Als ik nu zeg dat het allemaal perceptie/mode/cultuur is word ik uitgemaakt voor bushlover zeker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Bronson_ het volgende:
en behaard wordt geassocieerd met kksmerig
Ik wil niet weten waar jij onderweg je pick-up laat stoppen, bro.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen relatiemateriaal, maar gewoon om af en toe eens lekker vol te blaffen en af te snauwen.
bushlover gespotquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat het allemaal perceptie/mode/cultuur is word ik uitgemaakt voor bushlover zeker.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
Vind streepje of zo wel goed. Als maar geen wildgroei is. da's gewoon laks.
Niet op discutabele plekken. Veel te herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar jij onderweg je pick-up laat stoppen, bro.
Wie is dezequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Bronson_ het volgende:
en behaard wordt geassocieerd met kksmerig
Heb je als vrouw keihard je best gedaan om alles minutieus bij te werken en ontharen, gaat de broek omlaag en raak je de weg naar de piemel kwijt vanwege de bebossing. Ik had dat echt nooit verwacht van jonge mannen.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
alsof ze jouw kut wel konden vinden hahah
Matig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Jouw woorden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hahah kankergrappig want ik ben dik. Snap hem.
Geen topic is compleet zonder deze gif.quote:
Gvd: kan mijn UI niet meer wijzigen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom heb jij Fripsels UI nu weer.
Cor, misschien is mijn smaak qua automobielen niet de chiqueste, maar dit is veel treuriger.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |