Dat klopt. het is kneuterig, en in mijn ogen onterecht. Neemt niet weg dat de sfeer de laatste tijd steeds slechter werd onderling.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij post hier een maandje of 2-3. Er zijn users die hier al een jaartje of 4 posten en dus ook heel veel leuke jaren hebben meegemaakt. In elke SC is er vroeg of laat weleens gedoe. Waait altijd vanzelf wel weer over.![]()
In 40+ is het zelfs zonder bans e.d. gegaan. In vele andere SC's kun je dat niet zeggen. Zelfs als de sfeer wat onprettig is, dan is het nog op een manier die best wel kneuterig is voor FOK! begrippen.
Klopt. Ongezonde groei. Als je binnen een paar maanden van gemiddeld 6-7k postings per maand naar 20-30k postings per maand gaat, dan brengt dat onvermijdelijk ook negatieve effecten met zich mee. Die sfeer draait echt wel weer bij. Ik heb het vele malen erger gezien in het verleden (ook hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat klopt. het is kneuterig, en in mijn ogen onterecht. Neemt niet weg dat de sfeer de laatste tijd steeds slechter werd onderling.
Ik snap niet dat mensen er plezier in hebben om elkaar voor de fun wat af te gaan lopen zeiken, neem de mensen gewoon zoals ze zijn of negeer ze is mijn motto.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Ongezonde groei. Als je binnen een paar maanden van gemiddeld 6-7k postings per maand naar 20-30k postings per maand gaat, dan brengt dat onvermijdelijk ook negatieve effecten met zich mee. Die sfeer draait echt wel weer bij. Ik heb het vele malen erger gezien in het verleden (ook hier) en uiteindelijk komt alles wel weer goed.
Ik lig alweer dubbel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie ging er ook altijd weer de was uit de droger halen?
Soms gebeurd dat gewoon vanzelf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen er plezier in hebben om elkaar voor de fun wat af te gaan lopen zeiken, neem de mensen gewoon zoals ze zijn of negeer ze is mijn motto.
Daar heb je een psycholoog voor nodig om dat te verklaren. Zet een paar mensen voor langere tijd bij elkaar en het gaat vanzelf mis. Er schijnen zelfs mensen te zijn die daar hele TV-shows op baseren en er stinkend rijk mee worden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik snap niet dat mensen er plezier in hebben om elkaar voor de fun wat af te gaan lopen zeiken, neem de mensen gewoon zoals ze zijn of negeer ze is mijn motto.
Mij persoonlijk boeit het weinig, ik trek me er geen reet van aan, maar er zijn mensen die je ermee raakt en dat vind ik minder.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms gebeurd dat gewoon vanzelf.
Mijn muts vindt me ook bot maar kan niet zonder me.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij persoonlijk boeit het weinig, ik trek me er geen reet van aan, maar er zijn mensen die je ermee raakt en dat vind ik minder.
Ja, men vindt mij ook lomp, zelf vind ik het reuze meevallen, maar ik ben er niet bewust op uit om mensen te kwetsen, of de grond in te boren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts vindt me ook bot maar kan niet zonder me.
Ik hang gewoon op dezelfde bank als altijd.quote:
Was nog een met een pakkende YT ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |