet op en van de Spaanse websites waar mijn eerste hardloopwedstrijd als volwassene op zou moeten staan kan ik al helemaal niets terugvinden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eerste wedstrijd was de VUMC Gebouwenloop in 2010. 5kmquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik probeer de resultaten van mijn eerste hardloopwedstrijd op te zoeken, maar de jeugdlopen staan er niet op en van de Spaanse websites waar mijn eerste hardloopwedstrijd als volwassene op zou moeten staan kan ik al helemaal niets terugvinden
F means you're fucked![]()
+1.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd was de VUMC Gebouwenloop in 2010. 5km
5km in 40:52![]()
![]()
Bij mij was het 10km in januari in Madrid in 2009, keiveel heuvels, en ondanks dat het maar 10 graden was, scheen er wel een gemeen zonnetje. Ik liep daar volgens mij wel rond de 58 minuten. Maar nu ik terugdenk weet ik niet eens of ik me met naam en al heb ingeschreven of dat we gewoon op de bonnefooi zijn gegaan. Ik heb wel een shirt eraan over gehouden!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd was de VUMC Gebouwenloop in 2010. 5kmIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik hoef niet zover terug in de tijd voor mijn eerste hardloopwedstrijd.
5 km in team fok!ing fast tijdens Ekiden 2013
Straight to the top!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef Guard het volgende:
Ik hoef niet zover terug in de tijd voor mijn eerste hardloopwedstrijd.
5 km in team fok!ing fast tijdens Ekiden 2013Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tenzij we die infamous etappe tijdens de Bata44 meetellen...
Eens kijken of dat nog terug kan vinden en of ik uberhaupt onder mijn eigen naam daar heb gelopen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
1e wedstrijd 16 maanden geleden, 8 december 2013, 10 km op het strand in Breskens. 48:22m
Wilde gelijk meer wedstrijden gaan doen![]()
![]()
Ahh ik vind wel mijn reisblogje terug:
Wat betreft “buitenschoolse activiteiten” heb ik vorige week zondag samen met Amir meegedaan aan de Carrera Popular de San Claudio, een hardloopwedstrijd van 10 km. Op die dag was het heel koud (6 graden) maar wel heel zonnig. We hadden wel een paar keer 10 km getraind, maar dit was echt veel zwaarder omdat 80% van de weg omhoog ging, en sommige stukken echt superstijl! De finish was echt het ergste, je kon het spandoek van de finish niet eens zien tot 50 meter van tevoren omdat het zo stijl was! Maar uiteindelijk heb ik het gefinished in 57 minuten, dus daar ben ik wel blij mee! Amir was maar 1 minuut sneller.. Ik weet nog niet hoeveelste ik geëindigd ben, maar ik denk bij een van de laatste want de deelnemers waren voor 95% mannen en ook bijna allemaal mensen van atletiekclubs.. Maar het was wel een leuke ervaring! We zijn van plan aan meer wedstrijden mee te gaan doen.
Te schattig! Was bij nader inzien al in oktober 2008
De route ook nog teruggevonden:
http://es.mapmyrun.com/ke(...)laudio-route-4169137
Hoogteverschil viel bij nader inzien wel mee, 129 hoogtemeters in 10.3 kmMaar was toen heel zwaar!
Nog best stevig doorgelopen dan toen, zonder serieuze training
[ Bericht 14% gewijzigd door La_Tramposa op 10-04-2015 11:29:42 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb mijn oude batavierentijden nooit meer teruggevonden. Heb geloof ik in 2003 6,4km gelopen en in 2004 een vergelijkbare afstand. In beide gevallen niet bijzonder vlot. We streden met ons team dan ook voor een plek in de onderste 10% van de ranglijsten.
M'n tijd van de CPC 5km (2009 misschien?) heb ik ook nooit meer gevonden. Mo's vader heeft toen nummers voor ons gehaald een paar dagen van te voren, bij de Primera ofzo destijds. Zal wel nooit op naam gezet zijn, en de nummers weet ik niet meer. Ik kwam toen net onder het half uur binnen geloof ik.
Pas sinds 2013 loop ik dan ook langer dan een half jaar aan een stuk hard, en sindsdien loop ik een stuk meer wedstrijden, en die houd ik allemaal wel bij. Dat ik sindsdien ook met een GPS loop, maakt het ook wel makkelijker.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: