Duitsers he.quote:
10 dus, helaas te laatquote:Op woensdag 8 april 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
livebet heeft 10 sec vertraging ivm mensen die in het stadion zitten enzo
oh wacht dit is pas de kwartfinale natuurlijkquote:
feierbiest!quote:Op donderdag 9 april 2015 10:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nog zo een toppertje van Louis:
Wir schlafen Löffel an Löffel
Finale Bayern - Wolfsburgquote:Op donderdag 9 april 2015 16:53 schreef KingRoland het volgende:
Loting DFB Pokal halve finale
Dortmund - Bayern
Bielefeld - Wolfsburg
Dit is in Duitsland wel de wedstrijd van het jaar. Dortmund kan het seizoen nog een beetje goed maken als ze de beker winnen. Bayern wil alle prijzen pakken. Ik verwacht een spannende pot.quote:
Ja, ik hoop ook op een overwinning voor Dortmundquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is in Duitsland wel de wedstrijd van het jaar. Dortmund kan het seizoen nog een beetje goed maken als ze de beker winnen. Bayern wil alle prijzen pakken. Ik verwacht een spannende pot.
Mijn broek is helaas nog niet omlaag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland heb jij ook al het broekje omlaag?
wat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn broek is helaas nog niet omlaag.
Hoelang heb jij geen voetbal gekeken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sammer en Scholl zijn tegenwoordig kaal. Wist ik niet. Staat wel goed.
op ARD/ZDF al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoelang heb jij geen voetbal gekeken?
Jij bent altijd voor Dortmund net zoals Tompsv voor PSV is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben toch echt voor Dortmund vanavond
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben toch echt voor Dortmund vanavond
Dit kan jij mij niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent altijd voor Dortmund net zoals Tompsv voor PSV is.
Real gaat eruit tegen juventusquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zien we 5 mei wel.
Ik hou deze quote trouwens bij me.
Betje doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Real gaat eruit tegen juventus
wat een nobuddiequote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vincent''ik maak reclame'' Schildkamp
Ook leuk zo'n referentie naar de Jaminquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vincent''ik maak reclame'' Schildkamp
Wij vinden Reus allebei een heerlijke speler maar hoe spreek jij Reus uit? ik gewoon Reus geen roisquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ich bin warmblütig, wir schlafen immer Löffel an Löffel
Bij een goede actie van hem als; REUSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij vinden Reus allebei een heerlijke speler maar hoe spreek jij Reus uit? ik gewoon Reus geen rois
KNOISquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij een goede actie van hem als; REUSSSSSSSSSSSSSSSS
Bij een slechte actie; KNEUS
Geen spektakel idd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Davy en ik vinden het tot nu toe erg matig.
Dortmund is nac?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax tegen NAC dit op een hoger niveau
Ik heb 100 posts per pagina, maar ik ga even zoekenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy heeft een plaatje gemaakt op pagina 4.
Zie mijn post weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb 100 posts per pagina, maar ik ga even zoeken
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy heeft een plaatje gemaakt op pagina 4.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend seizoen gaat de Bundesliga toch al naar Fox?
Ja. alleen nog Spanje en ze hebben top 4. en ja pl snap het.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend seizoen gaat de Bundesliga toch al naar Fox?
KNUTquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Japanners kunnen niet voetballen
op Endo na
wat is er met honda gebeurdquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Japanners kunnen niet voetballen
op Endo na
Je bent een helft te laat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef Sked het volgende:
Ik schakel naar Barcelona, ik hoop niet dat Bayern die pot van Barça ziet want dan hebben ze hele containers luiers nodig
1. Foppe de Haanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef opreis het volgende:
heeft iemand een lijstje van trainers met meeste prijzen?
Oh, dan heb je mooie dingen gezien begrijp ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de eerste helft namelijk ook gezien
Aad de Mos.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef opreis het volgende:
Het is een galavoorstellingquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan heb je mooie dingen gezien begrijp ik.
Marcel Boutquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef opreis het volgende:
Messi maakte net nog een mooie las ik, de 6-0, helaas had ik toen net omgeschakeld.quote:
Tot nu toe zwaar kut allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik verwacht dat Pl en Haags me op de hoogte houden, want vanavond eens geen voetbal
BVB kan niks klaarspelenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot nu toe zwaar kut allemaal
Ben wel benieuwd waar die heen gaat. En nog meer benieuwd naar wie dit zooitje ongeregeld gaat aan sturen volgende seizoen.quote:
Stijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar die heen gaat. En nog meer benieuwd naar wie dit zooitje ongeregeld gaat aan sturen volgende seizoen.
Liverpool ? Bondscoach ergens .quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar die heen gaat. En nog meer benieuwd naar wie dit zooitje ongeregeld gaat aan sturen volgende seizoen.
Mooie kerelquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maurice ?![]()
Goeie promotie dan wel vanuit VVV
Is die al fit genoeg?quote:
Geen update helaas maar het schijnt een hele zware knieblessure te zijn die hem heel het seizoen KAN kosten maar ik hoorde laatst dat het wat beter met hem gaat en mocht Bayern de CL finale halen dat hij het dan wel nipt kan halen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer is Alabagod weer terug? #durftevragen
Ik word helemaal treurig van die Bernat. Dat is het gehandicapte neefje van Alba.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen update helaas maar het schijnt een hele zware knieblessure te zijn die hem heel het seizoen KAN kosten maar ik hoorde laatst dat het wat beter met hem gaat en mocht Bayern de CL finale halen dat hij het dan wel nipt kan halen.
Nu je het zegt lijken ze wel op elkaar kwa spelquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word helemaal treurig van die Bernat. Dat is het gehandicapte neefje van Alba.
quote:Bayern München heeft het sponsorcontract met adidas met tien jaar verlengd, tot medio 2030. Dat brengt boulevardkrant BILD dinsdagavond naar buiten. Bayern gaat zestig miljoen euro op jaarbasis ontvangen van de kledingfabrikant en dat maakt een totaalsom van negenhonderd miljoen euro.
Ik heb het idee dat die commentator wat meer lebensraum nodig heeft. Wat windt hij zich op zeg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je nog een leuk duits gerelateerd grapje?
Stond al enkele maanden zoquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef Caland het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Niet up to date.
Tamme site, ik mis statistieken en pie-charts.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef Caland het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Niet up to date.
Idd commentaar is gewoon beterquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Evert ten Napel kan nog wat leren van dit commentaar
en die andere seniele oude gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |