Mijn naam is Scandinavischquote:Op donderdag 9 april 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan vind ik fok-it en pax hun namen dat meer..
Hij wil dat ik mn piemel daar in stop.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Beste Mcgrath,
Je weet dat je ook met de mond dicht op de foto kunt he?
Ik woon nu in roffa, daar wonen mijn ouders.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
McGrath woont eng dichtbij zie ik wel.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Staan er 2 nog niet eens tussen zie ik nu.
Ga jij dan eens een andere selfie maken?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Beste Mcgrath,
Je weet dat je ook met de mond dicht op de foto kunt he?
Klopt.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hebben nog duizenden Nederlanders als naam.
Ja, dat snapt mn anushaar ook wel, maar waarom zo vaak.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
2 waar ik maar een jaar heb gewoond.
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga jij dan eens een andere selfie maken?
Ik zie dat niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
2 waar ik maar een jaar heb gewoond.
Ik heb er gewoond en kom er dus altijd langs als ik naar mijn ouders ga, verder nooit meer eigenlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
McGrath ga je vaak naar Emmen? Of nooit?
Hahahahaquote:Op donderdag 9 april 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb besloten dat ik nu verliefd ben op McGrath nadat ik z'n vage profielfoto heb gezien.
Paxcon, fuck you, het is uit.
nou, het was nooit aanquote:Op donderdag 9 april 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb besloten dat ik nu verliefd ben op McGrath nadat ik z'n vage profielfoto heb gezien.
Paxcon, fuck you, het is uit.
Waar heb je gewoond?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en kom er dus altijd langs als ik naar mijn ouders ga, verder nooit meer eigenlijk.
Gecondoleerdquote:
Nadat we naar NL kwamen?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
en heel vroeger nadat we naar nederland kwamen in emmerhout
Valt ook wel mee. Maar daar was het wel goed te doen ja. Ik woonde mijn 1ste levensjaar in Bargeres, daarna tot mijn 12de ofzo in Sleen en daarna tot mijn 23ste in Parc Sandur (quote:
Je `woonde'' in Parc Sandur? Ah dat lijkt me echt verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 9 april 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Maar daar was het wel goed te doen ja. Ik woonde mijn 1ste levensjaar in Bargeres, daarna tot mijn 12de ofzo in Sleen en daarna tot mijn 23ste in Parc Sandur ()
Wow nice.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, kijk maar naar mijn geboorteplaats
Waarom tussen haakjes? Als je het park in komt dan heb je links van de rotonde een vakantiepark en rechts een woonwijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je `woonde'' in Parc Sandur? Ah dat lijkt me echt verschrikkelijk ja
nou ik vind t wel grappig om te weten met wie ik al n tijdje zit te flirten.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef McGrath het volgende:
Ik wist niet dat mijn fb zo boeiend was.
Dat is de leukste categoriequote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Etsu het volgende:
PAXCON
godverdomme hey, ik kom iedere keer op sport. ik HAAT sport
IK WIL HET NIET
ik denk niet in leeftijden eigenlijk, geen flauw benul hoe oud de meesten zijn hier.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef Toto69 het volgende:
McGrath, had jij voor je mn facebook had en ik het zei verwacht dat ik 19 ben?
25quote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk niet in leeftijden eigenlijk, geen flauw benul hoe oud de meesten zijn hier.
Ja klopt. Maar wij zagen het gewoon altijd als vakantieparkquote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom tussen haakjes? Als je het park in komt dan heb je links van de rotonde een vakantiepark en rechts een woonwijk.
Meh, je bent gek op shiftsquote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef McGrath het volgende:
Ik wist niet dat mijn fb zo boeiend was.
geografie en kunstquote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de leukste categorie
ik haat wetenschap en amusement
quote:
meestal denken mensen 25quote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk niet in leeftijden eigenlijk, geen flauw benul hoe oud de meesten zijn hier.
ja die verrekte shifts komen altijd op fbquote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, je bent gek op shiftsmaar je bent wel een leuke user dus was wel benieuwd, meer niet
Maar het is er wel fucking saai. Ja als je met pensioen bent dan kun je er prima wonen maar met kinderen? Nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar wij zagen het gewoon altijd als vakantiepark
Best veel jaquote:Op donderdag 9 april 2015 00:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja die verrekte shifts komen altijd op fb
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan ze ook niet uitzetten omdat ze zichtbaar moeten zijn voor degene die kookt.
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:15 schreef Etsu het volgende:
Ik dacht dat de hoofdstad van Noord-Holland Den Helder was.![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 april 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
ik ga zo lekker slapen
ben uitgeput van het niks doen vandaag
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
ik ga zo lekker slapen
ben uitgeput van het niks doen vandaag
Mcgrath hosselt chicks zag ikquote:Op donderdag 9 april 2015 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zeg 'zo', niet nu
ik moet eerst even mcgrath hosselen want hij lijkt mij een leuke jongen
Jou plagen blijft leukquote:Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof dat meteen betekent dat je hetero bent
Ah, jij hosselt ook chicks dusquote:Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof dat meteen betekent dat je hetero bent
nopequote:Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
hallo paxcon is het waar wat de TT zegt?
Hij wil erbij horen. Laat hem, hij is 15.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo doe jij de laatste paar dagen ineens zo nep overdreven alsof je verliefd bent op Pax?
En nee Pax ergert zich er vast niet aan maar viel mij ineens op de laatste dagen..
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo doe jij de laatste paar dagen ineens zo nep overdreven alsof je verliefd bent op Pax?
En nee Pax ergert zich er vast niet aan maar viel mij ineens op de laatste dagen..
oke ik app jequote:Op donderdag 9 april 2015 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
nope
hij zei laatst op WA dat hij a-seksueel is
bewijs bij mij opvraagbaar
Laatste paar dagen?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:22 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |