Uiteraardquote:Op donderdag 9 april 2015 13:26 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Heb je twee controllers? Underworld gaat me niet vermaken
Paradiso begin juni.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:23 schreef richolio het volgende:
Ik luister nu trouwens die solo hit van Brandon Flowers, staat hij al ergens in Nederland? Prima nummer
Lijkt me wel, al laat ik die films meestal voor wat het isquote:Op donderdag 9 april 2015 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zeg dat Montage of Heck wel op Lowlands te zien is dit jaar, wat jullie?
Je bedoelt dat grote scherm waar ze wel eens animaties op vertonen?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:33 schreef guinnessvld het volgende:
Er is toch een binnen en buiten bios?
Of de films die op zaterdag na de headliner in de Alpha getoond werden? Vroeger had je een buitenbios, geloof ik. Tegenwoordig alleen een binnenbios in de Echo.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bedoelt dat grote scherm waar ze wel eens animaties op vertonen?
Laatste keer dat ik een buitenbios kan herinneren was namelijk 2007 inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of de films die op zaterdag na de headliner in de Alpha getoond werden? Vroeger had je een buitenbios, geloof ik. Tegenwoordig alleen een binnenbios in de Echo.
Ben bang dat je gelijk hebt inderdaad..quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch nooit op vrijdagen? Die hebben al weekend joh.
Ik gok volgende week dinsdag, en anders die donderdag.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt inderdaad..
Vanwaar denk je die dagen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok volgende week dinsdag, en anders die donderdag.
Dat komt het meeste voor. Ook uit ervaring van afgelopen jaren.quote:
Dat was de laatste keer dat ik ben geweestquote:Op donderdag 9 april 2015 21:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een buitenbios kan herinneren was namelijk 2007 inderdaad.
Geen Grolsch meerquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik ben geweest
Ik ben benieuwd hoe de rest is veranderd
Misschien is het zo vaak veranderd dat het weer hetzelfde is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik ben geweest
Ik ben benieuwd hoe de rest is veranderd
Volgende week in Utrecht. Zat er toevallig aan te denken om te gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:04 schreef theodoor9 het volgende:
Van mij mogen ze Shantel wel weer een keer boeken!
Kees van Hondt zal wel weer Grolsch doen ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:04 schreef theodoor9 het volgende:
Van mij mogen ze Shantel wel weer een keer boeken!
Alpha!quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kees van Hondt zal wel weer Grolsch doen ofzo.
Pff toen speelde nog VHS afquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, uw laatste buitenbiosgeheugen moet wat bijgeschroefd worden, want die was in 2005.
quote:
Sowieso Borat nog langs zien komen in 2007. Op de plek waar nu de Lima zit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, uw laatste buitenbiosgeheugen moet wat bijgeschroefd worden, want die was in 2005.
Ow, dan is dat volledig buiten het blokkenschema om geprogrammeerd. De laatste keer dat ik me het kan herinneren was dat op dezelfde plek (toen Charlie).quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sowieso Borat nog langs zien komen in 2007. Op de plek waar nu de Lima zit.
Haha, ik kon het ook niet terugvinden, maar natuurlijk alsnog FOK! to the rescue: OP uit elk willekeurig deel van dat jaar: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL07quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, dan is dat volledig buiten het blokkenschema om geprogrammeerd. De laatste keer dat ik me het kan herinneren was dat op dezelfde plek (toen Charlie).
Mwa hoorde goede verhalen over Pinkpop vorig jaar. Liever hier je geld aan uit besteed dan aan <insert_random_3fm_band> .quote:Op zondag 12 april 2015 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Limp Bizkitpls, no. Zo uitgemelkt en vorig jaar op Pinkpop en Vestrock en zijn sinds eind 2010 maar liefst 16X in Nederland geweest
Dat zijn toch die Hagenezen? Heb die gezien op Paaspop gezien vorig, was best ok jaquote:Op zondag 12 april 2015 16:55 schreef Mr-Brightside het volgende:
Splendid mag ook wel komen na bizar vette show gisteren in Paard! Erg ondergewaardeerde Nederlandse band, wat een feest gisteren!
Klopt, 2012 ook op Lowlands. Mosh, crowdsurfers en dikke party gegarandeerd!quote:Op zondag 12 april 2015 16:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zijn toch die Hagenezen? Heb die gezien op Paaspop gezien vorig, was best ok ja.
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok volgende week dinsdag, en anders die donderdag.
Geen Interpol? Ga je dit jaar weer de mist in richoquote:Op maandag 13 april 2015 22:36 schreef richolio het volgende:
Artiesten die ik tot nu toe wel wil zien
Ben Howard
Major Lazer
Bastille
Tame Impala
Joey Bada$$
Boys Noize B2B Baauer
All Time Low
Jose Gonzalez
SBTRKT
MO
Years & Years
Kodaline en Twenty One Pilots heb ik al eens gezien, maar als er tijd is lijken die me ook nog wel leuk.
Haha, misschien heb je gelijk jaquote:Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen Interpol? Ga je dit jaar weer de mist in richo. als ik mijn mustsees hier neertype dan type ik meer dan de helft van de line-up over...
Nee man Streams zijn 9/10 kutter dan gewoon live. The National klonk voor geen meter op de stream...quote:Op maandag 13 april 2015 22:51 schreef richolio het volgende:
We kunnen ook gewoon allemaal lekker thuis blijven en de stream bekijken
Kende dat niet eens johquote:Op maandag 13 april 2015 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik miste dit jaar wel het geweldige "terug naar Lowlands"
ja al 2 jaar niet meer volgens mij. Was nooit zo heel bijzonder hoorquote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Kende dat niet eens johLaatste keer in 2012 zie ik? Of klopt dat niet?
Oh jee gelijk kriebels nu
Je hebt ook nog die ene dat paar van die gasten Lowlands vergelijken met wilde dieren. Is van vorig jaar of 2 jaar geleden volgens mij. Maar die staat niet on the webs volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef richolio het volgende:
Ik kijk nu met Leon Verdonschot, die gast van de Kik.Het is wel leuk om te zien op zich.
Die docu met die drie meiden vind ik ook nog erg grappig. Zijn er eigenlijk nog meer van zulk soort dingen/docu's?
Schijnt een soort van reïnkanarie te zijn van GBTTZquote:Op maandag 13 april 2015 22:58 schreef richolio het volgende:
Go Back To The Zoo nu, daar hoor je echt geen kut meer van ook
Jaquote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En met die 3 meisjes.. man man wat een bagger docu was dat. Dat interview met Enter Shakira is heel erg pijnlijk.
Hadden laatst wel een relaxe EP uitgebracht, andere sound, meer garage o.i.d. Maar klopt je hoort er geen kloot van.quote:Op maandag 13 april 2015 22:58 schreef richolio het volgende:
Go Back To The Zoo nu, daar hoor je echt geen kut meer van ook
Dat was volgens mij als wetenschapsprogramma ja, kan ik mij ook vaag herinneren.quote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Je hebt ook nog die ene dat paar van die gasten Lowlands vergelijken met wilde dieren. Is van vorig jaar of 2 jaar geleden volgens mij. Maar die staat niet on the webs volgens mij.
Klinkt nog wel redelijk eigenlijk, misschien wel leukere sound dan sommige nummers van GBTTZ. Daar vind ik soms echt niks an. Ik zie nu ook dat het inderdaad GBTTZ is.quote:Op maandag 13 april 2015 23:01 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Schijnt een soort van reïnkanarie te zijn van GBTTZ
Klinkt lekker!quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 23:04 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/95083
Staat zelfs op IMDB
Klopt, dat was in diezelfde docu!quote:Op maandag 13 april 2015 23:18 schreef Scuidward het volgende:
Dat van die biologen die ons met bonobo's vergelijken was volgens mij geïntegreerd in die docu van de drie onbespoten blaadjes sla die zich even gingen 'vermaken' op Lowlands. Althans dat suggereert elke link die ik kan vinden via google.
Years en Years ga ik eigenlijk wel 100% meepakken, ook al staan ze dubbel met iets groters.
Leuke Lowlandsfilms zijn helaas schaars. Ik vond de tv-coverage van Zwarte Cross altijd veel leuker gedaan.quote:Op maandag 13 april 2015 23:02 schreef indiaantje89 het volgende:
En er zijn er vast wel meer, maar daarvoor moet je bij afdeling n00bie zijn die weet er vast nog wel wat meer.
Oja ik herriner me ook nog eentje dat ze de loop lijnen van de Lowlanders volgde. Nederland in het klein ofzoiets? Toen die drone boven het terrein hing, was 2011 volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |