ik begrijp geen kk van die zinquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Duikinstructeur stroekn doekn zeker![]()
zelfde manier als je huidige account. Maar leuk geprobeerd... BRONSON_!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Joh zou niet eens weten hoe je een kloon aanmaakt![]()
Ik doe niet aan BS, ik ben gewoon wie ik ben...MsMessy en helemaal niets anders. Rot op met al je kutkloonsquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zelfde manier als je huidige account. Maar leuk geprobeerd... BRONSON_!!!!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was ook leraar. Bij kleine kk turkjes. Echt van die mini Kaolo weismannetjes.
awesome hou je nou op?!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zelfde manier als je huidige account. Maar leuk geprobeerd... BRONSON_!!!!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kkgym is dat ik ga naar Crossfit Haarlem
quote:
Relaties & Psychologiequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
Jezus wat een saaie wijven op tinder. Waar zitten de echte smaatjes??
Duitsland.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
Jezus wat een saaie wijven op tinder. Waar zitten de echte smaatjes??
zijn hier in Haarlem talloze ladies only gymsquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Kk basic fit heeft blijkbaar ladies only vestigingen![]()
De shitstorm die los zou gaan als er een men only sportschool zou zijn![]()
![]()
Check, check, check, alleen kampwijf nog niet gehad.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik aan mn bucketlist ga werken. Een chubby, een moeder, een asian, een kampwijf etc. Als jullie nog mensen kennen die wel geïnteresseerd zijn in een Fokker, stuur ze maar door.
Die opsomming zijn losstaande dingen btw.
Zo'n wereldkaart met vlaggetjes welke nationaliteit je al gehad hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik aan mn bucketlist ga werken. Een chubby, een moeder, een asian, een kampwijf etc. Als jullie nog mensen kennen die wel geïnteresseerd zijn in een Fokker, stuur ze maar door.
Die opsomming zijn losstaande dingen btw.
Srs?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zijn hier in Haarlem talloze ladies only gyms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |