SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
kijk je het?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gladbach is echt ongelooflijk slecht.
pas op dat ze er niet uit springen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
hoi ik ben thuis met sprinkhanen in mn maag
ik dacht dat dit een manier was dat je met jezelf kan pratenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben zwaar hetero en hij is homo. Dat is al een verschil.
Ik heb andere manieren om tegen mezelf te praten, maar lief dat je aan me denkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat dit een manier was dat je met jezelf kan praten
ik denk heel vaak aan je schat!quote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb andere manieren om tegen mezelf te praten, maar lief dat je aan me denkt.
coolquote:Op woensdag 8 april 2015 21:38 schreef Toto69 het volgende:
hallo allemaal vanaf mn nieuwe laptop
erg wennen, eerste laptop ooit
paxcon is echt zwaarlijvig.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool
ik wil ook een nieuwe laptop want paxcon is een keer op mijn laptop gaan zitten en nu doet die t soms niet meer
anders komt die hier weer opduiken en daar heb ik dus echt geen zin in want hij vindt het maar raar dat ik sprinkhanen heb gegetenquote:
Nee. Jij bent homo. Ik ben zwaar heteroquote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben zwaar hetero en hij is homo. Dat is al een verschil.
rare jongen is het toch hequote:Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
anders komt die hier weer opduiken en daar heb ik dus echt geen zin in want hij vindt het maar raar dat ik sprinkhanen heb gegeten
ja? heb genoeg negers gezien die een kleine piemel haddenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dat denk je door mijn huidskleur?
okquote:Op woensdag 8 april 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja? heb genoeg negers gezien die een kleine piemel hadden
ja kan ik me voorstellen als je in roffa woont en minstens 40 minuten met de metro moet om je eindpunt te bereikenquote:
ik zit trouwens vaker in de tram dan de metroquote:Op woensdag 8 april 2015 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen als je in roffa woont en minstens 40 minuten met de metro moet om je eindpunt te bereiken
tramquote:Op woensdag 8 april 2015 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zit trouwens vaker in de tram dan de metro
waarheen?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
tramik nam vroeger altijd de tram bij eendrachtsplein
Waarom maar 1xquote:Op woensdag 8 april 2015 22:26 schreef McGrath het volgende:
weet ik veel, waarom zou je naar de mac gaan?
Omdat niet iedereen zo dik wil worden als jijquote:
Daar ben ik ook geweestquote:Op woensdag 8 april 2015 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik, als ik naar de mac ga, vaak dronken ben en dan naar die op de coolsingel ga.
ook al in de verbouwde?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest
Verpakkingen/doosjes op straat gooien daar
Ik zou t fijn vinden als je niet meer tegen me praattequote:Op woensdag 8 april 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo dik wil worden als jij
Oh dan nietquote:Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij is laatst verbouwd en echt net heropend.
Ik zie dat je nog steeds niet durft t spelen op Triviacrack. Jammer maar verwachtquote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou t fijn vinden als je niet meer tegen me praatte
Westerhaven Herestraat en langs de autoweg?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik weet er drie en die zijn best doorsnee.
Die is nieuw toch?quote:
Volgens mij ben jijquote:Op woensdag 8 april 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds niet durft t spelen op Triviacrack. Jammer maar verwacht
Die daar bij de saturn.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Westerhaven Herestraat en langs de autoweg?
bij de ikea enzo. ik weet niet wat jij een autoweg noemtquote:Op woensdag 8 april 2015 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch langs de autoweg of heb ik n andere Mac voor me?
Nopequote:
Sontplein.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij de ikea enzo. ik weet niet wat jij een autoweg noemt
Hahaha, mooi manquote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was een keer daar verdwaald, want ik kon de ingang van de Ikea niet vinden.
1.5 uur?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
Ik was 2 jaar geleden met Koninginnedag in de Mac in de Herestraat. Pas na 1,5 uur (!!!!) was ik aan de beurt![]()
Het is dat iemand mij trakteerde op de Mac, anders was ik allang weggegaan
Nee. Gewoon bij de bestelbalie. Het was echt abnormaal druk. Denk aan Lowlands waar je met de halve camping zit te wachten tot je naar de wc mag.quote:
Lend me somequote:
Ze hebben het nu wel goed gedaan met die nummertesquote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bij de bestelbalie. Het was echt abnormaal druk. Denk aan Lowlands waar je met de halve camping zit te wachten tot je naar de wc mag.
Saai land. Behalve als je urenlange wandelingen wilt makenquote:
ik doelde meer op het voetbal.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saai land. Behalve als je urenlange wandelingen wilt maken
Weet ikquote:
Voorlopig nergens.quote:
Niks voor mij.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pacific_Crest_Trail
Al lijkt me dit wel tof om nog keer te doen
Is laats film van uitgekomen, Wild, zag er wel fucking mooi uitquote:
Mja, vast. Maar laten we afwachten of ik in juli 1 week kamperen in Denemarken overleef.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is laats film van uitgekomen, Wild, zag er wel fucking mooi uit
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, vast. Maar laten we afwachten of ik in juli 1 week kamperen in Denemarken overleef.
Ga met een groep zeg maar, en het schijnt nogal hard te gaan. Vol met alcohol en seks.quote:
Is maar goed dat je in Denemarken mag wild kamperen danquote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga met een groep zeg maar, en het schijnt nogal hard te gaan. Vol met alcohol en seks.
Ben benieuwd.
Is op een camping dacht ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is maar goed dat je in Denemarken mag wild kamperen dan
Meteen om les te geven?quote:
Whut..quote:Op woensdag 8 april 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
Ik was 2 jaar geleden met Koninginnedag in de Mac in de Herestraat. Pas na 1,5 uur (!!!!) was ik aan de beurt![]()
Het is dat iemand mij trakteerde op de Mac, anders was ik allang weggegaan
Sorry ik zal ermee ophoudenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:54 schreef xcachet het volgende:
Zit iemand mij hier te stalken? Want dan is het nu wel leuk geweest.
Kthnx
Gambiaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:53 schreef Etsu het volgende:
Maar jongens, ik kan midden mei een week wel op vakantie, ik wil zon, en niet zo duur. Ik dacht aan Curacao.
ktnxbaiquote:Op woensdag 8 april 2015 22:54 schreef xcachet het volgende:
Kthnx
Heh?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:54 schreef xcachet het volgende:
Kthnx
ik verdenk bobquote:Op woensdag 8 april 2015 22:54 schreef xcachet het volgende:
Kthnx
Dude, geef ook eens wat van die geldboom aan mijquote:Op woensdag 8 april 2015 22:53 schreef Etsu het volgende:
Maar jongens, ik kan midden mei een week wel op vakantie, ik wil zon, en niet zo duur. Ik dacht aan Curacao.
Of aan mij.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, geef ook eens wat van die geldboom aan mij
Trouw met me.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, geef ook eens wat van die geldboom aan mij
Nee dankje.quote:
Ik zou een ander eiland nemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:53 schreef Etsu het volgende:
Dan hoop ik dat je arm blijft.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, ik dacht dat wij al zouden trouwen
Welke dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat er een mooier eiland in dat gebied ligt.
Curacao is toch best duur nog?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je arm blijft.
[..]
Is dat zo?
Wanneer?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaJe vroeg toen 'Ama wanneer gaan we trouwen?'
Mij trekken die eilanden daar sowieso niet heel erg.quote:
aanstellerquote:Op woensdag 8 april 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij trekken die eilanden daar sowieso niet heel erg.
betere optiequote:
Ik wil een week op m'n kont zitten en beetje van t land zien en zon. Dan moet je daar zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij trekken die eilanden daar sowieso niet heel erg.
640 euro. Vlucht+4-sterren hotelquote:
zou ik liever dit doen:quote:Op woensdag 8 april 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet
http://www.vakantiepiraten.nl/
Die is ook goedkoop jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou ik liever dit doen:
\http://www.vakantiepirate(...)voor-slechts-euro470
Ook een idee, minder ver.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook goedkoop ja
8 dagen Kaapverdie 500 euro
Waar ligt datquote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Phantasialand: 1 of 2 nachten voor 2 tot 4 pers. in ****hotel Ling Bao met toegang tot het park vanaf slechts ¤175!Dat kan ook Etsu
Laten we daar heen gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.phantasialand.de/nl/home
Afrika. Wel echt ziek mooi daar hoorquote:
Lekker iedereen overvliegen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
Als ik ga trouwen, ga ik dat op de Malediven doen
[ afbeelding ]
Dan mag je nog snel zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
Als ik ga trouwen, ga ik dat op de Malediven doen
[ afbeelding ]
de bruid?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beperkt denk ik.
Ik denk dat ik al weet wie ik meeneem.
Ik hoef sowieso geen groot huisquote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet maar echt in een klein flatje gaan wonen anders heb ik nooit genoeg geld om de wereld te zien
Hoe langer Pax vrijgezel is hoe groter die kans wordt jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan vraagt Pax mij daar ten huwelijk![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe langer Pax vrijgezel is hoe groter die kans wordt ja
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe langer Pax vrijgezel is hoe groter die kans wordt ja
Trouw met Etsuquote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet maar echt in een klein flatje gaan wonen anders heb ik nooit genoeg geld om de wereld te zien
Voor het geld is het wel aantrekkelijk jaquote:
Perfect toch, geen gedoe met organiseren en weet ik veel wat. Vakantie > bruiloft.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef Etsu het volgende:
Mijn oom en tante zijn ook in het geheim getrouwd op Sri Lanka en toen kwamen ze getrouwd terug. Niemand wist het.
Lijkt me ook tof.
je weet heul niet hoeveel ik hebquote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het geld is het wel aantrekkelijk ja
Boeiend, alsof je met jouw diploma een hongerloontje gaat verdienen.quote:
De hele dagen FOK!ken tot m'n doodquote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Boeiend, alsof je met jouw diploma een hongerloontje gaat verdienen.Fokkeh is een gold digger, just so you know.
Dat heb je al meermaals verteld hoorquote:
Wow ben jij een manwhorequote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan moet ie betalen als ie in mijn kontje wil.
Jeetjequote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar dan gaat het gewoon niet zomaar gebeuren.
quote:
Ik vind je wel een homo dat je jouwe dan niet showtquote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
[..]ik ben jouw fb vrienden aan het doorzoeken of ik bekende gezichten tegen kom, want ik verveel me de pleuris.
uh wowquote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool
ik wil ook een nieuwe laptop want paxcon is een keer op mijn laptop gaan zitten en nu doet die t soms niet meer
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
[..]ik ben jouw fb vrienden aan het doorzoeken of ik bekende gezichten tegen kom, want ik verveel me de pleuris.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je wel een homo dat je jouwe dan niet showt
Klopt!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je wel een homo dat je jouwe dan niet showt
Hey lieverdquote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, FC Groningen heeft vandaag de bekerfinale bereikt dus ik ben zeer blij
Maar ik ben heel makkelijk te vinden op FB (is mij verteld door meerdere FOK!kers)quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur me jouw fb danquote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
Ik weet niet hoe je heet, dus dat wordt niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik ben heel makkelijk te vinden op FB (is mij verteld door meerdere FOK!kers)
Komop.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet, dus dat wordt niet zo makkelijk.
Amarantha?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet, dus dat wordt niet zo makkelijk.
Oh wowquote:Op woensdag 8 april 2015 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoorVooral nu, ik ga trouwen met Etsu.
Komt goedquote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow
Ik hoop toch wel op een uitnodiging tegen die tijd
We gaan op Malediven trouwen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow
Ik hoop toch wel op een uitnodiging tegen die tijd
FEESTJE BIJ PAXCON THUIS!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hij dat ooit niet?quote:
Als jij dat echt heel graag wil doe ik dat voor jequote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
We gaan op Malediven trouwen.
Wil je mijn getuige zijn?
Jij komt je afspraken niet na vuile hypocriete klootzakquote:
Wow. Je maakt wel een sterk argument.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Paxcon het volgende:
Dan verwacht ik wel een luxer verblijf dan de rest van de gasten
Tempting. Durf alleen niet zonder rijbewijs te rijden.quote:
Je bent mijn alles dus ik wil heel graag dat je mijn getuige bent.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij dat echt heel graag wil doe ik dat voor je
Dan verwacht ik wel een luxer verblijf dan de rest van de gasten
Wat heb je op?quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij komt je afspraken niet na vuile hypocriete klootzak
Je zou me bellen na je werk
Niks gehoord
Ben dus maar naar Rotterdam gegaan
Heb vegan gegeten
Gedanst
En daarna liep ik achter 3 meisjes en fantaseerde ik dat ik hun kutje likte
En ze giechelden steeds bij elk likje
Ik ben Paxcons man dus ik wil ook toegang.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent mijn alles dus ik wil heel graag dat je mijn getuige bent.
Je krijgt een privé-eiland met allemaal luxe dingen: sauna, fitnesscentrum, bubbelbad, zonnebanken en dat allemaal in open lucht.
De anderen krijgen nog niet eens eenpersoonsbed.
that escalated quicklyquote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks gehoord
Heb vegan gegeten
Gedanst
"Toegang"quote:Op woensdag 8 april 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben Paxcons man dus ik wil ook toegang.
Ik kom je ophalen in m'n moeders Opel Corsaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tempting. Durf alleen niet zonder rijbewijs te rijden.
neequote:Op woensdag 8 april 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Toto. Wat heb je vandaag? Heb je teveel morfine ofzo?
Jij bent niet eens uitgenodigd/welkom.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben Paxcons man dus ik wil ook toegang.
WOWquote:Op woensdag 8 april 2015 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent mijn alles dus ik wil heel graag dat je mijn getuige bent.
Je krijgt een privé-eiland met allemaal luxe dingen: sauna, fitnesscentrum, bubbelbad, zonnebanken en dat allemaal in open lucht.
De anderen krijgen nog niet eens eenpersoonsbed.
Kunnen we dan spicegirls zingen op de snelweg?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom je ophalen in m'n moeders Opel Corsa
Hoi Bobquote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks gehoord
Heb vegan gegeten
Gedanst
Ik ben helaas niet bekend met hun repetoirequote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kunnen we dan spicegirls zingen op de snelweg?
WTF wil je even normaal doenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik fantaseer nu dat ik in je eikel bijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |