Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik ben gewoon een vent met tieten en een kut. Niks meer aan te doen
Dat laten we graag zo lijkenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]wat een oude computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan nooit
![]()
[..]Forgot how to cat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat maakt het er niet beter opquote:
Je weet toch?quote:
Stel je aan, ik zie er ook uit als een hoop handdoeken in een goede stapel.quote:
Wel zo'n fijne zachte hoop ik. En grootquote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je aan, ik zie er ook uit als een hoop handdoeken in een goede stapel.
[..]Wat een lief monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik heb schijnbaar mijn ontwapenende glimlach voor me pleiten, maar verder...quote:
Buurquote:
Ik hoop echt dat ik nog wel fijne ervaringen krijg in de toekomst.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vind ik echt wel heel verdrietig![]()
Ho ho rustig maar, hier heb je een roos:quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh en wat als ik het niet gedaan had NOU ?
Glimlachquote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar mijn ontwapenende glimlach voor me pleiten, maar verder...
Charmeurquote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef vraagjeoverlenen het volgende:
[..]
Ho ho rustig maar, hier heb je een roos:
[ afbeelding ]
Jaartje of 12 oud denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat een oude computerdat kan nooit
Ze is zo'n bazenkatquote:
Knuffelen ?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel zo'n fijne zachte hoop ik. En groot
Stoer beest wel ja.quote:
Doe eens aardig jijquote:
Echt lieve fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat hoop ik ook oprecht voor jouquote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ik nog wel fijne ervaringen krijg in de toekomst.
Kusje op je neusquote:
Nou ja, glimlach plus. Wel wat ontblote tandenquote:
De koningin in huisquote:
En Air de nar?quote:
Hardlyquote:
Ik zei hard hihiquote:
quote:
Ook mooiquote:Op woensdag 8 april 2015 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, glimlach plus. Wel wat ontblote tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Thnxquote:
Kun je je wapens wel thuis laten dusquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Nog een leuk plaatje. Instant happinessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zal m'n tieten afschroevenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je je wapens wel thuis laten dus
Aequequote:
quote:
Inbinden will doquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Jawel hoor, ben net wakker na een dutje dus helemaalquote:
quote:
Nog iets spannends gebeurd hier? Behalve het feit dat gisteren en vandaag niemand de aangepaste OP was opgevallen die nu weg is.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Nog een leuk plaatje. Instant happinessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha het zou je maar gebeuren. Zit je daar niets vermoedend in een kliko. Kom je daar buiten wordt je keihard neer gemept.![]()
Wel een goede reactie van die man trouwens
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50.000 O+
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Nou doe eens gekWat voor thee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Techno viking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Shit over oude bazen gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weetquote:
50.000 O+
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Nou doe eens gekLekker fokken op de laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze man weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt verder ook niet uit, die man is gewoon een held.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Wauw, dat klinkt lekker eclectischquote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pickwick Fruit Fusion Ananas Citroen
Absoluutquote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit, die man is gewoon een held.
Maar hij werkt nogquote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen pc meer
Dit ding is ook al 8 jaar oud
Dat moment dat hij de no-look doet tijdens het pakken van een flesje water.quote:
Ja duh.. kutding heeft wat reparaties gehad, incl een officiële waarschuwing voor een medewerker bij Toshibaquote:
Ik heb mezelf vaak afgevraagd wie die persoon nu werkelijk is, en of hij altijd zo gestoord is.quote:
*haalt opgelucht ademquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat moment dat hij de no-look doet tijdens het pakken van een flesje water.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eclecticismequote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat betekent maar oke
Whut?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh.. kutding heeft wat reparaties gehad, incl een officiële waarschuwing voor een medewerker bij Toshiba
Be kind to the boobiesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten en lekker series kijken. Doei doei
.
Trustenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten en lekker series kijken. Doei doei
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |