Dus van haar nu.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Zij had het van haar moeder gekregen, toch?
huis opknappen om vervolgens wegens schulden er uit gezet te wordenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat heeft dat met dit huis te maken
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
huis opknappen om vervolgens wegens schulden er uit gezet te worden
Tjah, wat hij nu doet is ook kapitaalvernietiging, ik vond t beetje zwak excuus.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
huis opknappen om vervolgens wegens schulden er uit gezet te worden
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:10 schreef Dagonet het volgende:
Hij houdt van hard werken, hij kan er uuuuren naar kijken.
Hij is best lui of is dat een understatement?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, wat hij nu doet is ook kapitaalvernietiging, ik vond t beetje zwak excuus.
Omdat hij niet mag liggen op zijn schattie die niet thuis isquote:Op donderdag 30 april 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:....
Maar goed, we zullen zo horen waarom hij als een zoutpilaar in de kamer staat.
Liggen kon nietquote:Op donderdag 30 april 2015 21:21 schreef maily het volgende:
Ben gaan zitten en in slaap gevallen ....
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Liggen kon niet![]()
Teveel rotzooi![]()
En in de intro net doen alsof t zo'n zielig popje was. Ze gedraagt zich als z'n moeder met dr 'hou je mond', 'kijk me aan'.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is wellicht lui. Maar wat een dominante meidDie manier van praten.
nu schopt ze hem eruitquote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef maily het volgende:
Het is het klusteam weer gelukt ...
Maar is de relatie gered?
Huis in the pocket en idd datquote:
Wat pondjes extra. Zal langzaam worden ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel rustig aan hoor. Perfectionisme/laid back.
Waar?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu naar: Zo zijn we niet getrouwd. Zie jullie daar?
Ned 1quote:
Trouwring is "gewoon" kwijt na een verbouwing ...quote:Op donderdag 30 april 2015 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ned 1
Wat een sneu stel. Best triest. Die man heeft nooit liefde gekregen en kan het dus nu ook niet geven.
Ik zoek het topic nog.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu naar: Zo zijn we niet getrouwd. Zie jullie daar?
Kan topic zo gauw niet vinden ... help ...quote:Op donderdag 30 april 2015 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek het topic nog.
Wát een stel
Ik kan het ook niet vindenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Kan topic zo gauw niet vinden ... help ...
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Kan topic zo gauw niet vinden ... help ...
Er was nog geen éénquote:Op donderdag 30 april 2015 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek het topic nog.
Wát een stel
Top!!quote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er was nog geen één
TV / [NPO 1] Zo zijn we niet getrouwd met Tooske en Bastiaan
Dankje !quote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er was nog geen één
TV / [NPO 1] Zo zijn we niet getrouwd met Tooske en Bastiaan
Je kunt hem ook inhuren als levend standbeeld.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je hem nodig hebt kan je hem bellen![]()
![]()
Waarvoor dan in godsnaam
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je kunt hem ook inhuren als levend standbeeld.
Haha, goed samengevat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, weer zo'n trut die vindt dan manlief moet praten, maar zegt dat 'ie z'n bek moet houden als 'ie praat. Lekker genieten tijdens de lunch
Ze kan het wel goed uitleggen voor een ja en amen typequote:Op donderdag 7 mei 2015 20:41 schreef A_Fortiori het volgende:
Ze kan geen nee zeggen. Een ja-amen type. Te goed voor deze wereld.
Of 's avonds even de zweep tevoorschijn halen. Alleen het laten zien moet genoeg zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze kan het wel goed uitleggen voor een ja en amen type
Wat dacht je van een lekke band met de auto ver weg savonds in de regenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |