quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man zo'n oridinaire hoogblonde slettebak met naamplaat om d'r nek, gouden oorbellen zo groot als de fietswielen van Kaas en een paar goeie plakplaatjes links en rechts.
Toch lekker om zo'n ordinaire kop helemaal onder te spuiten. Vooral die tweede.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
now we're talkingquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he die tweede is het beste.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toch lekker om zo'n ordinaire kop helemaal onder te spuiten. Vooral die tweede.
Nja, die tieten lijken me inderdaad niet zo lekker om aan te friemelen. Maar die botoxkop vernederen lijkt me wel geil.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
Man dan kun je net zo goed twee voetballen vastpakken.
Staat je goed Eleiko, die bloemetjes.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toch lekker om zo'n ordinaire kop helemaal onder te spuiten. Vooral die tweede.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Deuce92 het volgende:
Zo throatfucken dat haar makeup uitloopt enzo. Tranen in d'r ogen.
Word er nu al hard van.
Gooi er een muntje in en sap gaat los.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier dit vind je vast ook wel lekker http://www.upcoming.nl/ma(...)klaar-voor-rokjesdagquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat het allemaal perceptie/mode/cultuur is word ik uitgemaakt voor bushlover zeker.
hahahaquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:53 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
hier dit vind je vast ook wel lekker http://www.upcoming.nl/ma(...)klaar-voor-rokjesdag
vind die met die bontmuts lkkrquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef Deuce92 het volgende:
Vind de tieten van die eerste maar nasty uitzien. De rest zou ik wel doen.
lol 10/14 zijn gewoon kerels.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:53 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
hier dit vind je vast ook wel lekker http://www.upcoming.nl/ma(...)klaar-voor-rokjesdag
oooooh.gifquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
alsof ze jouw kut wel konden vinden hahah
Fuck zeg, ondankbaar zwijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Help mijn vrouw is een kuthoer.
http://rtlxl.nl/#!/help-m(...)fb-a5fe-f48ba1dd4f77
Henk weetquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze dr zo eentje heeft ben ik al om. Dan wel in het goud.
Ze moet wel een naam hebben eindigend op een Y. Ashley, Kelly zoiets. Of Doortje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Henk weetdan nog van deze er bij
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar dan wel achteraf zsm wel toch? Kan me niet voorstellen dat je daarmee aan de ontbijttafel wil zitten kletsen.
ja dan weet je ook meteen dat ze single is anders hangt de naam van der vriendje er aanquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze dr zo eentje heeft ben ik al om. Dan wel in het goud.
jij nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar dan wel achteraf zsm wel toch? Kan me niet voorstellen dat je daarmee aan de ontbijttafel wil zitten kletsen.
Haha inderdaad. Heb familie in Deventer en elke verjaardag weer feest als de vriendinnen van mn nicht enz komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze moet wel een naam hebben eindigend op een Y. Ashley, Kelly zoiets. Of Doortje.
Waarom niet? Gezellig met de rest van het kamp aan de bbq.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwah, als ze 't goed doen zit er wel een ontbijtje voor ze in. Zo ben ik. Koffie, sapje, broodjes.quote:
heb ashley gehadquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze moet wel een naam hebben eindigend op een Y. Ashley, Kelly zoiets. Of Doortje.
[..].
Beetje filosoferen hoe je het beste een wietkwekerij op kunt zetten of hoe je je Glock schoonhoudt.
echt he?quote:
xDquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:15 schreef seto het volgende:
caren om een goed gesprek lol
dit is paiq niet
haha gwn afrollen en in slaap vallenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:15 schreef seto het volgende:
caren om een goed gesprek lol
dit is paiq niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |