En spoedpaspoort dan? Of bestaat dat niet zoals met rijbewijs?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Mshauri het volgende:
Thailand. En blijkbaar moet je dan een paspoort hebben dat op datum van vertrek nog minstens 6 maanden geldig is.
Nooit over nagedacht
Nee dat kan als het goed is ook. Ik heb alleen liever een afspraak omdat je anders uren zit te wachtenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
En spoedpaspoort dan? Of bestaat dat niet zoals met rijbewijs?
Ik vind het wel een beetje raar om te horen trouwens. Alle keren toen ik een nieuw paspoort nodig had, ging ik gewoon het gemeentehuis binnen, trok een nummertje en de week erop was het klaar.
Je hebt toch de hele dag de tijd? Gewoon om tien uur daar staan, iig voor de lunch.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:48 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Nee dat kan als het goed is ook. Ik heb alleen liever een afspraak omdat je anders uren zit te wachten
wisselt per gemeente, en anders kan je op het vliegveld nog een mooie roze halen...quote:Op woensdag 8 april 2015 22:22 schreef Mshauri het volgende:
Is het verplicht om een afspraak te maken om een paspoort aan te vragen?
Leuk dat je met spoed een paspoort kan aanvragen maar de eerst mogelijke afspraak kan pas in mei zijn
Ik stuur je op fb effe een mooie linkjequote:Op woensdag 8 april 2015 22:52 schreef Etsu het volgende:
Oh man man man, nu heb ik zin om heerlijk weg te gaan uit dit kutland.
Nog paar weekjes, Ets.
Ja, hier zijn ook ruim voldoende kaarten voor alle seizoenskaarthoudersquote:Op woensdag 8 april 2015 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso. Kaarten zijn gelukkig niet heel lastig te krijgen dus 100% dat ik er bij ben.
Die bussen zijn echt kut. Rijden met 50 km/h en duurt uren vanuit Zwolle, en jullie moeten natuurlijk nog verderquote:Op woensdag 8 april 2015 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ook ruim voldoende kaarten voor alle seizoenskaarthouders
Helaas wel verplicht busvervoer
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die bussen zijn echt kut. Rijden met 50 km/h en duurt uren vanuit Zwolle, en jullie moeten natuurlijk nog verder
Utrecht??quote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Yreal het volgende:
Niet echt praktisch om Zwolle > Utrecht in Rotterdam te spelen nee...
Een echte voetbalkenner die Yreal.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Yreal het volgende:
Niet echt praktisch om Zwolle > Utrecht in Rotterdam te spelen nee...
Klopt precies. Wij vertrekken om 12 en het is een uur rijden van Groningen naar Zwolle.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ze vertrekken om 11.00 en de wedstrijd is om 18.00
gister wel gewoon zitten kijken hoor. Penalty'squote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een echte voetbalkenner die Yreal.
[..]
Klopt precies. Wij vertrekken om 12 en het is een uur rijden van Groningen naar Zwolle.
Penalty's van een andere clubquote:Op woensdag 8 april 2015 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
gister wel gewoon zitten kijken hoor. Penalty's
Die laatste van pec was geweldigquote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Penalty's van een andere club![]()
Penalty's van je eigen club![]()
![]()
Plus, Ajax is sterker dan Groningen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef Yreal het volgende:
Wel blij dat ajax geen bekerfinale speelt zeg. Wat een drama dag was dat vorig jaar zeg...
Ongetwijfeld. Toch kan ik op zich het sentiment van die vent wel begrijpen. Uit eigen ervaring weet ik hoe frustrerend het kan zijn als bijstanders doen alsof hun neus bloedtquote:
Natuurlijk is dat vervelend, maar zo zijn mensen nou eenmaal. Ik zou ook niet tussen een conducteur en zo'n opgefokte dronkenlap gaan staan, hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik kan op zich het sentiment van die vent wel begrijpen. Uit eigen ervaring weet ik hoe frustrerend het kan zijn als bijstanders doen alsof hun neus bloedt
Er wordt gesuggereerd dat medereizigers op moeten gaan treden tegen geweld jegens conducteurs en dat die conducteurs burgers dan aanwijzingen zouden mogen geven hoe ze dat moeten doen.quote:
ah dat. Vind vooral dat het ns personeel een beetje lijkt te doen alsof de reizigers ook een groep op zich zijn. Niet echt van gediend eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat medereizigers op moeten gaan treden tegen geweld jegens conducteurs en dat die conducteurs burgers dan aanwijzingen zouden mogen geven hoe ze dat moeten doen.
Sterkte joh. Probeer niet te veel te stressen over wat-alsen en stel-datten.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:09 schreef Yreal het volgende:
Ik ga getest worden op een of ander gen-defect dat de kans op tumoren in mijn hele lichaam vergroot. Zijn na de operatie aanwijzingen voor gevonden. Niet aannemelijk dat het zo is, maar bah.
weet om eerlijk te zijn ook niet heel goed wat je met zulke info moet. Heel machteloos gevoel, dat dit hele circus zich zo weer kan voordoen.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sterkte joh. Probeer niet te veel te stressen over wat-alsen en stel-datten.
Joh, zeventje is toch lekker man.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Accursius het volgende:
Een 7 voor bestuursrecht 1. Had toch wel hoger verwacht.
Ja tuurlijk, alleen heb ik van de vijf cijfers nu eenmaal een 8 en viermaal een 7. Wordt zo eentonigquote:Op donderdag 9 april 2015 11:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Joh, zeventje is toch lekker man.
Ik wil ook wel eens een tentamen voor je maken hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alleen heb ik van de vijf cijfers nu eenmaal een 8 en viermaal een 7. Wordt zo eentonig
Meid.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alleen heb ik van de vijf cijfers nu eenmaal een 8 en viermaal een 7. Wordt zo eentonig
Hahaha, daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens een tentamen voor je maken hoor
Die vraag vind ik niet heel gekquote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Meid.![]()
Ik ga maar weer bezig met Int. & Europees Recht. Morgen tentamen![]()
Er vroeg net in de WA-chat van mijn werkgroep serieus iemand of het Weens Verdragenverdrag in de wetbundel staat
Nouja, na 8 weken college waarin het verdrag vrijwel iedere werkgroep is behandeld vind ik het toch wel een absurde vraag hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:40 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha, daar ga ik nog even over nadenken
[..]
Die vraag vind ik niet heel gek. Zo staat, in de kluwer in ieder geval, niet de wet omtrent ambassades van het verdrag van wenen.
Hahaha touché. Ik verbaas mij sowieso nog wel eens over het niveau tijdens de werkgroepen. Je zou denken dat iedereen die daar zit toch wel een bovengemiddelde intelligentie heeft. Anders zou je geen atheneum kunnen afronden lijkt mij. Helaas gaat die vlieger alleen niet altijd op.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, na 8 weken college waarin het verdrag vrijwel iedere werkgroep is behandeld vind ik het toch wel een absurde vraag hoor.
Niet slecht hoor. Best een struikelrechtsgebied voor veel mensen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Accursius het volgende:
ik heb dan ook geen vwo gedaan...quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha touché. Ik verbaas mij sowieso nog wel eens over het niveau tijdens de werkgroepen. Je zou denken dat iedereen die daar zit toch wel een bovengemiddelde intelligentie heeft. Anders zou je geen atheneum kunnen afronden lijkt mij. Helaas gaat die vlieger alleen niet altijd op.
Dat zal de rest van je studie bog wel zo blijvenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha touché. Ik verbaas mij sowieso nog wel eens over het niveau tijdens de werkgroepen. Je zou denken dat iedereen die daar zit toch wel een bovengemiddelde intelligentie heeft. Anders zou je geen atheneum kunnen afronden lijkt mij. Helaas gaat die vlieger alleen niet altijd op.
Join the clubquote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Accursius het volgende:
Morgen rokjesdag, ik zeg: prima timingquote:
Dat is toch een prima cijfer.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Accursius het volgende:
Ik denk eerder dat jouw beeld van de "gemiddelde intelligentie" niet helemaal klopt.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Accursius het volgende:
[..]
Veel plezier met de ambtenarijquote:Op donderdag 9 april 2015 13:08 schreef Mshauri het volgende:
Stadskantoor was uitgerekend vandaag pas om 1 uur open.
Dit wordt zoals ik dacht een paar uur wachten
Wat had je nodig? Paspoort?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch nog binnen 40 minuten geholpen
Ja!quote:
Ja dacht ik al. Tegenwoordig kan je geen huis meer in Amsterdam krijgen als je geen asielaanvraag hebt gedaan.quote:
Dan zijn we hier met iig 3...quote:
Juist.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
individuele gesprekken dag, met grote fiscale kantoren.
Fattie.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:34 schreef Joosie200 het volgende:
Op dakterras gratis voordeelmenu van de V&D opvreten in de zonLife is good
quote:Op donderdag 9 april 2015 17:38 schreef Etsu het volgende:
Wilde je je inschrijven voor de 2de studie, weet je je DigiD-wachtwoord niet meer.
Klotekrengen.
Hoe is de V&D in Zwolle beter of slechter dan alle andere V&D's? Vind ze altijd volkomen inwisselbaar.quote:
Afgelegen en klein.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is de V&D in Zwolle beter of slechter dan alle andere V&D's? Vind ze altijd volkomen inwisselbaar.
quote:
In een of ander afstans winkelcentrum weg van de hoofdstraat.quote:
Jij bent niet heel bekend in Zwolle begrijp ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
In een of ander afstans winkelcentrum weg van de hoofdstraat.
Paar weken terug voor het eerst geweest. Wel epic.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent niet heel bekend in Zwolle begrijp ik.
Als ik het google vind ik niks. Hoe schrijf je het überhaupt?quote:Tevens: afstans
Fixed, La Place is lekker chill, zeker nu op het dakterras in de zonquote:
Fattie vreten mag op donderdagquote:
Dit dus. Alle v&d gebouwen zijn een en al treurnis en inwisselbaar voor elkaar.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is de V&D in Zwolle beter of slechter dan alle andere V&D's? Vind ze altijd volkomen inwisselbaar.
quote:
Tchock to the rescuequote:
Nou ja, de V&D ligt écht niet ver van het winkelgebied af. Ligt maar één straat tussen, de Nieuwstraat.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Paar weken terug voor het eerst geweest. Wel epic.
Aftands. Komt van tandloos, zonder tanden of zoiets.quote:Als ik het google vind ik niks. Hoe schrijf je het überhaupt?
Aha.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
Aftands. Komt van tandloos, zonder tanden of zoiets.
Dan nietquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:03 schreef IPA35 het volgende:
V&D Groningen is wel gewoon een heldenwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |