is onderweg, zo ook:quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bestel ook even een fotoversnipperaar.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
is onderweg, zo ook:
een dwangbuis
een zwangerschapstest
een methadonbus
speciaal voor jou zal ik die even bijbestellen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een gebruiksaanwijzing waar de juiste volgorde in staat?
laat Draak maar even blazen, gesmolten nemen ze minder ruimte inquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn verzameling Crocs moet ook nog mee
Allebei...quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
speciaal voor jou zal ik die even bijbestellen...
wat heb je liever, geschreven tekst of plaatjes?
komt goed, Fylax is al aan het tekenenquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allebei...
Plaatjes met begeleidende tekst, voor de zekerheid.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:48 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed, Fylax is al aan het tekenen
Ben benieuwd of die nog op tijd afkomt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:48 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed, Fylax is al aan het tekenen
dat is heel verdrietigquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonbroer gaat het niet lang meer maken.
komt zo dichtbij dan...quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vooral voor mijn vrouw, haar broertje maar 3 jaar ouder.
hardheid kan ook zelfbescherming zijn, hardheid maakt je minder kwetsbaar (sprak zij uit ervaring)quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb helaas al meer ervaring daarmee, soms merk ik een hardheid die ik eigenlijk niet wil.
Bedankt, daar ga ik over nadenken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:01 schreef just me het volgende:
[..]
hardheid kan ook zelfbescherming zijn, hardheid maakt je minder kwetsbaar (sprak zij uit ervaring)
maar kwetsbaar zijn is ook niet erg hoor
Ik doe het al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:47 schreef MadMaster het volgende:
We doen het nog, zondag is pas D-Day...
FB is ook zo dood als een pier.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe het al heel lang niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |