Wie weet zijn ze gewoon "vergeten" het te melden omdat ze bang zijn dat mensen zich massaal ziekmelden na zo'n vooraankondigingquote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Stiekem word ik hier een beetje bang vanik wil die zooi echt niet moeten bezorgen gewoon.
Neem iig aan dat het er hier morgen niet zonder bericht zomaar bij zit, maar dan kan het er best nog volgende week of zo bij zitten natuurlijk
Zou mooi zijn. Wordt je gebeld: kan je extra wijkje lopen vandaag? Is weinig post hoor. Kom je aan op het depot heb je tassen vol hah opeens :pquote:Op woensdag 15 april 2015 13:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wie weet zijn ze gewoon "vergeten" het te melden omdat ze bang zijn dat mensen zich massaal ziekmelden na zo'n vooraankondiging
Doet me denken aan dat verhaal in dat postboekje over een postbode die zich iedere keer ziek meldde als telefoongidsen in aantocht waren en ze hem een keer te grazen hadden genomen door de datum te veranderenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Wordt je gebeld: kan je extra wijkje lopen vandaag? Is weinig post hoor. Kom je aan op het depot heb je tassen vol hah opeens :p
Ja, dat vond ik ook een goede. Overigens komt dat verhaal van onze grote vriend Albert Rodenboogquote:Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat verhaal in dat postboekje over een postbode die zich iedere keer ziek meldde als telefoongidsen in aantocht waren en ze hem een keer te grazen hadden genomen door de datum te veranderen
Communicatie is (geen) éénrichtingsverkeerquote:Op donderdag 16 april 2015 09:35 schreef swimmie86 het volgende:
Vorige week gevraagd om zaterdag een extra wijk te lopen. Geen probleem, doe ik wel.
Stond ook gewoon op het rooster.
Kijk ik nu weer, beangstigd door 18 tassen hah, is de wijk weer weg van zaterdag.
En dat doen ze gewoon zonder iets te laten weten.
Kunnen wel om elke scheet mailen dat je contact met ze moet opnemen, maar een mailtje sturen dat iemand anders die wijk loopt kan niet.
Help diegene dan van zijn/haar fiets af...of met oversteken ofzoquote:Op donderdag 16 april 2015 09:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb ik eens flink wat extra werk voor volgende week, is er gelijk weer een collega die me wil "helpen"
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:57 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Help diegene dan van zijn/haar fiets af...of met oversteken ofzo
Het kan zijn dat hij hem (net) na de lichting van de bus op de post heeft gedaan, dan zou die op woensdag pas bij de post zitten. Misschien dat er ergens iets verkeerd is gegaan en bij een bezorg(st)er in bv. een andere plaats terecht is gekomen. Die plakt dan een herstel sticker en doet hem weer in een oranje PostNL bus, als dat optijd is gedaan (voor 17:00/18:00/19:00) zou het vandaag en als het te laat was morgen tussen de post moeten zitten. Heb je het op zaterdag nog niet, dan kun je er wel vanuitgaan dat het ook niet meer komt tot die tijd flink duimen en hopen dat het nog komt.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
Even een vraag tussendoor; ik heb een ps4 spel gekocht van een mede fokker, deze fokker staat bekend als betrouwbaar. Maandag is het spel op de post gegaan en tot op heden nog steeds geen spel in de bus. Ik heb elke dag gemaild naar deze persoon en gevraagd of hij het adres wel goed opgeschreven heeft, we hebben hier op het dorp namelijk een Oostzijde (daar woon ik) en een Westzijde, volgens mij heeft de westzijde een andere postcode.
Kan het zijn dat het spel aangekomen is bij de westzijde? Kan ik verder nog iets doen om er achter te komen wat er gebeurt is met het pakje? Volgens mij is het pakje zonder T&T verzonden. Dit is de eerste keer dat een pakje niet aan komt
Maar als het van dat aanvraagspul is is het dus geen hah, en ik had nu juist begrepen dat het wel om hah ging. Hier overigens helemaal niks van knorr gezienquote:Op donderdag 16 april 2015 06:56 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.
Naar wat ik heb begrepen zijn die vele tassen met o.a. KNORR (pakketjes zijn gratis aan te vragen. Tot nu toe heb ik alleen free samples kattenvoer e.d. gehad) apart uit het zicht gezet/nog niet vermeld om de PBZ geen hartverlamming, vrijneem/ziekmeld-verschijnselen oid te geven
Ik zie net dat mijn looptijd voor vandaag, t.o.v. andere donderdagen, verhoogd is met 12 minuten![]()
![]()
Zou ik vandaag ook gaan KNORRen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:17 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij hem (net) na de lichting van de bus op de post heeft gedaan, dan zou die op woensdag pas bij de post zitten. Misschien dat er ergens iets verkeerd is gegaan en bij een bezorg(st)er in bv. een andere plaats terecht is gekomen. Die plakt dan een herstel sticker en doet hem weer in een oranje PostNL bus, als dat optijd is gedaan (voor 17:00/18:00/19:00) zou het vandaag en als het te laat was morgen tussen de post moeten zitten. Heb je het op zaterdag nog niet, dan kun je er wel vanuitgaan dat het ook niet meer komt tot die tijd flink duimen en hopen dat het nog komt.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat het alsnog komt, anders is het wel flink balen!
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
Maar die Knorr-actie is dat een landelijk HaH geintje of moest je zo'n pakketje aanvragen? ( gek op gratis en zit toch nog met mijn kapotte knie thuis)
Zoals ik het heb begrepen gaat het om KNORR gratis samples. http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/quote:Op donderdag 16 april 2015 13:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar als het van dat aanvraagspul is is het dus geen hah, en ik had nu juist begrepen dat het wel om hah ging. Hier overigens helemaal niks van knorr gezien
Ja, dat die dingen aangevraagd konden worden heb ik gezien, maar als een chauffeur tegen je zegt dat iemand 18 tassen met dat spul heeft, dan neem ik aan dat het daar hah was, anders kan een chauffeur dat aantal toch niet van tevoren weten? Dan zit het immers gewoon tussen de rest van de post.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:41 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik het heb begrepen gaat het om KNORR gratis samples. http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/
Het is nu idd verwarrend of het nu HAH of deze samples betreft!?
Overigens had ik vandaag geen KNORRetjes erbij zitten.
Hahaquote:Op donderdag 16 april 2015 09:57 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Help diegene dan van zijn/haar fiets af...of met oversteken ofzo
Het was geen aanvraagspul, want het was ongeadresseerd.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:41 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik het heb begrepen gaat het om KNORR gratis samples. http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/
Het is nu idd verwarrend of het nu HAH of deze samples betreft!?
Overigens had ik vandaag geen KNORRetjes erbij zitten.
Wellicht apart van de post aangeleverd? Weet ik het.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:48 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, dat die dingen aangevraagd konden worden heb ik gezien, maar als een chauffeur tegen je zegt dat iemand 18 tassen met dat spul heeft, dan neem ik aan dat het daar hah was, anders kan een chauffeur dat aantal toch niet van tevoren weten? Dan zit het immers gewoon tussen de rest van de post.
Agsoquote:Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het was geen aanvraagspul, want het was ongeadresseerd.
Dat aanvraagspul zal nog wel komen want dat kon je aanvragen vanaf 1 april en de levertijd is zo'n 3 weken. Dus ik verwacht dat we de eerste pakjes daarvan ergens volgende week zullen zien. Maar dat zullen er dan vast geen tientallen tegelijk zijn per wijk, maar eerder verspreid over meerdere dagen/ weken. Zelf natuurlijk ook meteen zo'n ding aangevraagd. Mocht mijn bezorger hier meelezen: Sorry daarvoor alvastquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:27 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat aanvraagspul zal nog wel komen want dat kon je aanvragen vanaf 1 april en de levertijd is zo'n 3 weken. Dus ik verwacht dat we de eerste pakjes daarvan ergens volgende week zullen zien. Maar dat zullen er dan vast geen tientallen tegelijk zijn per wijk, maar eerder verspreid over meerdere dagen/ weken. Zelf natuurlijk ook meteen zo'n ding aangevraagd. Mocht mijn bezorger hier meelezen: Sorry daarvoor alvast
Gewoon meelopen met post/kar/fiets.....quote:Op donderdag 16 april 2015 17:25 schreef V__L_N het volgende:
Nou hier ook geen HaH. Wel overheidsverspreiding, maar dat is goed voor de overminuutjes.
Hopelijk zaterdag ook niet. Dan is er hier een groot hardloopevenement, wil dan liever niet met hopen troep slepen.
Ze komen er vanzelf wel achter, in tijden van nood, als geen hond meer bereid is 14 minuten te fietsen voor een invalwijkje.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik weet niet of ik hier "Reistijd bij vervanging op een ander depot" nou wel zo blij mee ben.
Ik kan heul niet rennen... :/quote:Gewoon meelopen met post/kar/fiets.....
Volgens mij gaat het er om als je vanaf een ander depot moet lopen, in plaats van op je eigen depot. Als je van het ene naar het andere depot moet fietsen moet dat natuurlijk volledig betaald worden, ook al is het minder dan 15 minuten.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:57 schreef zombo het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf wel achter, in tijden van nood, als geen hond meer bereid is 14 minuten te fietsen voor een invalwijkje.
Binnen ons team heeft ook zogoed als niemand er wat aan. De enige twee depots die nog over zijn, liggen hooguit 10 minuten van elkaar af.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om als je vanaf een ander depot moet lopen, in plaats van op je eigen depot. Als je van het ene naar het andere depot moet fietsen moet dat natuurlijk volledig betaald worden, ook al is het minder dan 15 minuten.
Ik ben dus wel blij met deze regeling, want voorheen kreeg je de reistijd van je huis naar het depot en weer terug sowieso niet betaald.
Het gaat dus om hoe ver het depot van je huis af is, niet om hoe ver het van je vaste depot af ligt. Stel dat je vaste depot 10 min. van je huis ligt, en je moet nu naar een depot wat nog 10 min. verderop ligt, dan moeten ze je dus 40 min. geven. Dus je schiet er sowieso mee op dat je de terugfietstijd naar huis ook betaald kreeg, dat was voorheen nooit zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Binnen ons team heeft ook zogoed als niemand er wat aan. De enige twee depots die nog over zijn, liggen hooguit 10 minuten van elkaar af.
Wat mij niet zo lekker zit, is dat "mijn dump kist" minimaal 15 minuten fietsen is naar het dichtstbijzijnde depot. Tot nu toe hadden ze op dat depot altijd wel een paar wijkjes voor mij "over", maar als ze me als enige extra fietstijd zouden moeten betalen dan is het waarschijnlijkextra wijkjes.
![]()
Toch maar eens onze TC aan de jas trekken voor uitleg en een eventuele"oplossing".
Ik ga me vast ziek melden voor donderdagquote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb komende donderdag de tijden van een dinsdag staan, maar wel 2 wijken van 2 uur.
Zoals Kramerica al vaak oppert: oranje kaartquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:25 schreef zombo het volgende:
[..]
Ik ga me vast ziek melden voor donderdagZelfs met de stempassen op een daldag kon er geen minuut extra af (bij dus), dus het zal me wat worden...
Of zouden we allemaal ons welverdiende lintje krijgen?
Een beetje net zoals het logisch verstand van sommige procesontwikkelaars binenn PostNL dus?quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:52 schreef zombo het volgende:
Er staat wel een link H.A.H. op de portal, maar die laadt nog moeilijker dan het spul zelf
De standaardregel is dat je werktijd begint zodra je bij het depot arriveert, en eindigt bij de laatste brievenbus in je wijk (tenzij je nog weer terug moet naar het depot).quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:42 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik krijg mijn tijd bij vertrek vanaf huis naar depot, de bestelronde en de weg naar huis vergoedt en sommigen weer niet(wel met het minimale aan afstand huis<-> depot natuurlijk. Mij is verteld minimaal 6km (ik lees elders dat dit ook 3 km kan zijn??) afstand van huis naar depot wordt vergoedt)) !?
Zo vertrekt iemand hier, een pbz, (bijna) elke dag met de veerboot naar Terschelling.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik van huis af al betaald kreeg. Was een uitzonderingssituatie waarbij de nood hoog was en ik ruim 20 kilometer af moest leggen om een wijk te bezorgen.
Dat is gewoon vreemd toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:45 schreef bikkie het volgende:
Ik als scooterbezorger krijg geen reistijd vergoedt, ondanks dat sommige depot 15 km verderop zijn.
Wat betreft de dealer heb ik geluk, die zit een paar km verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |