Gecondoleerdquote:
Nadat we naar NL kwamen?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
en heel vroeger nadat we naar nederland kwamen in emmerhout
Valt ook wel mee. Maar daar was het wel goed te doen ja. Ik woonde mijn 1ste levensjaar in Bargeres, daarna tot mijn 12de ofzo in Sleen en daarna tot mijn 23ste in Parc Sandur (quote:
Je `woonde'' in Parc Sandur? Ah dat lijkt me echt verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 9 april 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Maar daar was het wel goed te doen ja. Ik woonde mijn 1ste levensjaar in Bargeres, daarna tot mijn 12de ofzo in Sleen en daarna tot mijn 23ste in Parc Sandur ()
Wow nice.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, kijk maar naar mijn geboorteplaats
Waarom tussen haakjes? Als je het park in komt dan heb je links van de rotonde een vakantiepark en rechts een woonwijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je `woonde'' in Parc Sandur? Ah dat lijkt me echt verschrikkelijk ja
nou ik vind t wel grappig om te weten met wie ik al n tijdje zit te flirten.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef McGrath het volgende:
Ik wist niet dat mijn fb zo boeiend was.
Dat is de leukste categoriequote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Etsu het volgende:
PAXCON
godverdomme hey, ik kom iedere keer op sport. ik HAAT sport
IK WIL HET NIET
ik denk niet in leeftijden eigenlijk, geen flauw benul hoe oud de meesten zijn hier.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef Toto69 het volgende:
McGrath, had jij voor je mn facebook had en ik het zei verwacht dat ik 19 ben?
25quote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk niet in leeftijden eigenlijk, geen flauw benul hoe oud de meesten zijn hier.
Ja klopt. Maar wij zagen het gewoon altijd als vakantieparkquote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom tussen haakjes? Als je het park in komt dan heb je links van de rotonde een vakantiepark en rechts een woonwijk.
Meh, je bent gek op shiftsquote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef McGrath het volgende:
Ik wist niet dat mijn fb zo boeiend was.
geografie en kunstquote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de leukste categorie
ik haat wetenschap en amusement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |