uit het niets?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik heb soms de neiging om in mijn hoofd een gedachtengang te hebben en dan te gaan praten halverwege die gedachtengang. Waardoor ik soms een beetje wordt aangestaard![]()
Uit het niets wat?quote:
Stiekem wel hequote:Op vrijdag 10 april 2015 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
sorry, fucking hilarisch dat soort dingen
ohw, daar heb ik echt nog nooit iets voor gedaan. dat is volgens mij het enige waarbij de belastingdienst je blindelings weet te vinden en begint te incasserenquote:
of je uit het niets begint te praten in een ruimte vol mensen als je zo'n gedachtegang hebtquote:
Het moet bijna wel express zijn, want de letters zitten niet dicht bijelkaar op het toetsenbord.quote:
Neuh dat valt wel mee, ik haak meestal in in het gespreksonderwerp dat al loopt, maar met een rare zijsprongquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
of je uit het niets begint te praten in een ruimte vol mensen als je zo'n gedachtegang hebt
het is geschreven door een fokkerquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het moet bijna wel express zijn, want de letters zitten niet dicht bijelkaar op het toetsenbord.
Of het was een persoon die met zijn of haar gedachten ergens anders zat eventjes..
Of de "dirty spellchecker" variant geinstalleerd....
ah oke, dat maakt het al iets normalerquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee, ik haak meestal in in het gespreksonderwerp dat al loopt, maar met een rare zijsprong
dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wie wat waar?
Ik doe altijd mijn best om zo duidelijk mogelijk te zijn, trouwens
in dit specifieke geval wel, maar mijn ervaring is wel veel breder in deze helaasquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het gaat wel steeds om dezelfde vrouw bij jou toch ? Of zijn er meer in jouw leven die zo doen ?
jaquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:32 schreef crv het volgende:
[..]
dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigt
[..]
in dit specifieke geval wel, maar mijn ervaring is wel veel breder in deze helaas
[..]
ja
belt ze me op.
V: Joey trekt verschrikkelijk ik houdt hem niet ik loop naar "le bas" (das hier een dorp verder, we hebben een rechtsreeks pad wat we regelmatig lopen, langzaam heuvel af)
crv: OK rustig aan ik kom eraan.
V: ok tot zo
dus ik naar beneden, schoenen aan in auto en naar le bas
sta ik daar .... geen V
belt ze me weer.
V: je komt toch wel lopend hè, ik sta halverwege te wachten![]()
![]()
crv : en je zei dat je naar le bas ging?
V: dat heb ik niet gezegd![]()
wel dus
Ik zie waar het fout ging.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:32 schreef crv het volgende:
[..]
dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigt
[..]
in dit specifieke geval wel, maar mijn ervaring is wel veel breder in deze helaas
[..]
ja
belt ze me op.
V: Joey trekt verschrikkelijk ik houdt hem niet ik loop naar "le bas" (das hier een dorp verder, we hebben een rechtsreeks pad wat we regelmatig lopen, langzaam heuvel af)
crv: OK rustig aan ik kom eraan.
V: ok tot zo
dus ik naar beneden, schoenen aan in auto en naar le bas
sta ik daar .... geen V
belt ze me weer.
V: je komt toch wel lopend hè, ik sta halverwege te wachten![]()
![]()
crv : en je zei dat je naar le bas ging?
V: dat heb ik niet gezegd![]()
wel dus
nou zo gaat het hier dagelijksquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie waar het fout ging.![]()
'Naar' of 'richting' iets lopen zijn twee verschillende dingen.
En geografisch zitten mannen toch vaak ietsje praktischer in elkaar.
yep zo gaat het hier bijna dagelijksquote:
En weet zij dat ze haar boodschap op die manier veel duidelijker zou overbrengen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:39 schreef crv het volgende:
[..]
nou zo gaat het hier dagelijks![]()
Als je wilt dat ik je ophaal zeg je: "ik sta daar en daar kun je me daar oppikken. Lopend want Joey moet nog van alles doen."
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gezegd is. Ik kan me wel voorstellen dat dat beloofd is en dan niet gedaan wordt. Want, no offence naar niemand, vrouwenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En weet zij dat ze haar boodschap op die manier veel duidelijker zou overbrengen?
dat zeg ik regelmatig maar het is nooit waar als ik dat zeg. ik was fout punt einde discussiequote:Op vrijdag 10 april 2015 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En weet zij dat ze haar boodschap op die manier veel duidelijker zou overbrengen?
Lastigquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg ik regelmatig maar het is nooit waar als ik dat zeg. ik was fout punt einde discussie
narcistisch trekje van derquote:
Ik zou daar niet tegenkunnenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg ik regelmatig maar het is nooit waar als ik dat zeg. ik was fout punt einde discussie
ik ondertussen ook niet meerquote:
Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gezegd is. Ik kan me wel voorstellen dat dat beloofd is en dan niet gedaan wordt. Want, no offence naar niemand, vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |