Uiteraardquote:Op donderdag 9 april 2015 13:26 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Heb je twee controllers? Underworld gaat me niet vermaken
Paradiso begin juni.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:23 schreef richolio het volgende:
Ik luister nu trouwens die solo hit van Brandon Flowers, staat hij al ergens in Nederland? Prima nummer
Lijkt me wel, al laat ik die films meestal voor wat het isquote:Op donderdag 9 april 2015 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zeg dat Montage of Heck wel op Lowlands te zien is dit jaar, wat jullie?
Je bedoelt dat grote scherm waar ze wel eens animaties op vertonen?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:33 schreef guinnessvld het volgende:
Er is toch een binnen en buiten bios?
Of de films die op zaterdag na de headliner in de Alpha getoond werden? Vroeger had je een buitenbios, geloof ik. Tegenwoordig alleen een binnenbios in de Echo.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bedoelt dat grote scherm waar ze wel eens animaties op vertonen?
Laatste keer dat ik een buitenbios kan herinneren was namelijk 2007 inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of de films die op zaterdag na de headliner in de Alpha getoond werden? Vroeger had je een buitenbios, geloof ik. Tegenwoordig alleen een binnenbios in de Echo.
Ben bang dat je gelijk hebt inderdaad..quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch nooit op vrijdagen? Die hebben al weekend joh.
Ik gok volgende week dinsdag, en anders die donderdag.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt inderdaad..
Vanwaar denk je die dagen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok volgende week dinsdag, en anders die donderdag.
Dat komt het meeste voor. Ook uit ervaring van afgelopen jaren.quote:
Dat was de laatste keer dat ik ben geweestquote:Op donderdag 9 april 2015 21:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een buitenbios kan herinneren was namelijk 2007 inderdaad.
Geen Grolsch meerquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik ben geweest
Ik ben benieuwd hoe de rest is veranderd
Misschien is het zo vaak veranderd dat het weer hetzelfde is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik ben geweest
Ik ben benieuwd hoe de rest is veranderd
Volgende week in Utrecht. Zat er toevallig aan te denken om te gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:04 schreef theodoor9 het volgende:
Van mij mogen ze Shantel wel weer een keer boeken!
Kees van Hondt zal wel weer Grolsch doen ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:04 schreef theodoor9 het volgende:
Van mij mogen ze Shantel wel weer een keer boeken!
Alpha!quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kees van Hondt zal wel weer Grolsch doen ofzo.
Pff toen speelde nog VHS afquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, uw laatste buitenbiosgeheugen moet wat bijgeschroefd worden, want die was in 2005.
quote:
Sowieso Borat nog langs zien komen in 2007. Op de plek waar nu de Lima zit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, uw laatste buitenbiosgeheugen moet wat bijgeschroefd worden, want die was in 2005.
Ow, dan is dat volledig buiten het blokkenschema om geprogrammeerd. De laatste keer dat ik me het kan herinneren was dat op dezelfde plek (toen Charlie).quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sowieso Borat nog langs zien komen in 2007. Op de plek waar nu de Lima zit.
Haha, ik kon het ook niet terugvinden, maar natuurlijk alsnog FOK! to the rescue: OP uit elk willekeurig deel van dat jaar: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL07quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, dan is dat volledig buiten het blokkenschema om geprogrammeerd. De laatste keer dat ik me het kan herinneren was dat op dezelfde plek (toen Charlie).
Mwa hoorde goede verhalen over Pinkpop vorig jaar. Liever hier je geld aan uit besteed dan aan <insert_random_3fm_band> .quote:Op zondag 12 april 2015 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Limp Bizkitpls, no. Zo uitgemelkt en vorig jaar op Pinkpop en Vestrock en zijn sinds eind 2010 maar liefst 16X in Nederland geweest
Dat zijn toch die Hagenezen? Heb die gezien op Paaspop gezien vorig, was best ok jaquote:Op zondag 12 april 2015 16:55 schreef Mr-Brightside het volgende:
Splendid mag ook wel komen na bizar vette show gisteren in Paard! Erg ondergewaardeerde Nederlandse band, wat een feest gisteren!
Klopt, 2012 ook op Lowlands. Mosh, crowdsurfers en dikke party gegarandeerd!quote:Op zondag 12 april 2015 16:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zijn toch die Hagenezen? Heb die gezien op Paaspop gezien vorig, was best ok ja.
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok volgende week dinsdag, en anders die donderdag.
Geen Interpol? Ga je dit jaar weer de mist in richoquote:Op maandag 13 april 2015 22:36 schreef richolio het volgende:
Artiesten die ik tot nu toe wel wil zien
Ben Howard
Major Lazer
Bastille
Tame Impala
Joey Bada$$
Boys Noize B2B Baauer
All Time Low
Jose Gonzalez
SBTRKT
MO
Years & Years
Kodaline en Twenty One Pilots heb ik al eens gezien, maar als er tijd is lijken die me ook nog wel leuk.
Haha, misschien heb je gelijk jaquote:Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen Interpol? Ga je dit jaar weer de mist in richo. als ik mijn mustsees hier neertype dan type ik meer dan de helft van de line-up over...
Nee man Streams zijn 9/10 kutter dan gewoon live. The National klonk voor geen meter op de stream...quote:Op maandag 13 april 2015 22:51 schreef richolio het volgende:
We kunnen ook gewoon allemaal lekker thuis blijven en de stream bekijken
Kende dat niet eens johquote:Op maandag 13 april 2015 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik miste dit jaar wel het geweldige "terug naar Lowlands"
ja al 2 jaar niet meer volgens mij. Was nooit zo heel bijzonder hoorquote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Kende dat niet eens johLaatste keer in 2012 zie ik? Of klopt dat niet?
Oh jee gelijk kriebels nu
Je hebt ook nog die ene dat paar van die gasten Lowlands vergelijken met wilde dieren. Is van vorig jaar of 2 jaar geleden volgens mij. Maar die staat niet on the webs volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef richolio het volgende:
Ik kijk nu met Leon Verdonschot, die gast van de Kik.Het is wel leuk om te zien op zich.
Die docu met die drie meiden vind ik ook nog erg grappig. Zijn er eigenlijk nog meer van zulk soort dingen/docu's?
Schijnt een soort van reïnkanarie te zijn van GBTTZquote:Op maandag 13 april 2015 22:58 schreef richolio het volgende:
Go Back To The Zoo nu, daar hoor je echt geen kut meer van ook
Jaquote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En met die 3 meisjes.. man man wat een bagger docu was dat. Dat interview met Enter Shakira is heel erg pijnlijk.
Hadden laatst wel een relaxe EP uitgebracht, andere sound, meer garage o.i.d. Maar klopt je hoort er geen kloot van.quote:Op maandag 13 april 2015 22:58 schreef richolio het volgende:
Go Back To The Zoo nu, daar hoor je echt geen kut meer van ook
Dat was volgens mij als wetenschapsprogramma ja, kan ik mij ook vaag herinneren.quote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Je hebt ook nog die ene dat paar van die gasten Lowlands vergelijken met wilde dieren. Is van vorig jaar of 2 jaar geleden volgens mij. Maar die staat niet on the webs volgens mij.
Klinkt nog wel redelijk eigenlijk, misschien wel leukere sound dan sommige nummers van GBTTZ. Daar vind ik soms echt niks an. Ik zie nu ook dat het inderdaad GBTTZ is.quote:Op maandag 13 april 2015 23:01 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Schijnt een soort van reïnkanarie te zijn van GBTTZ
Klinkt lekker!quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 23:04 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/95083
Staat zelfs op IMDB
Klopt, dat was in diezelfde docu!quote:Op maandag 13 april 2015 23:18 schreef Scuidward het volgende:
Dat van die biologen die ons met bonobo's vergelijken was volgens mij geïntegreerd in die docu van de drie onbespoten blaadjes sla die zich even gingen 'vermaken' op Lowlands. Althans dat suggereert elke link die ik kan vinden via google.
Years en Years ga ik eigenlijk wel 100% meepakken, ook al staan ze dubbel met iets groters.
Leuke Lowlandsfilms zijn helaas schaars. Ik vond de tv-coverage van Zwarte Cross altijd veel leuker gedaan.quote:Op maandag 13 april 2015 23:02 schreef indiaantje89 het volgende:
En er zijn er vast wel meer, maar daarvoor moet je bij afdeling n00bie zijn die weet er vast nog wel wat meer.
Oja ik herriner me ook nog eentje dat ze de loop lijnen van de Lowlanders volgde. Nederland in het klein ofzoiets? Toen die drone boven het terrein hing, was 2011 volgens mij.
Ik vind 'm weinig spannend. Buiten FFS, wat natuurlijk wel ook min of meer verplicht nummertje was. Jeugdquote:
Als dat betekent dat we Fresku kunnen afschrijven, zeker.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar De Jeugd weer ... man man man dat is best slecht.
James Bay lijkt me doorgeschoven 'vanaf Pinkpop'?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Franz Ferdinand & Sparks, Limp BizkitJames Bay, The Maccabees, Mini Mansions, Rudimental niet mis mee.
quote:DERTIEN NIEUWE BEVESTIGINGEN VOOR LOWLANDS
Van 21 t/m 23 augustus vindt op evenemententerrein Walibi Holland in Biddinghuizen de drieëntwintigste editie van “A Campingflight to Lowlands Paradise” plaats. Vandaag worden zestien nieuwe muziekacts bekendgemaakt.
Vrijdag 21 augustus gaat de drieëntwintigste edite van A Campingflight to Lowlands Paradise van start en kunnen 55.000 bezoekers genieten van drie dagen vol muziek, theater, film, literatuur, wetenschap en nog veel meer. Vandaag worden nieuwe muziekacts aangekondigd:
FFS (Franz Ferdinand & Sparks): Ali B had het niet kunnen verzinnen: een combi van indierockers Franz Ferdinand en 70’s glamrockduo Sparks. Geniaal! Een heuse supergroep die niet voor de gein bijeen hokt, maar ook echt haar beste beentjes voorzet. De hitsige punkfunk van Alex Kapranos & co en de hysterische artrock van de gebroeders Mael passen in elkaar als stukjes van dezelfde puzzel.
James Bay: Ergens in de driehoek Ed Sheeran – Kodaline – Ben Howard slingert James Bay. Naam maakte de twintiger in Londen, waar hij vorig jaar de Critics’ Choice bij de BRIT Awards was en het jaar afsloot als tweede in BBC’s Sound Of 2015-poll. Kijk, daar kun je mee binnenkomen, en dat deed Bay dan ook prompt, met zijn eerste Nederlandse hit ‘Hold Back The River’, een uptempo folkpopnummer dat zijn soulvolle stem flink achter de vodden zit.
Limp Bizkit: Expect the unexpected, luidt een aloud Lowlandsmotto. The return of nu metal bijvoorbeeld. Maar nooit weggeweest, net zomin als nu-metalkoningen Limp Bizkit, die zich niettemin al een tijdje thuis in Jacksonville, Florida stierlijk zaten te vervelen. Hoogste tijd dus voor een heuse comeback, met een splinternieuw album en hun eerste Lowlandsbezoek sinds 2000.
Rudimental: Kijk, daar heb je Rudimental. Je weet wel, van die zonnige zomerkraker ‘Feel The Love’ uit 2012. En van die lekkere lentekriebelaar van nu, ‘Bloodstream’. Catchy drum ’n’ bass-hits vol pop, soul en schwung. Let’s go Rudimental!
The Maccabees: Ooit maakten indierockers The Maccabees deel uit van een rijtje Engelse bands die allemaal varianten speelden van dezelfde hoekige postpunk. Maar dat was toen en dit is nu. Hun nieuwe sound en album laten een gestript geluid horen, met minder lagen, meer piano en – jawel - percussie!
De Jeugd van Tegenwoordig: Watskeburt?! Zijn er al TIEN jaar verstreken sinds De Jeugd voor het eerst tot ons kwam en dat legendarische staaltje nederhop de hitlijsten alle hoeken van de kamer liet zien? Ja man, time flies. Maar het mooie is: De Jeugd Van Tegenwoordig is nog net zo gek en geniaal als De Jeugd Van Toen.
Afterpartees: Wat is er beter dan een afterparty? Afterpartees natuurlijk! Vijf feestneuzen uit het Limburgse Horst, die hun bewondering voor dorpsgenoten De Heideroosjes omsmolten tot een eigen punkrock- en powerpopbandje. Feestelijker wordt het niet.
Vaults: Deze drie dromerige Londenaars met als speerpunt de zingende nimf Blythe, wier platinablonde verschijning al betovert nog voor de eerste noot is aangeslagen. Dwalend in het schemergebied tussen Cocteau Twins en London Grammar wiegen hun bedwelmende indiepopsongs vol sierlijke piano-aanslagen , zwierige synths en rustieke galmbeats dagenlang door je hoofd.
La Sra. Tomasa: Als Lowlands een zusterstad had, was het misschien wel Barcelona. Mestizobands uit die Catalaanse hoofdstad kunnen al vele jaren rekenen op een warm onthaal in de Flevopolder. Onder hun mix van timba, guacanco, salsa en rumba catalana metselen ze niet alleen gitaarmuurtjes, maar storten ze een complete drum ‘n’ bass-fundering. Als dat geen stuiterende feestmassa oplevert, weet de seńora het ook niet meer.
Mr ´arko & Band: Balkanbeats, waar zou Lowlands zijn zonder die bloedaanstekelijke bouillabaise van zigeunermuziek uit de Balkan en invloeden uit pop, rock en dance? Ziek in bed, that’s where! Dit jaar nemen Mr ´arko en zijn veelkoppige band de feestelijkheden voor hun rekening.
Fuzz: Van een band die zich Fuzz noemt, verwacht je maar één ding: fuzz. En dat krijg je, met bakken tegelijk, bij dit fijne hobbyproject van de Amerikaanse garagerocker Ty Segall, die in dit geval achter de drumkit gestationeerd is. Je weet dus hoe laat het is: tijd voor oordopjes!
Mini Mansions: Drukke mannetjes, de drie Californiërs van Mini Mansions. Zanger/toetsenist Tyler Parkford houdt er een solocarričre op na als Mr. Goodnite, bassist Zach Dawes is een veelgevraagd studiomuzikant en drummer/zanger Michael Shuman speelt bas in Queens Of The Stone Age. Fijnere psychedelische pop met glamrock- en new wave-invloeden hoor je nergens, ook niet op Lowlands.
Bleachers: Time flies when you’re having fun. Vandaar dat Fun.-gitarist Jack Antonoff er sinds kort een tweede bandje op nahoudt. Samen met leden van zijn oude gang Steel Train timmert hij als Bleachers aan de weg, en wij zijn de winnaars. Want van hun gestroomlijnde indiepop verbleekt elk chagrijn als een grauwsluier op een lentedag.
Aangepast.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:51 schreef theodoor9 het volgende:
Heel erg blij met FFS en Mini Mansions. Rudimental en Limp Bizkit lijkt me ook wel leuk om een keer te zien. James Bay speelt trouwens op vrijdag vanwege V-festival.
Ja snap ik, we hebben gewoon telkens iets te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Aangepast.
Ik ben ook blij met deze lichting ik had vandaag eigenlijk alleen Florence & The Machine er nog bij verwacht.
Nja ik vind het raar dat ze nog geen NL datum heeft.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:59 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja snap ik, we hebben gewoon telkens iets te hoge verwachtingen.
Of ze komen nog met The Offspring zelf. Limp Bizkit stond vorig jaar nog op Pinkpop midden op de dag op de 3FM stage. Scheen wel een goede show te zijn. Maar denk niet dat die gaan afsluiten. Dan eerder toch Major Lazerquote:Op woensdag 15 april 2015 10:08 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zou ook niet uitsluiten dat Limp Bizkit de zondag afsluit. Bij The Offspring was dat ook onverwachts.
Ja dat heb ik dus ook een beetje, daarom had ik dus F&TM verwacht vandaag. Maar goed we hebben nog even.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:22 schreef theodoor9 het volgende:
Ik denk ook dat Rudimental in de Alpha staat. FFS zou best de Grolsch af kunnen sluiten denk ik. Het aantal semi-grote namen is best groot dit jaar, maar je mist toch een grote niet electronische band.
zal toch ff welquote:Op woensdag 15 april 2015 10:34 schreef marksi het volgende:
Rudimental en limp bizkit ben ik heel content mee. Ik gok dat er nog wel een headliner bijkomt.
Ik zat hem ook te luisteren. EvE sluit dus Linkin Park min of meer uit. Grappig dat Giel vraagt of Underworld komt. En ook nog naar Mark Ronson vraagt en EvE vervolgens zegt dat dat zou kunnen..quote:Op woensdag 15 april 2015 10:35 schreef richolio het volgende:
Luister nu het fragment terug. Ben er toch wel blij mee dat ze er zo over denken ivm Polska.
http://go.3fm.nl/festival(...)optreden-op-Lowlandsquote:Op woensdag 15 april 2015 10:37 schreef neilpad het volgende:
Wat werd er precies gezegd dan over Polska?
Hij vindt dat hij wat minder geschikt is voor Lowlands. Polska hoort een beetje in dat gebied dat niet op Lowlands hoort, ook qua fans.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:37 schreef neilpad het volgende:
Wat werd er precies gezegd dan over Polska?
Snap EvE niet, altijd zeiken over EDM en het bepaalde publiek dat het trekt. Ondertussen wel Skrillex en Major Lazer boeken, en Paul Kalkbrenner dan weer een ' huis, tuin en keuken DJ' noemen. Polska verdient in mijn ogen best een kans op Lowlands.quote:
Major Lazer wist Giel ook nietquote:Op woensdag 15 april 2015 10:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik zat hem ook te luisteren. EvE sluit dus Linkin Park min of meer uit. Grappig dat Giel vraagt of Underworld komt. En ook nog naar Mark Ronson vraagt en EvE vervolgens zegt dat dat zou kunnen..
Wat mij betreft verdiend ie die kans niet, net als Major Lazer en Skrillex. Ik vind de stellingname uitstekend, maar doe het dan consequent.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:45 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Snap EvE niet, altijd zeiken over EDM en het bepaalde publiek dat het trekt. Ondertussen wel Skrillex en Major Lazer boeken, en Paul Kalkbrenner dan weer een ' huis, tuin en keuken DJ' noemen. Polska verdient in mijn ogen best een kans op Lowlands.
War On Drugs en Lamar kun je afschrijven. Netsky zie ik ook niet meer gebeuren. De grote dance namen zijn er nu toch wel uit.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:51 schreef Mr-Brightside het volgende:
Tegenvallend lijstje namen. Limp Bizkit is wel facking vet natuurlijk, lekker knallen. De Jeugd is voor de 15e keer is een beetje simpele inkopper. Voor de rest wel benieuwd naar FFS. Rest boeit me weinig, hoewel ik een paar dingen nog niet ken.
' Heel binnenkort' nieuwe namen. Hier mogen toch wel wat echte namen als Run The Jewels, Florence + the Machine, Kendrick Lamar, Netsky, The Offspring, War on Drugs etc bij.
The War on Drugs en RTJ zouden natuurlijk na DTRH en Woohah bekend kunnen worden gemaakt. Is een goede reden om ze nog niet los te laten in ieder geval.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
War On Drugs en Lamar kun je afschrijven. Netsky zie ik ook niet meer gebeuren. De grote dance namen zijn er nu toch wel uit.
Rudimental live vorig jaar op Pinkpop viel heel erg tegen, tevens stond het op de 3FM stage helemaal niet zo vol dus zullen wel geen Alpha staan.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:22 schreef theodoor9 het volgende:
Ik denk ook dat Rudimental in de Alpha staat. FFS zou best de Grolsch af kunnen sluiten denk ik. Het aantal semi-grote namen is best groot dit jaar, maar je mist toch een grote niet electronische band.
Ik zou er niet al te hard op rekenen.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
The War on Drugs en RTJ zouden natuurlijk na DTRH en Woohah bekend kunnen worden gemaakt. Is een goede reden om ze nog niet los te laten in ieder geval.
Tsja een dance act midden op dag (niet in een tent) neerzetten is dan ook niet verstandig.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:57 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Rudimental live vorig jaar op Pinkpop viel heel erg tegen, tevens stond het op de 3FM stage helemaal niet zo vol dus zullen wel geen Alpha staan.
Uiteraardquote:Op woensdag 15 april 2015 10:52 schreef Herpderphawk het volgende:
De vraag is of de grote headliners nog komt natuurlijk
Voor mij geen ramp hoor, TWOD vorig jaar op BKS gezien en RTJ zou voor mij ook geen must-see zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou er niet al te hard op rekenen.
Dit. Er waren toch amper Likes voor de pagina toch? Heeft 3FM aandelen in Polska?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat zit 3FM die Mr. Polska te pushen zeg. Roosmarijn ook al op Twitter hier over aan het zeiken.
Ik ben nat geworden van die namen. Nou ja, al zie ik het niet gebeuren, Radiohead zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik verwacht Blur en Radiohead nog wel. Misschien Florence als sub voor Chemical Brothers?
Valt wel mee toch? Het is niet bepaald een lichting die er vorig jaar niet tussen zat ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Mojo heeft dus toch nog maar wat extra geïnvesteerd omdat de kaartverkoop niet loopt zoals gewenst
Nee maar Franz, Limp Bizkit scoren toch wel een paar kaarten extraquote:Op woensdag 15 april 2015 11:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het is niet bepaald een lichting die er vorig jaar niet tussen zat ofzo.
Idd, denk dat Limp Bizkit ook niet meer kost wat het heeft gekost.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het is niet bepaald een lichting die er vorig jaar niet tussen zat ofzo.
Ja dat was vooral mijn punt, ik denk dat ze deze acts niet meer hadden geboekt als de tickets al waren uitverkochtquote:Op woensdag 15 april 2015 11:19 schreef theodoor9 het volgende:
Maar het zijn natuurlijk wel publiekstrekkers.
Staat in het facebook bericht van Lowlands.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar heb je dit eigenlijk vandaan als ik vragen mag? Uit het interview?
Thanksquote:Op woensdag 15 april 2015 11:33 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Staat in het facebook bericht van Lowlands.
Wat een treurigheid, en Giel die weer lekker zogenaamd wil rellenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks![]()
3FM word met de seconde zieliger. Nu al nieuwsbericht aangemaakt omdat 1 artiest niet naar een festival komt.
http://go.3fm.nl/festival(...)optreden-op-Lowlands
Major Lazer ook vergelijken met Mr. Poslka... WTF.
Ik vind de vergelijking niet heel raar hoor. Afgezien van de naam en reputatie.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks![]()
3FM word met de seconde zieliger. Nu al nieuwsbericht aangemaakt omdat 1 artiest niet naar een festival komt.
http://go.3fm.nl/festival(...)optreden-op-Lowlands
Major Lazer ook vergelijken met Mr. Poslka... WTF.
Totaal andere muziek. En Major Lazer zit technisch ook veel beter in elkaar dan Mr. Polska en Boaz van de Beats. Ik heb hun nog niks van het niveau Get Free horen producen hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:51 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking niet heel raar hoor. Afgezien van de naam en reputatie.
Dat begrijp ik, maar als je het zelf op de berg EDM namen gooit..quote:Op woensdag 15 april 2015 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Totaal andere muziek. En Major Lazer zit technisch ook veel beter in elkaar dan Mr. Polska en Boaz van de Beats. Ik heb hun nog niks van het niveau Get Free horen producen hoor.
Maar is misschien Lowlands beetje aan het ruziën met 3FM achter de schermen? Want dit is gewoon rellen wat ze doen.
Mr. Polska is pure kauwgomballen house. Major Lazer heeft wat meer andere invloeden daardoor heen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je het zelf op de berg EDM namen gooit..
Vorig jaar was het programma dan ook veel minder leuk dan het jaar ervoor en erna.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:17 schreef richolio het volgende:
Vorig jaar was er volgens mij meer kritiek op de lichtingen.
Ben ik wel met je eens. Weinig echte aanleidingen voor mij om naar de Alpha af te zakken.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het programma dan ook veel minder leuk dan het jaar ervoor en erna.
Dat hoop ik toch van nietquote:Op woensdag 15 april 2015 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, dames en heren headlinervoorspellers, ik zou 'met een speciaal optreden' DJVT niet afschrijven daarvoor. 2 jaar geleden al sub voor NIN met behoorlijk meer kijkers dan die laatste.
Dit verwacht ik ook inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2015 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht FFS eigenlijk eerder in de heineken dan de Alpha, in deze samenstelling. Beetje de Them Crooked Vultures plaats. Maar dan misschien wel afsluiter.
Je moet ook geen FF verwachten natuurlijk. Als die hier normaal een show spelen, doen ze dat ook niet in de Melkweg.quote:
Vorig jaar hebben ze nog Paradiso gestaan. Dat is ook niet een gigantische zaal.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet ook geen FF verwachten natuurlijk. Als die hier normaal een show spelen, doen ze dat ook niet in de Melkweg.
Klopt blijft een genot live. Dat concert vorig jaar op BKS was zo super. Zoveel energie.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ergens wel jammer dat er geen gewoon Franz Ferdinand materiaal bij zit. Even Take Me Out er doorheen ofzo zou ik niet erg vinden.
Dat stukje radio is wel tenenkrommend om te horen. Dat een DJ zo hard een act door de strot wil duwen.twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 15-04-2015 om 10:22:23Mr Polska is met zijn Boaz beatz te EDM voor Lowlands. Major Lazer een van de hoofdacts. Daar klopt iets niet. http://t.co/ZWSzxgY9PO reageer retweet
Neen zie de vorige paar pagina's.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:44 schreef Junkie het volgende:
Dat stukje radio is wel tenenkrommend om te horen. Dat een DJ zo hard een act door de strot wil duwen.twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 15-04-2015 om 10:22:23Mr Polska is met zijn Boaz beatz te EDM voor Lowlands. Major Lazer een van de hoofdacts. Daar klopt iets niet. http://t.co/ZWSzxgY9PO reageer retweet
![]()
En op Twitter is er weer enkel wat DJ's en 3v12 die het probeert te pushen.
En gisteren ook bij dwdd, in het Festival 2015 item zaten ze allemaal te hengelen naar een plekje op Lowlands.![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/337977
Of ben ik de enige die dit opvalt en zo treurig vind?
Oeps, niet gezien dat het topic een 2e pagina had.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Neen zie de vorige paar pagina's.
Ik vind ze ook wel leuke dingen hebben. Op Paaspop vielen ze tegen, maar op Lowlands 2013 waren ze heel leuk. Ik ga er niet moeilijk over doen, als ik al geen zin heb om erheen te lopen ga ik niet, ik heb het al wel gezien.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Scuidward het volgende:
Rudimental ga ik wel even checken. Ongetwijfeld een paar andere Alpha-acts ook meepakken ... Franz Ferdinand bijv.
En om toch even een lans te breken voor DJVT, deze vind ik wel mooi.
En hier hoor je wel goed hoe WiWa de koning is imo.
Dat Giel Mark Ronson ook zo goed niet weet te plaatsen. EvE belt alleen in voor de gratis reclame denk ik.
Eens, de keren dat ik ze heb gezien heb ik me altijd wel vermaakt. Idem geld voor zo'n The Opposites. Maar heb ze iets te vaak gezien, en met de huidige line-up zal er vast wel wat te vinden zijn wat ik ook wil zien.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel leuke dingen hebben. Op Paaspop vielen ze tegen, maar op Lowlands 2013 waren ze heel leuk. Ik ga er niet moeilijk over doen, als ik al geen zin heb om erheen te lopen ga ik niet, ik heb het al wel gezien.
Maar ze hebben wel leuke nummers hoor
Inderdaad, ik heb zo'n gevoel dat er vast wel iets leukers te zien is. Er is nu al zo veel, en hoeveel van de line-up hebben we nu? 40/50% ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens, de keren dat ik ze heb gezien heb ik me altijd wel vermaakt. Idem geld voor zo'n The Opposites. Maar heb ze iets te vaak gezien, en met de huidige line-up zal er vast wel wat te vinden zijn wat ik ook wil zien.
Zoiets denk ik wel jaquote:Op woensdag 15 april 2015 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb zo'n gevoel dat er vast wel iets leukers te zien is. Er is nu al zo veel, en hoeveel van de line-up hebben we nu? 40/50% ofzo?
68 van de 140/150.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb zo'n gevoel dat er vast wel iets leukers te zien is. Er is nu al zo veel, en hoeveel van de line-up hebben we nu? 40/50% ofzo?
Ja X-Ray namen zijn er nog vrij weinig. Eigenlijk kan ik alleen Shura opnoemen zo uit mijn hoofd. En misschien Seinabo Sey.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:10 schreef theodoor9 het volgende:
Maar daar zullen in ieder geval nog wel een stuk of 40 X-Ray en Bravo by Night namen tussen zitten.
Bravo in de nacht denk ikquote:Op woensdag 15 april 2015 15:03 schreef marksi het volgende:
What so not niet ook x - Ray? Verdiend de Alpha imo maar is niet zo groot toch?
Interpol word geen headlinerquote:Op woensdag 15 april 2015 15:00 schreef Achterje het volgende:
Heb het al eerder gezegd maar de headliners zijn natuurlijk al lang bekend.
Chemical Brothers - Underworld - Interpol
Nee, maar dat was al wel na een LL, WTWTA en net voor een BKS gig. Dan kan een Paradiso er wel vanafquote:Op woensdag 15 april 2015 12:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze nog Paradiso gestaan. Dat is ook niet een gigantische zaal.
Niet in de Alpha in ieder geval.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Interpol word geen headliner.
Opposites, Dio, Mr. Probz alles!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zeg de Jeugd als headliner. 10 jarig bestaan, en volgens EvE een 'speciaal optreden'. Trekt wss meer mensen dan een Florence. Ik zou t ook doen, denk ik.
Polska als special guest, uiteraard
Ik gok nog steeds op Major Lazer als afsluiter Alpha zondag, helemaal na Lean on die op nummer 1 staat in de top 40.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Interpol word geen headliner.
Sub voor de Jeugd & Friendsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:29 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Major Lazer als afsluiter Alpha zondag, helemaal na Lean on die op nummer 1 staat in de top 40.
Oja Triggerfinger ook nog natuurlijk/quote:Op woensdag 15 april 2015 15:28 schreef richolio het volgende:
Dat zou ik dan wel kunnen waarderen.. Als het echt een special optreden is met allemaal gasten. Misschien dan een toffe set met nummers van andere artiesten ofzo.
Dat is best een toffe plaat moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:29 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Major Lazer als afsluiter Alpha zondag, helemaal na Lean on die op nummer 1 staat in de top 40.
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2015 15:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is best een toffe plaat moet ik zeggen.
Ja ehh, met zo'n speciaal optreden wordt niet andersom, he!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef richolio het volgende:
Major Lazer sub voor De Jeugd.. Eigenlijk zie ik dat weer niet gebeuren
Jeugd gaat gewoon die zaterdag Alpha openen. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja ehh, met zo'n speciaal optreden wordt niet andersom, he!
Kan. Is ook wel een special slot geworden. Wordt wel een extra lang optreden dan. Met gasten uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jeugd gaat gewoon die zaterdag Alpha openen. Hebben we dat ook weer gehad.
Ik wil geen 'leuke verrassingen' meer op LL sinds 2001quote:Op woensdag 15 april 2015 15:41 schreef richolio het volgende:
Een leuke verrassing net als met Them Crooked Vultures misschien
oh oh, wat is er toen gebeurd?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil geen 'leuke verrassingen' meer op LL sinds 2001
Inderdaad, meer dan vorig jaar heb ik het idee.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar eigenlijk zijn er toch al best grote namen toch wat gewoon allemaal de HMH kan uitverkopen ?
Bastille - Passenger - Chemical Brothers - Underworld - Limp Bizkit - Ben Howard - De Jeugd van Tegenwoordig - Major Lazer - Interpol.
Damn rightquote:
Zo simpel is het.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:57 schreef richolio het volgende:
als ik al geen zin heb om erheen te lopen ga ik niet, ik heb het al wel gezien.
Ga je dit jaar weer n00b?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, ik hoopte een paar dagen geleden op aardig wat namen van Rock en Seine, en dr zijn er vandaag al 3 van bijgekomen.
Catfish & the Bottlemen zou nog fijn zijn nu. Run the Jewels en Wolf Alice zou ook nog leuk zijn, al staan ze al elders.
Yupquote:
Die is nu bezig om Aphex Twin voor 2016 binnen te halen.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:18 schreef theodoor9 het volgende:
Waar is friekin eigenlijk? Strp was alweer een maand geleden..
Ze post steeds foto's op Facebook waar ze allemaal leuke dingen aan het doen is, kutwijf. Geen enkele loyaliteit t.o.v. FOK!quote:Op woensdag 15 april 2015 16:18 schreef theodoor9 het volgende:
Ze hebben wel een eigen regel. Had nog gemakkelijk een naam naast gepast.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig staat wel vrij laag op de poster btw. Dus ik denk niet dat die gaan headlinen.
Nog steeds aan het bijkomen, had het daar ook veel te drukquote:Op woensdag 15 april 2015 16:18 schreef theodoor9 het volgende:
Heb die man al overal en nergens live mogen aanschouwen, maar nog geen enkele keer op een Nederlands festival, dat mag er inderdaad wel eens van gaan komen. Staat weekend eerder in Canada. (http://time-fest.com) Dus ik hoop dat hij, Ariel Pink, BADBADNOTGOOD en DIIV hun vluchtticket richting Europa voor de week daarop al geboekt hebben...quote:
Ariel Pink en BBNG staan al op Best Kept Secret, dus verwacht ze niet meer op Lowlands.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb die man al overal en nergens live mogen aanschouwen, maar nog geen enkele keer op een Nederlands festival, dat mag er inderdaad wel eens van gaan komen. Staat weekend eerder in Canada. (http://time-fest.com) Dus ik hoop dat hij, Ariel Pink, BADBADNOTGOOD en DIIV hun vluchtticket richting Europa voor de week daarop al geboekt hebben...
Vrijdag: Ben Howard - Underworldquote:Op woensdag 15 april 2015 16:55 schreef Mr-Brightside het volgende:
Mijn Alpha headliner voorspelling:
Vrijdag --> Sub: ? Hoofd:: Florence + The Machine
Zaterdag --> Sub: Limp Bizkit Hoofd: The Chemical Brothers
Zondag --> Sub: The Offspring Hoofd: Major Lazer
The Offspring voorlopige planning: Donderdag Chiemsee festival, vrijdag (waarschijnlijk) Frequency festival en zaterdag Pukkelpop
Weet ik, maar een sluit het ander niet uit. Persoonlijke voorkeur. Het ontbreken van Mac DeMarco vorig jaar, terwijl hij wel op Pukkelpop stond, was wel een grote misser.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ariel Pink en BBNG staan al op Best Kept Secret, dus verwacht ze niet meer op Lowlands.
Deze denk ik dus ookquote:Op woensdag 15 april 2015 17:12 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vrijdag: Ben Howard - Underworld
Zaterdag: Bastille - Chemical Brothers
Zondag: Major Lazer - Florence
Ik heb ze alleen gezien op LGW en daar vond ik ze niet heel sterkquote:Op woensdag 15 april 2015 17:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Weet ik, maar een sluit het ander niet uit. Persoonlijke voorkeur. Het ontbreken van Mac DeMarco vorig jaar, terwijl hij wel op Pukkelpop stond, was wel een grote misser.
Bastille had ik even over het hoofd gezien inderdaad, zaterdag staat dus wel aardig vast: Bastille en daarna Chemical Brothers.quote:
Dit is echt serieus 10 minuten lopen voor mij, had geen ideequote:Op woensdag 15 april 2015 17:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb die man al overal en nergens live mogen aanschouwen, maar nog geen enkele keer op een Nederlands festival, dat mag er inderdaad wel eens van gaan komen. Staat weekend eerder in Canada. (http://time-fest.com) Dus ik hoop dat hij, Ariel Pink, BADBADNOTGOOD en DIIV hun vluchtticket richting Europa voor de week daarop al geboekt hebben...
Een paar jaar geleden heb ik die een keertje gezien op Le Guess Who? in Utrecht.quote:
Ik weet niet hoe hij live is, ik vind zijn muziek gewoon erg lekker klinkenquote:Op woensdag 15 april 2015 19:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik die een keertje gezien op Le Guess Who? in Utrecht.
Vond dat nou niet echt speciaal ofzow. Wat is er zo speciaal aan hem?
Die editie zou Grimes ook komen, maar die cancelde toen de hele tour door acute oorsuizen (tinnitus). Dat was behoorlijk suf.
Dat ieg niet, ik had al gehoord dat JVT zal komen, maar jjuist niet op een topspot door de vele concurrentie van goede acts.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zeg de Jeugd als headliner. 10 jarig bestaan, en volgens EvE een 'speciaal optreden'. Trekt wss meer mensen dan een Florence. Ik zou t ook doen, denk ik.
Polska als special guest, uiteraard
Festival opener op vrijdag zou top zijn!quote:Op woensdag 15 april 2015 20:31 schreef marksi het volgende:
[..]
Dat ieg niet, ik had al gehoord dat JVT zal komen, maar jjuist niet op een topspot door de vele concurrentie van goede acts.
Het is een nummer met Bleachers samen, en die komen wel naar Lowlands.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:07 schreef kciR het volgende:
Ik zie net dat Grimes in de LL playlist van Spotify staat. Die was toch nog niet aangekondigd? Zou wel een leuke naam zijn
Van deze lichting zijn FFS en Mini Mansions een fijne toevoeging. Afterpartees wil ik ook wel weer eens zien, is weer een paar maanden geleden en ik vermaak mij daar altijd prima.
Rudimental gezien op Pinkpop, erggg fijne sfeer. En echt iedereen om je heen was aan het dansen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:36 schreef marksi het volgende:
Rudimental vond ik echt een heerlijk optreden toen ik naar Tivoli was. Prima band en met name de he live trompetspel is genieten. Maakte in elk geval het blamerende optreden op LL van 3 jaar geleden goed in de X-Ray.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 15-04-2015 om 20:40:11@v_incent Volgende week duurt nog best lang toch.... reageer retweet
Morgen of vrijdag zo te zien. Ik gok F&TMquote:Op woensdag 15 april 2015 21:04 schreef richolio het volgende:
Volgende week is dus al te lang; heel binnenkort is dus al in een paar dagen. De headliner?
Kanye West natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2015 21:10 schreef theodoor9 het volgende:
Ik wil de verwachtingen niet te hoog maken hoor maar... Pukkelpop heeft duidelijk op iets gewacht met de kaartverkoop. Die zullen ook voor het weekend iets bekend maken. 1 + 1 = 2?
Oh man, dat zou wat zijnquote:Op woensdag 15 april 2015 21:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Of ze maken Mr. Polska alsnog bekend
Het zou me echt niets verbazen.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nice, maar het zou me eigenlijk niet eens verbazen dat het Mr. Polska gebeuren een beetje opgezet is en dat ze morgen hem toch bekend maken. Of ben ik nu te doomdenkend?
Gelukkig!quote:
50 tinten?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:34 schreef friekin_ het volgende:
Tegenwoordig luister ik alleen nog maar dingen in het grijze gebied.
Dit keur ik goed.quote:als deadmau5 een goeie plaat maakt en niet te ver richting de id&t vibes schuift kan dat best wel weer eens gaan gebeuren
quote:A. Lo op 2 augustus 2013 om 13:43
Heb je wel eens een rog geaaid?
quote:Eric van Eerdenburg op 7 augustus 2013 om 19:54
Ja, ik heb wel eens een rog geaaid. te gekke beesten
Top staat erbij.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:49 schreef Ferraro het volgende:
FFS voor de zaterdag (http://www.ffsmusic.com/#tour)
quote:
Die man moet niet zo lullen, want de muis stond in 2008 en 2010 al op LLquote:
Ik heb dat 2010 album nog liggen van hem. 4x4 = 12quote:Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die man moet niet zo lullen, want de muis stond in 2008 en 2010 al op LL
Nee hoor, dat dacht ik serieus vanmiddag nog, dat het allemaal net wat té was.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nice, maar het zou me eigenlijk niet eens verbazen dat het Mr. Polska gebeuren een beetje opgezet is en dat ze morgen hem toch bekend maken. Of ben ik nu te doomdenkend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |