Dat is Nederland hequote:Op vrijdag 10 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen gaat het regenen
In ieder geval af en toe wat regen. Zondag schijnbaar wel iets beter, maar niet zo mooi als vandaag.
Don't shoot the messenger
Owh. Welke afstand ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker de Duinenmars lopen
Ja, helaas wel. Echt het enige minpuntje aan dit land geloof ikquote:
dat is niet echt een marsquote:
ik wacht nog op mijn nieuwe tuintafelquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:14 schreef Cat22 het volgende:
RokjesdagMakkelijke fleece huisbroekdag voor mij
Maar wel een wasje aangezet voor als moeders dadelijk komt en als ik de pappa lief aankijk wil hij vast wat tuinstoelen naar buiten slepen.
Door duinen? Kan toch best pittig zijn.quote:
quote:
Voor de kleine beentjes welquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht nog op mijn nieuwe tuintafel
ja, mul zand wel vervelend.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door duinen? Kan toch best pittig zijn.
kunt ook hier de kennedymars doen. dat 80kmquote:
Volgens mij hoef je daar niet eens lief voor te kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:14 schreef Cat22 het volgende:
RokjesdagMakkelijke fleece huisbroekdag voor mij
Maar wel een wasje aangezet voor als moeders dadelijk komt en als ik de pappa lief aankijk wil hij vast wat tuinstoelen naar buiten slepen.
geen idee.quote:
Hehheh. Nee, da's voor mij geen lolquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mul zand wel vervelend.
[..]
kunt ook hier de kennedymars doen. dat 80km
Dan kan het snel gaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
hij staat bij mn vader op het werk.
straks maar eens gaan bellen
mijn eigen dorpje heeft heeft ook zo'n wandeling. "de nacht van gulpen"quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh. Nee, da's voor mij geen lol
En voor KleineBeentjes al helemaal niet
Kennis van me heeft ooit de Kennedymars gelopen... Achteruitquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mul zand wel vervelend.
[..]
kunt ook hier de kennedymars doen. dat 80km
jaquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen gaat het regenen
In ieder geval af en toe wat regen. Zondag schijnbaar wel iets beter, maar niet zo mooi als vandaag.
Don't shoot the messenger
Goed weer dus eigenlijk om het noodzakelijke websiteonderhoud eens uit te voeren morgenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen is het helaas al weer over met de pret..
Regen en 13 graden.
Ik zou dood neervallenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn eigen dorpje heeft heeft ook zo'n wandeling. "de nacht van gulpen"
dat is 70km.
elk jaar zeggen we weer dat we hem eens moeten mee lopen. nog nooit gedaan
Daar wacht je mee tot na de winter?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Goed weer dus eigenlijk om het noodzakelijke websiteonderhoud eens uit te voeren morgen.
Nicequote:Op vrijdag 10 april 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
nieuw is die ook niet, maar wel groot en luxe veel mooier dn wat ik nu heb
Zoiets ja. Of om te sporten. Niet te warm en zo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Goed weer dus eigenlijk om het noodzakelijke websiteonderhoud eens uit te voeren morgen.
zaterdag wedstrijd buiten schietenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of om te sporten. Niet te warm en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |