Ik zou hem bijna aanzetten, maar moet series kijken, ik loop een beetje achter.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beastie Boys - Sabotage, aangeboden door mij, voor jullie!!
"Moet"quote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna aanzetten, maar moet series kijken, ik loop een beetje achter.
Gelukkig kan je die series op pauze zettenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
met dit prachtige weerquote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey,quote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trek je bikini aan en ga lekker in de tuin liggen met de tunes radio 49quote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon een dedicated emailadres aanmaken, en dan heb je weer een gratis maandjequote:Op donderdag 9 april 2015 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik 'moet' nooit series kijken, ik ben nog steeds niet verder dan aflevering 7 van Mad Men na anderhalve maand. Op zich wel handig om het restant van het seizoen nog te kijken voordat de gratis maand netflix van een vriendin afloopt, maar ik voel dat 'moeten' totaal niet
Netflix heeft mij echt al wat uren gekostquote:Op donderdag 9 april 2015 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik 'moet' nooit series kijken, ik ben nog steeds niet verder dan aflevering 7 van Mad Men na anderhalve maand. Op zich wel handig om het restant van het seizoen nog te kijken voordat de gratis maand netflix van een vriendin afloopt, maar ik voel dat 'moeten' totaal niet
Mja, mensen die om 8 euro gaan schrapen… das welquote:Op donderdag 9 april 2015 13:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een dedicated emailadres aanmaken, en dan heb je weer een gratis maandje
quote:
precies, da's een volgende stap. Heb seizoen 2 op mijn laptop staan, maar ik gok dat het winter wordt voordat ik die ga kijkenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een dedicated emailadres aanmaken, en dan heb je weer een gratis maandje
Ik heb mijn gratis maand er al lang opzitten.. En ik heb Kodi, dus mocht ik iets willen zien zoek ik het daar wel op.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, mensen die om 8 euro gaan schrapen… das wel![]()
2 hele seizoenen knightriderquote:Op donderdag 9 april 2015 14:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn gratis maand er al lang opzitten.. En ik heb Kodi, dus mocht ik iets willen zien zoek ik het daar wel op.
Eergisteren oldschool Knight Rider season 1 en 2 gekeken
Ik heb nog een hele HD vol met series en films, maar ik kijk vrij weinig.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn gratis maand er al lang opzitten.. En ik heb Kodi, dus mocht ik iets willen zien zoek ik het daar wel op.
Eergisteren oldschool Knight Rider season 1 en 2 gekeken
ik kijk serieus 4 afleveringen van een serie en heel misschien nog 1 film per maand.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, mensen die om 8 euro gaan schrapen… das wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |