Dat aanvraagspul zal nog wel komen want dat kon je aanvragen vanaf 1 april en de levertijd is zo'n 3 weken. Dus ik verwacht dat we de eerste pakjes daarvan ergens volgende week zullen zien. Maar dat zullen er dan vast geen tientallen tegelijk zijn per wijk, maar eerder verspreid over meerdere dagen/ weken. Zelf natuurlijk ook meteen zo'n ding aangevraagd. Mocht mijn bezorger hier meelezen: Sorry daarvoor alvastquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:27 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat aanvraagspul zal nog wel komen want dat kon je aanvragen vanaf 1 april en de levertijd is zo'n 3 weken. Dus ik verwacht dat we de eerste pakjes daarvan ergens volgende week zullen zien. Maar dat zullen er dan vast geen tientallen tegelijk zijn per wijk, maar eerder verspreid over meerdere dagen/ weken. Zelf natuurlijk ook meteen zo'n ding aangevraagd. Mocht mijn bezorger hier meelezen: Sorry daarvoor alvast
Gewoon meelopen met post/kar/fiets.....quote:Op donderdag 16 april 2015 17:25 schreef V__L_N het volgende:
Nou hier ook geen HaH. Wel overheidsverspreiding, maar dat is goed voor de overminuutjes.
Hopelijk zaterdag ook niet. Dan is er hier een groot hardloopevenement, wil dan liever niet met hopen troep slepen.
Ze komen er vanzelf wel achter, in tijden van nood, als geen hond meer bereid is 14 minuten te fietsen voor een invalwijkje.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik weet niet of ik hier "Reistijd bij vervanging op een ander depot" nou wel zo blij mee ben.
Ik kan heul niet rennen... :/quote:Gewoon meelopen met post/kar/fiets.....
Volgens mij gaat het er om als je vanaf een ander depot moet lopen, in plaats van op je eigen depot. Als je van het ene naar het andere depot moet fietsen moet dat natuurlijk volledig betaald worden, ook al is het minder dan 15 minuten.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:57 schreef zombo het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf wel achter, in tijden van nood, als geen hond meer bereid is 14 minuten te fietsen voor een invalwijkje.
Binnen ons team heeft ook zogoed als niemand er wat aan. De enige twee depots die nog over zijn, liggen hooguit 10 minuten van elkaar af.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om als je vanaf een ander depot moet lopen, in plaats van op je eigen depot. Als je van het ene naar het andere depot moet fietsen moet dat natuurlijk volledig betaald worden, ook al is het minder dan 15 minuten.
Ik ben dus wel blij met deze regeling, want voorheen kreeg je de reistijd van je huis naar het depot en weer terug sowieso niet betaald.
Het gaat dus om hoe ver het depot van je huis af is, niet om hoe ver het van je vaste depot af ligt. Stel dat je vaste depot 10 min. van je huis ligt, en je moet nu naar een depot wat nog 10 min. verderop ligt, dan moeten ze je dus 40 min. geven. Dus je schiet er sowieso mee op dat je de terugfietstijd naar huis ook betaald kreeg, dat was voorheen nooit zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Binnen ons team heeft ook zogoed als niemand er wat aan. De enige twee depots die nog over zijn, liggen hooguit 10 minuten van elkaar af.
Wat mij niet zo lekker zit, is dat "mijn dump kist" minimaal 15 minuten fietsen is naar het dichtstbijzijnde depot. Tot nu toe hadden ze op dat depot altijd wel een paar wijkjes voor mij "over", maar als ze me als enige extra fietstijd zouden moeten betalen dan is het waarschijnlijkextra wijkjes.
![]()
Toch maar eens onze TC aan de jas trekken voor uitleg en een eventuele"oplossing".
Ik ga me vast ziek melden voor donderdagquote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb komende donderdag de tijden van een dinsdag staan, maar wel 2 wijken van 2 uur.
Zoals Kramerica al vaak oppert: oranje kaartquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:25 schreef zombo het volgende:
[..]
Ik ga me vast ziek melden voor donderdagZelfs met de stempassen op een daldag kon er geen minuut extra af (bij dus), dus het zal me wat worden...
Of zouden we allemaal ons welverdiende lintje krijgen?
Een beetje net zoals het logisch verstand van sommige procesontwikkelaars binenn PostNL dus?quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:52 schreef zombo het volgende:
Er staat wel een link H.A.H. op de portal, maar die laadt nog moeilijker dan het spul zelf
De standaardregel is dat je werktijd begint zodra je bij het depot arriveert, en eindigt bij de laatste brievenbus in je wijk (tenzij je nog weer terug moet naar het depot).quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:42 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik krijg mijn tijd bij vertrek vanaf huis naar depot, de bestelronde en de weg naar huis vergoedt en sommigen weer niet(wel met het minimale aan afstand huis<-> depot natuurlijk. Mij is verteld minimaal 6km (ik lees elders dat dit ook 3 km kan zijn??) afstand van huis naar depot wordt vergoedt)) !?
Zo vertrekt iemand hier, een pbz, (bijna) elke dag met de veerboot naar Terschelling.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik van huis af al betaald kreeg. Was een uitzonderingssituatie waarbij de nood hoog was en ik ruim 20 kilometer af moest leggen om een wijk te bezorgen.
Dat is gewoon vreemd toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:45 schreef bikkie het volgende:
Ik als scooterbezorger krijg geen reistijd vergoedt, ondanks dat sommige depot 15 km verderop zijn.
Wat betreft de dealer heb ik geluk, die zit een paar km verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |