abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151572715
Ik werd hartstikke misselijk wakker; spugen en toen mijn bed weer in. Vriend: "je moet wat eten, dan ben je altijd minder misselijk" *ik moet nu echt niks* "jawel waar heb je zin in". Het enige wat in me opkwam "frambozen ofzo, of geef maar thee met suiker, iets zoets dan".

Mijn ontbijt werd vervolgens bezorgd "want ik laat je zo niet alleen thuis!": frambozen met hele zoete mini donuts *;
pi_151572754
wat lief Sillie O+

mijn lief vroeg gister of Blob het nog wel deed, dus we hebben effe geluisterd, hij doet t nog O+ :D hij was helemaal opgelucht haha
:)
  zaterdag 11 april 2015 @ 11:43:22 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151573543
:D ahhw die lieve mannen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151573772
Bah Sillie niet lekker wakker worden maar wel lief van je vriend O+

Leuk samen hartje luisteren O+, doe je dat met zo'n angelsound mignonne?

Ik zit echt in zo'n tussen wal en schip fase, gelukkig overmorgen een echo, dan kan ik zien of de kleine het nog goed doet.
pi_151573976
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:

Pessie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! *O*
Wat jammer dat je niet natuurlijk kon bevallen, maar zo te lezen was het al pittige genoeg voor hem. Hoe dan ook, deze zware zwangerschap zit erop en je hebt een gezonde zoon erbij! Heerlijk dat ie bij je mag liggen. Drinkt hij al een beetje? Geniet ervan! *O*
pi_151574055
Lieve dames en heer!

Alles was goed. We hebben voor het eerst het hartje mogen horen.
Ze was wel weer lekker eigenwijs en een echt acrobaatje al. Maar Jan Koning twijfelde niet...

Het is een meisje!!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151574104
Ahhh sillie O+

Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
pi_151574302
Lieve mannen inderdaad O+

Roze jompels voor Joycie *O*

Bloesem, pfff wat een redenering zo :{ Ik denk dat ik het toch niet zou kunnen laten om uit te leggen dat het in jullie geval ook niet zo 'plotseling' was, maar tegelijkertijd schiet je daar waarschijnlijk ook niks mee op...
Ik zou me nu vooral zoveel mogelijk op jullie eigen kleintje richten en op mensen die wel blij zijn voor jullie; daar heb je nu meer aan :Y maar toch kan het niet makkelijk zijn voor jullie :* dikke knuffel!
pi_151574449
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
Het enige wat ik lees is heel veel jaloezie en vooral jullie niks gunnen. Ik hoop dat je schoonfamilie dat ook ziet..
pi_151574592
Nou ja wij krijgen helemaal geen ruimte voor uitleg, vandaar ook mijn dikke doei. Zijn afgunst, zijn issue. Ik heb 8mm aan kindje in mijn buik dat ik nu al voor alles slechts wil beschermen. Schoonouders zijn wel supportive, al waren wij voor hen ook 'plotseling' zwanger, waarop man heeft gereageerd met haal dan ook dat bord voor je kop even weg, want we hebben jullie hierover op de hoogte gehouden, maar nogmaals: dit is wat we allemaal hebben gedaan. En daar schrokken zijn ouders wel van. Die zijn (gelukkig) in de support-modus gegaan.. Ik hoop dat 't wat rustiger wordt nu, zodat wij gewoon even zwanger kunnen zijn :') Haters gonna hate en dat is prima, maar wel vanaf veilige afstand dan alstublieft.
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:30:02 #261
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151574808
Leuk Joyce, een meisje! Je vriend had dus toch gelijk :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151574829
Joycie ik lees helemaal over je heen! Wat leuk een meisje O+ O+
pi_151574860
Hoera een meisje voor Joycie *O*
pi_151575483
Meisje voor joycie! *O*
En bloesem, je zwager. :{ Juiste paden bewandeld.. Wie bepaalt dat.. Echt. :')
pi_151575570
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Bah Sillie niet lekker wakker worden maar wel lief van je vriend O+

Leuk samen hartje luisteren O+, doe je dat met zo'n angelsound mignonne?

Ik zit echt in zo'n tussen wal en schip fase, gelukkig overmorgen een echo, dan kan ik zien of de kleine het nog goed doet.
Nee met mn eigen doptone :) Dat geluid kan tenminste ook zonder koptelefoon, handiger :D

Fijn weer even spieken :Y Het is ook echt een niemandsland hè? Ik vond het altijd zo tussen 12 en 20 weken zo niksig. Je ziet/zag nog niks, je meeste klachten zijn niet meer zo heftig, je voelt nog geen beweging en je hebt ook geen echo of iets meer. Blegh.
Kortom, mooi moment voor een geslachtsecho :7 :+

Leuk Joycie een meisje! *O* O+

Bloesem :o jemig.... het klinkt alsof het voor je zwager en co heel moeilijk is geweest jullie zwangerschap te verkroppen. Laat het bij hen en betrek het niet op jezelf ajb. :* fijn dat je de support van je schoonouders hebt. Verder zou ik het voor nu gewoon maar even laten en proberen jezelf er niet teveel over op te vreten, ondanks dat dit een vreselijk onredelijke en kinderachtige reactie is.
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:59:47 #266
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151575602
Bloesem, jezus zeg :') Ik zou het ook niet kunnen laten om even haarfijn uit te leggen dat het bij jullie heus niet vanzelf is gegaan, maar zo te horen schiet je daar toch niets mee op.

Joycie, wat fijn dat alles goed was! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151575692
Joycie *O* *O* *O*

Bloesem: jammer dat er geen ruimte is voor jullie verhaal. Wel fijn dat schoonouders oké reageren!
pi_151575723
Bloesem, ik lees ook mee en verbaas me ook over de reactie van de familie. Maar als de zwangerschap wel echt 'plotseling' was geweest, dan was de reactie toch net zo goed onredelijk geweest?

Het gaat er helemaal niet om dat je een zwangerschap of kind moet verdienen... Zo werkt het in het leven niet. Alsof je alleen een kind mag als daar een hoop moeite aan vooraf is gegaan. Zijn die mensen heel christelijk misschien?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151575885
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie O+

SPOILER
Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
pi_151575990
Bloesem, wat rot zo, en waar dat vandaan komt?
Er zijn situaties waarbij ik hetzelfde heb gedacht (Mentaal onstabiel, geen inkomen, elk jaar zwanger en die kindjes worden dezelfde dag nog uit huis geplaatst) maar dat zijn wel extreme gevallen. Verder, wie bepaald wat het juiste moment en de juiste weg is? Ik hoop dat ze snel tot inkeer komen want dit is echt niets. *knuffel*

Joycie een meisje *O* Wat leuk!
Waar was je geweest? Mijn man denkt ook nog steeds een meisje en ik denk een jongen. Ben benieuwd. Maakt het zeker een stukje tastbaarder of niet, er zit niet zomaar een baby in je buik, maar je eigen dochter! O+

Mignonne dat is handig! Ik heb zojuist mijn angelsound binnen gekregen en direct geprobeerd maar kon het hartje niet vinden ;( Heb bewust nu besteld en geprobeerd, ik kan die anderhalve dag nog wel rustig blijven haha. Ik weet ook niet waar ik moet zoeken.

Mocht van mijn man informeren of ik a.s. zaterdag of de zaterdag erop een echo in brabant mag, als dat niet kan qua planning houden we het op 2 mei voor de geslachtsbepaling. Maar we hebben die extra 2 weken wel nodig als het een jongetje blijkt te zijn, om een naam te bedenken :+
pi_151577073
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
pi_151577195
Bloesem :* Wat een walgelijk gedrag, echt. Bizar hoe jullie mooie nieuws overschaduwd wordt door de beperkte empathische vermogens van een ander. Afgunst staat niemand mooi..
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:11:39 #273
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151577289
+1 op Franny, ook van je schoonouders super bizar dat ze jullie pas willen steunen nadat ze weten dat het niet zomaar even 'plotseling' gebeurde.. En wat de rest zegt, vooral je zwagers eigen issues, hem lekker zelf laten oplossen :*

Lieve Pessie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje <3
pi_151577333
Ohja en wat Franny zegt idd!
pi_151577854
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?

En luisteren met de angelsounds, je moet vlak boven je schaambotje luisteren, en genoeg gel gebruiken (als je geen gel hebt dan werkt bijv bodylotion of zo ook). Je moet heel voorzichtig luisteren, als t goed is hoor je je eigen hartslag soms ook. Als je het hartje niet hoort dan moet je die angelsounds heel voorzichtig een klein stukje verplaatsen, echt per zoveel millimeter zeg maar, niet hele lange stukken verplaatsen :) Geduld, soms duurt het een paar minuten voordat je hem vindt :) Je baarmoeder is zo groot als je vuist ongeveer en komt nu net boven je schaambeen uit, je hoeft dus niet hoger/breder dan dat te luisteren want daar zit ie niet ;)
Hartje gaat bijna 2 keer zo snel als je eigen hartslag, je herkent het direct als je t hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')