Natuurlijk, jij bent veel knapperquote:
En nie klimme niequote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ddx kan niet dalen, daarom alleen rondjes ijsselmeer/markermeer
Hap nou ff, das veel leukerquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is het de naam of de activiteit waar je niet tegen kan?
Das geen laffe vertraging, vast ook zo'n junk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:52 schreef Leonos het volgende:
Gast die naar Spa moet rijden is 3 uur te laat.
We mogen tot 6 uur het huisje in![]()
Lief dagboek
Ga op de fiets dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:52 schreef Leonos het volgende:
Gast die naar Spa moet rijden is 3 uur te laat.
We mogen tot 6 uur het huisje in![]()
Lief dagboek
Wat nou "toertochtquote:
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:59 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn Rabo pakje uit 2007 of 2010 aan moet doen. Wat kleurt beter bij een regenboogbroek?
Nog 60 minuten wachten, en dan begint het weekend pas.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dan ga ik niet kijken hoor.
Zit nu in 't zonnetje te wachten op een uitsmijter. Nog 17 km en dan ga ik een biertje drinken op het terras.
Viesdikquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dan ga ik niet kijken hoor.
Zit nu in 't zonnetje te wachten op een uitsmijter. Nog 17 km en dan ga ik een biertje drinken op het terras.
Doe ik dat, bedanktquote:
Nee a2gr mondiaalquote:
hap hap hapquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat nou "toertocht"!? Jij wil toch ook bij dikke Henk uit de wind zitten of niet dan?
Beter dan achteraan een tweederangs koersje bungelen en continu met nieuwe kutexcuses komen !!!1!!!1einZ!
En trotsquote:
Soms, vind het ook leuk om mijn Sauna Diana pakje aan te doen of mijn Harry's Tuincentrum shirt.quote:
quote:
Daar was ik ook nogquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:24 schreef muzas het volgende:
Ik ben echt dom
Fiets ik langs de keukenhof
Chinezen op oranje huurfietsen onwijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |