8/10 would click on it againquote:
mountain climber?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:18 schreef Maraca het volgende:
Goed, even een noob vraagje. Ben op zoek naar de naam van een oefening: het is een oefening dat je doet op een matje, je leunt op je handen en met je knieën ga je om en om naar voren. Het is een pittige oefening herinner ik me![]()
Voor degene die de laatste aflevering van JVMV hebben gezien: dezelfde oefening die Muis in de sportschool deed
Jaaaa! Die is het!quote:
Sowieso meer bewegen, lopen waar ik voorheen de fiets pakte wanneer ik gewoon in het dorp moet zijn (<4 km) en nu met het betere weer ook vaker de fiets nemen naar de stad (>10 km), waar ik sowieso iedere week al kom voor de markt.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is je doel? Hoe ga je het aanpakken?
Ik moest eruit, maar ik wou er niet uit. Bed lag veel te lekkerquote:
Goed plan en succesquote:Op donderdag 9 april 2015 23:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Sowieso meer bewegen, lopen waar ik voorheen de fiets pakte wanneer ik gewoon in het dorp moet zijn (<4 km) en nu met het betere weer ook vaker de fiets nemen naar de stad (>10 km), waar ik sowieso iedere week al kom voor de markt.
Verder was ik al bezig met het minderen van de suikers/zoetstoffen en meer te vervangen door gezondere alternatieven zonder direct door te slaan, anders vrees ik dat ik het echt niet langer dan een week vol ga houden. Maar sowieso geen frisdrank meer in huis halen, frituurpan niet meer aan en geen kilo's snoepgoed en chips meer in huis, hoop dat m'n vriendin daar ook aan mee wenst te werken haha.![]()
Op 2 van de 7 dagen tik ik door m'n werk alleen al de 10 kilometer wel aan qua lopen (postbode) en op de overige dagen wil ik gewoon gaan wandelen met de honden, een keer in de week weer het zwemmen oppikken en twee keer in de week gaan hardlopen (deed ik al, marathon vorig jaar gedaan) en met die combi hoop ik toch wel wat fitter te worden en wat overbodige kilo's kwijt te raken. BMI technisch zit ik gewoon op gezond gewicht (1.90 meter, 87 kilo) aldus de mooie sites, maar het gewicht waar ik op aas is hetgeen ik voor een lange ziekteperiode had, zo'n 75 kilo.
Tijdspanne heb ik niet echt, hoop gewoon wat kilo's te verliezen en wat strakker in m'n lijf te gaan zitten. Ben gezegend met extra kilo's die zich enkel nestelen bij m'n buik en borst.
Het is vet mistig, helemaal niet leuk!quote:
Ja joepie hardlopen!quote:
Awhquote:Op vrijdag 10 april 2015 06:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moest eruit, maar ik wou er niet uit. Bed lag veel te lekker
Maar bijna weekend
Mooi weer lopertquote:
Dat zijn de beste dagenquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:39 schreef Maraca het volgende:
Awh Ik had tot mijn grote verbazing helemaal geen moeite om uit bed te komen Lag braaf om 7 uur in het zwembad
Ging niet.... Ze wilde winkelen voor kleding voor mij... Ze ergerde zich er aan dat alles zoveel te groot is (geworden). Dus moest er aan gelovenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker op een terrasje zitten tot zij klaar is?
Pics or it didn't happenquote:
Overigens welquote:
Ah, dus zo vervelend was het toch nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef sanger het volgende:
Die TT
[..]
Ging niet.... Ze wilde winkelen voor kleding voor mij... Ze ergerde zich er aan dat alles zoveel te groot is (geworden). Dus moest er aan geloven![]()
Wel leuk nieuws dat mijn jeansmaat van een strakzittende 36 naar een net niet te ruime 33 is gegaan
Hier op mijn werk is het echt weer om te janken.....quote:
Hier werken helemaal geen vrouwenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:36 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Hier op mijn werk is het echt weer om te janken.....
de enige vrouw met een rokje aan is 60
mja dan is iets nog wel beter als nietsquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hier werken helemaal geen vrouwen
Mijne ook, maar ik ben sowieso heel wit dus heb er schijt aanquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:49 schreef Maraca het volgende:
Al is het 30 gradenWerk = panty. Prive is wat anders
en m'n benen zijn toch nog te wit
Mja. Maar ik heb lelijke benen met littekens. En dik. En k voel me daar onzeker over.quote:
Ik ben een halfbloedje dus bij mij staan witte benen stomquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:51 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ik ben sowieso heel wit dus heb er schijt aan
Hmm. misschien anders een lichte panty? Een legging in de zomer lijkt me ook niet echt watquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Maar ik heb lelijke benen met littekens. En dik. En k voel me daar onzeker over.
Dus, buitenshuis = legging. Binnenshuis = beentjes in de zon.
Misschien denk ik daar van de zomer wel anders over.
lichte panty = voor oude oma's.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje dus bij mij staan witte benen stom
[..]
Hmm. misschien anders een lichte panty? Een legging in de zomer lijkt me ook niet echt wat
Nee joh! Het is wel ff goed zoeken, maar ik heb een aantal lichte panty's waarbij het net lijkt of je geen panty aan hebt, ideaal. Liefst doe ik trouwens zonder panty want vind ze maar irritant.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
lichte panty = voor oude oma's.
Mja, ik weet niet anders, doe al jaren een legging aan in de zomer.
Tenzij lange rok, dan doe ik afgeknipte legging want schurende benen.
Oh, als klap op de vuurpijl ben ik gezegend met zonne-allergie, dus ik heb sowieso een baaldag nadat k gisteren in de zon gewandeld heb en nu overal jeuk heb.
Ik zal er eens naar zoeken dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee joh! Het is wel ff goed zoeken, maar ik heb een aantal lichte panty's waarbij het net lijkt of je geen panty aan hebt, ideaal. Liefst doe ik trouwens zonder panty want vind ze maar irritant.
Balen wel van de zonne-allergiemag/kun je daar iets opsmeren wat verlichting geeft?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar zoeken dan.
Die zonne-allergie is kut. Er is eigenlijk niks wat het voorkomt, wel iets wat het verlicht. Voor 5 minuten. En dan is het opgenomen in de huid en jeukt het weer opnieuw/ doet het weer pijn.
Misschien dat na een paar keer in de zon, m'n lijf weer wat meer gewend is en dat het dan meevalt, maar gisteren was niet promising voor de rest van de zomer.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je deze wel eens gebruikt? Ik heb vaak zonne-allergie op mijn decollete maar deze helpt echt goed. Wel duur als je dat voor elk beetje zon op je benen moet gaan smeren helaas..
En een zwarte panty van 15 of 20 denier dan? Dan heb je niet iets diks aan en ook niet echt blote benen. Ik vind dunne zwarte panty's zelf helemaal niet oma achtig, en je hebt alsnog geen blote huid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
lichte panty = voor oude oma's.
Mja, ik weet niet anders, doe al jaren een legging aan in de zomer.
Tenzij lange rok, dan doe ik afgeknipte legging want schurende benen.
Mja. De reden dat ik voor leggins kies is omdat ik ook panty's van de duivel vind. Ze zitten niet lekker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
En een zwarte panty van 15 of 20 denier dan? Dan heb je niet iets diks aan en ook niet echt blote benen. Ik vind dunne zwarte panty's zelf helemaal niet oma achtig, en je hebt alsnog geen blote huid.
Gggk gggk gggk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:40 schreef Maraca het volgende:
M'n dijen maken alleen wel geluid als ik loop, merk ik nu
Mijn collega's die in de zomer in pak rond moeten lopen, denken daar heel anders over als ik in een jurkje bij de klant zitquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is het is fijn om man te zijn
Al die kleding struggles hebben wij helemaal geen last van
Goed puntquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn collega's die in de zomer in pak rond moeten lopen, denken daar heel anders over als ik in een jurkje bij de klant zitDan balen ze er wel eventjes van dat zij dat als man niet kunnen
Ik ben jaloers op jou airco....quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed punt
Gelukkig hier niet z'n verplichting, maar korte broek kan ook niet neeLang leve een automatische airco
Jij mag in een jurkje? Shit, ik zit opgescheepd met je mannelijke collega'squote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn collega's die in de zomer in pak rond moeten lopen, denken daar heel anders over als ik in een jurkje bij de klant zitDan balen ze er wel eventjes van dat zij dat als man niet kunnen
Zakelijke jurkjes ftwquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij mag in een jurkje? Shit, ik zit opgescheepd met je mannelijke collega's
Kcal kopen? Ik heb er nog een paar in de handelquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmmz ik zit door een mango en een paar dadels ineens al vrij hoog in mijn kcal. Dat is wel balen, geen lekker drankje of een ijsje op een mooie dag zoals dit
Echt zo'n faal van de wetenschap dat dit niet kan!quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kcal kopen? Ik heb er nog een paar in de handel
En overtollige kg's verkopenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt zo'n faal van de wetenschap dat dit niet kan!![]()
Gewoon een abbonnementje voor 250 euro per maand voor 500kcal per dag extra
Dan zijn we hologrammen.. dan boeit dit allemaal niet meerquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Nou inderdaad.
Wellicht ooit, in de heule verre toekomst
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zijn we hologrammen.. dan boeit dit allemaal niet meereven aftikken voor een DLC en klaar ben je voor de zomer
Correctie. Zo klopt ie helemaalquote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:
Ja, maar m'n gewone jurkjes zijn niet geschikt voor m'n werkquote:
Ik heb er wat over gegoogled en het lijkt mij veels te mooi om waar te zijn. En duurquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:10 schreef sanger het volgende:
Overigens hoorde ik net iemand over cryotechnologie. Daarmee zou je lokaal vet kunnen verwijderen door bevriezing ofzoVanavond eens op googlen
Dat maakt het ook wel deels het fijne ervan, dat andere mensen ook weten dat je er moeite voor gedaan hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:44 schreef Lonaa het volgende:
Afslanken zonder moeite te doen is altijd te mooi om waar te zijn.
Mja ik weet niet, het is misschien ook omdat ik nooit een BMI boven de 25 heb gehad. Als je dan laat blijken dat je bezig bent met afvallen, of een taartje afslaat op een verjaardag of zo, wordt er al vaak gekeken van 'wat een onzin!'. Dus dan doe ik maar net of ik er niet mee bezig benquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik herken het niet.
Of nou ja, ik heb heel lang m'n mond gehouden over m'n afvallen en dergelijke, uit een gevoel van, tja. oppervlakkigheid? Schaamte? Andere mensen er niet mee lastig vallen?
Oh nee, dat zeker niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:
Mja, zou kunnen. Dat is wel wezelijk anders ,denk ik, maar niet minder zwaar of vervelend.
Zoals ik al eerder zei, pic's or it didn't happenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar m'n gewone jurkjes zijn niet geschikt voor m'n werk
Profsporters gebruiken het ook voor hersteltrainingen enzo, weet ik. Tottenham Hotspur bv. stond er laatst mee in de krantquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb er wat over gegoogled en het lijkt mij veels te mooi om waar te zijn. En duur
NSFW???quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. er bestaat http://myfreeimplants.com/ .. zou zoiets ook bestaan voor lipo?
Die url leek me vanzelfsprekend NSFWquote:
Heb al een trainingsbroek aangedaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, pic's or it didn't happen
Dan kijk ik vanavond welquote:
quote:Heb al een trainingsbroek aangedaan
Ben thuis .. dus tjaquote:
Ach, zolang het geen Roy Donders huispak is valt het nog mee hoop ik?quote:
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen Roy Donders huispak is valt het nog mee hoop ik?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. er bestaat http://myfreeimplants.com/ .. zou zoiets ook bestaan voor lipo?
Maar is dat niet z'n cryo sauna?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Profsporters gebruiken het ook voor hersteltrainingen enzo, weet ik. Tottenham Hotspur bv. stond er laatst mee in de krant![]()
Geen idee over kosten en effectiviteit (if any).
Dan is het nog net goedquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik nietNee, gewoon een Adidas trainingsbroek.. zit lekker
Zonet stond er nog Nikequote:Op vrijdag 10 april 2015 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik nietNee, gewoon een Adidas trainingsbroek.. zit lekker
Weet niet wat je met sauna bedoeld, maar ze hadden het vrij koudquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar is dat niet z'n cryo sauna?
Ik kwam een sauna tegen. Soort van cabine waar je in staat en dan een paar min een temperatuur is van -140.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Weet niet wat je met sauna bedoeld, maar ze hadden het vrij koud
Ja, buitenshuis draag ik hem nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan is het nog net goed
Ach, thuis mag op zich ook bijna alles he
Heb zowel een Nike als Adidas trainingsbroekquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zonet stond er nog Nike![]()
Maar idd trainingsbroekzodra ik thuiskom doe ik die ook altijd aan
Welkomquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef Ballet9 het volgende:
Hello! Nu het buiten wat mooier wordt en ik vandaag toch echt besefte dat ik niet zo lekker in mijn vel zit, heb ik vandaag besloten om af te vallen. Ik heb geen overgewicht, maar zit er 5 kg vanaf volgens de BMI-meter zag ik.. Dus ik ga hier wel eens wat meelezen en schrijven en kijken hoe ik wat lekkerder in mijn vel kan zitten
Effe snel boodschap doen! Shit, eerst omkleden.... Hmmmm, dat werd alsnog wel een lange boodschapquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef Maraca het volgende:
Ja, buitenshuis draag ik hem nietZelfs niet als ik even iets bij de supermarkt moet halen
Neuh, alleen even een spijkerbroek aan ipv trainingsbroekquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Effe snel boodschap doen! Shit, eerst omkleden.... Hmmmm, dat werd alsnog wel een lange boodschap
En nog effe haren goed, make up goed etcquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, alleen even een spijkerbroek aan ipv trainingsbroek
Niet teveel he (eten bedoel ik), ook groenten en fruit nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:27 schreef Ballet9 het volgende:
Bedankt! Ik ga zo fruit en groenten inslaan! *goed bezig*
Hoi en welkomquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:27 schreef Ballet9 het volgende:
Bedankt! Ik ga zo fruit en groenten inslaan! *goed bezig*
Oh nee, dat boeit me nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:27 schreef sanger het volgende:
[..]
En nog effe haren goed, make up goed etc
* sanger checkt en ziet dat mijn reeks al 93 dagen duurtquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoi en welkomAls je je kcal wilt bijhouden kunnen we je myfitnesspal.com adviseren. Motivatie om hem dagelijks bij te houden niet inbegrepen
Hoe doe je dat, met je haarquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, dat boeit me nietBehalve m'n haar, maar die zit altijd goed
Behalve na het zwemmen
Baasquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:30 schreef sanger het volgende:
[..]
* sanger checkt en ziet dat mijn reeks al 93 dagen duurt
Heb hem ook als reminder staan. Als ik voor 10 uur mijn ontbijt er niet in zet dan popt hij up op mijn telefoonquote:
Ik ben gewoon perfect, dus mijn haar ookquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben gewoon perfect, dus mijn haar ookOh, na het zwemmen bedoel je? Eeh, naar huis rijden.. douchen en haar wassen, föhnen, stijltang en het zit weer goed
Ben iig niet om 8:30 op m'n werkquote:
Nee, dat krijg je met dat vooraf zwemmenquote:
Ach, niemand die me mistquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je met dat vooraf zwemmen
Hoiquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef Ballet9 het volgende:
Hello! Nu het buiten wat mooier wordt en ik vandaag toch echt besefte dat ik niet zo lekker in mijn vel zit, heb ik vandaag besloten om af te vallen. Ik heb geen overgewicht, maar zit er 5 kg vanaf volgens de BMI-meter zag ik.. Dus ik ga hier wel eens wat meelezen en schrijven en kijken hoe ik wat lekkerder in mijn vel kan zitten
A zoquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef Maraca het volgende:
Heb zowel een Nike als Adidas trainingsbroekVergiste me even.. de strepen zijn natuurlijk Adidas
Die van mij is gereset. Tweede paasdag vergetenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:30 schreef sanger het volgende:
[..]
* sanger checkt en ziet dat mijn reeks al 93 dagen duurt
Heb nu even een controle zonder teamleden, dus alle vrijheidquote:
Ik denk van de combinatie krachttraining en zwemmen. Voel het heel erg bij m'n schoudersquote:
Gek hoor, in jouw beroep begint iedereen toch altijd al om 07:00?quote:
We beginnen niet vroeg, we eindigen altijd laatquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Gek hoor, in jouw beroep begint iedereen toch altijd al om 07:00?
Ik ga je collega zo ook alleen laten. Weekendquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
We beginnen niet vroeg, we eindigen altijd laat
Ze zijn er wel langquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ga je collega zo ook alleen laten. Weekend
Nee, twee weken. Ik mocht tussendoor weekje uitrusten (lees kwartaal afsluiting).quote:
Gaafquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nu even een controle zonder teamleden, dus alle vrijheidVanaf volgende week niet meer, maar dat team heeft de mededeling 'ik begin wat later' gekregen
Aha zo. Piepen om het miepenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk van de combinatie krachttraining en zwemmen. Voel het heel erg bij m'n schoudersNiet erg.. maar wilde gewoon even piepen
Kun je niet wat anders verzinnen? Of de shake verschuiven naar lunch? Of paar keer minder per week?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo klaar met m'n shakes 's ochtends.
Mja. Gisteren en vandaag ook al geen shake gehad. Morgen en zondag ook niet. Maandag ga ik er weer 1 proberen, met banaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kun je niet wat anders verzinnen? Of de shake verschuiven naar lunch? Of paar keer minder per week?
Ik herken dat, had ik met kwark. Soms is het gewoon even genoeg.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Gisteren en vandaag ook al geen shake gehad. Morgen en zondag ook niet. Maandag ga ik er weer 1 proberen, met banaan.
Het staat me gewoon tegen, dat heb ik altijd als ik te veel van iets heb in korte tijdGaat wl weer over.
Ik vind een alternatief wel lastig. Weinig koolhydraten, geen vet, bizar veel eiwitten.
Ik ga voorlopig wel brood met dikke laag filet americain etenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik herken dat, had ik met kwark. Soms is het gewoon even genoeg.
Alternatief is inderdaad lastig
IIFYMquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig wel brood met dikke laag filet americain eten
Gaat het je echt om de whey? Want die kun je op zoveel manieren verwerken in ietsquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo klaar met m'n shakes 's ochtends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hier veel te hard om lachen.Sterkheidsbaas van alles.
Ik weet het niet precies. Gewoon, de shake. Ik ga maandag iig weer met banaan proberen, dat had ik al een tijdje niet gehad.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat het je echt om de whey? Want die kun je op zoveel manieren verwerken in iets
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik herken dat, had ik met kwark. Soms is het gewoon even genoeg.
Alternatief is inderdaad lastig
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hier veel te hard om lachen.Oke, ik ook
*jat
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hmm. Je kan ook mango proberen? Aardbeien komen er ook weer aan.. En anders serieus gewoon eens de havermout proberen. Ik zat voorheen ook vanquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Gewoon, de shake. Ik ga maandag iig weer met banaan proberen, dat had ik al een tijdje niet gehad.
Mango! *ril.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm. Je kan ook mango proberen? Aardbeien komen er ook weer aan.. En anders serieus gewoon eens de havermout proberen. Ik zat voorheen ook van![]()
![]()
![]()
half kotsend. Nu is het best oke.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
*zit aan de bak met kwark*
Ik moet serieus wat anders verzinnen maar ik ben fucking lui
Ja eiwit omelet met spinazie en kipreepjes at ik voorheen ook wel vaker.quote:
Dat is wel kutquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet van 11 tot 1 in een hok zitten om de mensen op de gastenlijst hun kaartje te geven.
Ja.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 april 2015 07:43 schreef -Peach het volgende:
Wakey wakey!! Vroegmaar zo meteen naar de fibo!
ik zal eens kijken of ik nog een paar monsters op de foto kan/mag zetten
Ja, al is dat bij mij niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 07:45 schreef La_Tramposa het volgende:
https://twitter.com/henkgrol/status/586179769030615041
zoals dit? hehe
Dank!quote:
IK WIL OOK FIBOquote:Op zaterdag 11 april 2015 07:43 schreef -Peach het volgende:
Wakey wakey!! Vroegmaar zo meteen naar de fibo!
ik zal eens kijken of ik nog een paar monsters op de foto kan/mag zetten
Ah. Oh. Ok.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Fitness beurs ding in deutschland
Ik wil ook bier drinkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah. Oh. Ok.
Ik ga bier drinken vandaag.
Ik ook. Vanavondquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah. Oh. Ok.
Ik ga bier drinken vandaag.
Misschien beide teveel van het goede? Kies je 1?quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook bier drinken
Ik was onder de indruk. Ik heb di en woe best lopen vreten en heb me niet meer gewogen tot vandaag. 74 kiloIk was 73,9
Ergo, notting happend
Ik wil nog steeds bier. En vanaaf pizzaMaar ik weet niet of het zo'n wijs idee is. Eerst ff benen trainen
Ja beide sowieso niet. Miss wel geen van 2. Kijk wel ff hoe het loopt. Mijn D is 762 dus 500kcal extra (2700 totaal) dan heb ik pizza. Zie wel ff hoe het gaat en loopt. Gvd heb met fietsen pijn in mijn scheen. Maar mijn bbq gasfles is wel gevuld.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien beide teveel van het goede? Kies je 1?
Dat valt me nog wel mee. 500 kcal is nog wel te overzien en nog ver onder je behoefte.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja beide sowieso niet. Miss wel geen van 2. Kijk wel ff hoe het loopt. Mijn D is 762 dus 500kcal extra (2700 totaal) dan heb ik pizza. Zie wel ff hoe het gaat en loopt. Gvd heb met fietsen pijn in mijn scheen. Maar mijn bbq gasfles is wel gevuld.
Ja pizza is ongeveer 1200. 700 heb ik nu al als D, 500 erbij tadaaa.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee. 500 kcal is nog wel te overzien en nog ver onder je behoefte.
En die gasfles
Ze raden 2x achter elkaar hardlopen af ivm het risico op overbelastingquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:36 schreef Ballet9 het volgende:
Goedemorgen! Kan het kwaad dat ik 2 dagen achter elkaar ga hardlopen met lichte spierpijn? Ik heb er nu zo'n zin in!
BBQ hoort imho op kolen, geeft andere smaak en sfeerquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja pizza is ongeveer 1200. 700 heb ik nu al als D, 500 erbij tadaaa.
Ja je kan het maar beter gedaan hebben
Straks bikini shoppen. Ben bruin vd zonnebank
Snuggiequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Maraca het volgende:
Over rotweer gesproken.. straks even een pot thee zetten, snuggie en een boek.
quote:
Ramen deuren wijd open en dan dat ding aanquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:49 schreef Maraca het volgende:
Maar toegegeven.. het is al snikheet in huis
Ramen staan al openquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ramen deuren wijd open en dan dat ding aan
Jij vindt het nogal snel rotweer zegquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze raden 2x achter elkaar hardlopen af ivm het risico op overbelastingZou even een rustdag nemen en morgen gaan lopen. En als ik naar buiten kijk dan is het toch rotweer dus ach
Het regende nog best aardig net.. nu valt het nog wel meequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij vindt het nogal snel rotweer zeghet is echt prima sportweer. Verder is het zeker geen algemene wijsheid dat je niet 2x achter elkaar moet hardlopen, alleen voor mensen die in de opbouwfase misschien wel slim.
Tijdens het hardlopen heb je regen en je hebt regenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Een beetje regen kan best lekker zijnal was het lentezonnetje dat af en toe doorbrak tijdens mijn hardlooprondje van vanmorgen ook heerlijk!
Ben nu op weg naar een dagje at the parents, die zullen me wel weer vol proberen te proppen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:10 schreef Maraca het volgende:
Zit even op Funda te kijken en toch vreemd om het huis van m'n moeder en stiefvader te koop te zien staan (ze gaan scheiden).![]()
Maar die makelaar heeft ook wel een beetje zitten overdrijven zeg..
Kolen is Zo'n gedoe. Gas is in 5 min aan en warmquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
BBQ hoort imho op kolen, geeft andere smaak en sfeer
Men flikkert aanmaakblokjes in de bbq, daarover kolen, daarover liter lampen olie. Fik. 5 min laten staan en klaar. Zo klaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kolen is Zo'n gedoe. Gas is in 5 min aan en warm
Hier is het nog geen rotweer, maar zit er helaas wel aan te komen aan de bewolking te zien. Ik neem idd toch een rustdagje vandaag. Morgen maar weer! Gisteren was het zulk lekker weer om te sporten, heerlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze raden 2x achter elkaar hardlopen af ivm het risico op overbelastingZou even een rustdag nemen en morgen gaan lopen. En als ik naar buiten kijk dan is het toch rotweer dus ach
Maar ben je nog aan het opbouwen of kun je bijvoorbeeld al 5km achter elkaar lopen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:18 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hier is het nog geen rotweer, maar zit er helaas wel aan te komen aan de bewolking te zien. Ik neem idd toch een rustdagje vandaag. Morgen maar weer! Gisteren was het zulk lekker weer om te sporten, heerlijk.
Ja nee, lekker gezond lampen oliequote:Op zaterdag 11 april 2015 13:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Men flikkert aanmaakblokjes in de bbq, daarover kolen, daarover liter lampen olie. Fik. 5 min laten staan en klaar. Zo klaar
Maar gas is altijd makkelijker.
Goed zo! Meestal vinden ze het alleen maar tof dat je ook krachttraining doet!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef Maraca het volgende:
Ik ben trots op mezelfHeb me niet weg laten jagen in het krachthok door 3 mannen
Niet dat ze de indruk gaven dat ik weg moest, maar ben nogal onzeker
Hahahquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed zo! Meestal vinden ze het alleen maar tof dat je ook krachttraining doet!
Ik heb nu steeds een oude vent die met me probeert te flirten ofzoecht 75 jaar ofzo heb ik weer! haha lopen allemaal lekkere jonge hapjes rond, nee ik krijg the old fart!
Kan al 5km!quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar ben je nog aan het opbouwen of kun je bijvoorbeeld al 5km achter elkaar lopen?
Altijd leuk toch.. een sugardaddy?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nu steeds een oude vent die met me probeert te flirten ofzoecht 75 jaar ofzo heb ik weer! haha lopen allemaal lekkere jonge hapjes rond, nee ik krijg the old fart!
Ow.. dan is het al minder erg om 2x achter elkaar te lopenquote:
Haha no thanks!quote:
Datquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wtf?quote:Ik heb nu steeds een oude vent die met me probeert te flirten ofzoecht 75 jaar ofzo heb ik weer! haha lopen allemaal lekkere jonge hapjes rond, nee ik krijg the old fart!
Roze koekquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha no thanks!
En ik ben al getrouwd!Hij is er trouwens ook gewoon bij als die mand dat doet
![]()
Heb net echt zo lekker gegeten! Zelfgemaakte pita met kofte en een salade![]()
Lijstje:
O: 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas crunchy
L: 2x maisboterham, 50gr rosbief, grapefruit, kapje pindakaas, Griekse yoghurt met 30gr cruesli
T: chai tea latte in de stad, 3x rijstwafel, 50gr kip en 1x pindakaas
d: pita, kofte, salade, knoflooksaus van kwark
T: Griekse yoghurt met muesli en roze koek(zo'n kleine van 150kcal)
Ik hou van sportdag lijstjes! haha dat betekend meer eten en dat is fijn!
Voor het eerst sinds tijden geen 'cheat' zaterdag want vind het afvallen niet echt lekker gaan dus ff weekje overslaan. Misschien gewoon om de week nu ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Roze koek![]()
Ik zit er zwaar over te denken om een pizza bij de film te nemen![]()
Ik ben overigens serieus zwaar depressief. Weten we nog dat we het over cupmaten hadden poos gelee? Heb bikini gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met push-up maar wantNou als je die maat wil verhogen zou ik de pizza nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aankomen is ook boobgainzz! haha
Nou ja, ik verwacht niet echt aan te komen vd pizzaquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou als je die maat wil verhogen zou ik de pizza nemenaankomen is ook boobgainzz! haha
Jij at om aan te komen toch ook echt veel meer? dan kom je hier inderdaad niet zo maar ff van aan!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik verwacht niet echt aan te komen vd pizzaStond na mijn vreetdagen van Di en Woe op de weegschaal en gewoon 74.0
![]()
Maar kom op, ik eet 2200kcal, sport mezelf de touwtyfus. Volgens mij zit ik echt achterlijk laag
Ik wil mijn E cup terug
Dan meer pizza!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik verwacht niet echt aan te komen vd pizzaStond na mijn vreetdagen van Di en Woe op de weegschaal en gewoon 74.0
![]()
Maar kom op, ik eet 2200kcal, sport mezelf de touwtyfus. Volgens mij zit ik echt achterlijk laag
Ik wil mijn E cup terug
Orde, netheid en structuurquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:01 schreef Artoo het volgende:
Ik heb de voedsel- en kledingkasten opgeruimd en herschikt samen met de dude. Feels good man. Orde!
Zo, weer thuis. Ben kapot! (Moesten 2u rijden dus dat valt mee)quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK WIL OOK FIBOHeel veel plezier. En kijk ff rond voor me en doe verslag
Jay Cutler loopt er ook ergens rond
Hoe ver moet je rijden voor de fibo?
Tof! jammer dat zulke dingen altijd zo druk zijn. Zou ook niet in de rij gaan staan om iemand te zien hoor! Nog dingen kunnen testen ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Zo, weer thuis. Ben kapot! (Moesten 2u rijden dus dat valt mee)
T was een hele ervaring. Echt superdruk en wat een types allemaal zeg. Vrouwen met heul weinig kleding aan (stands en bezoekers), opgepompte gasten, superskinny gasten die dachten dat ze een baas waren, etc)
Veel grote namen niet gezien want het was echt druk bij die stands, geen zin om in de rij te staan. Rich Piana wel gezien, buffe baas (en klein! Maar dat zijn ze bijna allemaal).
Veel stands met supplementen, kleding en accessoires e.d. Tijdje rondgelopen bij de apparaten etc, daar was het wat rustiger dus wel fijn. Beetje massageapparaten uitgeprobeerd en gekwijld over Eleiko spullen![]()
Nog wat strongmanonderdelen gezien, altijd leuk! Fibo was vooral leuk om een keer mee te maken, echt heel veel te zien vooral!
Ohja, Ielja Strik ook nog gezien, nondeju wat een knoest van een vrouw (NL powerliftster )
Veel stands waar je supplementen kon testen, whey/amino/bcaa/repen etc.Zelf niks getest want krijg er vaak buikaids vanquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tof! jammer dat zulke dingen altijd zo druk zijn. Zou ook niet in de rij gaan staan om iemand te zien hoor! Nog dingen kunnen testen ofzo?
Geen goodiebags oid?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Veel stands waar je supplementen kon testen, whey/amino/bcaa/repen etc.Zelf niks getest want krijg er vaak buikaids van![]()
Kunt ook allerlei apparatuur en stangen enzo uittesten.
Niet echt volgens mij, niet echt goed op gelet eigenlijk. Er waren soms wel momenten bij een podium waar er dingen in het publiek werden gemieterd. Sommige stands hadden wel wat goodies, dat zag je vooral aan de lange rij die er stond dus overgeslagen. Ik heb wel een mooie Eleiko-sleutelhangerquote:
Ja. Die vond ik best ernstigquote:Op zondag 12 april 2015 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Wat? Schrik je van mijn alcoholisten lijstje?
Zo weinig etenquote:Op zondag 12 april 2015 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Goed, lijstje van gisteren:_!
O: Koffie, 1 boterham met rosbief
L: 3 happen hamburger, portie twisterfries
T: 2 cocktails.
T: 1 gin tonic, 3 glazen rode wijn.
D: 3 slices domino pizza (medium.)
T: Vieze zoete witte wijn uit de fles in de trein.
Weet ik niet.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zo weinig etenHoe houd je dat vol, op zo'n dag?
quote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: afbakbroodje met rosbief.
T: Halve bak aardbeien.
L: Boterham met rosbief
D: 2 boterhammen met 400 gram champignons, spek, kaas.
T: Tonijn
T: Andere halve bak aardbeien.
Beter
30 in een uur. Dat is of een hoog tempo of weinig herhalingen?quote:Op zondag 12 april 2015 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Net weer eens gekrachttraind, bovenlichaam! Ging best wel lekker, al heb ik natuurlijk weer 30 verschillende oefeningen in een uur gedaanalleen.. Ik zie nu steeda vaker dikke aders op mijn armen en dat vind ik best wel lelijk. Ben ook nog helemaal niet zo afgetraind dus vind het maar gek.
Ja, precies. En dit voelt ook veel gezonder en daardoor beter, maar stiekem vind ik dagen als gisteren ook prettig. Zal m'n eetstoornis wel zijn.quote:
Prettig in de zin van gewoon helemaal uitleven en naar de tering willen gaan?quote:Op zondag 12 april 2015 14:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. En dit voelt ook veel gezonder en daardoor beter, maar stiekem vind ik dagen als gisteren ook prettig. Zal m'n eetstoornis wel zijn.![]()
Vind het wel tof om te merken dat ik geen moeite heb met schakelen zeg maar, vandaag gewoon weer lekker en gezond eten, niet de behoefte om op dezelfde slechte voet verder te gaan.
Prettig als in superweinig eten e nvan 3 wijn dronken worden. Want 1: onder m'n dag totaal. 2: dronken = dubbel win.quote:Op zondag 12 april 2015 14:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Prettig in de zin van gewoon helemaal uitleven en naar de tering willen gaan?
Maar goed dat dit beter voelt. En het zou inderdaad een probleem zijn als je vandaag verder gaat met kut doen. Je lichaam kan ook wel wat hebben
Ik moet mezelf echt tegen houden niet alles op te etenquote:Op zondag 12 april 2015 15:02 schreef Artoo het volgende:
Lekker stuk, Q
En ja goh, waar zou die honger vandaan komen als je 2,5 uur gefietst hebt?
O zo had ik hem nog niet bedachtquote:Op zondag 12 april 2015 14:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prettig als in superweinig eten e nvan 3 wijn dronken worden. Want 1: onder m'n dag totaal. 2: dronken = dubbel win.
Nee gewoon 8-12 herhalingen van alle oefeningen. Van sommigen 1, sommige 2 maar de meeste 3 setjes. Dus 30 oefeningen is overdreven, misschien 15 of zoquote:Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
30 in een uur. Dat is of een hoog tempo of weinig herhalingen?
Die aders zie je die tijdens trainen? Want das op zich niet raar volgens mij
Klinkt goedquote:Op zondag 12 april 2015 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt tegen houden niet alles op te etenIk snak ook naar pizza niet normaaaaaaaaaaaal.
Gisteren snakte ik ook al naar pizza, maar toen wilde mo niet, dus dat werden een snickers, baquette chocopasta en wat koekjes tijdens de film![]()
Ja, stuk was echt lekker. Heenweg was ik echt mentaal er kut aan toe. Wind tegen, niet lekker bezig, dat ik echt dacht "pfffffff" laatste 10km van de heenweg ging lekker. Toen moest ik helaas terug (Bijna van den helder naar alkmaar gefietst, scheelde 6km ofzo) en toen ging ik op de 40km door een mentale barriereRunnershigh, maar dan voor wielrenners
heel stuk rond de 45km/u gefietst. Ik heb echt zoooo genoten.
Ik ben totaal kapot en mijn lichaam ook (mijn reuma vond het achteraf niet zo tof) maar wat heb ik echt onwijs genoten.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee gewoon 8-12 herhalingen van alle oefeningen. Van sommigen 1, sommige 2 maar de meeste 3 setjes. Dus 30 oefeningen is overdreven, misschien 15 of zoik weet gewoon zoveel leuke oefeningen en ik ben snel verveeld.
Ja maar, hoe doe je fatsoenlijk refuelen dan? Want die 1500 van gisteren die is dus nu weer weg. Dan heb je nog 200 van vandaag erbij want 2400 ipv 2200.quote:Op zondag 12 april 2015 15:14 schreef Artoo het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Die honger herken ik wel eigenlijk. Als ik een duurloop van rond de 2 uur heb gedaan heb ik dat ook, zo'n EAT ALL THE THINGS moodDie honger blijft dan echt op de loer, de rest van de dag, zelfs na fatsoenlijk refuelen.
Als je kijkt hoeveel je verbrand hebt is het niet zo gek, je hebt meer gebruikt dan je vandaag überhaupt eet! Ik zou wat extra brood ofzo nemen, na zoveel cardio heeft je lichaam vaak behoefte aan extra carbs. (of een snicker, ook carbsquote:Op zondag 12 april 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
Dus, ik had gisteren 1500kcal teveel gegeten want lekkere shizzle.. Dat heb ik vandaag met fietsen eraf gefietstwát een takke end.
[ afbeelding ]
Was dat ik naar jachttraining moest anders heb ik de 80 gepakt.
Lijstje:
O: 3x spelt brood, op alle 3 plakje kalkoenfilet en een uitgebakken spiegelei. 150g kwark
T: Tijdens het fietsen een banaan en mueslireep
S: Fietsen
L: 4x spelt, 1x kalkoen, 1x casseler en 2x chocopasta (15g en dan boterham erop)
T: Banaan
D: Er staat AVG gepland. Aardappelen, wortels, kipfilet en jus. Ooh en griekse yoghurt
T: 500g kwark
2422kcal misschien neem ik nog iets want ik heb echt debiel veel trek in ene nadat ik van de fiets af kwam, geen idee waarom
Ook prima toch! daarna zou ik niks extra meer pakken, dan moet je echt wel goed zitten qua calorieën.quote:Op zondag 12 april 2015 15:34 schreef Qwea het volgende:
Ja ik denk dat ik dan zo maar pizza als D neemipv snickers of brood. Of ik dat geen goed idee?
Ik heb het kooooooudzal die fietskleding zo ff op ebay bestellen.
Dat weet ik ook niet precies stiekemquote:
Ja zit even te rekenen, 1500 gisteren, 200 extra nu. = 1700. 800 over. Pizza is 1200? 600 voor D + 600 extra is 1200. 100 voor kwark extra toetje. 100 over. Dus als ik pizza neem heb ik alles aangevuld en gisteren "gratis" gegetenquote:Op zondag 12 april 2015 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook prima toch! daarna zou ik niks extra meer pakken, dan moet je echt wel goed zitten qua calorieën.
Ik vind het ook maar koud, veel teveel wind. Kan niet eens in de tuin zitten
Ja, oke. Ik snap het. Maar ik zit de rest vd week sowieso weer onder mijn behoefte, als ik deze kcals aanvul.quote:Op zondag 12 april 2015 15:54 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies stiekemMeestal zorg ik gewoon voor een flinke maaltijd met eiwitten en koolhydraten. Ik eet bijvoorbeeld graag pannenkoeken na het hardlopen
Of eerst een whey shake en een stuk fruit en daarna een maaltijd. Of zo.
Ik probeer bijna nooit om echt alle kcal weer aan te vullen, dat is bijna geen doen, tenzij ik mezelf tegoed doe aan snacks en dat doe ik liever niet (al gebeurt het ook best wel eens). Als ik daardoor een keer een wat groter tekort heb in kcal, mja, sjah.
Oooh lekker eyquote:Op zondag 12 april 2015 17:23 schreef gcjoel het volgende:
Ik eet lekker stoofvlees, staat de hele dag al op!![]()
Met wortels en aardappel, lekker hollandse pot!
Wind is hier ook steeds harder, blegh!
Pizzaquote:Op zondag 12 april 2015 18:46 schreef Qwea het volgende:
Mijn pizza was awesome. En ik deed 137kcal per punt x 10 slices (domino's zegt 137kcal per punt) maar ze hebben altijd 8 slices ipv 10Dus misschien pak ik er zo nog wel een broodje bij want honger als een paard.
Kan je vanavond dan nog wel slapen?quote:Op zondag 12 april 2015 19:44 schreef Maraca het volgende:
Zo, m'n powernap is een beetje uitgelopen.. allemachtig
Hoop hetquote:
*geeft wortel*quote:
Goed zo.quote:Op zondag 12 april 2015 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
*geeft wortel*
Ik ben wat dat betreft trots op mezelf.. zag een Tony Chocolonely in de supermarkt liggen met marshmallow.. maar zo'n reep is 1.000 kcal (
_! ) en ik weet gewoon dat dat ding in 1x opgaat. Dus niet meegenomen
Bezorg je ook?quote:Op zondag 12 april 2015 21:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo pannenkoeken gebakt voor drie dagen als T. 230 kcal per dag als T (2 stuks).
Zit er dan ook iets op? wel lekker!quote:Op zondag 12 april 2015 21:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo pannenkoeken gebakt voor drie dagen als T. 230 kcal per dag als T (2 stuks).
Neuh. Zit banaan en flinke bak kaneel doorheen. Dus ik vind ze zo erg lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zit er dan ook iets op? wel lekker!
Ik gaf mijn vriend een tijdje terug ook iedere dag 3 pannekoeken mee. Mja iedere week bakken wordt ook irritant.
Recept?quote:Op zondag 12 april 2015 22:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Neuh. Zit banaan en flinke bak kaneel doorheen. Dus ik vind ze zo erg lekker.
Hier past die foto ook goed.quote:Op zondag 12 april 2015 22:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O de mogelijkheden qua reacties. Ik hou me in
Nootjes zijn wel gezond
Ooit van Q gekregen en beetje aangepast.quote:
Is dus totaal zo 690 kcal met 9 gr boter voor het bakken.quote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooit van Q gekregen en beetje aangepast.
Ik deed:
90 gr havermout.
2 eieren
1 eiwit
150 gr banaan
Flink wat kaneel
Water zoveel je nodig hebt voor goed beslag.
Ik maakte het in de blender, scheelt afwasEieren erin, blenden, havermout erbij en alvast wat water, blenden, banaan erbij, blenden, water erbij, blenden en ff laten staan.
Je moet hem wel eens updaten als het een oude foto is, zonde van de progressquote:
True, maar die gezichtsuitdrukking krijg ik onmogelijk nog een keer voor elkaar.quote:Op zondag 12 april 2015 22:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je moet hem wel eens updaten als het een oude foto is, zonde van de progress
Oh topquote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooit van Q gekregen en beetje aangepast.
Ik deed:
90 gr havermout.
2 eieren
1 eiwit
150 gr banaan
Flink wat kaneel
Water zoveel je nodig hebt voor goed beslag.
Ik maakte het in de blender, scheelt afwasEieren erin, blenden, havermout erbij en alvast wat water, blenden, banaan erbij, blenden, water erbij, blenden en ff laten staan.
quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True, maar die gezichtsuitdrukking krijg ik onmogelijk nog een keer voor elkaar.
Ik geloof dat ik ook best wel aangeschoten was.
Een ei zonder het eigeel. Dat noemen ze toch een eiwit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |