abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151522568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:32 schreef zombo het volgende:
Vreemd, op het rooster voor volgende week staat meer tijd gepland (de oude looptijden, van een jaar geleden) maar geen huis-aan-huis, ook niet bij de berichten... zal nog wel veranderen. Of zou er toch een geadresseerde Knorr bij zitten of zo? ;)
Als je er wel een knorr ding bij hebt zitten willen we natuurlijk wel foto's van je 20+ tassen :P
pi_151522954
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:39 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Als je er wel een knorr ding bij hebt zitten willen we natuurlijk wel foto's van je 20+ tassen :P
Ah, vandaar die plotselinge verbouwing van het depot (nee hoor ;) )
Mag er gelukkig een paar minuten langer over doen. ;)
pi_151529499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Hoop wel dat in 1 van mijn wijkjes de hond vandaag niet buiten zit. Gisteren zag ik hem in de voortuin liggen en ik weet niet of ie vriendelijk is
Honden. Mijn grootste angst tijdens het werk. :')
In mijn huidige wijk valt het wel mee, maar in mijn vorige wijk had ik echt drie/vier adressen met honden die op me af kwamen stormen. Koest. *)
Dit weekend lekker vrij trouwens *O*
Actions speak louder than words.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 april 2015 @ 21:27:43 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151529606
Ik heb meer te stellen gehad met katten dan met honden _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 10 april 2015 @ 09:22:26 #30
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151540377
Mogguh.
Met katten heb ik weinig van den. De meeste lopen toch allemaal in de weilanden.
Nee geen poema oid gespot :P
Wel soms leuke dames ;)

In het kader van rokjesdag de mijne maar klaar gelegd. Het is een camouflagepatroon dus je ziet er niets van...

Overigens in de mail:
quote:
Vanavond is er in Zwolle wederom een controle op de retourzendingen van herstelpost uit de brievenbussen.
Denk dus om de juiste afschrijving van herstelpost.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151542821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef Pietertje71 het volgende:

Overigens in de mail:

[..]

Volgens mijn mail was het gisteren of zouden ze het vanavond weer doen?

Wat ik me wel af vraag is, hoe weten ze welke bezor(st)er de schuldige is? :?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151543108
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb meer te stellen gehad met katten dan met honden _O-
Zo'n killer kat achter de deur, daar heb ik er ook eentje van.
De helft van de tijd hoor je het dan tegen de deur knallen of de post verneuken. :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151543935
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

De helft van de tijd hoor je het dan tegen de deur knallen of de post verneuken. :P
Ik moest altijd grinniken als ik het geluid van scheurend papier hoorde nadat ik de post had besteld :')
Voed je beesten dan maar op.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_151545962
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:55 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Ze hebben de kromme redenering dat ze de gevonden post koppelen aan de bezorger van die wijk waarvan die post is..... Als ze nu complete bundels vinden dan zou dat een logische redenatie zijn. Bij losse poststukken kan het iedereen zijn.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:40 #35
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151548111
Middag :)
Prima daldag, maar door verkeersdrukte en wat meer post voor afgelegener adressen wel een klein halfuurtje langer dan normaliter er over gedaan.

Ik stoorde mij al enige tijd aan de door DHL ingehuurde bezorger (eigen auto met DHL-bordje) die regelmatig met hoger dan toegestane snelheid door de omliggende dorpen crost en lak heeft aan verkeersregels(huftergedrag). Ik ben bijna zelf door deze figuur aangereden terwijl ik van rechts kwam.
Vandaag met aardige snelheid langs een school (kinderen gingen net naar school. Het was zo omstreeks 13:05) gereden waarbij hij totaal geen gas terug nam voor tegemoet fietsende kinderen. Deze doken maar tussen geparkeerde auto's, het is een smalle straat) omdat ze naar eigen zeggen bang waren aangereden te worden door deze auto die altijd wel hard rijdt.

Melding gedaan bij DHL.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:01 #36
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151548129
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:55 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het was een mail van gisteren :@
---------------------------------------------------------------------
iene miene mutte? :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:13 #37
Maffe Fries
pi_151548137
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

De wijk waar het gebeurde heb ik morgen niet, maar na het voorval zijn die mensen geloof ik door een collega postbode die hen kende wel even op de vingers getikt. De keren dat ik er nog geweest ben was er gelukkig niets aan de hand.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 april 2015 @ 13:46:52 #38
Maffe Fries
pi_151548193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Ze hebben de kromme redenering dat ze de gevonden post koppelen aan de bezorger van die wijk waarvan die post is..... Als ze nu complete bundels vinden dan zou dat een logische redenatie zijn. Bij losse poststukken kan het iedereen zijn.
Dit. Vind tussen de post die ik bezorg regelmatig post voor andere wijken. Die moet je stickeren en weer in de bus doen. Tsja, dat kun je de bezorger van die wijk dan niet kwalijk nemen.

Anders wordt het als je bij het sorteren wel erg vaak gestickerde post bij een bepaalde wijk tegenkomt.
pi_151548360
Het valt me trouwens wel altijd op hoeveel bezorgers nog steeds niet weten hoe ze zo'n sticker in moeten vullen. Kruisen ze bijvoorbeeld wel aan onjuist adres, maar vervolgens vullen ze doodleuk die verkeerde postcode weer in op de herstelsticker. En keer op keer wordt het hen dan weer uitgelegd bij het werkoverleg, maar toch blijft het fout gaan
pi_151549040
Ik heb regelmatig post met een sticker ertussen zitten, en de sticker is dan helemaal niet ingevuld.
Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
pi_151552521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Heb wel een paar keer een en een keertje twee bundels van het buitengebied gehad, maar dan is het een SMSje naar de TC: in de kist ligt ... Dat spul stickeren kost me veelste veel tijd. :)
pi_151552783
Ik bedoel dan ook bundels die jezelf had moeten bezorgen, maar besluit om in de oranje brievenbus te gooien.
pi_151553252
Ik had regelmatig (een jaar geleden) zo plusminus 100 enveloppen van KPN, Telfort ed voor een flat die al maanden daarvoor gesloopt was. Allemaal geadresseerde reclame denk ik. Daar ben ik ook niet aan begonnen om te stickeren.
Elastiek erom, briefje erbij en in de kist.
Na 2 weken haalde de voorbereider die adressen er al uit.
pi_151553415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:52 schreef gelestipjes het volgende:
Het valt me trouwens wel altijd op hoeveel bezorgers nog steeds niet weten hoe ze zo'n sticker in moeten vullen. Kruisen ze bijvoorbeeld wel aan onjuist adres, maar vervolgens vullen ze doodleuk die verkeerde postcode weer in op de herstelsticker. En keer op keer wordt het hen dan weer uitgelegd bij het werkoverleg, maar toch blijft het fout gaan
Ik heb een collega die altijd 'herstellen aan geadresseerde' erbij aankruist, ook als ze aankruist 'foutief adres' of 'vertrokken'. En dan denk ik waarom nou? Je kan 'm niet herstellen aan de geadresseerde, daarom stuur je 'm juist retour
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:10:52 #45
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151557346
'vertrokken' gaat er binnenkort uit met die stickers.. Dus wat moet je doen bij een leegstaand huis of mensen die zeggen dat de geadresseerde er niet meer woont? 'geweigerd' invullen en daarachter met balpen schrijven 'verhuisd'.

weer lekker extra werk :')
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151557583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef superkimmi het volgende:
'vertrokken' gaat er binnenkort uit met die stickers.. Dus wat moet je doen bij een leegstaand huis of mensen die zeggen dat de geadresseerde er niet meer woont? 'geweigerd' invullen en daarachter met balpen schrijven 'verhuisd'.

geen bus
pi_151560306
quote:

Pfff... Lekker praktisch weer :')
pi_151563198
quote:

Goed over nagedacht :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_151566890
quote:

Volgens onze TC: onvolledig/foutief adres/postcode :?

Dat "vertrokken" zou officieel alleen voor postbussen zijn, als iemand verhuist is het volgens een of andere rare regel een foutief adres. WTF is er dan mis met het adres? :?

Een normaal mens zou die maffe regeltjes aanpassen ipv. de stickers, maar waarom makkelijk doen als het moeilijk en duurder kan. :')
  zaterdag 11 april 2015 @ 03:25:47 #50
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151569786
Ik heb het weer voor elkaar hoor, gisteren een minimaal misstapje gemaakt ( verstapt op een randje van nog geen 5 centimeter hoogte) toch maar even huisarts vanochtend, spier in mijn knie gescheurd, mag nu een week helemaal niks :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')