Mail naar de Rijdende Rechter is verzondenquote:
Mr. Visserquote:Op maandag 6 april 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mail naar de Rijdende Rechter is verzonden
Ik had niet door dat ik hem slootquote:
Maar je kan gerust extension, curl, add en abduction voor je benen doen. En dan de rest schrappen. Je kan ook cable glutes wel doenquote:Op maandag 6 april 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mail naar de Rijdende Rechter is verzonden
Noted. Hoog trial and error gehalte dit zegquote:Op maandag 6 april 2015 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je kan gerust extension, curl, add en abduction voor je benen doen. En dan de rest schrappen. Je kan ook cable glutes wel doen
Legpress, squats, lunges en calf zou ik niet doen.
Kloptquote:Op maandag 6 april 2015 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Noted. Hoog trial and error gehalte dit zeg
Of nou ja, trainen.. doorbloeding..quote:Op maandag 6 april 2015 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Met zwemmen train je niet echt je benen vrees ik
Woensdag maar weer eens proberenquote:Op maandag 6 april 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptIs ook echt ff zoeken wat werkt. Ik merkte dus bv dat ik bij de lunges veel last kreeg en met het squatten ook wel matig last had. Legpress soms ook.
Maar goed, ik moet ze allemaal doen
Goed lijstjequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje doen?
O: koffie, boterham met filet americain.
S: PT
T: frambozen, kwark, whey, water.
L: bietjes met geitenkaas en sla. Stukje kalkoenfilet.
D: Huge ass kip salade met sla, kip, champignons, appel, amandelen.
Zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was ook wel content.Net geen 1600 kcal, en 228 gram eiwit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Deze tumblr haalt alle gluten uit kunst en plaatje dingen
http://glutenimage.tumblr.com/
Bijv.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Nog 3,8quote:Op maandag 6 april 2015 13:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Netjes, hoeveel nog tot je eerste doel?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Deze tumblr haalt alle gluten uit kunst en plaatje dingen
http://glutenimage.tumblr.com/
Bijv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Wel prima! Het doel was eigenlijk om hem als duurloop te lopen, en wel elke 5km te versnellen. Dat heb ik gedaan, maar de 2e helft misschien wel iets te hardquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:45 schreef Artoo het volgende:
Hoe is je halve marathon gegaan, La_Tramposa?
Ik heb hem even toegevoegd onder een nieuw kopje "Extra informatiebronnen", kunnen wel meer linkjes bij. Weet zo alleen even niksquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
http://fitzonderfabels.nl(...)n-voedingsschema-op/
Dit leek me wel een goed, duidelijk verhaal over een voedingsschema opstellen, voor de OP? Omdat daar vaak vragen over gesteld worden?
Alleen het gedeelte waar je je vetpercentage moet inschatten op basis van een foto lijkt me nogal ehh errorgevoelig!
Dat klopt toch niet? Stel ik heb een lichaamsgewicht van 100 kg, dan moet ik volgens dit advies tussen de 180 en 220 gram eiwit eten. Terwijl als je met hetzelfde lichaamsgewicht een vet vrije massa heb van 80kg ik maar tussen de 144 en 192 gram eiwit etenquote:Op basis van vetvrije massa
Globaal advies:
Calorietekort van 200-300 kcal. per dag: 1.4 – 1.8 gram eiwit per kilogram vetvrije massa.
Calorietekort van 300-500 kcal. per dag: 1.8 – 2.4 gram eiwit per kilogram vetvrije massa.
Op basis van huidig lichaamsgewicht
Globaal advies:
1.8-2.2 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht.
Ik snap niet helemaal waar jouw berekening vandaan komt? Volgens mij is het idee dat eiwitten meer verzadigend zijn, dus hoe hoger je kcal tekort/hoe sneller je wilt afvallen, hoe groter deel van je voeding eiwitten moet zijn, zodat je geen spieren afbreekt en zo verzadigd mogelijk bent..quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb hem even toegevoegd onder een nieuw kopje "Extra informatiebronnen", kunnen wel meer linkjes bij. Weet zo alleen even niks
1 ding snap ik niet. Het artikel zegt dit:
[..]
Dat klopt toch niet? Stel ik heb een lichaamsgewicht van 100 kg, dan moet ik volgens dit advies tussen de 180 en 220 gram eiwit eten. Terwijl als je met hetzelfde lichaamsgewicht een vet vrije massa heb van 80kg ik maar tussen de 144 en 192 gram eiwit eten
Maar het ene advies is voor een specifiek calorie tekort en het andere advies niet? Dus logisch dat ze niet overeen komen toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Nou er worden twee manieren gegeven om het aantal eiwitten te berekenen, 1 met vet vrije massa en 1 met lichaamsgewicht.
Dus stel ik weeg 100 kg en heb een vetvrije massa van 80 kg.
Dan zegt het eerste advies (aan de hand van vet vrije massa) dat ik tussen 144 en 192 gram eiwit moet eten (1,8 - 2,4 g per kg vet vrije massa).
Terwijl als je het tweede advies hanteert (aan de hand van lichaamsgewicht) dan moet ik tussen 180 en 220 gram eiwit eten (1,8 - 2,2 g per kg lichaamsgewicht).
Het gaat mij niet om mijn situatie, maar om de berekening. Dit komt toch niet uit, die adviezen komen toch niet overeen?
Uhm. Ja, dat had ik niet gezien. Dan klopt het wel dat het verschilt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar het ene advies is voor een specifiek calorie tekort en het andere advies niet? Dus logisch dat ze niet overeen komen toch?
Maar lichaamsgewicht is altijd hoger dan vet vrije massa, dus hoeft de g p kg niet omhoog omdat je sowieso te hoog zit dan. Eerder omlaagquote:Ik denk daarnaast dat het advies op basis van het vetvrije massa nauwkeuriger is, maar dat zullen veel mensen niet weten. Dus dan is het globale advies meer een duimregel..
Ja, maar zo werkt de formule ook toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhm. Ja, dat had ik niet gezien. Dan klopt het wel dat het verschilt.
Maar juist met een tekort moet eiwitten relatief hoog toch? om het spierverlies tegen te gaan.
[..]
Maar lichaamsgewicht is altijd hoger dan vet vrije massa, dus hoeft de g p kg niet omhoog omdat je sowieso te hoog zit dan. Eerder omlaag
Weet je wat ik ga doen, ik geloof jou berekening. Ik zie het zelf nog niet, maar dat heb ik momenteel even met meer dingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt de formule ook toch?
In jouw voorbeeld:
Iemand met een vetvrije massa van 80kg die 100kg weegt moet:
Bij kcal tekort van 200-300: 112-144 gram per dag
Bij kcal tekort van 300-500: 144-192 gram per dag
Dus bij kcal tekort van 0 zou die ongeveer 1-1.4 gram per kg vetvrije massa moeten nemen dus 100-112.
Het globale advies is 1.8-2.2 per kg lichaamsgewicht.
neem even van allebei het midden;
1.2*X = 2*100 (waarbij X=vetvrije massa)
X = 83 kg.
Dus bij iemand met 17% vet die geen kcal tekort heeft komt het overeen.
Joah dat zou kunnen. Maar ik heb trek in pizzaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil binnenkort een wrap-pizza maken, dat kan best gezond zijnMaar dat lost je niet-willen-koken probleem niet op
Misschien een blik kippensoep op warmen? Toch vaak een goed medicijn bij verkoudheid e.d.
Het verschilt enorm per dag of het lekker weer is of nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb eindelijk ook mijn racefiets tevoorschijn gehaald voor een kort rondje uitfietsen! Maar eigenlijk vond ik het nog steeds veel te koud haha
Troost je, het mooie weer schijnt er nu echt aan te komenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het verschilt enorm per dag of het lekker weer is of niet. Beetje jammer.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 8 april 2015 07:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Troost je, het mooie weer schijnt er nu echt aan te komen
Positievelingquote:
Dan is het goedquote:
Mja ik ging natuurlijk ook een beetje laat (19.00) en dan op de terugweg met tegenwind (kwam ook al zo lekker uitquote:Op woensdag 8 april 2015 06:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het verschilt enorm per dag of het lekker weer is of niet. Beetje jammer.
Dat is wel een nette snelheidquote:Op woensdag 8 april 2015 07:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik ging natuurlijk ook een beetje laat (19.00) en dan op de terugweg met tegenwind (kwam ook al zo lekker uit) is het wel koud. Maar goed, lekker warm douchen daarna!
Viel me geheel niet tegen, rustig losfietsen in gemiddeld 27.5 km/u, wat grotendeels kwam door het eerste stuk de stad in en het laatste stuk de stad uit, verder was het allemaal 28-32 km/u!
Bewegende foto's lijken mij altijd lastig, is meestal altijd wel iets onscherp.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm die marathon-photos lijken ook wel goed te zijn maar je kan wederom niks zien door dat veel te grote logo. Bovendien lijken ze niet allemaal scherp, was met mijn Amsterdam-foto's toen ik ze bestelde ook echt zo. Ik heb wel het idee dat mijn loophouding al iets beter is, nog wel zwabberbeen, maar iets minder, en meer knie-inzet.
Je kan ook een gratis-finish-certificaat downloaden maar helaas zonder foto erop. En met je behaalde plek overall, waarom niet per categorie? De winnares bij de vrouwen krijgt dus ook een certificaat dat ze 10e is... Niet dat ik iets met dat certificaat ga doen, maar toch, principekwestie
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:53 schreef Qwea het volgende:
Had vandaag gym. Geen zin in. Ze zoeken het maar uit.
Wow! 3,5 minuten van je PR af lopen in een duurloopquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel prima! Het doel was eigenlijk om hem als duurloop te lopen, en wel elke 5km te versnellen. Dat heb ik gedaan, maar de 2e helft misschien wel iets te hard3.5 minuut van mijn PR af. Maar hij moest niet voluit omdat ik over 2 weken een 10km wedstrijdje doe en over 1.5 maand een halve die écht hard moet. Dan wil ik nog wel 3 minuten harder dan dit. Maar ik voel me nu al heel goed hersteld dus ik denk niet dat ik onverstandig gelopen heb.. Was een leuke wedstrijd!
Wanneer is die van jou?
Oh oeps, deze hoorde in het hardlooptopicquote:Op woensdag 8 april 2015 09:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bewegende foto's lijken mij altijd lastig, is meestal altijd wel iets onscherp.
Nouja uiteindelijk was het geen duurloop meer hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 09:11 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wow! 3,5 minuten van je PR af lopen in een duurloopGefeliciteerd! Dan ben ik benieuwd naar je tijd als je er écht voor gaat.
De mijne is 19 april!
Met de juiste techniek en kennis van de sport is het goed te doen hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 09:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bewegende foto's lijken mij altijd lastig, is meestal altijd wel iets onscherp.
Goed bezigquote:Op woensdag 8 april 2015 08:53 schreef Qwea het volgende:
Zo. Heerlijk met Link door de duinen gehobbeld. Vanmiddag even het strand op denk ik. Zal zo de fietsenmaker eens bellen of hij zo mijn stuurpen kan inkorten. Dan wellicht vandaag ook nog een stukje fietsen. Anders morgen.
Had vandaag gym. Geen zin in. Ze zoeken het maar uit. Vrijdag wellicht een stukje weer proberen hard te lopen, is al gewoon 3 weken geleden![]()
Ooh en mijn O was lekker2 broodjes met ei
Ik las stuurpen als een werkwoord en ik snapte het nietquote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
Stuurpen ingekortEn ik zag een awesome shirt
Haha ja same herequote:Op woensdag 8 april 2015 09:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik las stuurpen als een werkwoord en ik snapte het nietWat voor shirt?
Fietsshirt. ¤82,50. Ik moest huilenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik las stuurpen als een werkwoord en ik snapte het nietWat voor shirt?
Daar staan best leuke dingen tussen! Tof!quote:Op woensdag 8 april 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, fietskleding is duurrrr. Ik heb vorig jaar wel hele leuke goedkope pakjes op ebay gekocht, duurt wel een paar weken voordat ze er zijn maar supercheap en tot nu toe prima kwaliteit.
http://www.ebay.com/sch/i(...)women&rt=nc&LH_BIN=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit shirtje had ik gisteren aan, is ook van EbayIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh oeps, deze hoorde in het hardlooptopic
En er zijn veel fotografen die heel goed zijn in foto's maken van bewegende sporters hoorMaar die marathon-photos is gewoon massa-productie..
Gaaf, wel een uitdaging dusquote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Met de juiste techniek en kennis van de sport is het goed te doen hoorHeb tijdens gefotografeerd tijdens autosport evenementen en dan is het juist de bedoeling beweging erin te houden, maar de rest scherp
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:06 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2334a08013
Iets voor de mannen hier?
Daarom kom ik niet teveel op dat soort sites. Ebay, Dealextreme, voor ik het weet bestel ik allemaal troepquote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu heb ik ook weer fietskleding besteldHelaas hebben ze niet veel leuke hardloopkleding met free shipping. Dat hebben ze in China/Japan nog niet ontdekt denk ik.
Wel veel joggingbroeken/leggings met tekst voor Qwea
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Nette kleding en goede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit shirtje had ik gisteren aan, is ook van Ebay
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Tja, maar ik heb nu voor 64 euro 2 setjes, één kort shirt en korte broek en één lang shirt en lange broek. In een Nederlandse fietswinkel krijg je daar dus nog niet eens één shirt voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet teveel op dat soort sites. Ebay, Dealextreme, voor ik het weet bestel ik allemaal troep
[..]
Nette kleding en goede foto
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ziet er prima uit! Wat voor maat heb je genomen? Ik neem aan dat het - with all due respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit shirtje had ik gisteren aan, is ook van Ebay- aziatenshirtjes zijn en daardoor nogal klein vallen, of valt dat mee?
Fear is the path to the Dark Side.
Ja, als je wat nodig hebt welquote:Op woensdag 8 april 2015 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb nu voor 64 euro 2 setjes, één kort shirt en korte broek en één lang shirt en lange broek. In een Nederlandse fietswinkel krijg je daar dus nog niet eens één shirt voor.
Er staat zo'n size guide bij, als je doorscrollt naar onderen, met measurements voor borst en taille en zo!quote:Op woensdag 8 april 2015 10:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ziet er prima uit! Wat voor maat heb je genomen? Ik neem aan dat het - with all due respect- aziatenshirtjes zijn en daardoor nogal klein vallen, of valt dat mee?
Op Aliexpress kun je dat gewoon onderhandelen hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu heb ik ook weer fietskleding besteldHelaas hebben ze niet veel leuke hardloopkleding met free shipping. Dat hebben ze in China/Japan nog niet ontdekt denk ik.
Wel veel joggingbroeken/leggings met tekst voor Qwea
Ingeplande O of ben je weer aan het proberen? Of gewoon ff klaar mee?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:53 schreef Qwea het volgende:
Zo. Heerlijk met Link door de duinen gehobbeld. Vanmiddag even het strand op denk ik. Zal zo de fietsenmaker eens bellen of hij zo mijn stuurpen kan inkorten. Dan wellicht vandaag ook nog een stukje fietsen. Anders morgen.
Had vandaag gym. Geen zin in. Ze zoeken het maar uit. Vrijdag wellicht een stukje weer proberen hard te lopen, is al gewoon 3 weken geleden![]()
Ooh en mijn O was lekker2 broodjes met ei
Oke nu heb ik dus ook nog deze running short besteld:quote:Op woensdag 8 april 2015 11:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Op Aliexpress kun je dat gewoon onderhandelen hoorMijn ervaring is dat je dara vrijwel alles gratis verstuurd krijgt
Hier ook hoor. Eet structureel rond mijn doel van 500 kcal tekort en toch zijn er dagen dat ik aankom tussendoor. Vanmorgen wat ik +0,8 tov gisteren. Kunnen verschillende oorzaken voor zijn en moet je je niet te druk om maken imoquote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ingeplande O of ben je weer aan het proberen? Of gewoon ff klaar mee?
Hier vet goed met mijn lijstjes en ineens gaat de weegschaal omhoog![]()
Ik weet dat met dit lijstje het anders zou moeten zijn dus ik ga wel gewoon door, zal ergens in mijn lichaam vast even iets aan de gang zijn waardoor het anders is ofzo. Maar blijft lastig om uit je hoofd te zetten.
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke nu heb ik dus ook nog deze running short besteld:
http://www.aliexpress.com(...)derId=66644739512590
Evil jij. Geen idee waarom ik zo makkelijk geld uitgeef vandaag.
Nee nja doe ik ook niet echt ofzo maar wel een beetjequote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Eet structureel rond mijn doel van 500 kcal tekort en toch zijn er dagen dat ik aankom tussendoor. Vanmorgen wat ik +0,8 tov gisteren. Kunnen verschillende oorzaken voor zijn en moet je je niet te druk om maken imo
Ik zie ook wel periodes dat mijn lichaam anders reageert. Zo heb ik de laatste 4 weken last van een moeilijke stoelgang bvquote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef gcjoel het volgende:
ook niet echt ofzo maar wel een beetje
Normaal weet ik best goed hoe mijn lichaam reageert maar nu snap ik het gewoon even niet. Maar zoals ik zei gewoon doorgaan is het beste!
Dat is niet zo apart hoor, alcohol dehydrateert als een gekquote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie ook wel periodes dat mijn lichaam anders reageert. Zo heb ik de laatste 4 weken last van een moeilijke stoelgang bvEn dat zorgt voor extra schommelingen natuurlijk.
En wat apart is bij is dat ik de dag na veel bier ik altijd extreem licht ben
Same here. Ik roep al enkele weken dat ik nieuwe kleding moet omdat alles steeds meer begint te flubberen. Maar ook echt naar de winkel gaan om kleidng te shoppen is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Terwijl ik gisteren nog bedacht dat ik écht genoeg sportkleding heb maar vooral nieuwe gewone kleding nodig heb omdat ik maar een paar broeken heb die nog goed aansluiten..
Maar om één of andere reden vind ik broeken kopen echt suf.
Sportkleding kopen is gewoon veel leuker!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Terwijl ik gisteren nog bedacht dat ik écht genoeg sportkleding heb maar vooral nieuwe gewone kleding nodig heb omdat ik maar een paar broeken heb die nog goed aansluiten..
Maar om één of andere reden vind ik broeken kopen echt suf.
Haha dat klinkt inderdaad wat vreemd, maar ik drink niet dus geen idee!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie ook wel periodes dat mijn lichaam anders reageert. Zo heb ik de laatste 4 weken last van een moeilijke stoelgang bvEn dat zorgt voor extra schommelingen natuurlijk.
En wat apart is bij is dat ik de dag na veel bier ik altijd extreem licht ben
Maar is tegelijk wel heel veel kcal natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is niet zo apart hoor, alcohol dehydrateert als een gek
Ja, maar je kan niet in één nachtje heul veel vet aanmakenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar is tegelijk wel heel veel kcal natuurlijk.
Ja dat welquote:Op woensdag 8 april 2015 11:33 schreef sanger het volgende:
Alleen op de langere termijn werkt het dus wel andersom?
Op de lange termijn is de enige manier om vet te verliezen een kcal-tekort hanteren. Waaruit dat bestaat, maakt voor het lichaam niet uit, al zal je gezondheid er natuurlijk onder leiden als je ál te weinig eet en het dan ook nog alleen maar uit bier en chocolade haalt.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:33 schreef sanger het volgende:
Alleen op de langere termijn werkt het dus wel andersom?
Ze zijn vaak ook niet echt mooi slankquote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Er zijn ook weinig echt dikke alcoholisten. Maarja, dan ben je wel slank ten koste van leverfalen en zo, ik weet niet of je dat moet willen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze zijn vaak ook niet echt mooi slank
Ik ben er klaar mee. Het breekt me op, het is niet meer leuk, ik ga met tegenzin in, ze knallen me de grond in, ze zoeken het maar uit. Ik sport voor mezelf. Omdat ik het leuk vind. Om er van te genieten. Niet om te horen dat ik te vet ben of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ingeplande O of ben je weer aan het proberen? Of gewoon ff klaar mee?
Hier vet goed met mijn lijstjes en ineens gaat de weegschaal omhoog![]()
Ik weet dat met dit lijstje het anders zou moeten zijn dus ik ga wel gewoon door, zal ergens in mijn lichaam vast even iets aan de gang zijn waardoor het anders is ofzo. Maar blijft lastig om uit je hoofd te zetten.
Goede beslissingquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
et maar uit. Ik sport voor mezelf. Omdat ik het leuk vind. Om er van te genieten. Niet om te horen dat ik te vet ben of weet ik veel wat.
Als ik zin heb wil ik gaan, als ik geen zin heb wil ik niet gaan. Vandaag ga ik niet. Commentaar gehad, niet normaal. Pech voor ze. Ik heb geen zin. Misschien ga ik fietsen, misschien ook niet. Ik ga zo eerst ff Link uitlaten, boodschappen doen en cheesecake maken.
Zag mezelf gisteren in de spiegel na de zonnebank dat ik dacht "Waar, the, fuck, ben jij mee bezig, Q?" Ik zag er niet uit. Ribben kun je tellen, hangtieten, aderen op mijn onderbuik, wallen onder mijn ogen, grafhumeur. Ik vind het best
Goed zo, gewoon voor je eigen geluk gaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Het breekt me op, het is niet meer leuk, ik ga met tegenzin in, ze knallen me de grond in, ze zoeken het maar uit. Ik sport voor mezelf. Omdat ik het leuk vind. Om er van te genieten. Niet om te horen dat ik te vet ben of weet ik veel wat.
Als ik zin heb wil ik gaan, als ik geen zin heb wil ik niet gaan. Vandaag ga ik niet. Commentaar gehad, niet normaal. Pech voor ze. Ik heb geen zin. Misschien ga ik fietsen, misschien ook niet. Ik ga zo eerst ff Link uitlaten, boodschappen doen en cheesecake maken.
Zag mezelf gisteren in de spiegel na de zonnebank dat ik dacht "Waar, the, fuck, ben jij mee bezig, Q?" Ik zag er niet uit. Ribben kun je tellen, hangtieten, aderen op mijn onderbuik, wallen onder mijn ogen, grafhumeur. Ik vind het best
Jeetje Qquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Het breekt me op, het is niet meer leuk, ik ga met tegenzin in, ze knallen me de grond in, ze zoeken het maar uit. Ik sport voor mezelf. Omdat ik het leuk vind. Om er van te genieten. Niet om te horen dat ik te vet ben of weet ik veel wat.
Dapper dat je dit onder ogen ziet, Q! Kies voor je eigen geluk! Lekker blijven sporten en shizzle om fit te blijven, maar laat het wel haalbaar zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, weet je. Als je op een gegeven moment ongelukkiger wordt ipv gelukkiger en er zo obessief mee bezig bent dat je niet meer iets kan eten zonder precies te weten wat de macro's zijn en je kei kut voelt omdat het niet in je voeding past... dan is er iets niet goed.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeetje QGroot gelijk dat je voor jezelf kiest. Bedoel.. het is een hobby, het is niet zo dat je een gezin van 4 kinderen ofzo hiervan moet onderhouden
Nou ja, weet je.. het had best wat voor me geweest.. op mijn tempo. En wellicht met positieve motivatie. En met blessures doortrainen kan gewoon niet. Ik wil graag nog meer doen de komende jaren. Ik heb al 7 operaties aan de rechtervoet gehad, 1 aan de linker. Waarschijnlijk ook nog een schouderoperatie.. ja, hallo... Het stopt ergens.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:42 schreef Ryuuzen het volgende:
Soms moet je iets proberen om er achter te komen dat het niets voor je is![]()
ik vond het al knap dat je er aan begonnen was. Ik weet zeker dat ik dit niet kan
Precies. En dat zeg ik, ik zal mezelf NOOIT oke voelen in mijn lichaam. En wellicht is het gewoon eens tijd om dat te accepteren.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goede beslissingUiteindelijk is jezelf lekker voelen in je lichaam het belangrijkste, niet zo'n wedstrijd.
Misschien niet qua esthetiek, dat weet ik niet en kan ik moeilijk voor je inschatten (al denk ik dat er meer mogelijk is dan je denkt, op de lange termijn). Maar je kan toch ook hartstikke trots zijn op hoe fit je nu bent? Zelfs met reuma lift je meer gewichten dan de meeste mannen, je koopt een racefiets en in no-time fiets je rondjes van >30km/u, toen je nog mocht hardlopen ging dat ook supersnel. Misschien is de eerste stap om dankbaar te worden voor wat je lichaam allemaal kan en voor je doet, en aangezien je blij wordt van sporten is dat wel de grootste gift die er is. Dan komt misschien later het mooi vinden ook wel!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. En dat zeg ik, ik zal mezelf NOOIT oke voelen in mijn lichaam. En wellicht is het gewoon eens tijd om dat te accepteren.
Ja! Dat is ook wat ik idd moet doen. Mezelf, mijn lichaam en mijn kunnen accepteren. En niet altijd streven naar perfectie. Want het is toch nooit perfect genoeg. En het moment dat je met tranen in je ogen zit omdat je er werkelijk helemaal geen zin meer hebt, ja, dat is het moment waarop het voor mij genoeg is. Zo wil ik gewoon niet de rest van mijn leven verder.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien niet qua esthetiek, dat weet ik niet en kan ik moeilijk voor je inschatten (al denk ik dat er meer mogelijk is dan je denkt, op de lange termijn). Maar je kan toch ook hartstikke trots zijn op hoe fit je nu bent? Zelfs met reuma lift je meer gewichten dan de meeste mannen, je koopt een racefiets en in no-time fiets je rondjes van >30km/u, toen je nog mocht hardlopen ging dat ook supersnel. Misschien is de eerste stap om dankbaar te worden voor wat je lichaam allemaal kan en voor je doet, en aangezien je blij wordt van sporten is dat wel de grootste gift die er is. Dan komt misschien later het mooi vinden ook wel!
+146457758 op dit! Wat jij al bereikt hebt vind ik ZO ontzettend knap. Respect daar voor, Qquote:Op woensdag 8 april 2015 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook hartstikke trots zijn op hoe fit je nu bent? Zelfs met reuma lift je meer gewichten dan de meeste mannen, je koopt een racefiets en in no-time fiets je rondjes van >30km/u, toen je nog mocht hardlopen ging dat ook supersnel. Misschien is de eerste stap om dankbaar te worden voor wat je lichaam allemaal kan en voor je doet, en aangezien je blij wordt van sporten is dat wel de grootste gift die er is. Dan komt misschien later het mooi vinden ook wel!
Haha, dit post jij echt elke week rond hetzelfde tijdstip volgens mijquote:
de vorige keer had je daar een oplossing voor met je vriend toch?quote:
Eiwit gains!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:34 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
de vorige keer had je daar een oplossing voor met je vriend toch?
* Maraca kijkt naar buiten en ziet een strakblauwe luchtquote:Op woensdag 8 april 2015 14:55 schreef Qwea het volgende:
Mijn iphone heeft tegen me gelogen. Het zou lekker weer wordenVolle zon alles. Het is half zon half bewolkt
Meer bewolkt dan zon
Groot gelijk hoor, dit soort regimes zijn echt niet goed voor je als je niet al mega sterk in je schoenen staat. Zelf ben je al kritisch maar nu zijn anderen het ook nog! En zeker de manier waarop ze je probeerden te trainen slaat natuurlijk nergens op!quote:
nommmm dat is zo lekker! Wat voor bodem? Bastogne?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:28 schreef Qwea het volgende:
Witte choco cheesecake. Hij is echt zo geniaal
Goede keuze ditquote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Dat is ook wat ik idd moet doen. Mezelf, mijn lichaam en mijn kunnen accepteren. En niet altijd streven naar perfectie. Want het is toch nooit perfect genoeg. En het moment dat je met tranen in je ogen zit omdat je er werkelijk helemaal geen zin meer hebt, ja, dat is het moment waarop het voor mij genoeg is. Zo wil ik gewoon niet de rest van mijn leven verder.
En ik moet leren dat als ik wel uit de band spring ik niet gelijk een vet persoon ben. Maar dat komt wel, hopelijk.
Ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nommmm dat is zo lekker! Wat voor bodem? Bastogne?
*boks voor morgen terug naar regime*quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef -Peach het volgende:
Hoi ik ben er ook weer! Leuk weekend gehad en het was echt mooi weer (kop verbrand natuurlijk). Weeg ook nog hetzelfde als voor het weekend, ondanks het onregelmatige eten en redelijk wat bier, dus dat is mooi.
Morgen weer terug in het regime
Als je toch aan het uitdelen bentquote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!Kijk dan:
[ afbeelding ]
Dit stukje en nog kleeeeeeeeeeein stukje net gehad. Hij is zo lekker. Ben de halve taart al kwijt. Had hem op FB gepost.. vriendin kwam stuk eten, andere vriendin appte of ik niet ff stuk naar dr werk kon brengen, vriendin en haar vriend appten of ik toevallig nog thee kwam drinken vanaaf want dan kon ik cheesecake meenemenheb nog 3 stukken over voor Mo
Er staan dus size-guides onder bij de plaatjes, als je doorscrollt.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:04 schreef Qwea het volgende:
La tramposa? Hoe lang ben jij en wat is je kledingmaat? Ik weet niet welke maat fietskleding ik van die site moet.
thnx! Ik ben 1.83 dus S is te kort I guessquote:Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er staan dus size-guides onder bij de plaatjes, als je doorscrollt.
Ik ben 1.74 en heb meestal maat S, maar hier verschilt het echt per verkoper; soms S en soms L. Het blijft wel een beetje een inschatting soms.
[ afbeelding ]
Hier bijvoorbeeld, mijn tailleomtrek is 66 cm dus dan zou ik S kunnen hebben van shirtje.
Dat broekje is een beetje raar gemeten dus daar heb ik geen idee van maar ja. Ik probeerde nog terug te vinden welke maat ik vorig jaar had besteld maar dat kan ik niet meer vinden. Als ik thuis ben kan ik kijken of het er in staat.
Ja de lengte is idd al gauw een probleem, dat shirtje kruipt bij mij toch ook al snel omhoog. Eerder een maatje te groot dan te klein gokken dus.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx! Ik ben 1.83 dus S is te kort I guess
Jeetje Q! Eerste wat ik wil doen is je een dikke knuffel geven!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, weet je. Als je op een gegeven moment ongelukkiger wordt ipv gelukkiger en er zo obessief mee bezig bent dat je niet meer iets kan eten zonder precies te weten wat de macro's zijn en je kei kut voelt omdat het niet in je voeding past... dan is er iets niet goed.
En als men je de meest grootste troep aan wil smeren, men je door wil laten trainen met blessures e.d.. ja, weet je..
Ik ben niet gelukkig met mijn lichaam. Maar ik zal dat ook nooit worden ben ik bang. Niet als ik 60 kilo weeg, niet als ik compleet afgetraind ben, niet als ik 100kg weeg. Ik zie mezelf niet als mooi. Ik zie mezelf als lelijk. Als dik. Als niet goed. En deze omgeving waar ik mij momenteel in bevind, maakt dat er niet beter op. "Je bent te sponzig" "Je benen zijn te dik" "je tricpes zijn te dik" "je moet meer je benen trainen" "je moet lunges doen" "je moet hardlopen" "je moet squatten" "je moet je borst trainen"
Ja, leuk. Ik heb 400 blessures (oke overdreven. Ik heb er 2, en ik heb 2 voeten die beperkt zijn) en ik moet me aanpassen anders verneuk ik mijn lichaam want ik heb ook nog reuma. Dus ik kan niet alles doen. Ik wil graag alles doen, heel graag. Maar het moet wel kunnen. Ik mag van de fysio niet meer hardlopen. Helemaal niet meer. Omdat ik 3x in de week van hun moest hardlopen en nu zit ik met dikke shinsplints. Ik haat niet hardlopen. Ik hou van hardlopen. Dus, ik verlies er meer mee dan dat ik er mee win.
Ik leef op supplementen naast mijn voeding. Dat kost klauwen vol met geld. Maar het belangrijkste is dat het me veel meer stress oplevert dan rust. Toen ik mezelf trainde... had ik dit niet. Ja, ik had wel whey en ja, ik trainde wel veel. Maar ik hoorde van niemand "je bent te sponzig, je benen zijn te dik" whatever. En mo vind het af-schu-we-lijk. Nu moet dat geen graadmeter zijn, want ik ben degene die het mooi moet vinden.. maar ik ben op een punt dat ik denk: Moet ik niet mezelf eens leren accepteren? Moet ik niet eens lief voor mezelf zijn ipv mezelf telkens de grond in te trappen?
Dus, ik had gisteren avond een "schijt. Ik eet wat ik wil" en momenteel ook. Morgen pak ik mijn eigen normale voedingsschema weer op (blijf wel op 22/2400 kcal) met erin wat ik lekker vind en ik wil eten. En als dat 's morgens brood is, dan is dat brood. En als dat 's morgens havermout met whey is, dan is het havermout met whey. En ik ga trainen wanneer ik er zin in heb. NIet wanneer men dat wil.
Dus, dikke kans dat ik morgen niet naar de gym ga, maar wat anders ga doen. En misschien ga ik ook wel. Maar dat is dan MIJN keuze. En ik heb wel besloten dat als men zodra ik daar weer ben gaat lopen zeiken over iets (Gisteren was het : Ja ik ruik melkzuur (denk ik mijn zweet ofzo?) heb je je bcaa's wel gehad? Ja nee, je moet aan de cytoguard! en meer eiwitten) dan pak ik mijn tassie en ga ik naar een andere gym. Sport hier gratis tot mei en daarna ga ik sowieso terug naar een andere sportschool.
[..]
Nou ja, weet je.. het had best wat voor me geweest.. op mijn tempo. En wellicht met positieve motivatie. En met blessures doortrainen kan gewoon niet. Ik wil graag nog meer doen de komende jaren. Ik heb al 7 operaties aan de rechtervoet gehad, 1 aan de linker. Waarschijnlijk ook nog een schouderoperatie.. ja, hallo... Het stopt ergens.
Sport moet leuk zijn. Ontspannend. Geen stressvol iets.
Dus, ik heb cheesecake gemaakt en die ga ik zo eten. Niet helemaalPuntje. En wellicht pak ik voor het eerst in tijden wel weer eens een paar biertjes.
Dan gaan we vanaf morgen weer lekker mezelf hervatten en me verheugen op 27-04 want dan is de bockbiertour. Waar ik dus mooi WEL heen ga
Er zijn meerdere versies/merken, de vorige die ik had waren vrij droog, deze vallen wel mee! Ze zijn niet super zout, een beetje, maar daarvoor had ik ze ook gekochtquote:Op woensdag 8 april 2015 19:20 schreef -Peach het volgende:
Oh die heb ik ooit eens gehaald bij de Turkse supermarkt, vond t niet echt lekker (veel te droog). Geroosterde en gezouten maïs en pompoenpitten waren wel lekker, maar ook wel heel zout.
Ik krijg honger van je posts vandaagquote:Op woensdag 8 april 2015 18:07 schreef Qwea het volgende:
Ik eet voor het eerst in 3.5 jaar donnerZou het net zo lekker smaken als toen?
Dat vind ik trouwens heel weinig kcal voor een hele taart met speculaasbodemquote:Op woensdag 8 april 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Dat weet ik nog niet![]()
Dit is de hele taart:
[ afbeelding ]
Eerst kijken als ie helemaal goed luktquote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens heel weinig kcal voor een hele taart met speculaasbodemWat is het geheim?
Klinkt wel lekker, ben benieuwd!quote:Op woensdag 8 april 2015 20:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eerst kijken als ie helemaal goed luktMaar het is het recept van Jelmer de Boer.
Ingrediënten:
- 200 gr speculaas;
- 50 gr roomboter;
- 900 gr optimel yoghurt griekse stijl kers;
- 200 gr linessa cream cheese light;
- 250 gr frambozen diepvries;
- 20 gr gelatine;
Zijn recept had dus whey en een bodem van roggebrood/dadels. Ik dus speculaas en geen whey.
Hmm, volgens mij heeft de 'gezonde' versie dan nog meer calorieen ookquote:Op woensdag 8 april 2015 20:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eerst kijken als ie helemaal goed luktMaar het is het recept van Jelmer de Boer.
Ingrediënten:
- 200 gr speculaas;
- 50 gr roomboter;
- 900 gr optimel yoghurt griekse stijl kers;
- 200 gr linessa cream cheese light;
- 250 gr frambozen diepvries;
- 20 gr gelatine;
Zijn recept had dus whey en een bodem van roggebrood/dadels. Ik dus speculaas en geen whey.
maat L?? Maar gaat die dan niet wijd worden?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
@Qwea Net gecheckt; mijn fietskleding van Nuckily die ik vorig jaar op Ebay bestelde en op die foto aan heb is maat M. En dat is al aan de korte kant dus, dus als ik jou was zou ik nog een maatje groter gaan. Ik moet mijn bestelling ook nog even omzetten.
245 per punt a 8 puntenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heeft de 'gezonde' versie dan nog meer calorieen ook
Van die Nuckily niet iig, deze M is al aan de kleine kant vergeleken met Nederlandse S. Ik heb ook nu een L besteld van een lange fietsbroek. Gewoon even opmeten zou ik zeggen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
maat L?? Maar gaat die dan niet wijd worden?
Oke! En zijn al die broeken padded? Weet jij dat zo? Zoek ook een bib broek denk ik. Zag al een paar staan.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van die Nuckily niet iig, deze M is al aan de kleine kant vergeleken met Nederlandse S. Ik heb ook nu een L besteld van een lange fietsbroek. Gewoon even opmeten zou ik zeggen.
Jup, die van mij wel. Soms staan er ook plaatjes bij van de binnenkant waar die pads precies zitten.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke! En zijn al die broeken padded? Weet jij dat zo? Zoek ook een bib broek denk ik. Zag al een paar staan.
Aight thnx. Hello kittyquote:Op woensdag 8 april 2015 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.ebay.com/itm/B(...)rice&talgo=undefined
Hier bijvoorbeeld één met plaatje van de zeemlap erbij. Wel lelijk helaas.
Vorig jaar hadden ze ook nog Hello Kitty pakjes.. zie ik nu niet meer.
Heb nu ook zo'n unisuit. Zit een beetje ermee (dat zei namelijk de verkoopster vd fietsenwinkel) dat als je geen bib neemt, je rug bloot is. In de winter is dat loeikoud (True story) en in de zomer verbrand je je rug.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Er zitten 2 mannenpakjes tussen volgens mij?
En verder zijn de kleuren allemaal net-niet mijn smaakMaar die met die boom en bloemetjes vind ik dan wel het leukste.
Weet je zeker dat je wel zo'n unisuit wilt trouwens? Is altijd lastig met plassen langs de weg (ja dat moet soms wel eens)
Ik zal er nog eens over nadenken en morgen eens voor de grap in de winkel hier kijken wat het kost en anders zal ik eens eind morgen middag bestellen. En mijn bovenlichaam is best lang. Al mijn truien en shirts zijn ook vaak te kort. Alleen sting heeft ze lang genoeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, bij mij zijn de broekjes wel hoog genoeg en de shirtjes lang genoeg dat dat niet gebeurt. Maar ik heb ook een relatief kort bovenlichaam. Hemdje eronder kan natuurlijk ook altijd nog.. Maar als je het gewend bent is zo'n unisuit ook prima!
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef La_Tramposa het volgende:
http://marijndevries.nl/?p=3947
Je kan ook altijd nog zó plassen
Ik zoek altijd rondjes door de polder, zo min mogelijk bochten en stoplichten dus ook meestal geen cafés. En voor een plastuit moet je broek ook uit denk ik? Die methode van Marijn de Vries werkt ook wel denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!
Ja of je zoekt een cafe opOf je neemt een plastuit mee
Ik zou serieus het voor elkaar krijgen om over mijn handen ofzo te zeiken. Maar je hebt wel een punt want bij 40+ km en zomer = veel water (reminds me ik moet een extra bidon houder) moet je pissen. Veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zoek altijd rondjes door de polder, zo min mogelijk bochten en stoplichten dus ook meestal geen cafés. En voor een plastuit moet je broek ook uit denk ik? Die methode van Marijn de Vries werkt ook wel denk ik
Ja die zijn bij mij dus normaal qua lengtequote:Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja, ik heb dus zo'n lang hemd van de Sting en die kan ik ook als minijurkje aanDat verklaart. Leuke shirts!
Dus ik had twee zakjes (2 x 20 gr). De eerste keer heb ik het alleen laten weken (10min) maar kreeg ik het er niet doorheen geroerd, bleef 1 klont. Dus dat eruit gehaald.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je de gelatine wel lang genoeg laten weken?
Lekker bezig Crunchquote:Op donderdag 9 april 2015 08:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Non de ju. Moesten die bosbessen warm?Ik faal hier hard
Echt hequote:
Hehe. Volgende keer het recept er bij houden! Dat helpt al een pakquote:Op donderdag 9 april 2015 08:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Echt he
Koken/bakken is niet mijn sterkste punt, dat ben ik af en toe aan het oefenen
Vissticksquote:Op donderdag 9 april 2015 08:58 schreef sanger het volgende:
Sta in de file, dus tijd om lijstje te doen
O: 200 gram kwark met beetje honing + kapje volkoren met plak oude Beemster kaas
T1: kiwi
L: vier volkoren, twee kipfilet twee paardenrookvlees
T2: appeltje
D: Gekookte aardappelen, spinazie met gekookt eitje en vissticks (uit de oven)
S: sportschool, uurtje cardio en half uurtje KT
T3: kwark met honing
1 klont is ook geen probleem. Want je roert het vervolgens door de warme bosvruchten dus smelt hetquote:Op donderdag 9 april 2015 08:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Je moet het blaadje voor blaadje weken he.. dan wordt het niet één klont..
Same here, de hele week laag tegen de volgende kg grens aanhangen dus ik verwachtte er wel onder te duiken, en ineens weer boem 700 g zwaarder. Nouja, denk aan de trend hequote:Op donderdag 9 april 2015 09:30 schreef Lonaa het volgende:
STOMME.WEEGSCHAAL.
Zin in chips, geen chips eten, 400 gram zwaarder. Scumbag lijf.
+1quote:Op donderdag 9 april 2015 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Same here, de hele week laag tegen de volgende kg grens aanhangen dus ik verwachtte er wel onder te duiken, en ineens weer boem 700 g zwaarder. Nouja, denk aan de trend he
Ja, precies. En dan duik ik onder de 105 met 104,5 ofzo. Dag erop: 105,3.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Same here, de hele week laag tegen de volgende kg grens aanhangen dus ik verwachtte er wel onder te duiken, en ineens weer boem 700 g zwaarder. Nouja, denk aan de trend he
quote:
Het komt straks gewoon in dubbele dosis!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Het is extra frustrerend omdat het me veel moeite kost de laatste dagen. Niet drinken, gezond eten, alles.
En als het resultaat er dan ook naar zou zijn, tof. Maar neen.
Kijk er niet gek van op dat de weegschaal volgende week ineens -1,5 doet ten opzichte van deze week. Je kan ook vocht vasthouden door je maandcyclus of door de stand van Venus ten opzichte van Jupiter of een andere vage redenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Het is extra frustrerend omdat het me veel moeite kost de laatste dagen. Niet drinken, gezond eten, alles.
En als het resultaat er dan ook naar zou zijn, tof. Maar neen.
Dat laatste lijkt me extreem. Want 1,4 kg staat bijna gelijk aan iets van 10000 kcalquote:Op donderdag 9 april 2015 09:55 schreef sanger het volgende:
Ik heb er ook extreem last van momenteel. Had ik voorheen nooitZondag was ik 83,2, zondag 83,8 vanmorgen 84,6....
![]()
En dat terwijl ik in ieder geval iedere dag onder onderhoud blijf... Nu heb ik wel wat moeite met het afvoeren van verbruikte voedingsstoffen momenteel maar of dat het verschil verklaart weet ik niet....
Of het moet de trage nawerking zijn van de bier kcal van zaterdagavond....
En dat is stom omdat?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:55 schreef sanger het volgende:
En het stomme is dat ik wel het idee heb dat ik wel slanker wordt want kleding, en met name broek(sriem) gaat nog steeds losser zitten.....
Het getalletje op de weegschaal zou niet zo belangrijk moeten zijnquote:
Hoeveel zit er in een fluitje Amstel?? Ik was iets van ¤ 80 kwijt aan bier. Natuurlijk wel wat weggegeven maar ook teruggekregen. Een fluitje kost daar ¤ 2,10. Dus laten we het houden op een biertje of 35 wat ik op hadquote:Op donderdag 9 april 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me extreem. Want 1,4 kg staat bijna gelijk aan iets van 10000 kcal
Omdat je wel verwacht dat de weegschaal omlaag gaat als je iedere dag onder behoefte eet.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En dat is stom omdat?Er zijn meerdere manieren om progressie te zien! Zelfs als de weegschaal omhoog gaat kun je slanker worden..
Ik ben al 3 dagen niet geweest dus eigenlijk ben ik dan dus 2,4 kg afgevallen?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:03 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net 800g in de pot gemiktom en nabij
Maar dat gaat hij toch ook nog steeds als je van week tot week of van maand tot maand kijkt?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat je wel verwacht dat de weegschaal omlaag gaat als je iedere dag onder behoefte eet.
Ik reken per bier altijd 150 kcal, volgens mij komt dat aardig in de buurt.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoeveel zit er in een fluitje Amstel?? Ik was iets van ¤ 80 kwijt aan bier. Natuurlijk wel wat weggegeven maar ook teruggekregen. Een fluitje kost daar ¤ 2,10. Dus laten we het houden op een biertje of 35 wat ik op hadDat is iets van 2.800 kcal
800 g is wel veel, de gemiddelde westerling poept 150 gram per dagquote:Op donderdag 9 april 2015 10:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben al 3 dagen niet geweest dus eigenlijk ben ik dan dus 2,4 kg afgevallen?
Goed bezigquote:Op donderdag 9 april 2015 10:18 schreef Maraca het volgende:
Vanmorgen weer ruim een uur in de sportschool geweestWat blijft dat sporten toch heerlijk. Het zwaarste is om mezelf te motiveren om zo vroeg op te staan, maar als je eenmaal bezig bent en daarna, dan was het de moeite waard
Vandaag onderlichaam geskipt en ik denk dat ik dat voorlopig ook even niet terug laat komen. M'n benen hebben als 'ondersteunende' functie het al zwaar genoeg, dus dat accepteer ik dan maar
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
35 bier?????En je bent nog op eigen benen daar weggekomen?
Uhuh, maar de schommelingen in de week vind ik nog steeds raar. Als ik vandaag onder behoefte eet zou ik morgen lichter moeten zijn. Althans, dat lijkt mij logisch.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar dat gaat hij toch ook nog steeds als je van week tot week of van maand tot maand kijkt?
Als je ervan uitgaat dat vet 9000 kcal en je per dag 500 kcal onder behoefte eet, dan scheelt het per dag niet zoveel. Een glas water meer of minder heft dat verschil per dag al op.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat je wel verwacht dat de weegschaal omlaag gaat als je iedere dag onder behoefte eet.
Apart gemiddelde, daar kom ik met gemak boven.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
800 g is wel veel, de gemiddelde westerling poept 150 gram per dag
Afrikanen wel bijna een kg vanwege ander soort voeding!
Nee, want zoals ik laatst al zei; als jij 1000 kcal aan vezelrijke groente en heel zoute soep eet zul je veel zwaarder zijn morgen dan wanneer je 5000 kcal aan chocola eet. Vocht maakt veeeeel meer uit qua gewicht. Bovendien zijn de wisselingen van dag tot dag puur maaginhoud, en kcal-arm voedsel hoeft niet per se voedsel te zijn dat weinig weegt.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Uhuh, maar de schommelingen in de week vind ik nog steeds raar. Als ik vandaag onder behoefte eet zou ik morgen lichter moeten zijn. Althans, dat lijkt mij logisch.
Hoe weet je dat? Weeg je je wel eens voor en na het poepen?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Apart gemiddelde, daar kom ik met gemak boven.
Maar een 1 kg per dag
Wel paar keer gedaan jaquote:Op donderdag 9 april 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Weeg je je wel eens voor en na het poepen?
Echt ik zat dit te lezen en dacht wtf wie legt zijn poep op een weegschaal. Maar wat jij nu zegt is zoveel logischer.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Weeg je je wel eens voor en na het poepen?
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:48 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Echt ik zat dit te lezen en dacht wtf wie legt zijn poep op een weegschaal. Maar wat jij nu zegt is zoveel logischer.
soms twijfel ik echt aan mijn eigen IQ
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoeft niet moeilijk te zijn
Daarna even afwassen en lekker de havermout gaan afwegen
[ afbeelding ]
Heb nu gewoon geen wc meer waar je je resultaat kan bekijken!quote:Op donderdag 9 april 2015 10:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel paar keer gedaan jaScheelde meer dan 150 gr.
En als ik soms achterom kijk
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb nu gewoon geen wc meer waar je je resultaat kan bekijken!![]()
Ik poep altijd smorgens voor het wegen, dus soms keek je dan en dacht ik, dit moet een goede weging worden!Nu kan ik het niet meer zien!
Ik herken dit, altijd een verkapt gevoel van trotsquote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb nu gewoon geen wc meer waar je je resultaat kan bekijken!![]()
Ik poep altijd smorgens voor het wegen, dus soms keek je dan en dacht ik, dit moet een goede weging worden!Nu kan ik het niet meer zien!
Zeker met een toiletblokje in je plee verdwijnt je creatie dan zo onder het schuim. Tragisch!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik herken dit, altijd een verkapt gevoel van trots![]()
Maar waarom kun je het nu niet meer zien? Heb je z'n plonspot?
Ja nou gare kutwc's hier! Niet echt plons gelukkig maar het verdwijnt wel meteenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik herken dit, altijd een verkapt gevoel van trots![]()
Maar waarom kun je het nu niet meer zien? Heb je z'n plonspot?
De horrorquote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zeker met een toiletblokje in je plee verdwijnt je creatie dan zo onder het schuim. Tragisch!
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nou gare kutwc's hier! Niet echt plons gelukkig maar het verdwijnt wel meteen
Das nog wel een goeie, deze wc's zijn zo gemaakt dat je altijd moet boenen na de boodschap!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De horror
[..]
Ik kwak er eerst altijd een bak wc papier in
Leuk!! ben benieuwd hoe het is!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:42 schreef -Peach het volgende:
Ha!
Lijstje:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, pesto, komkommer, tomaat, kip
T: banaan, kipfilet, 1 snee spelt met pindakaas, mandarijn
D: zalm, aardappelschijfjes, wokgroente
S: rug of benen
T: shake
En het is geregeld: zaterdag fibo
Ik schijt serieus 5x per dag. En het zijn echt hele hopenquote:Op donderdag 9 april 2015 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
800 g is wel veel, de gemiddelde westerling poept 150 gram per dag
Afrikanen wel bijna een kg vanwege ander soort voeding!
Wow echt? Dat vind ik best veelquote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik schijt serieus 5x per dag. En het zijn echt hele hopen
Jij eet ook heel veel groenten/vezels dus op zich logisch dat je meer poept.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik herken ditquote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mie met kip/groentequote:Op donderdag 9 april 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Weet er nog iemand wat goede diner tips?
Probeer eetlijstje te maken maar geen inspiratie!
Liefst niet al te calorierijke gerechten
Beetje ketjap, of een beetje currypasta en kokosmelk?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
doe je daar nog iets door? vind het anders nogal droog klinken
Beetje chilisaus of als je wat meer kcal wilt satesausquote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
doe je daar nog iets door? vind het anders nogal droog klinken
Ik heb gisteren ratatouille gemaakt, met gekruide worstjes en rijst. Je kan het zelfs heel smaakvol maken zonder vlees, dan is het bijna geen kcal. Veel tijm, salie, knoflook, uien en andere smaakmakers en dan courgette, aubergine, tomaten etc. lekker lang laten sudderen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Weet er nog iemand wat goede diner tips?
Probeer eetlijstje te maken maar geen inspiratie!
Liefst niet al te calorierijke gerechten
Dat klinkt ook nog wel lekker ja, wel gewoon met vlees want zo laag hoeven de calorieën ook weer niet hoor. Nog tips voor iets anders dan aubergine? Daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 9 april 2015 13:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ratatouille gemaakt, met gekruide worstjes en rijst. Je kan het zelfs heel smaakvol maken zonder vlees, dan is het bijna geen kcal. Veel tijm, salie, knoflook, uien en andere smaakmakers en dan courgette, aubergine, tomaten etc. lekker lang laten sudderen.
Hmm tja ik vind aubergine één van de dingen die het gerecht lekker makenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat klinkt ook nog wel lekker ja, wel gewoon met vlees want zo laag hoeven de calorieën ook weer niet hoor. Nog tips voor iets anders dan aubergine? Daar hou ik niet zo van
Champignons is wel een goeie ja! ik heb ook nog wat winterpeen doe ik dat er gewoon bij.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm tja ik vind aubergine één van de dingen die het gerecht lekker makenMaar misschien champignons of wortels of taugé? Als het maar lekker gaar kan pruttelen.
Wat is je doel? Hoe ga je het aanpakken?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:28 schreef Lastpost het volgende:
Het wordt weer wat zonniger en dus ook maar een poging tot wat gezonder eten en nog wat extra beweging want ik word niet vrolijk van het figuur dat zich toont in de spiegel.
Nice! winkelen is ook sportquote:Op donderdag 9 april 2015 15:53 schreef Qwea het volgende:
Oke, 5 shirtjes, 2 hempjes bij sting gescoord en een korte shorts.
Nu nog een bikini. *diep zucht* ik ben bekaf
Lijstje:
O: 70g havermout, 60g whey, 300ml melk
T: 20km stukkie gefietsts, toen ging ik omkeren en naar the sting
L: 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, light jam
T: Appel
T: Banaan
D: 150g aardappelen, 600g spitskool, jus, 300g pangafilet, 200g griekse yoghurt 0% vet
T: 500g kwark
Ik heb 2 sportdingenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nice! winkelen is ook sport![]()
Ik kan het niet meer goed, ik kom meestal alleen thuis met sportkleding
Heeft de discussie een nieuw toppunt?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef Qwea het volgende:
Ik heb sportschool struggles. Ik weet niet waar ik heen moetIk wil niet naar een keten. Maar de rest is best kut
De ketens ook trouwens
Haha nice!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 2 sportdingen![]()
https://www.thesting.com/nl-nl/sport-singlet-zwart-288277
en
https://www.thesting.com/nl-nl/basic-t-shirt-zwart-288278
Nou, toppunt.. heel die discussie is 1 en al dieptepuntenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heeft de discussie een nieuw toppunt?
Klopt jaquote:Op donderdag 9 april 2015 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, toppunt.. heel die discussie is 1 en al dieptepuntenNet als je denkt dat het niet lager kan, dan kan het echt lager
Mijn god.
Oh yo ik wist niet dat The Sting sportkleding heeft!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 2 sportdingen![]()
https://www.thesting.com/nl-nl/sport-singlet-zwart-288277
en
https://www.thesting.com/nl-nl/basic-t-shirt-zwart-288278
Joah! Sinds kort joh!quote:Op donderdag 9 april 2015 17:04 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh yo ik wist niet dat The Sting sportkleding heeft!
quote:Op donderdag 9 april 2015 17:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben aan het genieten van mijn eerste schepijsje vh jaar, in de zon. Hmmm! Één bolletje yoghurt-bosbes want moet zo nog trainen, wat een genot!
IJsquote:Op donderdag 9 april 2015 17:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben aan het genieten van mijn eerste schepijsje vh jaar, in de zon. Hmmm! Één bolletje yoghurt-bosbes want moet zo nog trainen, wat een genot!
Nicequote:Op donderdag 9 april 2015 17:10 schreef Artoo het volgende:
Ik heb ook genoten van de zon. Alleen dan niet met schepijs, maar op de racefiets! Even gauw een rondje gemaakt, 30,5 km in totaal.
Lekker! Als de halve marathon geweest is wil ik ook proberen om wat vaker de fiets te pakken.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice
Ik ga morgenvroeg maar eens weer hardlopen () en dan later in de ochtend maar sportschool en zondag weer fietsen denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lekker op een terrasje zitten tot zij klaar is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |