Mijn naam is Scandinavischquote:Op donderdag 9 april 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan vind ik fok-it en pax hun namen dat meer..
Hij wil dat ik mn piemel daar in stop.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Beste Mcgrath,
Je weet dat je ook met de mond dicht op de foto kunt he?
Ik woon nu in roffa, daar wonen mijn ouders.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
McGrath woont eng dichtbij zie ik wel.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Staan er 2 nog niet eens tussen zie ik nu.
Ga jij dan eens een andere selfie maken?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Beste Mcgrath,
Je weet dat je ook met de mond dicht op de foto kunt he?
Klopt.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hebben nog duizenden Nederlanders als naam.
Ja, dat snapt mn anushaar ook wel, maar waarom zo vaak.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
2 waar ik maar een jaar heb gewoond.
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga jij dan eens een andere selfie maken?
Ik zie dat niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
2 waar ik maar een jaar heb gewoond.
Ik heb er gewoond en kom er dus altijd langs als ik naar mijn ouders ga, verder nooit meer eigenlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
McGrath ga je vaak naar Emmen? Of nooit?
Hahahahaquote:Op donderdag 9 april 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb besloten dat ik nu verliefd ben op McGrath nadat ik z'n vage profielfoto heb gezien.
Paxcon, fuck you, het is uit.
nou, het was nooit aanquote:Op donderdag 9 april 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb besloten dat ik nu verliefd ben op McGrath nadat ik z'n vage profielfoto heb gezien.
Paxcon, fuck you, het is uit.
Waar heb je gewoond?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en kom er dus altijd langs als ik naar mijn ouders ga, verder nooit meer eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |