abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2015 @ 06:50:15 #51
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151570050
Mogguh.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:43 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Volgens onze TC: onvolledig/foutief adres/postcode :?

Dat "vertrokken" zou officieel alleen voor postbussen zijn, als iemand verhuist is het volgens een of andere rare regel een foutief adres. WTF is er dan mis met het adres? :?

Een normaal mens zou die maffe regeltjes aanpassen ipv. de stickers, maar waarom makkelijk doen als het moeilijk en duurder kan. :')
Yep!

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 03:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb het weer voor elkaar hoor, gisteren een minimaal misstapje gemaakt ( verstapt op een randje van nog geen 5 centimeter hoogte) toch maar even huisarts vanochtend, spier in mijn knie gescheurd, mag nu een week helemaal niks :(
Goed herstel gewenst!
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151571984
Gisteren vond ik (bij terugkomst) een flesje water in het depot :) (terwijl we maar met twee bezorgers waren). Dat kregen we vorige zomer met 35 graden niet voor elkaar. Heeft vast niks met de betrokkenheidsmonitor te maken - standje cynisch uit.
  zaterdag 11 april 2015 @ 10:58:20 #53
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151572307
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 10:41 schreef zombo het volgende:
Gisteren vond ik (bij terugkomst) een flesje water in het depot :) (terwijl we maar met twee bezorgers waren). Dat kregen we vorige zomer met 35 graden niet voor elkaar. Heeft vast niks met de betrokkenheidsmonitor te maken - standje cynisch uit.
Wij hebben een zuiveringsinstallatie gekregen:

pi_151573362
http://www.socialmediakom(...)t&utm_medium=twitter

:')

Hier weer een handige, blijkt nu dat er de hele week tijd in is geboekt voor depottaken en afmelden etc, terwijl nooit tegen mij is gezegd dat ik dat doen moest. Heb dus nu maar een berichtje gestuurd dat dit mij niet duidelijk was en dat ze die tijd maar eraf moeten halen :P doe die taken normaal ook verder nooit. Ze hebben gewoon de complete dienst van een collega naar mij over gezet inclusief al zijn taken. Werd ik dus gister gebeld of het depot leeg was, blijkbaar moest ik dus afmelden o|O
In mijn werk zie je die tijd normaal niet staan, pas als je klikt op meer/minder tijd doorgeven, en dan staan er vage codes bij en dan '00:10', tja dat zegt mij nog niets. En ik had het dus eerst niet eens gezien. Hoef ook niet betaald te worden voor taken die ik nooit uitgevoerd heb.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151580709
Webcare :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:49:02 #56
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151581046
pi_151581331
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:43 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Volgens onze TC: onvolledig/foutief adres/postcode :?

WTF is er dan mis met het adres? :?
Wat er mis mee is, is dat het niet het adres is van de geadresseerde. De post is dus naar het verkeerde/foutieve adres gestuurd.

Desondanks kan ik me voorstellen dat het voor de afzender wel verwarrend is, want die gaat straks informatie missen. Die krijgt post terug en weet niet of het adres op zich wel bestaat maar de geadresseerde inmiddels is verhuisd, of dat de geadresseerde niet verhuisd is maar hij gewoon het adres onvolledig heeft opgeschreven.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 12 april 2015 @ 08:25:59 #58
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151601147
Mogguh
pi_151603149
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat het niet het adres is van de geadresseerde. De post is dus naar het verkeerde/foutieve adres gestuurd.

Desondanks kan ik me voorstellen dat het voor de afzender wel verwarrend is, want die gaat straks informatie missen. Die krijgt post terug en weet niet of het adres op zich wel bestaat maar de geadresseerde inmiddels is verhuisd, of dat de geadresseerde niet verhuisd is maar hij gewoon het adres onvolledig heeft opgeschreven.
Van onze TC kreeg ik min of meer de zelfde reactie, maar dan zou het regeltje onvolledig/foutief adres/postcode ook wel in gekort kunnen worden tot alleen maar foutief adres. Of neem geen/volle brievenbus daar kun je ook brievenbus niet beschikbaar van maken. Helemaal belachelijk is dat we de oude, ook nog weg zouden moeten gooien (heb nog 1+1/3 rol liggen).

Misschien is het idee hier achter wel,
een bedrijf met over al de zelfde service: alles op webcare niveau. :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151603556
Tja..ergens op "mijnpostnl" staan dingen als: schrijf geen dingen die je moeder of je manager niet willen lezen. Blijkbaar gelden deze regels niet voor de webcare. En er zit ook een welbekende taalfout in één van de antwoorden (me in plaats van mijn).

@Pietertje: leuk die nostalgische foto's.
  zondag 12 april 2015 @ 10:52:33 #61
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151603689
mijn partner en ik gaan op 7 augustus ons geregistreerd partnerschap omzetten in een huwelijk. (Eigenlijk officieel trouwen dus). Weten jullie of ik daar zaterdag 8 augustus nog extra vrij voor krijg?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151603926
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:52 schreef superkimmi het volgende:
mijn partner en ik gaan op 7 augustus ons geregistreerd partnerschap omzetten in een huwelijk. (Eigenlijk officieel trouwen dus). Weten jullie of ik daar zaterdag 8 augustus nog extra vrij voor krijg?
Staat in de cao toch? Ben je postbezorger? Dit is wat er in de cao staat:

Artikel 17
Buitengewoon verlof van korte en lange duur
1 Aan de werknemer wordt ten behoeve van de navolgende gebeurtenissen verlof
met behoud van salaris toegekend:
a
bij ondertrouw van de werknemer: 1 dag;
b
bij het overeenkomen van een notari
eel samenlevingscontract of bij het
opmaken door een ambtenaar van de
burgerlijke stand van een akte van
registratie van partnerschap: 1 dag;
c
bij huwelijk van de werknemer: 4 dagen;
  zondag 12 april 2015 @ 12:16:32 #63
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151605628
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Staat in de cao toch? Ben je postbezorger? Dit is wat er in de cao staat:

Artikel 17
Buitengewoon verlof van korte en lange duur
1 Aan de werknemer wordt ten behoeve van de navolgende gebeurtenissen verlof
met behoud van salaris toegekend:
a
bij ondertrouw van de werknemer: 1 dag;
b
bij het overeenkomen van een notari
eel samenlevingscontract of bij het
opmaken door een ambtenaar van de
burgerlijke stand van een akte van
registratie van partnerschap: 1 dag;
c
bij huwelijk van de werknemer: 4 dagen;
Dankje :) Dan mail ik mn tc wel even, want dan mogen ze het dus niet van mijn verlof afhalen
  zondag 12 april 2015 @ 21:13:48 #64
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151625585
Nog meer mensen hier die niet meer op "Zelf Doen" kunnen komen, en dan deze pagina krijgen?

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2015 @ 21:34:08 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151626685
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nog meer mensen hier die niet meer op "Zelf Doen" kunnen komen, en dan deze pagina krijgen?

[ link | afbeelding ]
laden duurde even, maar ik zie gewoon de normale pagina

Het enige dat bij mij niet werkt is Mijn Werk, maar dat zal wel komen omdat dit nog niet ingesteld is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151626928
quote:

[ link | afbeelding ]
Zeer bekende pagina voor mij, maar meestal lukt het een tweede keer wel.
  zondag 12 april 2015 @ 22:05:59 #67
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151628183
quote:

[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik in 25% van de gevallen op deze pagina kom. Meestal werkt vernieuwen bij mij wel...
pi_151629330
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

laden duurde even, maar ik zie gewoon de normale pagina

Het enige dat bij mij niet werkt is Mijn Werk, maar dat zal wel komen omdat dit nog niet ingesteld is.
Mijn werk is alleen voor postbezorgers en niet voor zaterdagbestellers en postbodes kreeg ik laatste te horen toen ik iemand van het servicecentrum aan de lijn had.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2015 @ 22:45:11 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151630082
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Mijn werk is alleen voor postbezorgers en niet voor zaterdagbestellers en postbodes kreeg ik laatste te horen toen ik iemand van het servicecentrum aan de lijn had.
Dan maar de TC's lastig vallen vanwege gewijzigde depotcodes :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 13 april 2015 @ 05:38:17 #70
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151635236
Mogguh
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

En werd er ook een reden gegeven?
Vreemde actie lijkt mij. Iemand is toch in dienst van PostNL en moet toch gewoon zijn/haar (werk)gegevens in kunnen zien?
Rare bedoeling.
O wacht, dit is betrokkenheid natuurlijk :P

Qua depot-codes las ik ook aldaar, maar wij krijgen het nog via de mail ivm het nog niet helemaal goed werken van MijnWerk(app).
Ook gewerkte uren worden nog via mail doorgegeven omdat deze op MijnWerk nog niet zijn bijgewerkt.
pi_151638932
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:38 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh

[..]

En werd er ook een reden gegeven?
Vreemde actie lijkt mij. Iemand is toch in dienst van PostNL en moet toch gewoon zijn/haar (werk)gegevens in kunnen zien?
Rare bedoeling.
O wacht, dit is betrokkenheid natuurlijk :P

Nee dat niet. Werd me verteld dat ik de rooster wijzigingen in het systeem kon zien, waarop ik vermelde dat ik daar als zaw niet bij kon. Reactie daarop was: oh ja, dat klopt dat is (nu) alleen voor postbezorgers.
Normaal regel ik alles gewoon via de teamcoach maar die was vrij.
  maandag 13 april 2015 @ 11:35:34 #72
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151639925
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 10:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Nee dat niet. Werd me verteld dat ik de rooster wijzigingen in het systeem kon zien, waarop ik vermelde dat ik daar als zaw niet bij kon. Reactie daarop was: oh ja, dat klopt dat is (nu) alleen voor postbezorgers.
Normaal regel ik alles gewoon via de teamcoach maar die was vrij.
Belasti...Ehm PostNL: Leuker kunnen wij het niet maken. Makkelijker ook niet.

:P
  maandag 13 april 2015 @ 13:46:06 #73
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151643867
Ik krijg er in september een baantje bij op de uni (Student-assistent). Hier ga ik meer verdienen dan bij PostNL dus wil mn loonheffingskorting liever op dat nieuwe baantje hebben. Moet ik hiervoor gewoon bellen met personele zaken? Op de site kan ik namelijk niet echt uitsluitsel vinden...
pi_151644061
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef superkimmi het volgende:
Ik krijg er in september een baantje bij op de uni (Student-assistent). Hier ga ik meer verdienen dan bij PostNL dus wil mn loonheffingskorting liever op dat nieuwe baantje hebben. Moet ik hiervoor gewoon bellen met personele zaken? Op de site kan ik namelijk niet echt uitsluitsel vinden...
Bij ons kon je een dergelijk formulier gewoon opvragen bij de teamcoach
pi_151644723
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef superkimmi het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baantje. Er staat een formulier onder Zelf Doen - Personeelsdossier (onderaan bij Documenten), maar je TC zal ze ook wel hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')