quote:Nepnabestaande vliegt gratis met Lufthansa
HALTERN -
Een Duitse vrouw die zich voordeed als nabestaande van de ramp met het Germanwings-vliegtuig in de Franse Alpen, is op kosten van Lufthansa naar Zuid-Frankrijk gevlogen. Ze zei volgens de lokale krant Haltener Zeitung dat ze familielid was van een van de twee omgekomen leraressen van het gymnasium in Haltern.
Samen met drie anderen, vloog de vrouw twee keer gratis op kosten van Lufthansa naar Frankrijk, waar ze de rampplek bij Seyne-les-Alpes en het gedenkteken Le Vernet bezocht. Ze maakte daar bovendien aanspraak op psychologische hulp.
Bij de tweede vlucht kreeg Lufthansa argwaan en stelde een onderzoek in.De vrouw bleek geen familielid of kennis te zijn van de omgekomen lerares, die werkzaam was aan het Gymnasium in Haltern.
Lufthansa noemt het incident 'betreurenswaardig'. De maatschappij laat weten dat niet alle formaliteiten bij de vluchten met nabestaanden in acht werden genomen, om hen niet te veel te belasten.
De moedermaatschappij van Germanwings gaat het geld van de vluchten terugvorderen. De vader van de omgekomen lerares wil dat ze wordt aangeklaagd.
Ja, want zulke mensen heb je in overvloed.......quote:Op donderdag 9 april 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
Dan faal je ook wel als vliegmaatschappij.
Nee, je moet er als vliegmaatschappij maar van uitgaan dat er zulke zieke geesten zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
Hoezo? Omdat ze niet iedereen die zich als nabestaande heeft gemeld als een potentiële crimineel te behandelen door ze bewijs te laten leveren dat ze idd de vader/dochter/vriend van een omgekomen passagier zijn?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
In het bericht staat dat ze achteraf, of pas later, controleren. En dat hebben ze nu dus gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
Gelukkig bleef het uitblijven van noemenswaardige screening dit keer zonder dodelijke slachtoffers.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:33 schreef penny-wise het volgende:
Tja, hoe diep kun je nog zinken.......
Bron: oa Telegraaf
[..]
Ja. Zijn er genoeg.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, je moet er als vliegmaatschappij maar van uitgaan dat er zulke zieke geesten zijn.
Anno 2015, nadat wat er allemaal al gebeurd is, zou je het toch anders verwachten. Het had ook iemand met hele andere bedoelingen kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze niet iedereen die zich als nabestaande heeft gemeld als een potentiële crimineel te behandelen door ze bewijs te laten leveren dat ze idd de vader/dochter/vriend van een omgekomen passagier zijn?
Zoals?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Infection het volgende:
Anno 2015, nadat wat er allemaal al gebeurd is, zou je het toch anders verwachten. Het had ook iemand met hele andere bedoelingen kunnen zijn.
De bedoeling dat vliegtuig de grond in te boren. Maar dan had zij wel een pilotenopleiding gedaan dunkt me.quote:
Met voorbedachte rade kotsen in een vliegtuig.quote:
Je denkt dat ze niet gecontroleerd is op het vliegveld voor het boarden?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:47 schreef Euribob het volgende:
De bedoeling dat vliegtuig de grond in te boren. Maar dan had zij wel een pilotenopleiding gedaan dunkt me.
Ik denk niet dat de piloot bij elke vlucht uitvoerig wordt gecontroleerd op geestelijke gezondheid nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je denkt dat ze niet gecontroleerd is op het vliegveld voor het boarden?
Wie heeft het nou weer over piloten?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef Euribob het volgende:
Ik denk niet dat de piloot bij elke vlucht uitvoerig wordt gecontroleerd op geestelijke gezondheid nee.
Ja, ik heb het over de andere bedoeling van die vrouw. Duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over piloten?
Dit bericht gaat een vrouw die als passagier heeft gevlogen.
Erger nog: zit je daar met nabestaanden: ongeloof, boosheid, verdriet, trekt zo'n vrouw ineens haar kleren uit en begint wild met haar borsten te zwaaien terwijl ze opstaat en door de cabine rent: "Wiiiiieew! Wiiiiiieeew!" schreeuwend.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade kotsen in een vliegtuig.
Precies, een situatie als hierboven geschetst wil je niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ik heb het over de andere bedoeling van die vrouw. Duidelijker kan ik het niet maken.
Tang en varkenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:51 schreef Euribob het volgende:
Ja, ik heb het over de andere bedoeling van die vrouw. Duidelijker kan ik het niet maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |