quote:Op maandag 20 april 2015 15:46 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]Je cadeautje is binnen!!! Yummy yummySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor het cadeautje en het lief kaartje!![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Uitslag heb ik net doorgegeven. Ik hou Sjon zelf wel in de gaten. Het zal allemaal wel meevallen.
Ik vond de test wel echt tof om te doen![]()
Ha, goed aangekomen dus! Mooiquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:55 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Je cadeautje is binnen!!! Yummy yummy![]()
Bedankt voor het cadeautje en het lief kaartje!
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:56 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ha, goed aangekomen dus! Mooi![]()
Geniet er van
quote:
Graag! Dat duimen heeft bij het drachtig worden kennelijk goed geholpen, dus hopelijk gaat iedereen daar mee door nu!quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Nu duimen voor veel leuke lieve gezonde pups
Je kan beter een tekenhaakje gebruiken, want zo plet je een teek en dan komt Borrelia makkelijker in de wond terecht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat pletten, normaal zet ik de fik er in maar dit was toffer hoor!
Kijk, zo dik was ie:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ie er al sinds vorige week donderdag op zat, want toen was ik aan de andere kant van het Savelsbos en daar kom ik altijd weg met teken
Een huisarts bellen, maar die zou zeker geen preventief antibioticum geven (mag ik hopen). Verder ook gewoon noteren wanneer Sjon de mens door een teek gebeten is en waar. Bij mensen in het geval van besmetting met Borrelia, ontstaat er vaak (niet altijd, wel vaak) een rood-paarse kring rondom de beet. Dan moet je ermee zeker naar de huisarts.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Nog even gewoon omdat ik het wil weten, als Sjon nu een mens geweest was en er was zo een streepje, zou je dan iets moeten doen?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Graag! Dat duimen heeft bij het drachtig worden kennelijk goed geholpen, dus hopelijk gaat iedereen daar mee door nu!
Nou, als ik een bestelling door mag geven dan graag als volgt:quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:43 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Nog wensen? Veel chocolade teefjes, zeker?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:47 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nou, als ik een bestelling door mag geven dan graag als volgt:
Graag 9 pups, 4 reu 5 teef, waarvan 3 bruine teefjes, 2 zwarte teefjes, 2 bruine reutjes en 2 zwarte reutjes. Uiteraard geen aangeboren afwijkingen en geen kleurfouten.
Inpakken hoeft niet, ik neem het zo mee
edit: als jij dit met duimen zo voor mij kan regelen stuur ik je een extra cadeautje
Hehequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:52 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Nou, ik ga dan extra hard voor duimenDat is wat al bij voorbaat verkocht is?
DiDA heeft een teefje, weet ik toevallig!quote:
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puppies zijn nooit off topicquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:02 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Hehe
Nee, er is nog niks verkocht, er is wel heel veel vraag, vooral naar bruine pups. We staan nu 1 dag online, en op dit moment heb ik al 3 mensen voor een reu (2x bruin 1x zwart), 2 voor een teef (1x bruin, 1x zwart) (en wijzelf willen ook een -liefst bruine- teef), 1 die het niet uit maakt als de pup maar bruin is, en nog 1 gezin waarvan ik niet precies weet wat ze willen. Maar we houden de inschrijving nog open tot de puppy's er daadwerkelijk zijn, en dan beslissen we pas wie een pup krijgt. En of ze echt een bruine danwel zwarte krijgen hangt wat mij betreft ook af van het karakter van de pups, ik wil mezelf niet bij voorbaat al vastleggen en beloven dat ze sowieso kleur X gaan krijgen.
Maar dit is niet heel ontopic eigenlijk hier natuurlijk, sorry
Puppiesquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:10 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Puppies zijn nooit off topic
Volgens mij is het gelukt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Accountje op Photobucket, daar inloggen en uploaden. Ernaast staat een linkje die kopieer je.
Als je een nieuwe post maakt en dan op Edit klikt, dan zie je het icoontje van een camera, daar klik je op en dan plak je de link die je gekopieerd hebt. Dan op invoeren en de foto staat er.
Bijna, je mag t wijzigen naar [IMG ]http://i343.photobucket.c(...)a1966/image.jpg1.jpg[/IMG]quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:49 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij is het gelukt.
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Nee dus.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bijna, je mag t wijzigen naar [IMG ]http://i343.photobucket.c(...)a1966/image.jpg1.jpg[/IMG]
zonder de spatie achter de IMG
Even omhoog gooien, want ik ben ook nieuwsgierig, en denk dat DDA deze gemist heeft?quote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn hond (Amerikaanse Bulldog) heeft opeens een soort tepel erbij..
Wat kan dat zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |