abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:23:44 #51
236046 NotYou
tigerblood
pi_151564284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

"Te lijf gaan" , goh, de definitie van duwen en trekken is nogal gewijzigd. We hebben het hier wel over een meisje wat mannenwerk doet, zou het kunnen dat zij zich ook een beetje als een man opstelde en daarom als een man werd behandeld?
Als vrouw moet je, je mond houden tegen (vreemde) mannen, mag je geen auto besturen en niet zonder begeleiding van echtgenoot of een mannelijk familielid over straat. Dat idee Bram?

Je hebt je handen gewoon thuis te houden. Bij mannen maar zeker ook bij vrouwen. Heel simpel.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:25:06 #52
181126 MouzurX
Misschien?
pi_151564344
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij verdraai jij nu mijn woorden. Maar goed, wellicht is geweld tegen een vrouw binnen jouw cultuur heel normaal/geaccepteerd. Zal allemaal wel. Doei! :W
"Mijn cultuur" lol. Ik ben gewoon een rasechte nederlander.
ik kan alleen niet goed tegen de slechte zwart-witte nieuwsgeving van tegenwoordig, de voorbarige ongefundeerde conclusies en de extreme stereotypering.

Zoals ik al zei: we zullen wel van de rechter horen hoe het nou echt is gegaan en dan kan hij gestraft worden voor wat hij heeft gedaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:32:34 #53
236046 NotYou
tigerblood
pi_151564623
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

"Mijn cultuur" lol. Ik ben gewoon een rasechte nederlander.
ik kan alleen niet goed tegen de slechte zwart-witte nieuwsgeving van tegenwoordig, de voorbarige ongefundeerde conclusies en de extreme stereotypering.

Zoals ik al zei: we zullen wel van de rechter horen hoe het nou echt is gegaan en dan kan hij gestraft worden voor wat hij heeft gedaan.
Ajax zal vast zomaar deze maatregelen genomen hebben terwijl deze hondsdolle politieagente hun stervoetballertjes met de wapenstok aanvloog en zij zichzelf slechts verdedigd hebben. :')

Houd toch op man. Dit is tuig dat toevallig goed tegen een balletje aan kan trappen.
Je suis Charlie Sheen
pi_151565015
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ze was in burger
Dat is zeer de vraag. Het kan ook dat ze geen dienst had, jij kent het verschil tussen een agent in burger en iemand die van beroep of vrijwillig een politie-agent is maar geen dienst heeft? De Telegraaf gebruikt de woorden "in burger" maar wij weten allemaal hoe betrouwbaar de woorden van De Telegraaf zijn en met hoe weinig nuance die 'journalisten' schrijven.
Als ze in burger was dan had ze dienst, ik vermoed dat ze echter geen dienst had en dat die schrijver bedoelde dat ze niet een uniform droeg. Verder doet het er weinig toe of dat ze wel of niet dienst had, al vrees ik dat die jongens zwaarder worden gestraft omdat deze vrouw of dit meisje toevallig van beroep een agente is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:47:04 #55
236046 NotYou
tigerblood
pi_151565091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is zeer de vraag. Het kan ook dat ze geen dienst had, jij kent het verschil tussen een agent in burger en iemand die van beroep of vrijwillig een politie-agent is maar geen dienst heeft? De Telegraaf gebruikt de woorden "in burger" maar wij weten allemaal hoe betrouwbaar de woorden van De Telegraaf zijn en met hoe weinig nuance die 'journalisten' schrijven.
Wel mooi dat selectieve quoten van zeurpiet/pseudo-filosoof Bram.

quote:
Ze was in burger en dat was dus als het goed is niet aan haar af te zien. :W
Een ander de les lezen terwijl er al een bedenking bij stond. :')
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:47:22 #56
236046 NotYou
tigerblood
pi_151565101
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als ze in burger was dan had ze dienst, ik vermoed dat ze echter geen dienst had en dat die schrijver bedoelde dat ze niet een uniform droeg. Verder doet het er weinig toe of dat ze wel of niet dienst had, al vrees ik dat die jongens zwaarder worden gestraft omdat deze vrouw of dit meisje toevallig van beroep een agente is.
Mooie edit/toevoeging. Niet gelezen want Bram.
Je suis Charlie Sheen
pi_151565459
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]

:')

Toeteren is niet een verkeersruzie beginnen.
Ze stapte kennelijk zelf uit, met welk doel dan? Van mij mag het hoor, uitstappen en mensen confronteren met hun gedrag en jouw mening daarover. Maar ga dan niet de dramaqueen uithangen als de gemoederen wat hoog oplopen en je een duw krijgt. Als zij geen agente was geweest was daar nooit burgeralarm voor geslagen en was er ook geen aanleiding geweest voor de usual suspects in de media om over de feiten te liegen en te blijven liegen. Als voor dat soort dingen altijd een burgeralarm wordt afgegeven schakelt iedereen het uit want dan blijf je aan de gang.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Omdat ze zo'n belangrijke functie hebben komen ze ook groot in het nieuws. Soms vind ik dat ook onredelijk, maar ze zijn geen uitzondering op die regel. Zoals gezegd heeft iedere baan bepaalde eisen die niet gelden voor mensen met een ander beroep. Dat weet je van tevoren.

Wat betreft het slachtoffer vind ik het logisch dat ze haar schade wil verhalen op de dader(s). Ook vind ik het begrijpelijk dat de club maatregelen neemt tegen deze spelers. Wat betreft het strafrechtelijke deel voor deze ene verdachte kan ik nog niets zeggen, omdat de straf nog uitgesproken moet worden.
Sterker nog, er moet nog door de strafrechter vastgesteld worden wat er precies is gebeurd, wie wat precies heeft gedaan, of dit voor een van de betrokkenen een strafbaar feit oplevert en zo ja welk. Zo lang nog niet duidelijk is wat er is gebeurd, is het natuurlijk onzin om te stellen dat de club terecht maatregelen neemt of dat er schade vergoed moet worden.

Je probeert heel redelijk te reageren, alleen reageer je toch op wat er in de krant stond, terwijl het mij redelijker lijkt om te reageren op wat er daadwerkelijk gebeurd is. Mensen hebben kennelijk het gevoel dat ze iets moeten met zo'n gebeurtenis omdat het in het begin een groot nieuwsbericht was. Of dat nou Ajax is of de media of mensen hier, dat het nieuws later dan heel veel kleiner blijkt dan het bericht is dat blijkbaar geen reden om de reactie aan te passen aan de feiten zoals inmiddels bekend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151566939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Als zij geen agente was geweest was daar nooit burgeralarm voor geslagen en was er ook geen aanleiding geweest voor de usual suspects in de media om over de feiten te liegen en te blijven liegen. Als voor dat soort dingen altijd een burgeralarm wordt afgegeven schakelt iedereen het uit want dan blijf je aan de gang.

[..]

Sterker nog, er moet nog door de strafrechter vastgesteld worden wat er precies is gebeurd, wie wat precies heeft gedaan, of dit voor een van de betrokkenen een strafbaar feit oplevert en zo ja welk. Zo lang nog niet duidelijk is wat er is gebeurd, is het natuurlijk onzin om te stellen dat de club terecht maatregelen neemt of dat er schade vergoed moet worden.

Je probeert heel redelijk te reageren, alleen reageer je toch op wat er in de krant stond, terwijl het mij redelijker lijkt om te reageren op wat er daadwerkelijk gebeurd is. Mensen hebben kennelijk het gevoel dat ze iets moeten met zo'n gebeurtenis omdat het in het begin een groot nieuwsbericht was. Of dat nou Ajax is of de media of mensen hier, dat het nieuws later dan heel veel kleiner blijkt dan het bericht is dat blijkbaar geen reden om de reactie aan te passen aan de feiten zoals inmiddels bekend.
Om het even in perspectief te plaatsen, de enige keren dat ik mij kan herinneren dat een voetballer een jaar lang werd geschorst ging het om twintigers/dertigers die met volle intentie een voetballer letterlijk het ziekenhuis inschopten. En dan nog enkel voor de allerzwaarste overtredingen. Hier gaat het slechts om een duw.

Het fenomeen wat jij omschrijft (massahysterie naar aanleiding van een zwaar opgeklopt artikel) bleek ook wel bij Pauw waar die usual suspects aan tafel zaten. Ze reageerden alsof zojuist een trein was gekaapt door Molukkers. "Zij mogen nooit meer voetballen". "Geen club die hen overneemt". ...
Ze hadden ook allerlei verkeerde aannames gemaakt omdat het artikel in de Telegraaf broddelwerk was. Zo dachten ze op dat moment nog dat deze vrouw uit de auto werd getrokken en dat ze was gemolesteerd (slagen, stoten, kicks). Niets van dat alles. Inderdaad, als je zelf de confrontatie zoekt ga dan niet janken omdat er wat 'gorilla-gedrag' ontstaat. Het hoort er bij. Een sterkere partij mag natuurlijk nooit doelgericht de zwakkere partij verwonden (begrepen politie-agenten in de USA dat maar, of deze Rotterdamse daklozeschopster ), maar ga niet klagen over een duwtje waarbij het niet de intentie is om je te verwonden.
#NoDAPL
pi_151567102
Zou enige beroepsdeformatie een rol hebben gespeeld: gewend zijn dat mensen naar je luisteren, doen wat je zegt, met twee woorden spreken etc. omdat je dat uniform draagt en daar naar handelen op het moment dat je niet dat uniform draagt en geen dienst hebt? Just wondering.
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:50:42 #60
236046 NotYou
tigerblood
pi_151567128
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Om het even in perspectief te plaatsen, de enige keren dat ik mij kan herinneren dat een voetballer een jaar lang werd geschorst ging het om twintigers/dertigers die met volle intentie een voetballer letterlijk het ziekenhuis inschopten. En dan nog enkel voor de allerzwaarste overtredingen. Hier gaat het slechts om een duw.

Het fenomeen wat jij omschrijft (massahysterie naar aanleiding van een zwaar opgeklopt artikel) bleek ook wel bij Pauw waar die usual suspects aan tafel zaten. Ze reageerden alsof zojuist een trein was gekaapt door Molukkers. "Zij mogen nooit meer voetballen". "Geen club die hen overneemt". ...
Ze hadden ook allerlei verkeerde aannames gemaakt omdat het artikel in de Telegraaf broddelwerk was. Zo dachten ze op dat moment nog dat deze vrouw uit de auto werd getrokken en dat ze was gemolesteerd (slagen, stoten, kicks). Niets van dat alles.
En natuurlijk laat de huiszeurpiet de goedpraters aan tafel bij Pauw die begonnen over "het harde straatleven" :') van voetbaltalenten die een gouden leven tegemoetzien/gebeiteld zitten geheel buiten beschouwing.

Wat het hele "slechts een duw" betreft:

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oh nou als het maar een duw was, waar hebben we t dan helemaal over. Zal ik jouw moeder even een duw komen geven?
Je suis Charlie Sheen
pi_151567186
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mooie edit/toevoeging. Niet gelezen want Bram.
Wat laat jij je kennen. :')
De argumenten zijn blijkbaar weer op.

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wel mooi dat selectieve quoten van zeurpiet/pseudo-filosoof Bram.

[..]

Een ander de les lezen terwijl er al een bedenking bij stond. :')
Blijkbaar begrijp jij nog steeds niet het verschil tussen in burger en niet in dienst. Had jij het nu toch maar gelezen. :')
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:53:59 #62
236046 NotYou
tigerblood
pi_151567207
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De argumenten waren in de post daarboven, een reactie op je oorspronkelijke post, al gegeven. Je bent een vervelend betweterig mannetje dat hele boekwerken schrijft over niets. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_151567238
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

De argumenten waren in de post daarboven, een reactie op je oorspronkelijke post, al gegeven. Je bent een vervelend betweterig mannetje dat hele boekwerken schrijft over niets. :W
En nog meer een uiting van gebrek aan inhoud. Ga vooral zo verder. :+
Het zal me trouwens worst wezen wat jij ervan vindt. De ene groep waardeert het wel, de andere niet. Prima dat jij tot het tweede kamp behoort. /care
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:56:07 #64
236046 NotYou
tigerblood
pi_151567265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar begrijp jij nog steeds niet het verschil tussen in burger en niet in dienst. Had jij het nu toch maar gelezen. :')
Blijkbaar begrijpt Brammie de worden "als het goed is" niet of zoekt hij naar een excuus om nog eens een halve pagina vol te pennen met zijn mening over de Telegraaf. Have it man. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_151567272
@moderators
Ik stel voor dat de offtopic-reacties worden verwijderd. Kwestie van de angel in de discussie te houden en het trolgedrag van NietJij en mijn reacties daarop daar niet van te laten afleiden.
#NoDAPL
pi_151567320
Hier de laatste twee inhoudelijke reacties.
quote:

[..]

Ze stapte kennelijk zelf uit, met welk doel dan? Van mij mag het hoor, uitstappen en mensen confronteren met hun gedrag en jouw mening daarover. Maar ga dan niet de dramaqueen uithangen als de gemoederen wat hoog oplopen en je een duw krijgt. Als zij geen agente was geweest was daar nooit burgeralarm voor geslagen en was er ook geen aanleiding geweest voor de usual suspects in de media om over de feiten te liegen en te blijven liegen. Als voor dat soort dingen altijd een burgeralarm wordt afgegeven schakelt iedereen het uit want dan blijf je aan de gang.

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze hadden ook allerlei verkeerde aannames gemaakt omdat het artikel in de Telegraaf broddelwerk was. Zo dachten ze op dat moment nog dat deze vrouw uit de auto werd getrokken en dat ze was gemolesteerd (slagen, stoten, kicks). Niets van dat alles. Inderdaad, als je zelf de confrontatie zoekt ga dan niet janken omdat er wat 'gorilla-gedrag' ontstaat. Het hoort er bij. Een sterkere partij mag natuurlijk nooit doelgericht de zwakkere partij verwonden (begrepen politie-agenten in de USA dat maar, of deze Rotterdamse daklozeschopster ), maar ga niet klagen over een duwtje waarbij het niet de intentie is om je te verwonden.
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:58:32 #67
236046 NotYou
tigerblood
pi_151567333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En nog meer een uiting van gebrek aan inhoud. Ga vooral zo verder. :+
Het zal me trouwens worst wezen wat jij ervan vindt. De ene groep waardeert het wel, de andere niet. Prima dat jij tot het tweede kamp behoort. /care
Ik gok dat vrijwel iedereen iets als "gaat ie weer hoor", zal denken. :*

De reden dat je alsnog repliek krijgt:

*O*
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:59:48 #68
236046 NotYou
tigerblood
pi_151567363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hier de laatste twee inhoudelijke reacties.

[..]

[..]

Oh, tuurlijk je eenzijdige lezing van de feiten mag niet weersproken worden:

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

En natuurlijk laat de huiszeurpiet de goedpraters aan tafel bij Pauw die begonnen over "het harde straatleven" :') van voetbaltalenten die een gouden leven tegemoetzien/gebeiteld zitten geheel buiten beschouwing.

Wat het hele "slechts een duw" betreft:

[..]

Al maak je er nog zoveel woorden aan vuil, je mening wordt nog geen waarheid Bram. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_151567440
Dit topic gaat niet over Bram, al lijkt het soms wel zo.

Iets meer op de inhoud graag.
pi_151567552
Welke inhoud zit ik mij nu af te vragen.
pi_151567633
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
Welke inhoud zit ik mij nu af te vragen.
Volgens mij had Weltschmerz best een inhoudelijke reactie.
Ik ben niet de enige die werd aangevallen hoor, er zijn er nog minstens twee die er hetzelfde over denken.
De kern is dat het rioolblad De Telegraaf de zaak enorm heeft opgeblazen en dat half Nederland zich hierdoor liet meeslepen, een aantal hier proberen die nuance aan te brengen maar dat is blijkbaar weinig kansrijk.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:20 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Het wordt toch ook niet onbestraft gelaten. Die jongens hebben alle 3 een straf gekregen. Een straf die veel minder zwaar was geweest, wanneer ze toevallig niet hadden beschikt over veel voetbaltalent.

Eens met Bram van Loon, netjes de kosten betalen en daarmee de zaak afsluiten. Ik heb overigens sterk het idee dat Mevrouw de agent middels deze procedure bewust de publiciteit opzoekt in plaats van zich te wenden tot de voetballertjes of Ajax. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat beide partijen niet dolgraag betalen, om daarmee een nieuwe zaak te voorkomen. Dit is overigens speculatie vanuit mijn kant, maar in dat geval vind ik dat ook niet zo netjes van mevrouw.

Het gaat hier om tieners die overdreven hebben gereageerd, nou poehpoeh. Ik krijg het idee dat bepaalde lieden wel heel graag die jongens zien bloeden. Je kunt vanavond weer geen kroeg/discotheek binnenlopen waar leeftijdgenootjes van de Ajacieden opstootjes en ruzies hebben.

Vinden jullie dat die jongens ook allemaal hun baan moeten verliezen, vervolgd moeten worden en strafbladen moeten krijgen, enkel voor wat duw- en trekwerk?
#NoDAPL
  zaterdag 11 april 2015 @ 00:25:51 #72
236046 NotYou
tigerblood
pi_151567966
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 00:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Volgens mij had Weltschmerz best een inhoudelijke reactie.
Ik ben niet de enige die werd aangevallen hoor, er zijn er nog minstens twee die er hetzelfde over denken.
De kern is dat het rioolblad De Telegraaf de zaak enorm heeft opgeblazen en dat half Nederland zich hierdoor liet meeslepen, een aantal hier proberen die nuance aan te brengen maar dat is blijkbaar weinig kansrijk.

[..]

Inmiddels verhaalt onze Bram zelfs in de derde persoon over zichzelf en zijn fantastische verdiensten. Aan meningen geven doet Bram niet, hij nuanceert! Gaat in tegen de hysterie van anderen! Half Nederland zelfs! De dommerds! Wat volgt, wat volgt? Lees het allemaal in Brams volgende boek! (Sorry spec. :@ )
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 11 april 2015 @ 09:01:10 #73
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151570589
quote:

[..]

[..]

Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Je zegt dat het aan de strafrechter is om te oordelen in casu, echter maak je wel een oordeel dat deze vrouw de verkeersruzie is begonnen. Misschien stapte ze wel uit omdat die jongens niet aan de kant gingen, weten wij veel? Het kan ook zijn dat het een autoritaire tokkie agente was, die heb je ook ja. Daar heb ik ook een keer een verkeersconflict mee gehad en die vond het nodig om mij te bedreigen met een boete (trok zijn badge), terwijl hij fout zat. We weten het niet.
pi_151570681
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oh nou als het maar een duw was, waar hebben we t dan helemaal over. Zal ik jouw moeder even een duw komen geven?
Maar een duwtje tegen haar rolstoel aan, het perron af voor de aanstormende trein. Maar het was maar een duwtje.
  zaterdag 11 april 2015 @ 09:25:22 #75
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151570891
Volgens mij krijgen bepaalde mensen in dit topic een vrij harde plasser van hun eigen idee dat ze ver boven de gemiddelde plebejer zijn verheven en o zo kritisch zijn richting de media.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')