Niet door de Nederlandse taal te verkrachten.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:13 schreef Jovatov het volgende:
Hoe verdien je je brood als filosoof zijnde?
Het is ook geld verdienen of brood op de plank hebben 😉quote:Op donderdag 9 april 2015 08:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet door de Nederlandse taal te verkrachten.
"Als" of "zijnde", niet allebei.
Werken bij grote bedrijven. Als filosoof leer je complexe problemen te analyseren en met oplossingen te komen,quote:Op donderdag 9 april 2015 08:13 schreef Jovatov het volgende:
1) Doordat twee dieren, in dit geval mensen, seks bedreven, het vrouwtje zwanger werd en geen complicaties ondervond tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 9 april 2015 06:58 schreef bijdehand het volgende:
Waarom zijn wij geboren en waarom dienen we geen zelfmoord te plegen?
Wat een domme opmerking. Zou je van die dierenarts hetzelfde zeggen? Of zou je het in dat geval alleen houden bij de diergeneeskunde?quote:Op donderdag 9 april 2015 04:23 schreef SpecialK het volgende:
Een filosoof die denkt dat 'ie alle antwoorden heeft
Omdat je ouders hebben liggen neuken (of staan neuken, of wat dan ook) en als je zelfmoord wil plegen dan doe je dat maar lekker.quote:Op donderdag 9 april 2015 06:58 schreef bijdehand het volgende:
Waarom zijn wij geboren en waarom dienen we geen zelfmoord te plegen?
Alle opmerkingen over of dit nou Nederlands is of niet daargelaten, dat verschilt van filosoof tot filosoof. Ik kan niet voor de anderen spreken. Zelf doe ik geen reet.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:13 schreef Jovatov het volgende:
Zeg, probeer mijn topic niet te kapen. Al helemaal niet als je met Kant's geouwekuthoer aan komt zetten. Ik heb hier de antwoorden. Hij niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:28 schreef laforest het volgende:
[..]
1) Doordat twee dieren, in dit geval mensen, seks bedreven, het vrouwtje zwanger werd en geen complicaties ondervond tijdens de zwangerschap.
2) Omdat jij strikt gezien niet het recht hebt om dat te doen, zie Kant's Metaphysics of Morals.
jammer topic ditquote:Op donderdag 9 april 2015 08:44 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Omdat je ouders hebben liggen neuken (of staan neuken, of wat dan ook) en als je zelfmoord wil plegen dan doe je dat maar lekker.
Jij bent filosoof? Ik denk eerder dat je een trol bent.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:47 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Zeg, probeer mijn topic niet te kapen. Al helemaal niet als je met Kant's geouwekuthoer aan komt zetten. Ik heb hier de antwoorden. Hij niet.
Dat sluit elkaar niet uit, integendeel.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij bent filosoof? Ik denk eerder dat je een trol bent.
TS laat zich inspireren door Diogenesquote:Op donderdag 9 april 2015 08:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat sluit elkaar niet uit, integendeel.
Ik heb wel eens betere filosofen meegemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:47 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Zeg, probeer mijn topic niet te kapen. Al helemaal niet als je met Kant's geouwekuthoer aan komt zetten. Ik heb hier de antwoorden. Hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |