Owh. Welke afstand ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker de Duinenmars lopen
Ja, helaas wel. Echt het enige minpuntje aan dit land geloof ikquote:
dat is niet echt een marsquote:
ik wacht nog op mijn nieuwe tuintafelquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:14 schreef Cat22 het volgende:
RokjesdagMakkelijke fleece huisbroekdag voor mij
Maar wel een wasje aangezet voor als moeders dadelijk komt en als ik de pappa lief aankijk wil hij vast wat tuinstoelen naar buiten slepen.
Door duinen? Kan toch best pittig zijn.quote:
quote:
Voor de kleine beentjes welquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht nog op mijn nieuwe tuintafel
ja, mul zand wel vervelend.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door duinen? Kan toch best pittig zijn.
kunt ook hier de kennedymars doen. dat 80kmquote:
Volgens mij hoef je daar niet eens lief voor te kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:14 schreef Cat22 het volgende:
RokjesdagMakkelijke fleece huisbroekdag voor mij
Maar wel een wasje aangezet voor als moeders dadelijk komt en als ik de pappa lief aankijk wil hij vast wat tuinstoelen naar buiten slepen.
geen idee.quote:
Hehheh. Nee, da's voor mij geen lolquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mul zand wel vervelend.
[..]
kunt ook hier de kennedymars doen. dat 80km
Dan kan het snel gaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
hij staat bij mn vader op het werk.
straks maar eens gaan bellen
mijn eigen dorpje heeft heeft ook zo'n wandeling. "de nacht van gulpen"quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh. Nee, da's voor mij geen lol
En voor KleineBeentjes al helemaal niet
Kennis van me heeft ooit de Kennedymars gelopen... Achteruitquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mul zand wel vervelend.
[..]
kunt ook hier de kennedymars doen. dat 80km
jaquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen gaat het regenen
In ieder geval af en toe wat regen. Zondag schijnbaar wel iets beter, maar niet zo mooi als vandaag.
Don't shoot the messenger
Goed weer dus eigenlijk om het noodzakelijke websiteonderhoud eens uit te voeren morgenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen is het helaas al weer over met de pret..
Regen en 13 graden.
Ik zou dood neervallenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn eigen dorpje heeft heeft ook zo'n wandeling. "de nacht van gulpen"
dat is 70km.
elk jaar zeggen we weer dat we hem eens moeten mee lopen. nog nooit gedaan
Daar wacht je mee tot na de winter?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Goed weer dus eigenlijk om het noodzakelijke websiteonderhoud eens uit te voeren morgen.
Nicequote:Op vrijdag 10 april 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
nieuw is die ook niet, maar wel groot en luxe veel mooier dn wat ik nu heb
Zoiets ja. Of om te sporten. Niet te warm en zo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Goed weer dus eigenlijk om het noodzakelijke websiteonderhoud eens uit te voeren morgen.
zaterdag wedstrijd buiten schietenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of om te sporten. Niet te warm en zo.
of het leuk is weet ik niet, maar een uitdaging is het welquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou dood neervallen
25 km vind ik nog net leuk. Dan ben ik er wel klaar mee
de tafel die ik nu heb, heb ik gekregen van een vriend die een eigen cafe heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb jaren geleden de tuinset van mijn broer gekregen. Hij is inmiddels toe aan versie 3.0, ik ben nog steeds tevreden met het krijgertje.
Nu heb ik ook nooit veel zon in mijn tuin en telkens trap op trap af voor drankjes gaat ook vervelen. Dus ik gooi vaak liever de balkondeur in de woonkamer open.
Nicequote:Op vrijdag 10 april 2015 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of het leuk is weet ik niet, maar een uitdaging is het wel
[..]
de tafel die ik nu heb, heb ik gekregen van een vriend die een eigen cafe heeft.
tuinset die ik nu krijg is van een gezin dat schijnbaar veel te veel geld heeft.
bedrijf waar mn vader werk doet daar tuinonderhoud en dat echtpaar had gevraagd of zij de tuinset wilden meenemen aangezien de vrouw weer wat nieuws had uitgezocht
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schieten met wat ? Pijl en boog ?
Ah, cool. Dan kan ik me voorstellen dat regen wel wat invloed heeft.quote:
Waarom heb ik hierbij het MI van een groep nerds die in hun blote reet voor een target staan te buigen?quote:
Welke techniek gebruik jij ? Intuitief of standaard ?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Welke techniek gebruik jij ? Intuitief of standaard ?
(wiki is mijn hulp hoor)
*Zoekt andere wiki*quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ik gebruik wire tripping en mijn pijlpunt om te mikken
en dat gaat best aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
roosjequote:Op vrijdag 10 april 2015 09:42 schreef roos85 het volgende:
Belastingdienst
Wil rekeningnummer van de MRB wijzigen, kan niet via DigiD
Krijg binnen twee weken een formulier thuisgestuurd en als ik het heb teruggestuurd kan het nog twee weken duren eer dat zij het verwerkt hebben.
Wat nou leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:42 schreef roos85 het volgende:
Belastingdienst
Wil rekeningnummer van de MRB wijzigen, kan niet via DigiD
Krijg binnen twee weken een formulier thuisgestuurd en als ik het heb teruggestuurd kan het nog twee weken duren eer dat zij het verwerkt hebben.
Wat nou leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:52 schreef crv het volgende:
vrouwen. Altijd wat anders zeggen als ze bedoelen en dan boos zijn als je ze verkeerd begrijpt
Het gaat wel steeds om dezelfde vrouw bij jou toch ? Of zijn er meer in jouw leven die zo doen ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:52 schreef crv het volgende:
vrouwen. Altijd wat anders zeggen als ze bedoelen en dan boos zijn als je ze verkeerd begrijpt
tuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wie wat waar?
Ik doe altijd mijn best om zo duidelijk mogelijk te zijn, trouwens
Nou moequote:Op vrijdag 10 april 2015 09:52 schreef crv het volgende:
Ja echtquote:
en lukt dat een beetje?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtik weiger om te zijn zoals ... nou ja, vrouwen
Alle FOK vrouwen zijn duidelijk toch ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtik weiger om te zijn zoals ... nou ja, vrouwen
Meestal wel, maar ik heb soms de neiging om in mijn hoofd een gedachtengang te hebben en dan te gaan praten halverwege die gedachtengang. Waardoor ik soms een beetje wordt aangestaardquote:
Er waren toch geen FOK! vrouwenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alle FOK vrouwen zijn duidelijk toch ?
uit het niets?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik heb soms de neiging om in mijn hoofd een gedachtengang te hebben en dan te gaan praten halverwege die gedachtengang. Waardoor ik soms een beetje wordt aangestaard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |