Die komen allebei het vliegtuig niet in, nee.quote:
Wishful thinking mbt je schoonmoeder?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die komen allebei het vliegtuig niet in, nee.
En net zo hard kankeren als ze met veel bewijs aan moeten komenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
Dan faal je ook wel als vliegmaatschappij.
Ik lees er niet in dat die 3 anderen ook geen nabestaanden waren, ik lees het juist als zouden die 3 anderen nabestaanden zijn van diezelfde twee leraressen.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:10 schreef Marsenal het volgende:
ze reisde nog met drie anderen ook. Hoe krijg je een groep van vier bij elkaar die onder valse voorwendselen die plek willen bezoeken? Er valt toch ook geen hol te zien? Rare lui.
Dit verhaaltje heeft me zojuist de raarste stijve ooit gegevenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Erger nog: zit je daar met nabestaanden: ongeloof, boosheid, verdriet, trekt zo'n vrouw ineens haar kleren uit en begint wild met haar borsten te zwaaien terwijl ze opstaat en door de cabine rent: "Wiiiiieew! Wiiiiiieeew!" schreeuwend.
Raar? Riep je ook "Wiiiiieew! Wiiiiiieeew!"?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit verhaaltje heeft me zojuist de raarste stijve ooit gegeven
Dat er niet gecheckt is of ze wel echt familie was had alleen tot gevolg dat ze haar ticket niet hoefde te betalen. Voor de rest is ze gewoon behandeld als elke andere passagier natuurljk, dus inclusief screening op de airport etc.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja. Zijn er genoeg.
[..]
Anno 2015, nadat wat er allemaal al gebeurd is, zou je het toch anders verwachten. Het had ook iemand met hele andere bedoelingen kunnen zijn.
Ze vloog aardig hoogquote:Op donderdag 9 april 2015 17:33 schreef penny-wise het volgende:
Tja, hoe diep kun je nog zinken.......
Bron: oa Telegraaf
[..]
Gewoon outside the box denken.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:16 schreef Eenskijken het volgende:
Onbegrijpelijk.. hoe haal je het in godsnaam in je hoofd..
En blijkbaar verzinnen er heel wat mensen een overleden familielid voor een dagje vrij van het werk.. Triest.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:11 schreef RAVW het volgende:
ach dit soort mensen heb je altijd er bij zitten , kijk eens naar de Bijlmer ramp toen gezegd werd dat mensen die de ramp mee hadden gemaakt , hun Nederlandse papieren konden krijgen als ze die niet hadden ......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |