quote:Kuyt definitief Feyenoorder
De eredivisie is komend seizoen een attractie rijker. Dirk Kuyt (34) heeft zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor één seizoen aan Feyenoord bindt. ,,Maar mijn intentie is om nog vijf jaar het shirt van Feyenoord aan te hebben”, zegt de aanwinst van de Rotterdammers.
,,Ik heb altijd in mijn achterhoofd gehouden: misschien komt de dag ooit weer dat ik terugkeer. Die komt komend seizoen en dat maakt me echt heel trots. Het geloof dat we met de club echt iets kunnen bereiken, heeft me het laatste zetje gegeven om voor Feyenoord te kiezen”, aldus Kuyt, die gisteren de leiding van zijn club Fenerbahçe op de hoogte stelde van de transfervrije overgang.
Kuyt hoopt dat John Guidetti zijn voorbeeld volgt. ,,Hij heeft aangetoond een echte Feyenoord-speler te zijn. Net als ik had hij heel snel een klik met de fans”, aldus de Nederlander. ,,Om eerlijk te zijn, ben ik hem na Feyenoord een beetje uit het oog verloren, omdat hij bij Manchester City niet veel speelde en de Schotse competitie met Celtic in Turkije moeilijk was te volgen. Maar als hij de fitheid en kwaliteit kan leveren die hij destijds had, dan is hij een enorme aanwinst.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga anders nog even 5 miljoen voor een net-niet speler van AZ of Heerenveen het riool in flikkeren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:24 schreef Dingflofbips het volgende:
Blij zijn met zo'n bejaarde
Heel rotterdam met de broek op de enkels
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:18 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord kampioen 2015/2016SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik ben heel benieuwd hoeveel hij nog toevoegt met z'n 35 jaar straks. Z'n conditie is gewoon op en top.quote:
Heleboel Turkse supporters erbij sowieso.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoeveel hij nog toevoegt met z'n 35 jaar straks. Z'n conditie is gewoon op en top.
Dat is dan jammer. Met een relatief laag salaris en een een-jarig contract is er weinig risico. Kuyt is nog degene die het meeste risico loopt. Als hij faalt, dan kijken veel mensen over 10 jaar toch anders terug op zijn carriere.quote:
Haha die gast is mateloos populair bij Fenerbahce. Sowieso paar weken terug nog de winnende gescoord tegen Galatasaray. Daar kan je op zoiets 2 jaar op teren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dagobert Dirk is terug. Geweldig man. Feest. Menig Fenerbahce vriend reageerde net zo, maar dan op zijn vertrek.
Betekent niet dat ze er rouwig om zijn dat ie vertrektquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha die gast is mateloos populair bij Fenerbahce. Sowieso paar weken terug nog de winnende gescoord tegen Galatasaray. Daar kan je op zoiets 2 jaar op teren.
De terugkeer van Kuijt betekent ook nog geen kampioenschap. Integendeel zelfs, kampioen zal Feyenoord niet worden. Maar voor de club is het goed dat zo'n iemand terug komt. En dat voor een klein salaris. Goedkope oplossingen op weg naar de top van Nederland.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:34 schreef Shreyas het volgende:
Leuk dat hij zijn carrière eindigt in Nederland. Hoewel Kuyt nooit een topspeler is geweest, heeft hij zich wel altijd 100% ingezet voor Oranje. Maar laten we eerlijk zijn, met van Hooijdonk werd Feyenoord geen kampioen, met Makaay werd Feyenoord geen kampioen, met Kuyt en Kalou in topvorm werd Feyenoord geen kampioen, met Guidetti werd Feyenoord geen kampioen, met de Vrij, Clasie en Pelle in de beste fase van zijn carrière werd Feyenoord geen kampioen.
Nee hoor. Maar hij is daar gewoon een goeie spelert. Speelt bijna altijd een 7 en maakt z'n goals.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze er rouwig om zijn dat ie vertrekt
Kerel, zelfs Erdogan slaapt al dagen slecht van het feit dat Dirk Turkije gaat verlaten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze er rouwig om zijn dat ie vertrekt
Oh ja, sorry. Dirkgodquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hij is daar gewoon een goeie spelert. Speelt bijna altijd een 7 en maakt z'n goals.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kerel, zelfs Erdogan slaapt al dagen slecht van het feit dat Dirk Turkije gaat verlaten.
Dat hangt er dus vanaf, met een speler als Kuyt kun je geen team bouwen voor een aantal jaren, het is zeker geen speler voor de toekomst. Elk seizoen zal het weer de vraag zijn of hij nog wel goed genoeg is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:00 schreef satecl het volgende:
[..]
De terugkeer van Kuijt betekent ook nog geen kampioenschap. Integendeel zelfs, kampioen zal Feyenoord niet worden. Maar voor de club is het goed dat zo'n iemand terug komt.
Dat hele land stort in straks. Want Dirk Kuyt was niet alleen goed in de kleedkamer. Hij was ook goed in de Tweede Kamer. Of althans het equivalent daarvan in Turkije; de politieke gevangenis want tegenspraak wordt niet geduld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kerel, zelfs Erdogan slaapt al dagen slecht van het feit dat Dirk Turkije gaat verlaten.
Alsof ze het Nederlands kampioenschap ambiëren, dat is wel erg veel gevraagd. Gewoon weer kampioen van Zuid-Holland en Rotterdam en ver komen in de beker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:34 schreef Shreyas het volgende:
Leuk dat hij zijn carrière eindigt in Nederland. Hoewel Kuyt nooit een topspeler is geweest, heeft hij zich wel altijd 100% ingezet voor Oranje. Maar laten we eerlijk zijn, met van Hooijdonk werd Feyenoord geen kampioen, met Makaay werd Feyenoord geen kampioen, met Kuyt en Kalou in topvorm werd Feyenoord geen kampioen, met Guidetti werd Feyenoord geen kampioen, met de Vrij, Clasie en Pelle in de beste fase van zijn carrière werd Feyenoord geen kampioen.
Hij moet er komend seizoen gewoon staan, het seizoen erop (wordt jaarlijks gekeken naar wat ie toevoegt) zal hij waarschijnlijk uitgefaseerd worden en wordt het tijd voor onze jeugdige spitsen (1 aangekocht en 1 eigen jeugd). Die kan hij dan ook mooi begeleiden, niets mis meequote:Op vrijdag 10 april 2015 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt er dus vanaf, met een speler als Kuyt kun je geen team bouwen voor een aantal jaren, het is zeker geen speler voor de toekomst. Elk seizoen zal het weer de vraag zijn of hij nog wel goed genoeg is.
Niet samen bij Feyenoord. Kuyt ging in 2006 en Gio kwam in 2007. Wel een hele tijd bij het Nederlands Elftal natuurlijk, lijkt mij ook apart.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef MakkieR het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar hoeveel schelen van Bronckhorst en Kuyt nou eigenlijk. Hebben die twee niet ooit samen gevoetbald bij Feyenoord? Zo ja dan moet dat wel een gek gevoel zijn dat de een nu trainer is en de ander speler.
Oh dat is eigenlijk nog gekker dan ik had gedacht, dus Kuyt had zijn carriere bij feyenoord er al op zitten in 2006, terwijl zijn toekomstige trainer in 2007 nog bij Feyenoord moest beginnen..ouch hahaquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet samen bij Feyenoord. Kuyt ging in 2006 en Gio kwam in 2007. Wel een hele tijd bij het Nederlands Elftal natuurlijk, lijkt mij ook apart.
Nee wijsneus, Van Bronckhorst speelde ook bij Feyenoord tussen 1993-1998,quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh dat is eigenlijk nog gekker dan ik had gedacht, dus Kuyt had zijn carriere bij feyenoord er al op zitten in 2006, terwijl zijn toekomstige trainer in 2007 nog bij Feyenoord moest beginnen..ouch haha
Overigens, denkend aan het Nederlands Elftal:quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet samen bij Feyenoord. Kuyt ging in 2006 en Gio kwam in 2007. Wel een hele tijd bij het Nederlands Elftal natuurlijk, lijkt mij ook apart.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh dat is eigenlijk nog gekker dan ik had gedacht, dus Kuyt had zijn carriere bij feyenoord er al op zitten in 2006, terwijl zijn toekomstige trainer in 2007 nog bij Feyenoord moest beginnen..ouch haha
Ten eerste niet iedereen hoeft kennis te hebben van voetbal en zeker niet van Feyenoord.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Altijd zo pijnlijk als mensen zonder kennis een uitgesproken mening etaleren.
Het antwoord is 5 en een half jaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ten eerste niet iedereen hoeft kennis te hebben van voetbal en zeker niet van Feyenoord.
Ten tweede ging ik uit van de informatie die ik kreeg van een vriendelijke fokker die mij vertelde dat Van Bronckhorst in 2007 kwam. Weet ik veel dat hij daarvoor al eerder bij Feyenoord had gespeeld.
Bovendien moet je wel even de voorgaande post van mij lezen, waar ik enkel de vraag stelde hoeveel Kuyt en van Bronckhorst schelen, hebben ze samen gespeeld en dat het een gek gevoel moet zijn nu de een trainer is en de ander moet doen wat van Bronkhorst tegen hem zegt. Dat komt geloof ik niet zo heel vaak voor in de Nederlandse competitie. En nogmaals ik weet het allemaal niet, daarom vraag ik het hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |