Bloesem, wat rot zo, en waar dat vandaan komt?
Er zijn situaties waarbij ik hetzelfde heb gedacht (Mentaal onstabiel, geen inkomen, elk jaar zwanger en die kindjes worden dezelfde dag nog uit huis geplaatst) maar dat zijn wel extreme gevallen. Verder, wie bepaald wat het juiste moment en de juiste weg is? Ik hoop dat ze snel tot inkeer komen want dit is echt niets. *knuffel*
Joycie een meisje

Wat leuk!
Waar was je geweest? Mijn man denkt ook nog steeds een meisje en ik denk een jongen. Ben benieuwd. Maakt het zeker een stukje tastbaarder of niet, er zit niet zomaar een baby in je buik, maar je eigen dochter!

Mignonne dat is handig! Ik heb zojuist mijn angelsound binnen gekregen en direct geprobeerd maar kon het hartje niet vinden

Heb bewust nu besteld en geprobeerd, ik kan die anderhalve dag nog wel rustig blijven haha. Ik weet ook niet waar ik moet zoeken.
Mocht van mijn man informeren of ik a.s. zaterdag of de zaterdag erop een echo in brabant mag, als dat niet kan qua planning houden we het op 2 mei voor de geslachtsbepaling. Maar we hebben die extra 2 weken wel nodig als het een jongetje blijkt te zijn, om een naam te bedenken