abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151766583

Heb zojuist via de mail maar eens gevraagd naar het HAH van volgende week donderdag :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151766739
Geen Knorr, maar Karwei volgende week *O* hier iig
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:34:29 #153
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151767076
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Heb zojuist via de mail maar eens gevraagd naar het HAH van volgende week donderdag :X
Maar dan krijgt een bepaald gebied dit via HAH en een ander gebied dus niet en alleen als ze het aanvragen?
Want dit is toch dezelfde als wat je gratis kan aanvragen?
http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/

Als dat zo is, snap ik de/mijn verwarring hier in :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:35:38 #154
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151767110
Dikke jas: check: Geen zonnebril: check

Op naar het depot. El doeios en werk ze allemaal :)
pi_151771402
Kwam TC tegen en kreeg meteen een stapel van die Knorr mee om uit te delen.
pi_151771423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:21 schreef VixenFromHell het volgende:
Geen Knorr, maar Karwei volgende week *O* hier iig
Op ons HaH overzichtje van week 17 staat ook de Karwei en niks geen Knorr. Al wil dat natuurlijk weinig zeggen. Vorige week had ik de NS met hun dal kaart tussen de HaH zitten, terwijl dat niet op het overzicht stond.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:58:01 #157
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151772654
Alvast een fijn weekend allemaal, ik ben nog wel even Knorrig met mijn knie, hier is "snel tussendoor een intake" een synoniem voor aankomende donderdag half 3 }:| .

Mag knie absoluut niet belasten, TC begreep het gelukkig, maar voel me wel lullig tov mijn collega's en ik mis het fietsen/lopen/contact ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_151772840
Ah wat rot :( beterschap!

Ik ga hier waarschijnlijk over 1,5 week ongeveer beginnen aan een extra baantje en ik zie er zo tegenop :') lopende band werk, een hele werkdag steeds hetzelfde doen. Maar ja, hier verdien ik niet genoeg en iets leukers heb ik nog niet kunnen scoren. Het extra werken zal dan wel veel minder worden, denk alleen nog dinsdag erbij. En als het echt druk gaat worden bij dat andere bedrijf waarschijnlijk zelfs dat niet meer :{
pi_151775233
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:22 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Op ons HaH overzichtje van week 17 staat ook de Karwei en niks geen Knorr. Al wil dat natuurlijk weinig zeggen. Vorige week had ik de NS met hun dal kaart tussen de HaH zitten, terwijl dat niet op het overzicht stond.
En morgen zit er weer zo'n k**kaartje tussen de AH
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:26:48 #160
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151776726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:19 schreef Pietertje71 het volgende:
Dat reparaties met tegenzin worden betaald ligt meer aan de leasemaatschappij.
Bij ons zijn de scooters nog gewoon van PostNL zelf, en niet van een leasemaatschappij. Maar om de kosten te drukken is er met de bromboer afgesproken dat er per reparatie niet meer dan een x bedrag mag worden uitgegeven. Dus repareert hij alleen het meest noodzakelijke, en de rest laat hij zitten. Dus is je dimlicht kapot? Dan rij je toch gewoon de hele tijd met groot licht? Rij je in de polder, en heb je liever banden met goed profiel ipv die slicks die er standaard onder zitten? Sorry, dat wordt te duur. Of we vervangen maar 1 band, en de andere laten we zitten. Hangen je kappen met ducktape aan elkaar? Daar rijdt íe toch niet minder door? Het resultaat is dus dat je met kleine mankementen te lang blijft doorrijden, waardoor het uiteindelijk veel duurdere grote mankementen worden. Het lijkt mij niet dat eventuele boetes dan voor mij zijn. Als ik zonder helm rij of iets dergelijks is het een ander verhaal, maar voor het repareren van schade aan de scooter ben ik niet verantwoordelijk. Mocht ik een boete krijgen voor het overdag rijden met groot licht of wegens onvoldoende profiel op de achterband, dan gaat PostNL die maar betalen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_151776761
Donderdag Hah zou toch uitzondering zijn?
pi_151777230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Donderdag Hah zou toch uitzondering zijn?
Volgens mij zijn die hah regels al tig keer aangepast, die passen ze gewoon aan zoals het hen uitkomt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden nog gezegd werd dat die donderdag alleen voor overheidsspul was. Maar langzaamaan is daar steeds meer bij gekomen
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:59:47 #163
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151777527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons zijn de scooters nog gewoon van PostNL zelf, en niet van een leasemaatschappij. Maar om de kosten te drukken is er met de bromboer afgesproken dat er per reparatie niet meer dan een x bedrag mag worden uitgegeven. Dus repareert hij alleen het meest noodzakelijke, en de rest laat hij zitten. Dus is je dimlicht kapot? Dan rij je toch gewoon de hele tijd met groot licht? Rij je in de polder, en heb je liever banden met goed profiel ipv die slicks die er standaard onder zitten? Sorry, dat wordt te duur. Of we vervangen maar 1 band, en de andere laten we zitten. Hangen je kappen met ducktape aan elkaar? Daar rijdt íe toch niet minder door? Het resultaat is dus dat je met kleine mankementen te lang blijft doorrijden, waardoor het uiteindelijk veel duurdere grote mankementen worden. Het lijkt mij niet dat eventuele boetes dan voor mij zijn. Als ik zonder helm rij of iets dergelijks is het een ander verhaal, maar voor het repareren van schade aan de scooter ben ik niet verantwoordelijk. Mocht ik een boete krijgen voor het overdag rijden met groot licht of wegens onvoldoende profiel op de achterband, dan gaat PostNL die maar betalen.
Je bent de bestuurder dus volgens mij op dat moment verantwoordelijk voor de staat van het voertuig. De eigenaar is verantwoordelijk voor de verzekeringen en onderhoud(mits anders afgesproken). Dat laatste is niet bij de wet geregeld dus als jij op een ondeugdelijke scooter rijdt, is dat jouw keuze en verantwoordelijkheid. J weigeren is ook weer moeilijk en doet of durft bijna niemand omwille de eventuele 'gevolgen'.

Toen ik zonder goed(werkende) knippers en licht reed, heb ik laten doorschemeren(niet gezegd want anders krijg je weer een verhaaltje werkweigering wat ik dan kan/moet aanvechten en daar totaal geen zin aan heb) dat ik niet verder kon. Of nu maken of niet. Tijd werd vergoedt en 'zwartopwit' meegekregen dat een eventuele boete voor PostNL is. Goed het verhaal heb ik toen hier neergezet. Niet een al te nette afwikkeling van zowel de leasemaatschappij als de brommerboer(overigens is PostNL hier overgestapt naar een andere brommerboer(motorboer in Leeuwarden). Ik denk dat ik de reden van switch wel weet ;)
Inprincipe heb ik aardig de vrijehand er in om de scooter ter reparatie aan te bieden, maar overleg het altijd wel met de TC of leasemaatschappij(dit laatste doet deze motorboer nu).
Daarbuiten kan je bij kleine mankementen gewoon de ANWB bellen. Dat geldt naar mijn weten voor elke scooter.
Het jammere is weer dat blijkbaar een reservelampenset of olie er niet wordt bijgegeven (beleid van de leasemaatschappij: bij mankementen pas naar de dealer. Eerder niet! Belachelijk want je hebt wel een spuitbus bandenspul bij om je werk voort te kunnen zetten bij een lekke band, maar geen reservelampjes(overigens kom je daar bij de moderne scooters ook niet zomaar bij dus zijn sommigen ook afhankelijk van de motorboer. en daarvoor moet ik dus naar Leeuwarden (25km enkele reis)) rijden omdat er niets in de buurt zit. Opsturen doen ze niet en wordt ook niet vergoedt, maar wel de reistijd.......... :')
Straks met de onderhoudsbeurt een setje lampen vragen en een busje 4T-motorolie ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Pietertje71 op 17-04-2015 17:18:05 ]
pi_151778444
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die hah regels al tig keer aangepast, die passen ze gewoon aan zoals het hen uitkomt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden nog gezegd werd dat die donderdag alleen voor overheidsspul was. Maar langzaamaan is daar steeds meer bij gekomen
Ja, overheidsverspreidingen en spul dat niet met ander HAH gecombineerd kan worden (bijv Knorr ;)). Maar wanneer het de klant uit komt op donderdag lappen ze dat toch wel aan hun laars :N
pi_151778995
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja eerst overheid, toen dingen als een paasgids van een supermarkt, maar nu al voor de tweede keer in drie weken een of ander simpel karweifoldertje.
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:19:38 #166
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151781099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:37 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja, overheidsverspreidingen en spul dat niet met ander HAH gecombineerd kan worden (bijv Knorr ;)). Maar wanneer het de klant uit komt op donderdag lappen ze dat toch wel aan hun laars :N
Complot-theorie(met op de achtergrond Mike Snow-The X-Files Theme s):
Zouden die KNORR-pakjes iets met de overheid te maken hebben?
Bouillon-poeder met daarin een goedje waardoor je getraceerd kan worden of een bepaalde bacterie bevat voor verder onderzoek!?!?

Ik ga aluminium-hoedjes maken!
;)
pi_151799340
http://www.telegraaf.nl/b(...)post_te_water__.html

Oeps :')

Hier zit het er met een wijk van 1u15 alweer op, nog niet eens een volle tas post en 2 bundels reclame. -O-
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:33:52 #168
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151799450
Hier is het inmiddels ook weer gedaan. Post was er al om half 11. Was ook helemaal niet druk.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_151800047
quote:
Hebben ze houdjemond nou een autowijk gegeven??? ;)
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:14:02 #170
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151800132
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:09 schreef zombo het volgende:

[..]

_O- sssst!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:22:57 #171
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151801269
quote:

[..]

_O- _O- _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 april 2015 @ 15:27:42 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151801327
quote:

[..]

_O- _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 april 2015 @ 15:28:02 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151801334
Had zelf een heerlijk dagje vrij :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:35:59 #174
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151801454
Hier waren de folders vervelend. Aan a4-tje van een of ander isolatiebedrijf, wat van dat lekkere papier was (denk aan de NY pizza bijv). En dat rotdingetje van de veronica. Inclusief de appie was het geen fijne combi
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151804814
Ondanks dat Veronicadingetje een prima dagje met optimaal bezorgweer en mijn minminuten zijn zonder morren geaccepteerd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')